بیمه بدنه

بیمه بدنه ایران بهتر است یا بیمه بدنه آسیا؟ مقایسه بیمه بدنه ایران و آسیا

با توجه به بالا رفتن قیمت خودرو و قیمت قطعات و تعمیرات آن، بیمه بدنه بیمه‌ای بسیار مهم و ضروری برای تمام ماشین‌ها است. بیمه ایران و بیمه آسیا هم دو شرکت قدیمی و معتبر در زمینه بیمه بدنه هستند و ممکن است شما در زمان خرید بیمه بدنه بین این دو شرکت مردد باشید. به همین دلیل ما در این مطلب به بررسی تفاوت‌ها و مقایسه بیمه بدنه ایران و آسیا پرداخته ایم تا شما بتوانید با آگاهی بیشتری بهترین بیمه بدنه را برای ماشین خود انتخاب و خریداری کنید.

بیمه ایران معتبر است یا بیمه آسیا؟

بیمه ایران اولین و قدیمی‌ترین شرکت بیمه و تنها بیمه دولتی در ایران است. این شرکت در سال 1314 تأسیس شده و از همان سال تا به حال، در زمینه انواع بیمه‌ها به صورت جدی فعالیت کرده است و در حال حاضر پرفروش‌ترین شرکت بیمه محسوب می‌شود.

از طرف دیگر بیمه آسیا هم در سال 1338 تأسیس شده و در حال حاضر بزرگترین، قدیمی‌ترین و پرفروش‌ترین شرکت بیمه خصوصی است. همچنین این شرکت در بین شرکت‌های بیمه خصوصی، بیشترین تعداد شعب و تعداد پرسنل را دارد.

پس اگر در مقایسه بیمه بدنه ایران و آسیا ، در مورد پشتوانه و اعتبار این دو شرکت بیمه تردید دارید، بهتر است بدانید که بیمه ایران و بیمه آسیا معتبر‌ترین شرکت‌های بیمه هستند و از این جهت تفاوتی با هم ندارند.

 

بیمه ایران سرمایه بیشتری دارد یا بیمه آسیا؟

یکی از معیارهای مهم برای انتخاب یک شرکت بیمه، میزان سرمایه یا میزان توانگری مالی آن است. بیمه مرکزی هر سال صورت‌های مالی شرکت‌های بیمه را بررسی می‌کند و سطح توانگری مالی تمام شرکت‌ها را منتشر می‌کند. در جدول‌های توانگری مالی چهار سطح وجود دارد، سطح یک بالاترین میزان توانگری و سطح چهار پایین‌ترین میزان است.

بیمه آسیا در سال‌های متوالی از جمله سال 98، سطح یک توانگری مالی را به خود اختصاص داده است، یعنی این شرکت در حال حاضر توانایی مالی بالایی در پرداخت خسارت دارد.

اما در بررسی این فاکتور، بیمه ایران سطح قابل قبولی ندارد. در سال‌های گذشته توانگری مالی بیمه ایران در سطح چهار، یعنی پایین‌ترین سطح، قرار داشت و در حال حاضر هم این شرکت در سطح دو قرار دارد. پس می‌توان نتیجه گرفت که بیمه ایران از نظر توانایی مالی در زمان پرداخت خسارت، نسبت به بیمه آسیا قابل دفاع نیست. البته با توجه به حمایت‌های مالی دولت از بیمه ایران، این شرکت تا به حال عملکرد قابل قبولی در پرداخت خسارت داشته است.

مقایسه بیمه بدنه ایران و آسیا
مقایسه بیمه بدنه ایران و آسیا

بیمه بدنه ایران ارزان‌تر است یا بیمه بدنه آسیا؟

در حال حاضر بیمه بدنه آسیا و بیمه بدنه ایران، هردو در بین سایر شرکت‌ها، بیمه‌هایی با قیمت مناسب و متوسط محسوب می‌شوند و تفاوت چندانی باهم ندارند.

مثلا اگر برای یک ماشین پژو 207 دنده اتوماتیک، مدل 1396 و ارزش 250 میلیون تومان، با پوشش‌های اضافی بلایای طبیعی و سرقت قطعات و همچنین بدون تخفیف عدم خسارت، از سایت ازکی استعلام بگیریم، قیمت بیمه بدنه آسیا حدودا یک میلیون و 940 هزار تومان و قیمت بیمه بدنه ایران یک میلیون و 820 هزار تومان خواهد بود.

همچنین از نظر تخفیف بیمه بدنه، بیمه ایران تخفیف‌های بیشتری نسبت به بیمه آسیا دارد. مثل تخفیف خودروهای با کیفیت و تخفیف ارزش خودرو.

تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه هم در بیمه ایران و بیمه آسیا دقیقا مشابه یکدیگر و حداکثر 60 درصد است.

کیفیت بیمه بدنه ایران بهتر است یا بیمه بدنه آسیا؟

پس از مقایسه بیمه بدنه ایران و آسیا از نظر قیمت و اعتبار، اگر بخواهیم بیمه آسیا و بیمه ایران را از نظر کیفیت بیمه‌نامه مقایسه کنیم، باید بگوییم این دو شرکت بیمه و سایر شرکت‌ها از نظر کلیات بیمه بدنه یکسان هستند و یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های بیمه بدنه ایران و بیمه بدنه آسیا این است که در بیمه ایران پوشش اضافه‌ای تحت عنوان پوشش کشیدن میخ ارائه می‌شود که در بیمه آسیا این پوشش وجود ندارد.

در پوشش کشیدن میخ، خسارت‌های ناشی از کشیدن میخ و ایجاد خط و خش بر روی خودرو با اجسام تیز جبران می‌شود.

یکی دیگر از تفاوت‌های بیمه بدنه ایران و بیمه آسیا، در زمینه پرداخت خسارت است. به این صورت که در بیمه بدنه ایران امکان پرداخت خسارت در محل وجود دارد. یعنی اگر به عنوان مثال در یک حادثه تصادف، شما مقصر باشید و ماشینتان آسیب ببیند، می‌توانید با شعب بیمه ایران تماس بگیرید تا کارشناس خسارت به محل تصادف اعزام شود. پس از بررسی کارشناس و برآورد مبلغ خسارت، شما می‌توانید همان لحظه چک خسارت خود را دریافت کنید. به این ترتیب دیگر نیازی به مراجعه حضوری و صرف زمان زیادی نیست.

اما در بیمه بدنه آسیا چنین امکانی وجود ندارد و زمانی که بخواهید از بیمه خود خسارت بگیرید، باید به صورت حضوری و همراه با مدارک خود به شعب بیمه آسیا مراجعه کنید.

همچنین بیمه ایران و بیمه آسیا از نظر تعداد شعب پرداخت خسارت هم تفاوت چندانی با هم ندارند. مثلا بیمه ایران در استان تهران 8 شعبه پرداخت خسارت دارد و بیمه آسیا 6 شعبه.

خرید اینترنتی بیمه بدنه ایران و بیمه بدنه آسیا از ازکی

ازکی مرکز مشاوره و انتخاب بیمه است و در سایت ازکی امکان استعلام، مقایسه و خرید اینترنتی انواع بیمه از جمله بیمه بدنه وجود دارد. یعنی شما می‌توانید قیمت و شرایط بیمه بدنه خودروی خود را در شرکت‌های مختلف بیمه از جمله بیمه ایران و آسیا مشاهده و مقایسه کنید، در صورت نیاز برای انتخاب بهترین بیمه بدنه از کارشناسان متخصص ازکی مشاوره بگیرید و سپس خرید خود را در سایت ازکی تکمیل کنید.

پس از بازدید کارشناس بیمه از خودروی شما، بیمه مورد نظرتان به سرعت صادر شده و به آدرس مورد نظرتان به صورت رایگان ارسال می‌شود.

خرید بیمه از ازکی، روشی آگاهانه، راحت و به صرفه است و تجربه خوبی از خرید اینترنتی را برای شما ایجاد خواهد کرد.

نمایش بیشتر

50 دیدگاه

    1. موافقم
      چندین ساله رازی بیمه می کنم و به همه هم میگم که برن بیمه رازی بیمه کنن از همه لحاظ خوبه و بی سر و صدا داره کارش رو درست انجام میده

  1. من بیمه بدنه اسیا و ایران را خریداری کردم خوب بود یکی از بچه ها بیمه بدنه پاسارگاد بهم پیشنهاد داد وقتی به خسارت خوردم متوجه شدم هیچ بیمه ای پاسارگاد نمیشه واقعا عالی بود برای همین بیمه عمرم هم پاسارگاد گرفتم واقعا عالیه

  2. بیمه ایران فوق العادس و اصلا قابل مقایسه با هیچ شرکت بیمه ای نیست .بیمه ایران مادر تمام شرکتهاست ..با بیش از ۸۵ سال قدمت و خدمت عالی

    1. سلام سرکار خانم پس بیمه خوب ندیدید ببخشیدا
      اگر تونستید به پورتال بیمه تعاون و پاسارگاد سر بزنید با ایران مقایسه کنید اون وقت کاملا متوجه بیمه عاااااااااااااااااااااااااالی میشید

    1. سلام دوست عزیز.
      ممنون از اینکه تجربه تون رو در اختیار ما گذاشتید.
      البته از اونجایی که درصد فرانشیز در بیشتر شرکت ها یکسانه، نباید تفاوت خاصی هم در مبلغ پرداخت خسارت داشته باشن.

      1. اتفاقاً مهمترین اختلاف قیمت بیمه‌ها همین درصد فرانشیز هست.
        مثلاً بیمه آسیا در صورتیکه مقصر نباشید و مقصر هم شناسایی شده و در دسترس باشد، ۵۰٪ مبلغ خسارت فرانشیز حساب می‌کنه. (یعنی نصف خسارت رو می‌ده و نصف دیگه با خودتون هست).
        ولی بیمه ایران برای همین شرایط بالا، ۵٪ مبلغ خسارت فرانشیز حساب می‌کنه. (یعنی ۹۵٪ خسارت رو پرداخت می‌کنه).
        درصد فرانشیز برای خسارات مختلف، تفاوت داره. مهم اینه که تا جای ممکن این درصد برای خریدار بیمه پایین باشه.
        سرعت رسیدگی، تعداد شعب و سایر شرایط، به اهمیت فرانشیز نیست.
        چرا که فرانشیز پولی هست که در هنگام وقوع خسارت، علاوه بر پول بیمه‌ای که قبلاً پرداخت کرده‌اید، از جیب شما می‌رود!

    2. اینجا که هرکسی اومده از بیمه ای که خودش نمایندگی داره تعریف میکنه.نظر واقعی بزارید تا مردم سردرگم نشن

  3. چرا فقط ایران و اسیا را مقایسه کردید ؟
    مگه بیمه های دیگه بیمه نیستند
    مهم اینه که بیمه نامت درست تنظیم شده باشه و درست بهت مشاوره داده باشن
    یعنی دانا و البرز و پارسیان و …..بیمه نیستند
    نوشتید ایران بهتر است یا اسیا ؟

    1. سلام دوست عزیز.
      هدف ما اصلا چنین چیزی نیست. توی این مطلب این دو شرکت رو مقایسه کردیم چون پرفروش هستن و خیلی از افراد بین انتخاب یکی از این دوتا تردید دارن. به زودی بقیه شرکت های بیمه رو هم مقایسه میکنیم.

    2. کافی فقط یک بار گذرتان به بیمه پارسیان بیافتد. کارمندان بی توجه و کسر فرانشیزهای زیاد. هیچ کدام از تعمیرگاه ها از بیمه پارسیان راضی نیستند. کارشناس خودرو با تعمیرگاه دست به یکی میکنند و پوست آدم را میکنند.من واقعاً با اینکه بیمه بدنه چهار ساله داشتم. اگر بیمه نمی‌کردم تعمیر تصادفی برایم ارزانتر تمام میشد.

  4. ممنون بابت مطالبی که گذاشتید. بحث توانگری توضییح دادید بیمه ایران مثلا 4 و بیمه اسیا 1 و بیمه کوثر 1 و .. ببینید بیمه ایران در روز چقدر خسارت میده مابقی چقدر .. در یه شعبه ایران روزانه چند پرونده خسارت داریم و شرکتهای دیگر چند تا ؟ بنظرم شرکتی دارای توانگری مالی 1 می باشد که پرداخت سریع به موقع خسارت داشته باشد که بیمه ایران قابل مقایسه نیست با شرکتهای خصوصی

  5. ماشین من یکبار خسارت دید بیمه ایران خیلی بیشتر از هزینه خسارت بهم پرداخت کرد اما یکبار دیگه ماشینم بیمه دانا بود و خسارت دیدم خیلی خیلی کمتر از هزینه خسارتم پرداخت کرد بیمه دانا را خیلی نازاضی بودم

  6. من ۱۶ساله بابیمه ایران شعبه میدان نورمنطقه۵تهران آقای نجف زاده کارمیکنم وماشینهایم راآنجابیمه ثالث وبدنه میکنم وتاحالاهیچ خسارتی نگرفته ام.

  7. ممنون ازهمه اظهارنظرکنندگان که مطالب بیمه ای خودرابه اشتراک میگذارند تادیگران هم استفاده کنند.بیمه ایی خوبه همانطور که حق بیمه را نصف شب هم باشه میگیرندوقبول میکنندخسارت راهم به آن راحتی بپردازند.ولی افسوس

  8. بیمه اسیا خیلی اذییت میکنه موقع پرداخت خسارت اولا که داغی باید حتما ببری براشون دوما میگه باید سلامت ماشین رویت بشه یعنی ماشین باید بعد از درست کردن ببری کارشناس ببینه ماشین تو که درست کردی قطعه تعویض کردی یا نکرد

    1. مزخرف ترین بیمه از نظر پاسخگویی به نظر من آسیا هست
      چند روز پیش بالای ۲۳ تماس در عرض ۳ ساعت
      داشتم که اپراتو منو وصل میکرد و انتظار و انتظار و انتظار در واحد های مختلف دفتر مرکزی آسیا ، آخرش هم هیچکس پاسخگو نشد ، دفتر بیمه آسیا هم در منطقه مون ساعت کاریش عجیب غریبِ و دفاتر دیگه هم زنگ زدم یا اطلاعی نداشتن یا پاسخگو نبودن و حواله میکردن به دفتر مرکزی
      درکل
      متاسفانه از لحاظ پاسخگویی و رفع مشکل بیمه گزاران
      مزخرف ترین و افتضاح ترین شرکتی بود که دیدم
      حتی زنگ هم نزدن بگن چرا ۲۳ باز زنگ زدی و مشکلت حل شد یا نه
      باز دم شرکت ایرانسل گرم
      اینقدر زنگ میزنن تا بدونن مشکلت حل شده یا نه
      شرکت های بیمه معمولاً اولش در باغ سبز هست و وقتی وارد میشی
      نمیشناسنت

    2. سلام با احترام
      بدترین بیمه در کشور بیمه ایرانه برای یک خسارت سرقت ۴ ماه طول کشید آخرشم نصف خسارتو ندادن الان ازشون به بیمه مرکزی شکایت کردم

      1. علی عزیز سلام
        بیمه مرکزی عملکرد شرکت‌های بیمه رو هر سال ارزیابی می‌کنه و بیمه ایران عملکرد قابل قبولی دارد متاسفیم که این مشکل برای شما ایجاد شده و امیدواریم بتونید به زودی خسارتتون رو دریافت کنید.

  9. شرکت بیمه آسیا توانگری مالی خوبی داره ؛حق بیمه اش پایین تره؛ زمان پرداخت خسارت بهونه جویی ندارند.

  10. با سلام خدمت دوستان
    بیمه آسیا و بیمه ایران هر دو بیمه های خوبی هستن
    من هر دو بیمه بودم ودریافت خسارت داشتم اما
    در بیمه ایران ماشینم 12 میلیون تومان خسارت دید ولی مبلغی ک به من تعلق گرفت 4 میلیون تومان بود.
    ولی در بیمه آسیا مبلغ خسارت دیده 7میلیون بود ک با اختلاف 500 هزار تومان کمتر پرداخت شد.

  11. بیمه آسیا بیمه خوبی نیست ، در تصادف مقصر نبودم ، زیان دیده بودم ، اینقدر اذیت کردند که اصلا پشیمان شدم و با هزینه شخصی ماشین رو درست کردم

  12. بیمه آسیا خیلی کمتر خسارت پرداخت میکنه، همش بهانه افزایش قیمت ماشین میارن اصلا منطقی نیست.
    مثل اینه که کسی بیمه تکمیلی داره و بعد شش ماه کارش به عمل قلب بکشه آیا بیمارستان میگه چون هزینه فلان تجهیزات جراحی یا دستمزد پزشک بالا رفته بعلت تورم و دلار… تو الان کمتر باید هزینه دریافت کنی،

    1. داداش فرق نمیکنه بیمه بدنه مطابق با ارزش ماشینت بهت خسارت میده اونم چون تورم اینا بالاس ارزش ماشینم هی بالا میره شما سعی کن وقتی ماشینتو بیمه میکنی چندمیلیون از ارزش ماشینت بیشتر بگو برات مشکلی پیش نیاد یا اگه قیمت ماشین خیلی بالا رفت برو همون بیمه بگو میخوام ارزش بیمه بدنه رو بالا ببرم بهمین راحتی

      1. بهنام عزیز سلام
        بهتره ماشین رو به قیمت روز بیمه کنید و پوشش نوسانات قیمت رو بگیرید تا خیالتون راحت باشه.

  13. بیمه سامان شرکت جوانیه و جویای نامی هست و تلاش میکنه در کنار شرکت های قدیمی بهترین خدمات بیمه ای را ارایه بده و مشتری مداری را سرلوحه کارش قرار داده بیمه بدنه اش تخفیف خوبی داره و در موقع پرداخت خسارت انعطاف زیادی داره چون هدفش نگه داری مشتری است

  14. من امسال خسارت سنگین داشتم حدود ۵۰۰میلیون تومان بیمه بدنه ایران بودم واقعا پرداختشون ضعیفه کارشناسهاش ایرادهای مختلفی میگیرنند پول که نگرفتم هیچ،آخر حدود ۱۸میلیون هزینه دادرسی دادم از بیمه شکایت کردم هنوزم مراحل دادگاهی دارم.

  15. سلام
    در حال حاضر حق بیمه بدنه آسیا به عنوان یک شرکت خوب و توانگری مالی یک از همه جا کمتره و بیمه آسیا هم پرداخت خسارت سیار راه اندازی کرده

  16. کارمندان واحد خسارت بیمه ایران مشهد از لحاظ رفتار و سواد بسیار ضعیف هستن. ۷۰ درصد مردم دارن اتیش میگیرن از بهانه های مسخره کارمنداش که همرو متهم به صحنه سازی و .. میکنن که بفرستنشون شورای حل اختلاف و رای کارشناسان شورا رو هم قبول نکنن و.. جوری که قید خسارتو بزنن !

    1. سلام دوست عزیز
      متاسفیم بابت تجربه تلخ شما. بهتره برای رفع این مشکل با شعبه مرکزی تهران تماس بگیرین و خواستار پیگیری شرایط بشین.

  17. من بیمه ثالث آسیا را تجربه کردم. واقعا بد هست. الان هم یک قانون بد گذاشتند که خسارت را به اندازه خسارت خودروهای ارزان حساب میکنند و شما بقیه خسارت را باید از جیب خودت بدی که واقعا درست نیست. مثلا اگر آینه بقل خودرو شما خسارت ببیند مبلغ خسارت را به اندازه آینه بغل یک خودرو ارزان (به قول خودشان متعارف) حساب میکنند!!!! اصلا بیمه در ایران معنای بیمه نمیدهد.

    1. سلام دوست عزیز
      قانون خودروی متعارف قانونی هست که از جانب بیمه مرکزی تصویب شده تا افرادی که شرایط مالی مناسبی ندارند (اکثریت جامعه) فشار مالی زیادی در اثر حادثه بهشون وارد نشه. این قانون سالهاست که داره اجرا میشه و منحصر به یک شرکت نیست در تمامی شرکت‌ها وجود داره.

  18. مزخرف ترین بیمه ی دنیا بیمه ی آسیا هست
    تیر ماه سال 99 تصادف داشتم الان آخر اسفند 99 هست هنوز خسارتی دریافت نکردم تازه توی دادگاه هم بیمه ی آسیا و هم فرد مقصر رو محکوم کردم اما فعلا هیچ پولی به دستم نرسیده
    واقعا به هیچ وجه از بیمه آسیا بیمه نگیرید چون دست آخر هیچ حمایتی ازتون نمیکنه

  19. اگه ميخواين حق خوري و بي عدالتي رو ببينين برين ماشين رو بيمه اسيا بكنين.كاريت ميكنن كه بگي پول نميخوام ديگه.مخصوصن بيمه مركز اهواز…

    1. سلام دوست عزیز
      در چنین حالتی که مشکلاتی در پرداخت خسارت ایجاد شده میتونین با شعبه مرکزی شرکت بیمه تماس بگیرین و شرایط رو پیگیری کنین.

    2. دوستان ماه گذشته کامپیوتر و برق ماشین ما جلوی درب منزل ما به سرقت رفت ما زنگ زدیم بیمه بدنه سیار آسیا یه کارشناس خوش سر و زبون فرستادن که بسیار از این سرقت احساس ناراحتی کرد و به ما گفت کل سیم کشی ماشین باید عوض بشه کلی تحویلمون گرفت حتی گفت قبض خودروبر رو برامونذبفرستید غیر از ۲۰ درصد فرانشیز کل مبلغ به شما پرداخت میشه و گفت روالش این که ببرید ایران خودرو از ایشون گفت ماشین شما نزدیک ۳۰ م خرج داره و بیمه آسییییییا غیر ۲۰ درصد بقیه رو پرداخت می کنه ما هم که ساده که فکر می کنیم شاید هنوز آدمای خوب و دلسوز وجود دارن حرف های ایشون رو پذیرفتیم در ضمن به ما گفتند ۴۸ ساعته پرداخت میشه ایران خودروی مهربون هم یسری کارهای اضافی مثل تعویض چراغ ها رو بدون این که از ما بپرسه عوض کرد خلاصه ۳۴ م هزینه رو دستمون گذاشت تازه با وجود این که ecu ماشین که خودشون عوض کرده بودن خطا داد و بابت ریختن یک نرم افزار ۵۰۰ هزار تومن دیگه از ما گرفت بیمه آسیا دوهفته تمام بابت خطای سیستم و بهانه های دیگه ما رو سرکار گذاشت و فقط ۹ م توجه کنید ۹ م بعد از دوهفته تازه بعد از روزی ده بار زنگ زدن و پیگیری کردن برامون واریز کرد حتی صافکاری کاپوت ماشین که توسط دزد بی وجدان خراب شده بود رو قبول نکردن میدونم طومار شد ولی تازه این نصف حرفی که میخواستم بزنم نتیجه این که به بیمه بدنه آسیا و کارشناسانش اعتماد نکنید اجدادتون رو جلوی چشمتون میارن

  20. بعید می‌دونم تو کشور ما بدتر و بی در و پیکر تر از بیمه ایران سازمانی باشه حاضرم تلفنی هم با مدارک مستند هر کدوم از خوانندگان که خواستند در اختیارشان قرار بدم که از چنین شرکتی هرگز بیمه نخرند که فقط پولشو نو ریختند دور

  21. دوستان ماه گذشته کامپیوتر و برق ماشین ما جلوی درب منزل ما به سرقت رفت ما زنگ زدیم بیمه بدنه سیار آسیا یه کارشناس خوش سر و زبون فرستادن که بسیار از این سرقت احساس ناراحتی کرد و به ما گفت کل سیم کشی ماشین باید عوض بشه کلی تحویلمون گرفت حتی گفت قبض خودروبر رو برامونذبفرستید غیر از ۲۰ درصد فرانشیز کل مبلغ به شما پرداخت میشه و گفت روالش این که ببرید ایران خودرو از ایشون گفت ماشین شما نزدیک ۳۰ م خرج داره و بیمه آسییییییا غیر ۲۰ درصد بقیه رو پرداخت می کنه ما هم که ساده که فکر می کنیم شاید هنوز آدمای خوب و دلسوز وجود دارن حرف های ایشون رو پذیرفتیم در ضمن به ما گفتند ۴۸ ساعته پرداخت میشه ایران خودروی مهربون هم یسری کارهای اضافی مثل تعویض چراغ ها رو بدون این که از ما بپرسه عوض کرد خلاصه ۳۴ م هزینه رو دستمون گذاشت تازه با وجود این که ecu ماشین که خودشون عوض کرده بودن خطا داد و بابت ریختن یک نرم افزار ۵۰۰ هزار تومن دیگه از ما گرفت بیمه آسیا دوهفته تمام بابت خطای سیستم و بهانه های دیگه ما رو سرکار گذاشت و فقط ۹ م توجه کنید ۹ م بعد از دوهفته تازه بعد از روزی ده بار زنگ زدن و پیگیری کردن برامون واریز کرد حتی صافکاری کاپوت ماشین که توسط دزد بی وجدان خراب شده بود رو قبول نکردن میدونم طومار شد ولی تازه این نصف حرفی که میخواستم بزنم نتیجه این که به بیمه بدنه آسیا و کارشناسانش اعتماد نکنید اجدادتون رو جلوی چشمتون میارن

  22. دوستان به هیچوجه سراغ بیمه آسیا نرید هم سرکارتون میزاره هم به تعهداتش عمل نمی کنه و هم یکسری شرط و تبصره قاطی آیین نامش گذاشته که با اون ها شما رو میچزونه

  23. جناب ازکی دات کام مشخص شد که شما هم دستتون با این بیمه ای ها تو یک کاسه است و حقایق و انتقاداتی که از بیمه ها میشه ثبت نمی کنید الان دو مرتبه است که من انتقاداتم رو به بیمه آسیا نوشتم و تو همون حالت بررسی موند و ثبت نشد البته تعجبی هم نداره چون شما ها بهم نون قرض می دید دیگه واقعن متاسفم براتون

    1. مهسا عزیز سلام
      ما تمام تلاشمون رو می‌کنیم که بی‌طرفانه اطلاعات رو در اختیار افراد بگذاریم و احتمالا به خاطر حجم کامنت‌ها انتشار نظر شما با تاخیر مواجه شده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا