بیمه تکمیلی درمان

خدمات ویژه ازکی برای بیمه سازمانی

همه شرکت‌ها و سازمان‌ها به مجموعه‌ای از بیمه‌ها نیاز دارند که به بیمه سازمانی شناخته است. با خرید این بیمه‌ها، شرکت بیمه در صورت بروز حوادث مختلف، از شرکت‌های بیمه شده حمایت می‌کند و از این طریق ضرر‌های مالی زیادی برای آن‌ها به وجود نخواهد آمد. بیمه‌هایی مثل بیمه حوادث، بیمه مسئولیت، بیمه مهندسی، بیمه آتش سوزی و بیمه باربری.

از طرف دیگر پرسنل شرکت‌ها هم انتظاراتی از کارفرمای خود دارند که با برطرف شدن این نیازها، انگیزه و رضایت شغلی آنها افزایش پیدا می‌کند و در نهایت عملکرد بهتری خواهند داشت. مهم ترین بیمه برای پرسنل شرکت ها، به جز بیمه تأمین اجتماعی، بیمه درمان تکمیلی است.

ازکی در کنار سایر بیمه‌نامه‌ها، انواع بیمه سازمانی را هم با خدمات ویژه به مخاطبان خود ارائه می‌دهد. در تصویر زیر خلاصه‌ای از این خدمات ویژه را مشاهده می‌کنید.

چرا بیمه سازمانی را از azki.com بخریم؟

خرید بیمه‌های سازمانی از ازکی به جز مزیت‌هایی که در تصویر بالا نوشته شده است، مزیت‌های دیگری هم دارد. مثلا شما با خرید این بیمه‌ها از ازکی، در هزینه‌های شرکت خود صرفه جویی می‌کنید. چون از یک طرف بیمه‌های خود را با تخفیف مناسب و با پوشش‌های ضروری می‌خرید و از طرف دیگر هم از خسارت‌های هنگفتی که ممکن است برای مجموعه شما به وجود بیاید جلوگیری می‌کنید.

علاوه بر تمام این مزایا، با خرید بیمه سازمانی از ازکی محدودیت تعداد کارکنان برای شما برداشته می‌شود و با حداقل تعداد 15 نفر می‌توانید انواع بیمه سازمانی را تهیه کنید.

در واقع شما از ازکی تنها بیمه سازمانی نمی‌خرید، بلکه همراه با آن از منافع و خدماتی بهره‌مند می‌شوید که امکان استفاده از آن‌ها در روش‌های دیگر خرید بیمه سازمانی مانند خرید از نمایندگی‌ها، کارگزاری‌ها و یا وب‌سایت‌های دیگر وجود نخواهد داشت.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا