ازکی سلر

مزایای درآمدزایی از طریق مرکز فروشندگان ازکی  (برای همه افراد و نماینده ‌های بیمه)

داشتن شغل یا مسیر درآمدی دوم یا چندم امروزه برای کسب درآمد بیشتر به یک امر متداول تبدیل شده است. هزینه‌های زندگی، تورم و گرانی همه و همه دست به دست هم داده‌اند تا افراد درباره انواع روش‌های کسب درآمد فکر کنند.

اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید که به دنبال راهی  در کنار شغل اصلی‌تان برای کسب درآمد هستید، ما در مرکز فروشندگان ازکی پیشنهاد جذابی برای شما داریم.

عضویت در مرکز فروشندگان ازکی به شما کمک می‌کند که در کنار تخصص و شغل اصلی‌تان، در ساعات فراغت خود، در زمان و مکان دلخواهتان با فروش بیمه، کسب درآمد کنید.

چرا عضویت در مرکز فروشندگان ازکی؟

در هر زمان و مکان بیمه بفروش!

مزایای عضویت و فعالیت در مرکز فروشندگان ازکی برای تمام اعضای آن بسیار متنوع و بالا است.

یکی از مهم‌ترین مزیت آن آزادی عمل و انعطاف زمان و مکان کار برای شما است. یعنی شما به عنوان فروشنده ازکی هیچ محدودیتی برای زمان  کاری خود ندارید. در نتیجه باتوجه به برنامه روزانه خود می‌توانید زمان‌های خالی خود را در روز به فروش بیمه اختصاص دهید.

·      واریز کارمزد به صورت هفتگی

در مرکز فروشندگان ازکی، به صورت هفتگی (دوشنبه هر هفته)، واریزی کارمزد شما انجام می‌شود. بدین ترتیب شما به شکل منظم و هفتگی درآمد خود را از فروش بیمه کسب می‌کنید.

·      ارتباط مستقیم با تیم پشتیبانی

شما به عنوان یکی از اعضای مرکز فروشندگان ازکی به طور مستقیم با تیم پشتیبانی در ارتباط هستید و می‌توانید سوالات و مشکلات مشتریان خود را به سرعت توسط کارشناسان بیمه رفع و رجوع کنید. در نتیجه نگران خدمات پس از فروش بیمه خود هم نیستید و می‌توانید مشتریان خود را راضی نگه دارید.

·      بدون نیاز به آزمون و داشتن مدرک و یا شرایط خاصی

احتمالا می‌دانید که برای هر شغلی، حتی به صورت پاره‌وقت در کنار شغل اصلیتان، نیاز به مدرک و آموزش دارید. مثلا برای فروش بیمه و دایر کردن نمایندگی باید آزمون تخصصی را شرکت کنید، سابقه و یا مدرک مرتبطت  داشته باشید. اما شما در مرکز فروشندگان ازکی بدون نیاز به داشتن هیچ‌گونه مدرکی راحت می‌توانید کسب درآمد کنید. به علاوه از مزیت آموزش رایگان انواع بیمه برخوردار می‌شوید و اطلاعات خود را برای فروش هرچه بیشتر و بهتر کامل می‌کنید.

·      امکان عضویت و فعالیت کاملا غیر حضوری

همانطور که بالاتر اشاره کردیم، عضویت و فعالیت در مرکز فروشندگان ازکی کاملا غیرحضوری است و نیاز به حتی یک بار حضور فیزیکی ندارد. بدین ترتیب شما از خانه و پشت سیستم‌تان می‌توانید به راحتی عضو این مجموعه شوید و کسب درآمد کنید.

·      آموزش رایگان در ابعاد مدیریتی

آموزش کامل و همه‌جانبه بیمه و قوانینش برای فروش آن بسیار مهم است. قوانین و تبصره‌های بیمه و نحوه اجرای آنها برای افرادی که بیمه می‌خرند بسیار اهمیت دارد و در تصمیم نهایی آنها تاثیرگذار است. پس داشتن اطلاعات فنی و تخصصی دقیق یک الزام است. شما با عضویت در مرکز فروشندگان ازکی می‌توانید به سادگی آموزش رایگان در این حوزه را در ابعاد مدیریتی داشته باشید و در نتیجه درآمد بیشتری کسب کنید.

·      امکان فروش آنلاین بیمه و کسب‌ درآمد در تمامی شهرها

شما به عنوان عضو مرکز فروشندگان ازکی می‌توانید در تمامی شهرها به صورت آنلاین کسب درآمد کنید. پس هیچ محدودیتی مکانی‌ای نخواهید داشت و همین موضوع به شما کمک می‌کند تا درآمد بیشتر، سریع‌تر و راحت‌تری کسب کنید. همچنین می‌توانید در شهرهای تهران، شیراز، کرج و مشهد فروش اقساطی داشته باشید تا مشتریان بتوانند مبلغ پرداختی بیمه را به صورت قسطی پرداخزمات کنند و کمترین فشار ممکن به آنها وارد شود.

·      امکان دریافت پیگیری آنلاین تمام خسارت‌ ها از طرف مشتری

کسب رضایت مشتری یکی از عوامل کلیدی مجموعه  ازکی است. به همین دلیل مشتری امکان پیگیری آنلاین خسارت‌های خود در حوزه خودرو و درمان  را دارد. علاوه بر این شما هم می‌توانید به عنوان فروشنده، پیگیری دریافت خسارت آنلاین مشتری خود را انجام دهید.

  • امکان فروش همه بیمه‌ها
  • امکان فروش بیمه از شرکت‌های مختلف
  • فعال‌ شدن حساب کاربری حداکثر ظرف یک روز کاری
  • امکان فروش آنلاین بیمه و کسب ‌درآمد در تمامی شهرها
  • نداشتن هزینه مغازه، آب و برق و…
  • بدون تعطیلی و از دست دادن زمان حتی در قرنطینه
  • آزادی عمل و نداشتن ریسک عدم فعالیت در زمان‌های مختلفazمرکز
نمایش بیشتر

2 دیدگاه

  1. با سلام، پیشنهاد می کنم یک اسکریپت خرید آنلاین بیمه نیز طراحی شود تا مالکان سایت های پربازدید بتوانند آن را بر روی ساب دامین اختصاصی خود نصب و مشتریان را تشویق به خرید بیمه از این طریق نمایند. به نظر من اینکار فروش بیمه را برای بازاریابان ازکی خصوصاً صاحبان سایت های پربازدید به شکل چشمگیری افزایش خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا