ازکی سلر

نحوه ثبت نام در مرکز فروشندگان ازکی (ازکی سلر)

اگر به دنبال راهی آسان برای داشتن درآمد بیشتر و شغل منعطف هستید، عضویت در مرکز فروشندگان ازکی یکی از بهترین گزینه‌های پیش رو است. شغلی که هیچ محدودیت زمانی و مکانی ندارد و هروقت بخواهید می‌توانید از طریق آن کسب درآمد کنید. فقط کافی است در مرکز فروشندگان ازکی عضو شوید و هر زمان که خواستید بیمه بفروشید. با فروش بیمه از طریق ازکی سلر به یک شرکت بیمه محدود نمی‌شوید و می‌توانید هر بیمه‌ای را از هر شرکت بیمه‌ای به مشتریان‌تان بفروشید. برای آشنایی با نحوه ثبت نام در مرکز فروشندگان ازکی در ادامه با ما همراه شوید.

برای شروع کافی است که از صفحه اصلی سایت ازکی، گزینه «فروشنده شوید!» را انتخاب کنید یا مستقیم آدرس https://www.azki.com/seller را تایپ کنید تا وارد صفحه مرکز فروشندگان ازکی شوید.

قبل از هرچیزی باید بگوییم که اگر در هر قسمت از روند ثبت‌نام و ورود به سایت دچار مشکل شدید کافی است روی دایره آبی پایین سمت راست صفحه کلیک کنید تا بتوانید با پشتیبان‌های ما صحبت کنید و در کوتاه‌ترین زمان به جواب سوال‌های خودتان برسید.

در قدم اول شماره موبایل خودتان را وارد کنید و دکمه سبز رنگ تایید را بزنید.

اطلاعات اولیه و کد تاییدی که برای شما پیامک شده‌ است را وارد. رمز عبوری که انتخاب می‌کنید را فراموش نکنید تا دفعات بعد دسترسی راحت‌تری به مرکز فروشندگان ازکی داشته‌باشید.

تکمیل فرم ثبت نام مرکز فروشندگان ازکی

قدم بعدی که باید با دقت انجام شود تکمیل فرم ثبت نام ازکی سلر است. داشتن سابقه کار مرتبط و مدرک تحصیلی تاثیری روی کارمزدی که می‌گیرید ندارد، پس لطفا اطلاعات را دقیق و درست وارد کنید.

مبلغ کارمزد یا همان درآمد شما از ازکی به شماره شبا شما واریز می‌شود. حتما هنگام وارد کردن شماره شبا، چک کنید که کامل و صحیح باشد.

اگر شماره شبا را اشتباه وارد کنید،‌ امکان ویرایش آن از طریق حساب کاربری وجود نخواهد داشت. اگر در این بخش دچار مشکل شدید یا شماره شبا خود را اشتباه وارد کردید با همکاران ما تماس بگیرید تا هرچه سریع‌تر آن را اصلاح کنند و خدای نکرده دچار مشکل نشوید.

حالا وقت وارد کردن مدارک است. باید تصاویر زیر را در ازکی سلر بارگذاری کنید:

  • عکس کارت ملی
  • عکس شناسنامه

در گام بعدی باید قرارداد بازاریابی را بخوانید و آن را تایید کنید، این قرارداد ۱۳ بند دارد که الزامات قانونی بین ما و شما را به طور کامل توضیح داده‌ است.

قبول کردن فرم قرارداد مرکز فروشندگان ازکی آخرین قدم از ثبت نام است و حالا دیگر شما هم جزوی از فروشندگان ما هستید.

کارشناسان ما درخواست شما را بررسی می‌کنند و حداکثر تا ۷۲ ساعت بعد حساب کاربری شما فعال می‌شود. فعال شدن حساب کاربری از طریق پیامک به شما اطلاع داده می‌شود و بلافاصله بعد از آن می‌توانید فعالیت خودتان را شروع کنید.

اگر به دلیل وارد کردن اطلاعات نامعتبر، تصاویر اشتباه یا … حساب کاربریتان فعال نشد، مسیر ثبت نام را بازبینی کنید تا بعد از تکمیل مدارک، عضو خانواده ازکی سلر شوید.

در ضمن برای اطمینان خاطر بیشتر یک نسخه از قرارداد در همین صفحه گذاشته شده‌است که می‌توانید دانلودش کنید و آن را پیش خودتان نگهدارید.

همان‌طور که توضیح دادیم، تمام فرآیند‌های ثبت ‌نام در مرکز فروشندگان ازکی آنلاین و غیرحضوری است و تنها چند دقیقه از وقتتان را می‌گیرد.

فراموش نکنید که اگر در هر یک از مراحل دچار مشکل شدید همکاران ما از طریق چت کنار صفحه و شماره تلفن 021-91020345 پاسخ‌گویتان هستند و شما را به بهترین شکل راهنمایی می‌کنند.

وضعیت تایید مدارک ثبت نام ازکی سلر

شروع همکاری با ازکی و کسب درآمد

تایید قرارداد همکاری با ازکی برای شما پیامک می‌شود. بعد از بستن قرارداد هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد. می‌توانید هر زمان که تمایل داشتید وارد حسابتان در ازکی سلر شوید و بیمه بفروشید. حتی اگر برای مدت طولانی غیرفعال باشید، مشکلی برایتان ایجاد نمی‌شود و همیشه فرصت استفاده از این سامانه و کسب درآمد را دارید.

می‌توانید به عنوان شغل دوم یا حتی شغل اصلی بر روی فروش بیمه از طریق ازکی سلر حساب کنید. حتی بسیاری از نمایندگان و بازاریاب‌های بیمه هم با ما همکاری می‌کنند تا بتوانند با بالابردن تنوع سبد محصولاتشان، مشتریانشان را راضی نگهدارند و درآمدشان را افزایش دهند. مثلا شخصی نمایندگی بیمه پارسیان را دارد اما مشتری را به خاطر قیمت پایین‌تر بیمه ایران از دست می‌دهد. چنین فردی می‌تواند به سادگی با عضویت در ازکی سلر تمام مشتری‌ها را راضی نگاه دارد.

در مطلب مزایای مرکز فروشندگان ازکی ویژگی‌های این سامانه را به طور کلی برایتان توضیح داده‌ایم.

فراموش نکنید که شرایط کاری ما با شما کاملا انعطاف پذیر است، اگر تمایل داشته باشید می‌توانید فقط درخواست صدور بیمه را در پروفایل‌تان ثبت کنید تا تمام کارهای صدور، پیگیری و ارسال توسط ازکی انجام شود.

نمایش بیشتر

5 دیدگاه

  1. درود وقت بخیر

    من قبلا در سامانه بازاریابان بیمیتو ثبت نام کرده بودم…
    اما هیچ قراردادی تنظیم نشده بود…
    با مطالعه این صفحه احساس می کنم برای رشد فرهنگ خرید بیمه از طریق توسعه سیستم همکاری در فروش سایت جدید جدی تر هستید…
    آیا همین طور است؟ آیا به همکاری در فروش و قدرت آن مطابق با استانداردهای روز دنیا (و نه ایران) می اندیشید؟
    و میزان دقیق کارمزد انواع بیمه نامه ها با شفافیت کامل در قرارداد یا ضمیمه آن مشخص شده است؟

    1. وحید عزیز سلام
      بله ما تلاش می‌کنیم تا با شما همکاری کامل رو داشته باشیم و مطابق خواسته‌های شما و مشتری‌هاتون عمل کنیم.
      میزان دقیق کارمزد انواع بیمه‌ها هم در پروفایل شما نمایش داده می‌شود.

  2. سلام یک پیشنهادی دارم برای قسمت سلر اونم اینه که برای هر بازاریاب یک لینک اختصاصی جهت خرید ساخته بشه که منه بازاریاب و سایت های پربازدید با تبلیغ اون لینک و خرید مشتری توسط اون لینک کارمزد دریافت کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا