بیمه تکمیلی درمان

لیست کامل مراکز طرف قرارداد بیمه تکمیلی البرز در تهران و سراسر کشور

مراجعه به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی انقدر نگرانی و استرس دارد که واقعا دلمان نمی‌خواهد، برای پرداخت هزینه‌های بالای درمان هم نگران باشیم. اصلا برای چنین روزهایی است که خودمان و دیگر اعضای خانواده‌مان را بیمه درمانی تکمیلی می‌کنیم. برای داشتن خیال راحت‌تر و پرداخت هزینه کمتر! با مراجعه به مراکز طرف قرارداد بیمه تکمیلی خودمان فقط فرانشیز و هزینه‌های خارج از پوشش‌های بیمه‌ای را پرداخت می کنیم. پس مهم است که مراکز درمانی و پزشکی طرف قرارداد بیمه تکمیلی ما زیاد و در دسترس باشند. اگر شما از مشتریان بیمه تکمیلی البرز هستید یا قصد دارید خودتان را بیمه تکمیلی البرز کنید در ادامه با ما همراه شوید تا لیست کامل مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی البرز در کشور را به شما معرفی کنیم.

فهرست مطالب

ساده و سریع بیمه کن و تخفیف بگیر. کد تخفیف: off

موارد تحت پوشش بیمه تکمیلی البرز

شرکت بیمه البرز در تاریخ ۲۸ تیرماه ۱۳۳۸ تاسیس شد و از آن زمان توانسته است با خدمات بیمه‌ای خوب و با کیفیتش اعتماد بسیاری را جلب کند. این شرکت هم‌اکنون ۵۴ شعبه و بیش از دو هزار نماینده فعال در سراسر کشور دارد. خدمات بیمه‌ تکمیلی البرز یکی از پرفروش‌ترین محصولات بیمه‌ای این شرکت است.

بیمه تکمیلی البرز به شکل گروهی و برای شرکت‌ها یا کارگاه‌هایی که بیشتر از 50 نفر کارمند دارند به فروش می‌رسد. پوشش‌ها و سقف تعهد بیمه البرز با توجه به قرارداد با هر شرکت متفاوت است. به‌طور کلی هزینه‌های درمانی و پزشکی زیر می‌تواند توسط بیمه تکمیلی البرز پرداخت شود:

  • هزینه‌های بیمارستانی، بستری، جراحی‌های مهم مانند آنژیوگرافی قلب، عمل قلب باز، شیمی درمانی، رادیوتراپی، جراحی های تخصصی مربوط به سرطان، انواع پیوند اعضای طبیعی بدن مانند کبد، کلیه، ریه و مغز استخوان
  • زایمان طبیعی و سزارین
  • هزینه‌های مربوط به بیماری‌های خاص
  • هزینه‌های تشخیصی _ درمانی (رادیولوژی، سونوگرافی، آزمایش، فیزیوتراپی، پزشکی هسته‌ای، انواع اسکن، MRI، پاتوبیولوژی، کاردرمانی، لیزردرمانی، گفتاردرمانی، اکوکاردیوگرافی، دانسیتومتری، تست ورزش، استرس اکو، تست آلرژی و تنفسی و …)
  • هزینه خدمات پزشکی سرپایی مانند شکستگی و در رفتگی، ختنه، بخیه، کرایوتراپی، تخلیه کیست، لیزر درمانی، بیوبسی
  • هزینه ویزیت پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص
  • پوشش دارو شامل داروهای خارجی طبق لیست داروهای مجاز کشور
  • هزینه عینک و لنز طبی هزینه سمعک
  • هزینه درمان نازایی و ناباروری
  • هزینه آمبولانس
  • خدمات دندانپزشکی

سقف تعهدات بیمه تکمیلی البرز

بیمه‌های پایه و اجباری مثل بیمه تامین‌اجتماعی، بیمه سلامت و بیمه خدمات درمانی بطور معمول حدود 30٪ از هزینه‌های درمانی را جبران می‌کنند و  بقیه هزینه‌ها را بیمه‌های تکمیلی پوشش می دهند. شرکت بیمه موظفند سایر هزینه‌های درمان را تا سقف تعهدات بیمه‌ تکمیلی و طبق تعرفه پرداخت کند.

در این‌ شرایط تا زمانی که هزینه‌های درمان فرد از سقف بیمه‌اش کمتر باشد، هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کند. پرداختی‌های بیمه تکمیلی البرز هم با توجه به مبلغ حق بیمه درمان تکمیلی و پوشش‌های خریداری شده محاسبه می‌شود. شرکت بیمه البرز با طرح‌های متنوع بیمه‌ تکمیلی، امکان استفاده از این بیمه‌نامه را برای هر میزان توان مالی فراهم کند. به‌طور کلی طرح ثابت و سقف تعهدات پرداخت از پیش‌ تعیین‌ شده‌ای وجود ندارد. در جدول تعهدات بیمه تکمیلی البرز پوشش‌ها، سقف تعهدات، دوره انتظار، فرانشیز و … همه براساس تعداد متقاضیان، نیازهای آن‌ها و توانشان در پرداخت حق بیمه تعیین می‌شود.

به عنوان مثال در بیمه درمان تکمیلی البرز، معمولا فرانشیز هزینه‌های بیمارستانی، جراحی، زایمان و بقیه پوشش‌ها ۳۰ درصد است. اما در صورت توافق با شرکت متقاضی و پرداخت حق بیمه اضافی توسط بیمه‌شده‌ها، می‌توان فرانشیز بیمه تکمیلی البرز را به 10 درصد کاهش داد. یا مدت انتظار برای استفاده از پوشش زایمان این بیمه‌نامه، برای گروهای زیر ۲۵۰ نفر ۹ ماه است، برای گروه‌های ۲۵۰ تا ۱۰۰۰ نفر، ۶ ماه و برای گروه‌های بالای ۱۰۰۰ نفر فاقد دوره انتظار است .

بیمه تکمیلی البرز رانندگان

کانون انجمن‌های صنفی شرکت های حمل و نقل کالا کشور به‌‌ تازگی قرارداد جدیدی برای بیمه تکمیلی درمان رانندگان با شرکت بیمه البرز بسته است. این قرارداد از ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ اجرایی شد و رانندگان  با پرداخت حق بیمه تکمیلی در زمان صدور بارنامه می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند.

بیمارستان های طرف قرارداد با بیمه تکمیلی البرز

شرکت بیمه البرز با 382 بیمارستان در استان‌ها و شهرهای مختلف کشور قرارداد همکاری دارد. این بیمارستان‌ها شامل بیمارستان‌های دولتی و خصوصی می‌شوند. همچنین در این لیست بیمارستان‌های تخصصی و فوق تخصصی مثل انواع بیمارستان تخصصی کلیه و مجاری ادراری یا بیمارستان تخصصی قلب هم وجود دارد.

انواع بیمارستان‌ طرف قرارداد با بیمه تکمیلی البرز عبازتند از:

  • بیمارستان عمومی دولتی
  • بیمارستان تخصصی
  • بیمارستان تخصصی کودکان
  • بیمارستان تخصصی کلیه و مجاری ادراری
  • بیمارستان تخصصی قلب
  • بیمارستان تخصصی چشم
  • بیمارستان تخصصی ارتوپدی
  • بیمارستان اعصاب و روان

مراکز تصویربرداری طرف قرارداد بیمه البرز

مراکز تصویربرداری از جمله رادیولوژی، سونوگرافی و ام‌آرآی یکی از مهمترین مراکز مورد نیاز برای بیمه‌شدگان هستند. در این مراکز انواع خدمات تشخیصی مثل عکس‌برداری سی‌تی‌ اسکن و … انجام می‌شود. اگر بیمه تکمیلی البرز دارید می‌توانید برای دریافت خدمات مورد نیاز به یکی از 207 مرکز تصویربرداری طرف قرارداد بیمه تکمیلی البرز در شهرستان‌های مختلف کشور مراجعه کنید.

آزمایشگاه طرف قرارداد بیمه البرز

944 آزمایشگاه در نقاط مختلف کشور بیمه تکمیلی البرز را پذیرش می‌کنند. یعنی به‌راحتی می‌توانید یک آزمایشگاه و پاتوبیولوژی طرف قرداد بیمه البرز در شهر و استان محل اقامت خود پیدا کنید. تمامی این آزمایشگاه‌ها مجهز هستند و تقریبا تمامی آزمایشات تشخیصی پزشکی و پاتولوژی را برای مراجعان انجام می‌دهند.

لیست دندانپزشکی طرف قرارداد با بیمه البرز

خدمات دندانپزشکی مثل کشیدن و پر کردن دندان و … واقعا پر هزینه هستند و مواردی مثل عصب‌کشی هم که معمولا با بیمه پایه پوشش داده نمی‌شوند. برای همین یکی از مهمترین موارد مهم برای بیمه‌شدگان تکمیلی، پوشش دندانپزشکی بیمه تکمیلی و دندان‌پزشکان طرف قرارداد شرکت بیمه است.

خوشبختانه بیمه تکمیلی البرز پوشش مناسبی از نظر تعداد دندان‌ پزشکان طرف قرارداد دارد. تعداد مراکز دندانپزشکی طرف قرارداد بیمه البرز  بیش از 1030 مورد است که از مطلب دندانپزشک گرفته تا کلینک‌های تخصصی را شامل می‌شوند.

مراکز سونوگرافی طرف قرارداد بیمه البرز

برای انجام سونوگرافی با بیمه تکمیلی البرز باید به یکی از 207 مرکز تصویربرداری طرف قرارداد این شرکت در شهر و استان محل اقامت خود مراجعه کنیم. انجام انواع سونوگرافی شکم و کلیه در این مراکز با دستگاه‌های دقیق و به‌روز انجام می‌شود.

داروخانه طرف قرارداد بیمه البرز

هزینه بالای دارو در این روزها واقعا کمرشکن شده و پرداخت آن برای بسیاری از افراد مشکل است. بنابراین اطلاع از داروخانه‌های طرف قرارداد بیمه تکمیلی بسیار ضروری است. در شهرها و استان‌های مختلف کشور، 366 داروخانه بیمه تکمیلی البزر را قبول می‌کنند. اگر بیمه تکمیلی البرزدارید بهتر است برای دریافت دارو حتما به یکی از همین داروخانه‌ها مراجعه کنید تا نگران هزینه‌های خرید دارو نباشید.

مراکز طرف قرارداد بیمه البرز در تهران

مراکز طرف قرارداد بیمه تکمیلی البرز در تهران علاوه بر شهر تهران در شهرهای کمال‌شهر، قرچک، جوادیه، پیشوا، پاکدشت، رودهن، آبعلی، پردیس، اندیشه، دماوند، شهریار و … هم در دسترس هستند.

174 آزمایشگاه در سطح شهر تهران بیمه‌شدگان بیمه تکمیلی البرز را پذیرش می‌کنند. همچنین 82 بیمارستان و 35 مرکز تصویربرداری هم در پایتخت با بیمه تکمیلی قرارداد همکاری دارند. درضمن 52 داروخانه طرف قرارداد بیمه البرز هم در تهران وجود دارد. همچنین 131 مرکز دندان‌ پزشکی طرف قرارداد با بیمه البرز برای تهرانی‌ها درنظر گرفته شده است. می‌توانید در تمامی مناطق 22 گانه  بیمه تکمیلی البرز دندانپزشکی در شرق تهران یا بیمه تکمیلی البرز دندانپزشکی در جنوب تهران یا دندانپزشکی طرف قرارداد با بیمه البرز در غرب تهران را پیدا کنید.

لیست آزمایشگاه های طرف قرارداد بیمه البرز در تهران

دانلود

لیست مراکز تصویربرداری طرف قرارداد بیمه البرز در تهران دانلود
لیست بیمارستان های طرف قرارداد بیمه البرز در تهران دانلود
لیست دندانپزشکان طرف قرارداد بیمه البرز در تهران دانلود

مراکز طرف قرارداد بیمه البرز در کرج

در شهر کرج انواع مرکز طرف قرارداد با بیمه تکمیلی البرز اعم از آزمایشگاه و بیمارستان یا داروخانه و مرکز تصویربرداری وجود دارد. البته مراکز تحت پوشش بیمه البرز در استان البزر فقط به شهر مرج محدود نیستند و در شهرهای گرمدره، محمدشهر، ماهدشت، اشتهارد، ساوجبلاغ، نظرآباد و … هم شهروندان می‌توانند به مرکز طرف قرارداد با بیمه تکمیلی البرز مراجعه کنند.

فقط در شهر کرج 32 آزمایشگاه، 15 مرکز تصویربرداری و 12 داروخانه با بیمه تکمیلی البرز طرف قرارداد هستند.

لیست آزمایشگاه های طرف قرارداد بیمه البرز در تهران

دانلود

لیست مراکز تصویربرداری طرف قرارداد بیمه البرز در کرج

دانلود

لیست داروخانه های طرف قرارداد بیمه البرز در کرج

دانلود

درضمن 6 بیمارستان هم بیماران دارای بیمه البزر را برای بستری و جراحی پذیرش می‌کند.

نام بیمارستان آدرس
بیمارستان امام خمینی(کرج) كرج ، میدان امام خمینی،‌ خ شهید بهشتی،‌ جنب نیروی انتظامی
بیمارستان تخت جمشید البرز، کرج، عظیمیه، میدان مهران، بیمارستان تخت جمشید
بیمارستان قائم (عج) البرز، کرج ، بلوار دانش آموز،‌ چهارراه دولت آباد
بیمارستان مریم ( کرج) البرز، کرج، بلوار 45متری گلشهر، خ ش اکبریه (ارغوان غربی)
بیمارستان کسری البرز، کرج، خ شهید بهشتی،‌ خ کسری
بیمارستان نور (تخصصی چشم‌پزشکی) جهانشهر – میدان هلال احمر – ابتدای کوچه فریما – پلاک 4

مراکز طرف قرارداد بیمه البرز در اهواز

اگر در شهر اهواز به خدمات آزمایشگاهی نیاز داشتید و می‌خواستید تا هزینه آزمایش خود را از بیمه البرز بگیرید، می‌توانید به یکی از 38 آزمایشگاه و پاتولوژی طرف قرارداد بیمه البزر در اهواز مراجعه کنید. همچنین 10 مرکز تصویربرداری و 16 بیمارستان هم در شهر اهواز با بیمه البرز قردارد همکاری دارند و خدمات سی‌تی‌اسکن و ام‌آرآی یا بستری و … را با بیمه تکمیلی پذیرش می‌کنند.

لیست آزمایشگاه های طرف قرارداد بیمه البرز در اهواز

دانلود

لیست مراکز تصویربرداری طرف قرارداد بیمه البرز در اهواز

دانلود

لیست دندانپزشکان طرف قرارداد بیمه البرز در اهواز

دانلود

برای دریافت خدمات بستری و جراحی با بیمه تکمیلی البرز در شهر اهواز هم می‌توانید به یکی از 7 بیمارستان زیر بروید:

نام بیمارستان آدرس
آپادانا اهواز اتوبان لشکر
آریا اهواز چهارراه آبادان
اروند اهواز خیابان شریعتی (30متری)

شهید بقایی اهواز

جاده گلستان
فاطمه زهرا (ناجا) اهواز بلوار ساحلی – انتهای خیابان اباذر
مهر اهواز فلکه اول کیانپارس
نفت اهواز اهواز – سه راه فرودگاه – ابتدای جاده شهرک نفت

البته در استان خوزستان به‌غیر از مرکز استان در شهرهای آبادان، ایذه، اروند، بهبهان، امیدیه، اندیمشک، دزفول و … هم مرکز درمانی که بیمه تکمیلی البرز را قبول کند وجود دارد.

مراکز طرف قرارداد بیمه البرز در اصفهان

اگر بیمه تکمیلی شما البرز است و در شهر اصفهان نیاز به بستری و انجام عمل جراحی داشتید، می‌توانید در یکی از 7 بیمارستان زیر پذیرش شوید:

نام بیمارستان آدرس
امین اصفهان خیابان ابن سینا
بیمارستان تخصصی عسکریه (ع) اصفهان خیابان عسکریه
بیمارستان تخصصی خانواده (بهارستان) اصفهان سه راه حکیم نظامی – بلوار صفه – نرسیده به بیمارستان الزهرا
سعدی اصفهان آئینه خانه
شهید دكتر چمران اصفهان اصفهان – خیابان سلمان فارسی
شهید منتظری نجف آباد نجف آباد
دارالشفا حضرت زهرا مرضیه (س) میدان قدس

درضمن 6 مرکز تصویربرداری و 3 داروخانه در شهر اصفهان هم برای دسترسی راحت‌ و بهتر بیمه‌شدگان به انواع عکس‌ سی‌تی‌اسکن و ام‌آرآی یا دارو وجود دارد.

نام مرکز تصویربرداری آدرس
تصویربرداری سپاهان ابتدای خیابان محتشم کاشانی ساختمان پزشکان پرتو
رادیولوژی و سونوگرافی بامداد خیابان شمس آبادی – بین چهارراه عباس آباد و نهر نیاصرم – بن بست بامداد – پلاک 24
رادیولوژی و سونوگرافی دکتر مسعود عصارزادگان خیابان عسکریه – روبروی بیمارستان عسکریه – کوچه حکیم شفایی – بن بست سادات – پلاک 18
رادیولوژی و سونوگرافی فرجاد بهارستان میدان ولی عصر ابتدای الفت غربی ساختمان آسمان طبقه سوم
مرکز تشخیص طبی مهدیه اصفهان خیابان احمد آباد ایستگاه سرلت مرکز تشخیصی مهدیه
مرکز تصویر برداری و ام‌آرآی اصفهان خیابان شمس آبادی – روبروی بنیاد شهید اصفهان

همچنین شرکت بیمه البزر با 35 آزمایشگاه در شهر اصفهان طرف قرارداد است.

لیست آزمایشگاه های طرف قرارداد بیمه البرز در اصفهان

دانلود

مراکز طرف قرارداد بیمه البرز در شیراز

شهر شیراز 3 مرکز تصویربرداری و 6 داروخانه طرف قرارداد با بیمه تکمیلی البرز دارد. یعنی برای دریافت هزینه خدمات سی‌تی‌اسکن و سونوگرافی یا ام‌آری از بیمه البزر باید به یکی از سه مرکز زیر بروید:

نام مرکز تصویربرداری آدرس
تابش خیابان فقیهی- تقاطع معدل شرقی
دهان، فک و صورت آترا مهر خیابان قصرالدشت، بین کوچه 36 و 38، ساختمان پرتوی، طبقه 3
دهان، فک و صورت دکتر نیلوفر زروانی خیابان قصرالدشت- نرسیده به چهارراه زرگری- بین کوچه 52 و 54- ساختمان المپیک- طبقه دوم

درضمن شرکت بیمه البزر با 16 آزمایشگاه و 13 بیمارستان هم در شهر شیراز طرف قرارداد است.

لیست آزمایشگاه های طرف قرارداد بیمه البرز در شیراز

دانلود

لیست بیمارستان های طرف قرارداد بیمه البرز در شیراز

دانلود

مراکز طرف قرارداد بیمه البرز در تبریز

18 آزمایشگاه و پاتولوژی در تبریز طرف قرارداد بیمه تکمیلی البرز هستند. 20 بیمارستان طرف قرارداد بیمه البرز هم در این شهر وجود دارد که برای بستری یا انجام جراحی‌های سرپایی بیمه‌شدگان را پذیرش می‌کند. درضمن 25 مرکز دندانپزشکی ازجمله دکتر مختصص و کلینک هم در تبریز خدمات کشیدن و پر کردن دندان یا عصب‌کشی را با بیمه تکمیلی البرز برای مراجعان انجام می‌دهند.

لیست آزمایشگاه های طرف قرارداد بیمه البرز در تبریز

دانلود

لیست بیمارستان های طرف قرارداد بیمه البرز در تبریز

دانلود

لیست دندانپزشکان طرف قرارداد بیمه البرز در تبریز

دانلود

تبریزی‌ها برای گرفتن عکس سی‌تی‌اسکن یا ام‌آرآی مغز و کمر و گردن هم می توانند به یکی از 3 مرکز تصویربرداری زیر مراجعه کنند:

نام مرکز تصویربرداری آدرس
پروا 17شهریور جدید، روبروی بیمه معلم و کلینیک فرهنگیان، ساختمان سامان، طبقه زیرزمین
حافظ خیابان آزادی، روبروی گلباد، مرکز تصویربرداری حافظ
سبحانی (رها) چهارراه باغشمال، اول خیابان 17 شهریور، ساختمان آپادانا، طبقه زیرزمین

مراکز طرف قرارداد بیمه البرز در مشهد

در شهر مشهد 21 آزمایشگاه و پاتولوژی طرف قرارداد با بیمه البرز وجود دارد که خدمات مختلف آزمایشگاهی را با بیمه تکمیلی البرز انجام می‌دهند. همچنین 13 بیمارستان هم در مشهد هم بیمه‌شدگان تکیمیلی البرز را برای خدمات مربوط به بستری و جراحی‌های سرپایی و … پذیرش می‌کنند. اگر هم نیاز به کشیدن یا پر کردن دندان داشتید و می‌خواستنید از بیمه البرز به‌عنوان بیمه تکمیلی استفاده کنید، 44 مرکز دندانپزشکی طرف قرارداد بیمه البرز در شهر مشهد در دسترس شما خواهد بود.

لیست آزمایشگاه های طرف قرارداد بیمه البرز در مشهد

دانلود

لیست بیمارستان های طرف قرارداد بیمه البرز در مشهد

دانلود

لیست دندانپزشکان طرف قرارداد بیمه البرز در مشهد

دانلود

5 مرکز تصویربرداری هم در شهر مشهد خدماتی مثل عکس‌بردای سی‌تی‌اسکن یا ام‌آر‌ای را برای بیمه‌شدگان البرز با بیمه تکمیلی انجام می‌دهد.

نام مرکز تصویربرداری آدرس
پارسیان میدان بیمارستان امام رضا- ابتدای خیابان رازی-روبه‌روی انتشارات به نشر-ساختمان پزشکان رازی- طبقه همکف
دکتر اصغری خواجه ربیع – بلوار 22 بهمن- بین بهمن 3 و 5
دکتر فرشچی خیابان کوهسنگی 2- سه راه اول سمت راست- پلاک 24
رادیولوژی فک و صورت دکتر حسینی زارچ احمدآباد- نبش کلاهدوز یک
رادیولوژی فک و صورت دکتر محمدی بلوار سجاد-بین سجاد 2و4- پلاک74- طبقه اول

البته شرکت بیمه البرز در استان خراسان رضوی علاوه بر شهر مشهد در شهرهای سبزوار، قوچان، تایباد، فریمان، تربت جام، تربت حیدریه و … هم با مراکز درمانی مختلف طرف قرارداد است.

مراکز طرف قرارداد بیمه البرز بندرعباس

13 آزمایشگاه و پاتولوژی در بندرعباس با شرکت بیمه البرز قرارداد همکاری دارند. بیمه‌شدگان تکمیلی البرز در این شهر می‌توانند برای استفاده از پوشش آزمایشگاه بیمه تکمیلی خود می‌توانند به یکی از این آزمایشگاه‌ها مراجعه کنند. درضمن 39 داروخانه طرف قرارداد بیمه البرز در بندرعباس وجود دارد که تقریبا تمامی داروهای مورد نیاز بیمه‌شدگان را تامین می‌کند.  35 کلینیک یا مطلب دندانپزشکی هم در بندعباس کارهایی مثل کشیدن و پر کردن دندان و حتی عصب‌کشی را با بیمه تکمیلی البرز انجام می‌دهند.

لیست آزمایشگاه های طرف قرارداد بیمه البرز در بندرعباس

دانلود

لیست داروخانه های های طرف قرارداد بیمه البرز در بندرعباس

دانلود

لیست دندانپزشکان طرف قرارداد بیمه البرز در بندرعباس

دانلود

2 مرکز تصویر برداری طرف قرارداد بیمه البرز هم در بندرعباس وجود دارد که برای خدماتی مثل عکس‌ سی‌تی‌اسکن و ام‌آرآی بیمه البرز را قبول می‌کند:

نام مرکز تصویربرداری آدرس
رحمت‌الله شمسائی خیابان کازرونی- پشت بانک سینا- کوچه رحیل 2-جنب آزمایشگاه بنی‌هاشمی- ساختمان پزشکان همت
محمدرضا شمسه‌ای خیابان اسدآبادی- کوچه گلزاری- پلاک 2

بیمه‌شدگان ساکن بندرعباس برای بستری در بیمارستان یا انجام عمل‌های جراحی هم می‌توانند به یکی از 6 بیمارستان زیر بروند:

نام بیمارستان آدرس
ام‌لیلا بندرعباس بلوار امام خمینی- نایبند شمالی- پشت بقعه سیدمظفر
امام رضا  بندرعباس بلوار امام خمینی- نایبند شمالی- پشت بقعه سید مظفر
تخصصی شهید محمدیها بندرلنگه- بلوار جانبازان- شبکه بهداشت
صاحب‌الزمان بندرعباس بلوار پاسداران
کیش جزیره کیش- ششصد دستگاه- بیمارستان کیش
مجتمع آموزشی پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم بیمارستان شهید محمدی

مراکز طرف قرارداد بیمه البرز در مازندران

19 آزمایشگاه و پاتولوژی طرف قرارداد بیمه البرز در شهر ساری وجود دارد. در این آزمایشگاه‌ها خدمات آزمایشگاهی مختلف با بیمه تکمیلی البرز برای  مازندرانی‌های ساکن شهر ساری انجام می‌شود. فقط باید از لیست آزمایشگاه های طرف قرارداد بیمه البرز در ساری نزدیک‌ترین آزمایشگاه‌ را پیدا کنند.

درضمن 12 مرکز دندان‌پزشکی ازجمله مطلب و کلینیک تخصصی هم در ساری برای شهروندان پوشش دندان‌پزشکی شامل کشیدن و پر کردن دندان با بیمه تکمیلی البرز ارائه می‌کند.

لیست آزمایشگاه های طرف قرارداد بیمه البرز در ساری

دانلود

لیست دندانپزشکان طرف قرارداد بیمه البرز در ساری

دانلود

برای خدمات سی‌تی‌اسکن یا ام‌آر‌ای هم باید به یکی از 5 مرکز تصویربرداری زیر که بیمه تکمیلی البزر را قبول می‌کنند بروید:

نام مرکز تصویربرداری آدرس
احمد قاسمی (تابان) خیابان امیرمازندرانی، جنب بیمارستان امام، نبش کوچه یاس، طبقه 1
پزشکی پرتو مازند بلوار پاسداران جنب بیمارستان نیمه شعبان
دکترمهدی غلامی خیابان قارن، مجتمع پزشکی کسری، طبقه 1
زینب السادات نبوی خیابان فرهنگ، نبش فرهنگ 26، کوچه سیدپور، جنب بانک تجارت، مرکز پزشکی سینا، طبقه5، واحد 25
نیکان تصویر صبای شمال (نگین) بلوار طالقانی، نبش باغ سنگ، روبروی خیابان معلم، ساختمان نگین

3 بیمارستان هم در شهر ساری بیمه تکمیلی البرز را قبول می‌کنند. اگر می‌خواهید هزینه بستری و عمل جراحی را با بیمه تکمیلی پرداخت کنید باید به یکی از بیمارستان‌های زیر بروید:

نام بیمارستان و درمانگاه آدرس
بیمارستان امیر مازندرانی مازندران، ساری، خ امیر مازندرانی
بیمارستان شفا مازندران، ساری، بلوار ولیعصر (عج)
بیمارستان نیمه شعبان مازندران، ساری، بلوار پاسداران

البته در دیگر شهرهای استان مازندان از جمله  شیرگاه، خزرشهر، مرزن‌آباد، آمل، بابل، نور، نوشهر، محمودآباد، چالوس، رامسر و هم مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه البرز وجود دارد.

مراکز طرف قرارداد بیمه البرز در قزوین

در قزوین 25 آزمایشگاه برای انجام خدمات تشخیصی و پاتولوژی با بیمه تکمیلی البرز در دسترس بیمه‌شده‌هاست. درضمن 7 بیمارستان هم به‌عنوان بیمارستان طرف قرارداد بیمه‌شدگان تکمیلی البرز را برای بستری یا جراحی پذیرش می‌کنند.

شرکت بیمه البرز همچنین با 19 مرکز دندانپزشکی در قزوین قرارداد همکاری دارد. بیمه‌شدگان تکمیلی البزر در این شهر می‌توانند کارهای کشیدن و پر کردن دندان یا عصب‌کشی را در یکی از این کلینیک‌ها یا مطلب‌ها انجام بدهند.

لیست آزمایشگاه های طرف قرارداد بیمه البرز در قزوین

دانلود

لیست بیمارستان های طرف قرارداد بیمه البرز در قزوین

دانلود

لیست دندانپزشکان طرف قرارداد بیمه البرز در قزوین

دانلود

مزایای مراجعه به مراکز طرف قرارداد بیمه تکمیلی

با مراجعه به مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی البرز علاوه بر اینکه کارهای مربوط به خدمات درمانی تکمیلی شما سریع‌تر انجام می‌شود، می‌توانید هزینه خدمات درمانی انجام شده را هم سریع‌تر دریافت کنید. البته اگر از خدمات مراکز غیر طرف قرارداد بیمه تکمیلی چه نیمه‌دولتی و چه خصوصی استفاده کنید باز هم امکان دریافت هزینه‌ها را دارید. منتها در این‌صورت باید هنگام پذیرش شدن خودتان هزینه خدمات درمانی را به‌طور کامل پرداخت کنید و پس از تسویه با همراه داشتن پرونده کامل بیمارستانی و مدارک شناسایی برای دریافت هزینه‌های مربوطه از شرکت بیمه‌گر اقدام کنید. بیش از 3000 مرکز درمانی، بیمارستان و آزمایشگاه با بیمه البرز قرارداد دارند. پس خیالتان راحت باشد که در تمام کشور می‌توانید از خدمات بیمه تکمیلی البرز استفاده کنید.

خرید بیمه تکمیلی البرز از ازکی

بیمه البرز برای رفاه حال بیمه‌گذاران در بیشتر استان‌ها و شهرهای ایران نمایندگی دارد و افراد می‌توانند با مراجعه به آنها به صورت حضوری بیمه تکمیلی البرز را خریداری کنند. البته می‌توانید بیمه را به صورت آنلاین و به‌راحتی از طریق سایت ازکی خریداری کنید. برای این کار ابتدا وارد سایت ازکی شوید و پس از انتخاب بیمه تکمیلی و وارد کردن مشخصات، سطح پوشش‌ها و فرانشیز انواع بیمه‌ها را ببینید، با هم مقایسه و یکی از آنها را انتخاب کنید.

سوالات متداول:

۱. چند آزمایشگاه طرف قرارداد بیمه البرز هستند؟
944 آزمایشگاه در نقاط مختلف کشور بیمه تکمیلی البرز را پذیرش می‌کنند.

۲. سقف تعهدات بیمه تکمیلی البرز چقدر است؟

بیمه‌های پایه و اجباری مثل بیمه تامین‌اجتماعی، بیمه سلامت و بیمه خدمات درمانی بطور معمول حدود 30٪ از هزینه‌های درمانی را جبران می‌کنند و  بقیه هزینه‌ها را بیمه‌های تکمیلی پوشش می‌دهند. شرکت بیمه موظفند سایر هزینه‌های درمان را تا سقف تعهدات بیمه‌ تکمیلی و طبق تعرفه پرداخت کند.

۳. چه مواردی تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی البرز هستند؟

هزینه‌های بیمارستانی، زایمان، تشخیصی درمانی، خدمات پزشکی سرپایی، ویزیت پزشکان، عینک، آمبولانس و خدمات دندانپزشکی تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی البرز هستند.

نمایش بیشتر

40 دیدگاه

  1. باعرض سلام وخسته نباشید،در شهرستان کازرون که بعد از شیراز بزرگترین و پرجمعیت ترین شهرستان استان فارس میباشد،چرا هیچ گونه نمایندگی جهت ارائه خدمات درمانی تحت پوشش بیمه البرز چه از نظر خدمات اداری بیمه (تحویل نسخه وپیگیری مراحل مالی) و خدمات مناسب درمانی با اخذ قرارداد با کلینیک و متخصصین ، وجود ندارد،خواهشمند است پیگیری کنید،چون تمام مراکز طرف قرارداد در مرکز استان شیراز میباشد و دسترسی برای همه میسر نیست

    1. محمد عزیز سلام
      امیدواریم که بزودی این مشکل حل بشه. پیشنهاد می‌کنیم که حتما این مساله رو از دفتر مرکزی بیمه البرز هم پیگیری کنید.

      1. با سلام اگر بیمار در بیمارستان طرف قرارداد بستری شود و بیمه تکمیلی نیروهای مسلح نیز داشته باشد ایا نوع عمل باید تحت پوشش بیمه پایه باشد تا البرز نیز قبول کند؟ مثلا جراحی زیبایی باشد که پایه قبول نکنه البرز هم هیچ کمکی نخواهد کرد؟

        1. عادله عزیز سلام
          بله باید عمل هم تحت پوشش باشد. اکثر بیمه‌های تکمیلی هزینه‌های جراحی زیبایی را پرداخت نمی‌کنند.

  2. باسلام.بیمه تکمیلی رانندگان برون شهری باری،هستم.از یه عینک دومیلیونی قراره پونصدتومنش رو بدن!!! الان یکماه و نیم گذشته ولی بیمه البرز اهواز هنوز پولی واسم واریز نکرده!!ممنون میشم بیمه البرز یه کم سریعتر هزینه های رانندگان رو پرداخت کنه و حداقل از یه فاکتور دوتومنی یه تومنش رو قبول کنه

    1. هومن عزیز سلام
      برای پیگیری سریع‌تر با دفتر مرکزی بیمه البرز تماس بگیرید.

  3. باسلام وخسته نباشید بنده تحت پوشش بیمه تکمیلی البرز هستم اماخدمات دندان پزشکی شامل حال مارانندگان سنگین نمیشود وچرا بابت هزینه ای که پرداخت میکنیم این خدماتو نباید دریافت کنیم بنده ساکن البرز هستم و چطور میتونم پیگیری کنم ضمنه اینکه که دراین رسانه دندانپزشکی هم جزع خدمات مشمولین بیمه البرز عنوان شده، اما بامراجعه به مراکز ذکر شده اعلام میکنند که بیمه البرز، خدمات دندانپزشکی
    رانندگان سنگین رو پوشش نمیده چرا و به چه علت
    ممنون میشم بنده رو راهنمایی کنید

    1. همراه عزیز سلام
      شما باید این مورد رو از طرف مرکزی که بیمه‌اتون کرده پیگیری کنید.

      1. سلام من تحت پوشش بیمه تکمیلی البرز هستم مینیسک زانو تو بیمارستان عمل کردم از ۳۴ ملیون هزینه عمل بهم ۱۱ ملیون پرداخت کردن یعنی ۱۳ درصد در صورتی که من قبل از عمل پیگیری کردم اگه بیمارستان طرف قرارداد نباشه چقدر می دن فاکتور بیارم گفتند ۷۰ درصد هزینه رو پرداخت می کنن ؟
        متاسفم تاریخ مرداد پرونده دادم آبان پول واریز کردن بعد از دهها بار رفتن و پیگیری کردن تازه اول ۹ ملیون واریز کرده بودن بعد از چهار ماه دوندگی به زور تونستم ۱ملیون هشتصد دیگه بگیرم تازه با این مبلغ شد ۱۱ ملیون .
        فقط آدم می تونه بگه توروز روشن حقت و می خورن یه آبم روش

        1. همراه عزیز سلام
          بیمه تکمیلی هزینه‌ها را طبق تعرفه و تا سقف تعهداتش پرداخت می‌کند و به جز این‌ها تنها مبلغ فرانشیز کم می‌شود. ممکن است تعرفه درمان یا پوشش‌هاتون کم‌تر باشه. می‌‌توانید جزییات دقیق را از شرکت پیگیری کنید.

  4. سلام خسته نباشید بیمه تکمیلی خوبه و خیالمون رو راحت کرده فقط یکی دوتا مشکلی که هست یکیش اینه که هزینه دندان پزشکی طرف غیر قرار داد رو تا سقف ۴/۵ میلیون تومان پرداخت میکنه من ۱۴ میلیون هزینه دندان پزشکیم شد که متاسفانه ۴/۵ میلیون تومانشو پرداخت میکنن و پیشنهادم اینه که لطفا در شهرستان ها هم با پزشکان و دندان پزشکان و داروخانه ها و غیره… هم قرارداد ببندید فقط یکی دو جا قرارداد بسته شده مثل آزمایشگاه که اصلا خیلی از دکترا آزمایش اونجارو قبول ندارن لطفا در شهرستانها با مراکز درمانی اعم از ازمایشگاه و دندان پزشکی و غیره با چن تاش قرار داد ببندید اونم با مطب ها و … معتبر قرارداد ببندید لطفا فقط در مراکز استانها با کلی مراکز قرارداد بستید به شهرستانها هم برسید مخصوصا میاندوآب… باتشکررر

    1. امید عزیز سلام
      شما اگر به مراکز طرف قرارداد هم مراجعه می‌کردید تا سقف پوشش‌ها هزینه رو بیمه پرداخت می‌کرد و باز هم بقیه هزینه‌ها بر عهده خودتان بود.

  5. سلام و وقت بخیر
    بنده عینک سازی دارم میخواستم بدونم شرایط بستن قرار داد با بیمه البرز به چه صورت هست؟جواز کسب دارم و مدرک فنی حرفه ای

  6. سلام یه مرکز دندان پزشکی که قرار داد با بیمه البرز داشت رفتم با مشکل یه دندون بدونه درد الان ان دندون به شدت درد میکنهو مبلغ پنج میلیون هزینه برای بیمه زدن واسه یه پر کردن ساده . شماره ای برای پیگیری و اطلاع به بیمه اگه موجوده تو رشت اعلام کنید تا اطلاع بدیم و ولی از یه لحاظ حق بیمه هست با مراکز قوی قرارداد ببنده ولی من این بین اسیب دیده شدم.

    1. نیما عزیز سلام
      می‌توانید با دفتر مرکزی بیمه البرز تماس بگیرید و مشکل را پیگیری کنید: 021 29460

  7. سلام. بیمه پایه من تامین اجتماعی هست و تکمیلی البرز. خواستم بدونم اگر نسخه پزشک رو از داروخانه هایی که با البرز قرارداد دارن و انلاین هستن تهیه کنم همون زمان پرداخت هزینه رو توو داروخانه بصورت انلاین بیمه تکمیلی کم میکنه و دیگه نیاز نیست فاکتور بگیرم ببرم بیمه البرز؟؟؟

  8. سلام، بهروزازگرگان، فاکتورشکستگی پای پسرم روبردم بیمه مرکزی البرزگرگان، بعداز4ماه پیگیری، ازمبلغ1400میلیون، 329هزارتومان پرداخت کردم، هرچی زنگ هم میزنم کسی جواب درست نمیده، اخه این چه بیمه بیخودیه که حمل ونقل باهاش قراردادبسته، فقط زورشون به راننده میرسه

    1. بهروز عزیز سلام
      بستگی به شرایط بیمه نامه و مرکزی که مراجعه کردید بیمه هزینه را پرداخت می‌کند. برای اطلاعات دقیق با دفتر مرکزی بیمه البرز تماس بگیرید.

      1. با سلام.فرزندی داریم که از بدو تولد دچار بیماری مادرزادی قلب هست..ونیاز به عمل جراحی داره.وبیمه تکمیلی البرز رانندگان هستیم.ایا بیمه البرز برای عمل جراحی فرزندم خدماتی به ما می دهد یا خیر؟ممنون میشم جواب سوالم رابدهید؟

        1. همراه عزیز سلام
          اگر فرزندتان از بیمارستان مرخص نشده باشد تا ۲۸ روز تحت پوشش بیمه مادر هستند. اگر مرخص شده باشند می‌‌توانید براشون بیمه تکمیلی تهیه کنید اما بیماری‌های مادرزادی جزو استثناهای بیمه به حساب می‌آیند. با این حال قبلش با پزشک معتمد بیمه مشورت کنید اگر ایشان تایید کنند شرکت بیمه هزینه را پرداخت می‌کنند.

  9. من در کرج زندگی میکنم و برای تصویر برداری ام آر ای نمیدانم کجا طرف قرار داد با بیمه تکمیلی البرز را دارد لطفا راهنمایی بفرمایید

  10. خیلی افتضاحه
    مراحل پیگیری خیلی کند هست
    بیمه دانا همونجا هزینه رو کم میکرد این مسخره بازی ها رو نداشت

    1. پریسا عزیز سلام
      اگر به مراکز طرف قرارداد مراجعه کنید در همان مرکز هزینه بیمه کم می‌شود.

  11. شرکت بیمه البرز.بیمه تکمیلی به چه معناییست؟.چراشرکتها وموسسات وکارفرماهاومردم باشرکتهای بیمه قراردادبیمه تکمیلی میبندندوهزینه پرداخت میکنند؟. مگربرای جبران هزینه های درمانشان نیست؟ وچراشرکت بیمه البرز به بهانه های مختلف به تعهداتش پایبندنیست؟

  12. هر ازمایشگاه هر مطب هر بیمارستانی که میریم همه میگن باید کل مبلغ بدی بعد بری بیمه بگیری من اگه بخوام وقتم دو جا تایم بذاریم بدوم دنبال بیمه چرا بیمه البرز گرفتم چرا هیچ جا حساب نمیشه یا سیستم قطع یا میگن وجود نداره ادم الاف شما میستن که چه بیمه گذاشتید این همه هرینه کنم وقتم بذارم پولم بدم بعد بیفتم که پولم از شما گدایی کنم متاسفام براتون

  13. سلام من پرونده خسارت درمانی برا خانمم تکمیل کردم تو سیستم میزنه 7/20برسی شده ولی هنوز پرداخت نکردند دلیلش چی هست

    1. سلام وقت بخیر وخسته نباشید دوستان برای عمل لیزینک میخوام انجام بدم کدام استان مراجعه کنم که انلاین هست سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا