شرکت های بیمه

مقایسه بیمه‌ها از تمامی شرکت‌ها | مزایای خرید اینترنتی بیمه از ازکی

با رشد سریع اینترنت و افزایش آشنایی مردم با آن، در حال حاضر افراد با هدف برطرف کردن نیازهای مختلف خود، از سایت‌ها یا اپلیکیشن‌های زیادی مثل اسنپ، تپسی، دیجی‌کالا، علی‌بابا، آپ و … استفاده می‌کنند. در واقع این سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها دیگر نه تنها خرید کالا، بلکه حتی استفاده از خدمات را هم برای مردم سریع و آسان کرده‌اند و در حال حاضر درصد بالایی از افراد جامعه در تلفن‌های همراه خود از این اپلیکیشن‌ها استفاده می‌کنند. به شکلی که بسیاری از ما نمی‌توانیم برطرف کردن نیازهای روزمره خود را بدون وجود اینترنت و اپلیکیشن‌های مختلف تصور کنیم.

برای درک این موضوع کافی است شیوه انجام سفرهای درون شهری را قبل از ورود اسنپ به یاد بیاوریم. دشواری در دسترسی به تاکسی و آژانس‌ها در مکان‌ها و زمان‌های مختلف، بالا بودن قیمت آژانس‌ها و تفاوت در قیمت‌ها و همچنین لزوم پرداخت نقدی کرایه از مهم‌ترین مشکلاتی بود که با ورود اپلیکیشن اسنپ به سرعت حل شد.

مزیت‌هایی که در مورد خرید کالا و با ورود سایت دیجی کالا هم به وجود آمد. به شکلی که در حال حاضر بسیاری از خریدهای روزمره مردم، از محصولات سوپر مارکتی گرفته تا لباس و یا لوازم الکترونیکی، از طریق دیجی کالا انجام می‌شود. حتی بسیاری از افراد فقط برای آشنایی با کالاهای مختلف و مقایسه قیمت‌ها به این سایت مراجعه می‌کنند.

علی بابا، آپ، اسنپ فود، دیوار، آچاره و … هم توانستند به همین شکل در ارائه محصولات و خدمات مختلف موفق عمل کنند.

یکی از حوزه‌های مهم دیگری که به اینترنتی شدن نیاز داشته، خرید بیمه است که در حال حاضر این نیاز توسط سایت‌هایی مثل «ازکی» برطرف شده است. در ادامه این متن به مزیت‌های که خرید بیمه به صورت اینترنتی می‌تواند برای افراد ایجاد کند، خواهیم پرداخت.

چرا بهتر است بیمه را اینترنتی بخریم؟

بیمه یکی از مهمترین و ضروری‌ترین خدمات هر جامعه است و تقریبا همه ی شهروندان با توجه به فعالیت اجتماعی خود با یک یا چند نوع بیمه سروکار خواهند داشت. بیمه‌‌‌‌‌‌‌های شخص ‌ثالث و بدنه برای وسایل نقلیه، بیمه‌‌‌‌‌‌‌های آتش‌سوزی و حوادث و مسئولیت برای جبران اتفاقات پیش بینی نشده در محل زندگی و کار و بیمه‌‌‌‌‌‌‌های درمان و عمر برای تضمین آسایش و آرامش در زندگی.

از طرف دیگر در بازار بزرگ بیمه، شرکت‌های بیمه مختلفی به همراه دفاتر نمایندگی متعدد و با نرخ‌‌‌‌ها و شرایط متفاوت در هر بیمه‌نامه فعالیت‌ می‌کنند و هر کدام از این شرکت‌ها هم ادعای ارائه بهترین و به‌صرفه‌ترین بیمه را دارند. اما وقتی همه ادعای بهترین بودن می‌کنند، چگونه می‌توان یکی از شرکت‌‌ها را انتخاب کرد و از خرید خود مطمئن بود؟ و اصلا آیا این امکان وجود دارد که به همه‌ی کارگزاری‌‌ها مراجعه کرد و نرخ و شرایط هرکدام را جداگانه پرسید؟ آن هم با وجود مشغله‌های مختلف، ترافیک و آلوگی هوا؟

از سمت دیگر انتخاب یکی از بیمه‌ها بدون اطلاع از شرایط و قیمت‌های سایر شرکت‌های بیمه کار عاقلانه‌ای نیست. اما چه باید کرد؟ چگونه می‌توان بدون دوندگی میان نمایندگی‌‌ها بهترین شرکت را انتخاب کرد؟ کدام مشاور مناسب‌ترین شرایط و بهترین قیمت بیمه‌نامه را به ما توصیه می‌کند؟ و به طور خلاصه از چه کسی می‌توان با اطمینان پرسید: «ازکی بیمه بخریم؟»

شرکت «ازکی» هم در سایت خود به آدرس azki.com، دو سال پیش با همین هدف فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر هم به عنوان یکی از موفق‌ترین استارت‌آپ‌های بیمه‌ای فعالیت می‌کند. کسب و کاری که بیش از همه به نفع مردم و خریداران بیمه عمل می‌کند و البته موجب رونق بازار بیمه خواهد شد.

مزایای خرید اینترنتی بیمه

مقایسه انواع بیمه از تمامی شرکت‌ها در سایت ازکی

ازکی به عنوان یک وب‌سایت‌ مقایسه و خرید آنلاین بیمه، از طریق جمع‌آوری سطح وسیعی از اطلاعات درباره شرکت‌ها‌ی مختلف بیمه‌ای و همچنین امکان مقایسه این شرکت‌ها از نظر قیمت و کیفیت، شرایطی را فراهم کرده تا کاربران با آگاهی کامل و دیدی باز بتوانند با توجه به نیاز، بودجه و شرایط خود بهترین و مناسب‌ترین بیمه را خریداری کنند.

در واقع شما می‌توانید خرید انواع بیمه از جمله بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه آتش سوزی، بیمه درمان تکمیلی، بیمه مسافرتی ، بیمه عمر و … را از تمامی شرکت‌های معتبر بیمه مثل بیمه ایران، بیمه آسیا، بیمه دانا، بیمه البرز، بیمه پاسارگاد، بیمه سامان و … انجام دهید.

برای استفاده از کلیه خدمات رایگان ازکی کافیست وارد مرورگر گوشی یا کامپیوتر شخصی خودتان شوید و azki را تایپ کنید. در سایت ازکی بیمه مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید و بعد از وارد کردن مشخصات مورد نظر، هر چیزی که برای انتخاب نیاز داشته باشید، پیش روی شما خواهد بود.

مزایای خرید اینترنتی بیمه

سایر مزایای خرید اینترنتی بیمه از سایت ازکی

با خرید اینترنتی بیمه از سایت ازکی، شما می‌توانید از مشاوره و پشتیبانی تخصصی، قبل و بعد از خرید بیمه، استفاده کنید. در واقع ازکی با تیم مشاوره بزرگ و حرفه‌ای خود، به تمام سوالات و ابهامات شما در زمینه بیمه‌های مختلف پاسخ می‌دهد.

همچنین در ازکی پرداخت حق بیمه به دو صورت پرداخت اینترنتی و پرداخت در محل امکان پذیر است. حتی در برخی از رشته‌های بیمه‌ای شما می‌توانید بیمه‌نامه خود را به صورت اقساطی یا کوتاه مدت خریداری کنید.

پس از خرید بیمه از azki.com، بیمه‌نامه شما به سرعت صادر شده و در اسرع وقت و به صورت رایگان به آدرس مورد نظرتان ارسال خواهد شد.

نمایش بیشتر

17 دیدگاه

  1. باسلام اول میشه یک سایت معتبرازازکی برام بفرستین چون شهرستان زندگی میکنم وبایدغیابی پرداخت کنم دوم من اتمام بیمه نامم ۹۹ اگرامروزیافرداخریدکنم برام همون موقع صادرمیشه یانه ازروزی که خرید کنم

    1. سلام و وقت بخیر.
      در صورتی که در ساعات کاری خرید بیمه رو از سایت ازکی انجام بدید، بیمه شما همون روز صادر میشه و از طریق پست براتون ارسال میشه

  2. سلام
    من کارگزاری رسمی بیمه مرکزی دارم . چطور میتوانم با شما کار کنم؟ کار کردن با شما چه محاسن .و مزایایی دارد؟

    1. با سلام وقت بخیر.
      اگر تمایل دارید می‌تونید شمارتون رو همینجا برای ما بذارید ( شماره رو افراد دیگه نمیبینند) تا واحد فروش با شما تماس بگیره.
      در غیر این صورت با شماره 54864 تماس بگیرید تا به واحد فروش وصل بشید.

  3. سلام وقت بخیر
    بنده نماینده شرکت بیمه کوثر هستم
    خواستم بدونم چطور می تونم در بحث صدور بیمه شخص ثالث و آتش سوزی با گروه آپ همکاری کنم؟
    شماره تماس بنده:
    09179116269

    1. با سلام وقت بخیر.
      از آپ سوال بفرمایید این سایت متعلق به ازکی هست و ارتباطی با آپ نداره.

  4. با سلام و خسته نباشید من بیمه ثالثم تموم میشه سه روز دیگه می‌خوام از سایت ازکی خرید کنم اما اونقدر میگن کلاهبرداری هست و فلان آدم دلش گرم نمیشه شما چه تضمینی میدین تا ما از این سایت خرید کنیم تورو قرآن راستشو بفرمایید

    1. سلام دوست عزیز
      تمامی مراحل خرید و سفارش در ازکی در امن ترین شرایط اینترنتی انجام میشه و شما بعد از ثبت سفارش، خودتون پرداخت رو از طریق درگاه بانکی انجام میدین و میتونین بعد از خرید سفارشتون رو از طریق حساب کاربری چک کنید و در صورتی که خریدتون رو قبل از ساعت 21 روزهای عادی (19 روزهای تعطیل) انجام بدین همون روز بیمتون صادر میشه. در صورتی هم که سوالی براتون باشه یا مشکلی در روند خرید داشته باشین کارشناسان ما به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی هستن.

    1. سلام دوست عزیز
      میتونین با شماره درج شده در سایت تماس بگیرین تا همکاران به طور دقیق شما رو راهنمایی کنن.

  5. با سلام‌ آیا خدمات بیمه ای از کی با نمایندگی ها یکی هست
    دوم اینکه بیمه ای که صادر می‌شود چقدر طول می‌کشد برسد سوم اینکه خودرو من تیبا ۲ هست ولی در سابت چون پلاک قبلی ام برای پراید بوده نوع خودرو پراید نمایش داده می‌شود آیا مشکلی ندارد لا تشکر

    1. علی عزیز سلام
      بله حتی خدمات کامل‌تری مثل پرداخت خسارت آنلاین ارائه میدیم. بستگی به آدرس سریع براتون ارسال میشه.
      روند خرید رو به جای استعلام با پلاک با استفاده از مدارک کامل کنید و در ادامه گزینه بله تخفیف دارم رو بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا