بیمه عمر و سرمایه‌گذاری

مقایسه بیمه عمر سامان و پاسارگاد

این روزها با اهمیت زیادی که خرید بیمه عمر پیدا کرده است و افراد بیشتری به دنبال خرید این بیمه و سرمایه‌گذاری بلندمدت و استفاده از پوشش‌های آن هستند، هریک از شرکت‌های بیمه، تبلیغات گسترده‌ای برای ترغیب افراد به خرید بیمه عمر و سرمایه‌گذاری با بیان پوشش‌ها و خدمات ویژه خود، انجام می‌دهند. در ادامه قصد داریم با مقایسه بیمه عمر سامان و پاسارگاد ، متقاضیان خرید بیمه عمر را از طریق بیان ویژگی‌ها، شرایط و خصوصیات هر کدام از این دو شرکت بیمه، با آن‌ها بیشتر آشنا کنیم.

دو شرکت بیمه سامان و پاسارگاد در بین 21 شرکت دارای نمایندگی بیمه عمر، از جمله برترین و پرطرفدارترین شرکت‌های ارائه‌دهنده بیمه عمر می‌باشند، که هرکدام از این دو شرکت، در این رشته از بیمه خدمات خاصی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

بیمه عمر سامان

در بین شرکت‌های ارائه‌دهنده بیمه عمر، شرکت سامان، 5/9 درصد از کل حق‌بیمه‌های تولیدشده در این رشته از بیمه را به خود اختصاص داده است.

شرکت سامان برای آسان‌ کردن خرید بیمه عمر و با توجه به میزان ریسک‌پذیری هر فرد، شرایطی را تعیین کرده و آن‌هارا سبدهای سرمایه‌گذاری نامیده است.

در حال حاضر این شرکت 5 سبد سرمایه‌گذاری ارائه کرده است که در هریک از این سبدها، بیمه‌گر میزان سود تضمینی که به بیمه‌گذار تعلق می‌گیرد را اعلام کرده و افراد می‌توانند باتوجه به نیازهای خود، هرکدام از سبدها را انتخاب کنند:

اطلاعات این 3 سبد طبق جدول‌های زیر می‌باشد:

سبد کم ریسک با سود تضمینی 15%

تعداد سال های بیمه نامه نرخ سود تضمین شده اندوخته بیمه‌نامه
2 سال اول بیمه نامه 15%
2 سال دوم بیمه نامه 13%
مازاد بر 4 سال اول 10%

طبق اعلام شرکت بیمه سامان، در سبد با ریسک کم، حق‌بیمه‌های دریافتی از بیمه‌گذاران در سپرده‌های بانکی، اوراق قرضه و از این قبیل سرمایه‌گذاری می‌شود.

سبد ریسک متوسط با سود تضمینی 14%

تعداد سال‌های بیمه‌نامه نرخ سود تضمین شده اندوخته بیمه‌نامه
2 سال اول بیمه نامه 14%
2 سال دوم بیمه نامه 13%
مازاد بر 4 سال اول 10%

این سبد نیز ترکیبی از سبد سرمایه‌گذاری با ریسک کم و سبد سرمایه‌گذاری با ریسک زیاد می‌باشد.

سبد پر ریسک با سود تضمینی 12%

تعداد سال های بیمه‌نامه نرخ سود تضمین شده اندوخته بیمه‌نامه
4 سال اول بیمه‌نامه 12%
مازاد بر 4 سال اول 10%

و در این سبد نیز وجوه پرداخت‌شده توسط بیمه‌گذاران، در بورس اوراق بهادار، املاک، تولید و سرمایه‌گذاری‌های خارج از بانک سرمایه‌گذاری می‌شود.

از دیگر سبدهای دارای سود تضمینی بیمه سامان، صندوق رشد با سود تضمینی 10 درصد و صندوق رشد سامان 1 با سود تضمینی 8/5 درصد می‌باشد که این دو صندوق در طرح جدید بیمه سامان ارائه شده‌اند.

تخفیف ویژه بیمه گذاران بیمه عمر شرکت سامان

یکی از امکاناتی که شرکت سامان برای ترغیب افراد به خرید بیمه عمر، ارائه می‌دهد، تخفیف‌هایی از جمله تخفیف در خرید بیمه بدنه و بیمه آتش سوزی است.

بیمه عمر سامان چند ساله است؟

بیمه عمر سامان را می‌توانید با پرداخت حق بیمه‌های مختلف، به‌صورت ۱۰ ساله بخرید. شما می‌توانید بسته به اندوخته بیمه‌ای که دارید درخواست دریافت مستمری کنید. البیته به این نکته نیز باید توجه داشته باشید که از زمان شروع پرداخت مستمری توسط شرکت بیمه، ساید پوشش‌های بیمه قطع خواهد شد. نکته مهم دیگر این است که  تعداد سال‌های دریافتی مستمری از بیمه سامان محدود است.

بیمه عمر پاسارگاد

طبق اعلام سالنامه آماری بیمه، تعداد نمايندگان بيمه عمر فعال درشركت بيمه پاسارگاد، به تنهايي 77 درصد از سهم کل نمایندگان فروش بیمه عمر در بین تمامی شرکت‌های بیمه را داراست.

شرکت بیمه پاسارگاد تنها شرکتی است که دارای حداکثر ضریب سرمایه بیمه عمر در صورت فوت می‌باشد و این مقدار 360 برابر حق‌بیمه ماهانه است.

این شرکت بیمه در زمینه خدماتی که در پوشش بیماری‌های خاص خود ارائه می‌دهد، با شرکت بین المللی S.O.S همکاری دارد.

اگر شما به دنبال خرید بیمه عمر با حداکثر ضریب سرمایه فوت هستید،با مقایسه بیمه عمر سامان و پاسارگاد می‌توانید از شرکت پاسارگاد با حداکثر ضریب 360 برابر حق‌بیمه ماهانه، بیمه عمر موردنظر خود را خریداری کنید.

بیمه عمر پاسارگاد چند ساله است؟

بیمه عمر پاسارگاد را می‌توانید از ۵ تا ۳۰ سال بگیرید. یعنی شما می‌توانید  بیمه عمر پاسارگاد را 5، 10 و یا حتی 30 ساله بخرید. اگر می‌خواهید بیمه عمر پاسارگاد را تهیه کنید، می‌توانید به جز پرداخت حق بیمه، سرمایه مورد نظر خود را به شکل سپرده در بیمه عمر پس‌انداز کنید. در این صورت می‌توانید از مزایای بیشتری بهره‌مند شوید و اندوخته خود را افزایش دهید. در بیمه عمر پاسارگاد حداقل سپرده برای افرادی که حق بیمه هم پرداخت می‌کنند، 200 هزار تومان است.

تخفیف ویژه بیمه گذاران بیمه عمر شرکت پاسارگاد

بیمه‌گذاران بیمه عمر شرکت پاسارگاد می‌توانند با توجه به ذخیره ریاضی و سپرده بیمه‌نامه خود از تخفیف 5 تا 40 درصدی در خرید بیمه‌های زیر بهره‌مند شوند.

بیمه شخص ثالث: حداقل 5% و حداکثر 20% تخفیف

بیمه بدنه اتومبیل: حداقل 10% و حداکثر 35% تخفیف

بیمه آتش‌سوزی منزل مسکونی: حداقل 20% و حداکثر 40% تخفیف

بیمه حوادث انفرادی: حداقل 20% و حداکثر 40% تخفیف

بیمه درمان مسافرتی: حداقل 10% و حداکثر 35% تخفیف

بیمه عمر پاسارگاد

رتبه بندی و مقایسه بیمه عمر سامان و پاسارگاد

در مقایسه بیمه عمر سامان و پاسارگاد ، از بین 1,748,329 بیمه‌نامه عمر صادر شده در سال 96 توسط شرکت‌های بیمه غیر دولتی، 77,157 بیمه‌نامه توسط شرکت بیمه سامان و 765,757 بیمه‌نامه عمر توسط شرکت بیمه پاسارگاد صادر شده است.

طبق اعلام بیمه مرکزی، در سطح شهر تهران، به طور کلی حدود 21 هزار نمایندگی فروش بیمه عمر از طرف تمام شرکت‌های بیمه وجود دارد که از این تعداد، شرکت بیمه پاسارگاد دارای 16,188 و شرکت بیمه سامان 105 نمایندگی فعال بیمه عمر هستند.

دو شرکت بیمه پاسارگاد و سامان در پوشش‌ها و شرایط مشابهی که ارائه کرده‌اند، تفاوت‌های جزئی با یکدیگر دارند که در جدول زیر به صورت کامل به آن‌ها پرداخته‌ایم:

پوشش‌ها و شرایط بیمه سامان بیمه پاسارگاد
حداقل سن مجاز خرید بیمه عمر 2 سال (بیمه عمر، طرح امراض خاص)
یک ماه پس از تولد (بیمه عمر و تشکیل سرمایه)
از بدو تولد
حداکثر سن بازنشستگی 80 سال 70 سال
حداکثر نرخ افزایش سرمایه فوت 20 درصد 10 درصد
پوشش هزینه های پزشکی در اثر حادثه حداکثر 20 میلیون تومان حداکثر 25 میلیون تومان
پوشش نقص عضو و از کارافتادگی در اثر حادثه حداکثر 100 درصد سرمایه فوت، تا سقف 500 میلیون تومان حداکثر 250 میلیون تومان
پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه در صورت ازکارافتادگی معافیت کامل و 100 درصد حداقل 50 درصد حق بیمه و حداکثر 100 درصد حق بیمه
پوشش پرداخت سرمایه و غرامت در صورت از کارافتادگی حداکثر 3 برابر حق بیمه سالیانه حداکثر 60 میلیون تومان
پوشش فوت بر اثر حادثه حداکثر 2 میلیارد تومان حداکثر 500 میلیون تومان
پوشش فوت به صورت طبیعی حداکثر 500 میلیون تومان حداکثر 250 میلیون تومان
حداقل حق بیمه ماهانه 50 هزار تومان 20 هزارتومان

با توجه به مقایسه بیمه عمر سامان و پاسارگاد این نکته را به یاد داشته باشید که برای کسانی که مایل به خرید بیمه عمر با حق‌بیمه پایین هستند، بیمه پاسارگاد پیشنهاد بهتری خواهدبود.

پوشش بیماری‌های خاص سامان

در طرح قبلی بیمه عمر شرکت سامان، این شرکت پوشش مخصوص به امراض صعب العلاج از جمله سکته قلبی، سکته مغزی، انواع سرطان‌ها، جراحی عروق قلبی و پیوند اعضای اصلی بدن را تا سقف 150 میلیون تومان و برای هر بیماری به طور جداگانه 30 میلیون تومان ارائه می‌کرد؛ اما بیمه سامان در طرح جدید خود با نام بیمه جامع عمر و زندگی سامان (طرح امراض خاص) اقدام به ارائه پوشش امراض خاص نموده است که این پوشش شامل سه مورد زیر می‌باشد و بیمه‌گذار می‌تواند هرکدام را به دلخواه خود انتخاب نماید.

سقف پرداخت در هرکدام از این سه مورد حداکثر 500 میلیون تومان است که به طور کلی سقف پرداخت پوشش امراض خاص شرکت سامان، 1/5 میلیارد تومان می‌باشد.

  • پوشش امراض خاص پایه و دریافت هزینه‌های 8 بیماری برای بزرگسالان و 3 بیماری برای کودکان
  • پوشش امراض خاص آسایش و دریافت هزینه‌های 13 بیماری برای بزرگسالان و 6 بیماری برای کودکان
  • پوشش امراض خاص ممتاز و دریافت هزینه‌های 30 بیماری برای بزرگسالان و 14 بیماری برای کودکان

در هرکدام از طرح‌های امراض خاص پایه و آسایش، برای تمامی بیماری‌های گنجانده شده در هر طرح، فقط یکبار و صددرصد سرمایه امراض یعنی مبلغ 500 میلیون تومان به بیمه‌گذار پرداخت خواهد شد.

در طرح امراض خاص ممتاز نیز شرکت بیمه در هر گروه بیماری فقط یکبار و به طور کلی حداکثر تا 3 بار ، صددرصد سرمایه امراض را به بیمه‌گذار پرداخت خواهدکرد.

برای مشاهده بیماری‌های تحت پوشش هرکدام از این 3 طرح، می‌توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.


حتما بخوانید: بیمه جامع عمر و زندگی سامان


پوشش بیماری‌های خاص پاسارگاد

این پوشش در شرکت بیمه پاسارگاد شامل پنج بیماری صعب العلاج از جمله سکته قلبی، سکته مغزی، انواع سرطان‌ها، جراحی عروق قلبی و پیوند اعضای اصلی بدن می‌باشد و برای هر بیماری تا سقف 40 میلیون تومان و فقط یکبار و به طور کلی تا سقف 200 میلیون تومان به بیمه‌گذار پرداخت خواهدشد.

بر اساس مطالب گفته‌شده در مقایسه بیمه عمر سامان و پاسارگاد ، افرادی که به دنبال پوشش بیماری‌های خاص کامل‌تری در بیمه عمر خود هستند، می‌توانند از بیمه عمر شرکت سامان استفاده نمایند.

دریافت وام و بازخریدی سامان و پاسارگاد

یکی از جذابیت‌های بیمه عمر، پرداخت وام از اندوخته بیمه‌گذار، بدون ضامن و هرگونه تشریفات اداری می‌باشد.

هردو شرکت پاسارگاد و سامان، تاسقف 90% اندوخته بیمه عمر را به بیمه‌گذاران خود به صورت وام اعطا می‌کنند؛ اما با مقایسه بیمه عمر سامان و پاسارگاد به این تفاوت پی میبریم که بیمه‌گذاران بیمه عمر شرکت پاسارگاد، پس از 6 ماه و بدون اینکه قسط عقب افتاده‌ای داشته باشند، این امکان را دارند تا نسبت به دریافت وام و بازخریدی بیمه عمر خود اقدام نمایند ولی این مدت زمان در شرکت بیمه سامان یک سال می‌باشد، به این معنا که بیمه‌گذاران پس از یکسال برای دریافت وام از اندوخته خود می‌توانند اقدام کنند.

بیمه عمر سامان بهتر است یا پاسارگاد؟

بسیاری از افراد، بیمه عمر را صرفا به عنوان یک سرمایه‌گذاری بلندمدت و پس‌انداز تهیه می‌کنند. به صورت کلی دونوع سود تضمینی و مشارکت به سرمایه‌گذاری در بیمه عمر تعلق می‌گیرد، و قطعا میزان این سود برای خریداران بیمه عمر بسیار مهم خواهدبود به این دلیل که هرچه میزان این سودها بیشتر باشد میزان اندوخته شخص بیمه‌گذار در پایان طول مدت بیمه‌نامه عمر افزایش خواهدیافت.

سود تضمینی و مشارکت در هریک از شرکت‌های بیمه متفاوت می‌باشد. هرساله سود قطعی (سود تضمینی + سود مشارکت) بیمه عمر توسط هر شرکت بیمه به صورت جداگانه اعلام می‌شود.

با توجه به مقایسه بیمه عمر سامان و پاسارگاد ، میزان سود قطعی در سال 96 توسط شرکت بیمه پاسارگاد 20 درصد به صورت مرکب اعلام شده است و این میزان در بیمه عمر سامان به صورت مرکب و روز شمار طبق جدول زیر می‌باشد.

نام طرح نرخ سود قطعی مصوب سال 96
صندوق کم ریسک 16/5 درصد
صندوق ریسک متوسط 17 درصد
صندوق ریسک زیاد 20/5 درصد
صندوق رشد سامان 23 درصد
صندوق رشد سامان 1 25 درصد

با مقایسه بیمه عمر سامان و پاسارگاد ، در صورتی که افراد به دنبال بیشترین سود تضمینی در خرید بیمه عمر خود هستند، می‌توانند صندوق رشد سامان 1 و بعد از آن صندوق رشد سامان را برای خرید انتخاب نمایند.

بیمه عمر سامان

پوشش های اضافی هر دو شرکت بیمه

بر اساس مقایسه بیمه عمر سامان و پاسارگاد هرکدام از این دو شرکت‌ بیمه پوشش‌هایی اضافی نسبت به یکدیگر ارائه می‌دهند، که این پوشش‌ها شامل موارد زیر می‌باشند:

پوشش جامع بیمه اموال

شرکت بیمه سامان علاوه بر سایر پوشش‌ها اقدام به دریافت خدماتی تحت عنوان پوشش جامع بیمه اموال و یا خانه سبز نموده است.

طرح خانه سبز شامل دو قالب است که در هرکدام بیمه‌گذار می‌تواند با پرداخت‌ حق‌بیمه بیشتر به مدت یکسال خطراتی مانند شکست حرز، از بین رفتن ساختمان و تاسیسات آن در مقابل آتش سوزی، سیل، زلزله و…، هزینه‌های پزشکی یک نفر، سرقت کالاهای دیجیتال و… استفاده نماید.

شرایط طرح خانه سبز را به طور دقیق تر از طریق لینک زیر می‌توانید مشاهده کنید.


حتما بخوانید: بیمه جامع عمر و زندگی سامان


پوشش آتش‌سوزی منازل مسکونی

شرکت بیمه پاسارگاد اقدام به ارائه پوشش آتش‌سوزی منازل مسکونی به عنوان یکی از پوشش‌های بیمه عمر خود نموده است.

در صورت بروز آتش‌سوزی، صاعقه و یا انفجار منزل مسکونی بیمه‌گذار در طول مدت بیمه‌نامه، تحت این پوشش تا سقف 500 میلیون تومان به مالک منزل مسکونی یا همان بیمه‌گذار بیمه عمر، خسارت پرداخت خواهدشد.

پوشش رایگان سال آخر حیات

در صورتی که مشخص‌ شود که بیمه‌شده در سال آخر و پایان زندگی خود می‌باشد، شرکت سامان تحت پوشش رایگان سال آخر حیات، 25 درصد از سرمایه فوت را به او پرداخت خواهدکرد.

پوشش درمان

شرکت بیمه سامان علاوه بر پوشش امراض خاص ، هزینه‌های بیمارستانی را تا سقف 20 میلیون تومان تحت عنوان پوشش درمان نیز ارائه می‌دهد.

پوشش تکمیل درمانی S.O.S

شرکت بیمه پاسارگاد به خریداران بیمه عمر خود، کارت S.O.S درمان تکمیلی نیز ارائه می‌کند.

بیمه‌گذاران بیمه عمر این شرکت می‌توانند پس از 6 ماه و با حداقل ارزش بازخریدی 2 میلیون تومان سرمایه خود، از تمام خدمات پوشش تکمیلی درمان S.O.S استفاده نمایند.

خرید بیمه عمر سامان و پاسارگاد از ازکی

شما می‌توانید هریک از بیمه های عمر سامان و یا پاسارگاد را از طریق سایت ازکی و با دریافت مشاوره تخصصی کارشناسان بیمه‌ای آن خریداری نمایید.برای دریافت مشاوره رایگان و آگاهی از آخرین تغییرات طرح‌های بیمه عمر، از طریق سایت ازکی اقدام کرده و یا با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

نمایش بیشتر

58 دیدگاه

  1. سلام وقت بخیر مطالب خوب بود ولی خوب ای کاش میشد خلاصه تر عنوان کرد. به هر حال ممنونم. ضمنا اگر جدول مقایسه ای میشد تو ی صفحه باشه؛ و از آن به صورت کلی عکس گرفت بهتر بود.

  2. با سلام . بیمه عمر پاسارگاد بیشترین سرمایه فوت را با ۳۶۰ برابر پرداخت ماهانه ارائه میکند و بیمه ی سامان تا ۴۰ برابر حق بیمه ی سالانه که برابر است با ۴۸۰ برابر پرداخت ماهانه پرداخت مینماید

  3. سلام از سایت خوبتون ممنون

    بیمه سامان را ترجیح میدم
    شرایط و مزایای بهتری دارد امیدوارم فراگیر بشه زود

  4. با سلام و تشکر از اطلاعات جامع شما
    من مراحل اخذ کد کارگزا ی بیمه را سپری نمودم و تا چند وقت دیگر دفتر را افتتاح خواهم کرد چطور می توانم با شما کار کنم؟

    1. سلام دوست عزیز.
      ممنون از همراهی شما.
      لطفا در سایت ازکی و در بخش همکاری با ما، درخواستتون رو ثبت کنید. همکاران ما بعد از بررسی باهاتون تماس میگیرن

      1. سلام خانم مقدم بیمه عمر سامان شرایط برای دندان پزشکی رادارد یاخیربعد بیمه عمر سامان ویژگیش ازپاسارگادبهتر میشه خلاصه ای توضیح بدین ممنون میشم

  5. باعرص سلام میخواهم جهت بیمه عمر و مستمری مادام العمر اقدام نمایم کدام یک از بیمه سامان یا پاسارگاد بهتر میباشد من الان سنم 57 سال میباشد و بیمه تامین اجتماعی هستم ولی با بازنشستگی بیمه تامین اجتماعی کفاف زندگی مرا نمیدهد لطفا راهنمایی کنید با تشکر

    1. سلام دوست عزیز.
      لطفا با شماره 02154864 تماس بگیرید تا همکاران ما بر اساس اطلاعات و شرایط شما، بهترین بیمه رو بهتون معرفی کنن.

  6. سلام من بیمه عمرسامان شدم بنظرم بااین وضعیتی که توی کشورمون هست دیگه هیچکس توی حاشیه امن بسرنمیبره و هرروز یه مریضی به بازار وارد میشه.(البته بنظرم بیمه ایی که از لحاظ پوشش امراض قویترباشه مهمتره.البته این نظرشخصیه منه)

    1. سلام دوست عزیز.
      شما میتونید برای سرمایه گذاری یا پس انداز از همه بیمه های عمر استفاده کنید اما انتخاب یکی از بیمه های عمر به شرایط شما و مبلغ حق بیمه بستگی داره.
      لطفا برای اطلاعات بیشتر و محاسبه بیمه عمر با شماره 02154864 تماس بگیرید. همکاران ما شما رو راهنمایی میکنن

  7. اگر این کشور به اقتصاد ورشکسته برسد که مدتها قبل رسیده است.هیچکدام از این بیمه ها به درد هیچکس نمی خورد

  8. سلام من سال ١٣٩٠خودمو بيمه سامان كرده بودم كه اما متاسفانه ادامه دار نشد و نتونستم پرداخت کنم ایا هنور اکانت من موجوده یا باطل شده؟

    1. سلام وقتتون بخیر
      به احتمال زیاد بیمه نامه شما باطل شده. برای اطمینان باید وضعیت دقیق بیمه نامه رو از شعب بیمه سامان جویا بشید

    2. سلام من مشاور بیمه پاسارگاد هستم
      سامان رو نمی‌دونم ولی من بیمه گذار داشتم ک فقط چندتا قسط پرداخته بود بعد از ۷ سال هنوز بیمه نامش فعال بود
      به یکی از شعب یا دفاتر سامان مراجعه کنید بهتون میگن ک فعال هست یا نه

  9. با سلام
    بنده از بیمه گذاران شرکت های مختلف بودم بجز سامان … ولی العان که بیمه سامان را شناخته ام تمام بیمه های خود و بستگان را به بیمه سامان آورده ام و به قطعیت میگویم هیچ شرکت بیمه ای و حتی تامین اجتماعی هم از نظر پولی و دارایی وثروت قابل مقایسه با بیمه سامان نیست و بنده 2 بیمه ثالث 1 بیمه بدنه 3 بیمه عمر 1بیمه مسئولیت 1 بیمه تجهیزات الکترونیک 3 نفر بیمه درمان و بالغ بر 50 بیمه عمر بستگان و ثالث و …. را دارم

  10. با سلام، بنظر بنده هر دو بیمه سامان و پاسارگاد شرایط خوبی دارند و آینده را تقریبا تضمین میکنند.

  11. درصورت داشتن چند بیمه عمر در چند شرکت متفاوت درصورت فوت بیمه گذارتک تک مبالغ فوت رو میدن یا فقط یکی میده مثل خسارت ماشین. قطعا درصورت حیات کل مبلغ پرداختی باضافه سود متعلقه تک تک بایستی به بیمه گذار پرداخت شود .صحیح است یا تبصره وماده ای دارد.

    1. با سلام
      بله سرمایه فوت در همه بیمه های عمری که دارید به ذی نفعان تعلق میگیره

    2. سلام
      حداکثر به میزان سرمایه فوت تعیین شده از سوی بیمه مرکزی پرداخت میشود، مثلاً اگر در حال حاضر سرمایه فوت عادی 400م باشد ، مجموع سرمایه فوت هائی که از شرکت‌های بیمه پرداخت می‌شود ،نمیتواند بیشتر از 400م باشد

    3. عزیزم مجموع سقف تعهد پرداخت میشود ولی تمام اندوخته در زمان حیات برای بیمه شده و خدای ناکرده درصورت فوت به وراث ذکر شده در فرم سوالی بود درخدمتم

    1. سلام دوست عزیز
      اینکه کدوم بیمه بهتره کاملا بستگی به شرایط شما داره و نمیشه به این شکل تعیین کرد. در صورتی که میخواین مناسب شرایطتتون بیمه انتخاب کنین میتونین با کارشناسان بیمه عمر ما تماس بگیرین و طرح مناسبتون رو انتخاب کنین.

  12. با توجه به جدولهای مقایسه بیمه سامان سود قطعی بیشتری میده و این اولویت اول هر شخص از خرید بیه عمر هست چون باقی پوشش ها کمابیش متعادل هست بصورت میانگین

  13. سلام و خسته نباشید من 20 سال سن دارم و از الان میخوام بیمه عمر داشته باشم
    میخوام بدونم که کدوم بیمه بهتره و مزایای بهتری را بهم ارائه میده که بعدا هم خانواده ام بتوانند از ان استفاده کنن
    ممنون از سایت خوبتون

    1. سلام دوست عزیز
      ممنونیم از نظر شما. پیشنهاد من این هست که با شماره 02154864 تماس بگیرین و با همکاران بخش عمر ما صحبت کنین تا بهترین بیمه رو با توجه به شرایط شما معرفی کنند.

    1. سلام دوست عزیز
      جدول بیمه عمر تو پست مقایسه بیمه‌های عمر آپدیت شده و پست‌های دیگه هم به تدریج آپدیت میشن.

  14. سلام برای دو تا دخترم در بیمه سامان به مدت 10 سال پول واریز کرده بودیم چند ماهی واریز نداشتیم وقتی به دفتربیمه مرکزی در اصفهان مراجعه کردیم برای ادامه واریز. کارمندای اونجا گفتن بیمه تون فایده نداره وفقط می تونید روش وام بگیرید. و حقوق ماهیانه نداره و بهتره زودتر باز خرید کنید. نمی دونم درست گفتن یا نه.؟ ولی ما متاسفاته باز خرید کردیم
    راهی برای باز گشت و پرداخت دوباره وجود نداره؟ .
    چون فکر می کنم خیلی اشتباه کردیم
    راهی که بتونیم از سنواتش استفاده کنیم؟

    1. سلام دوست عزیز
      ممکنه شرایط بیمه شما به نحوی بوده باشه که پرداخت مستمری و پوشش اضافی نداشته باشه. میتونین در صورت نیاز با شماره شرکت 021-54864 تماس بگیرین تا همکاران من دقیق شما رو راهنمایی کنند. بهرحال امکان برگشت طرح قبلی نیست و باید مجدد بیمه با شرایط جدید خریداری کنین.

  15. سلام من ۲۲ سالمه می خوام خودمو بیمه عمر بکنم که هم سرمایه باشه برام هم بتونم از بخش درمانی و عمل هم استفاده کنم کدوم بیمه عمر بهتر هست؟
    ممنون میشم راهنمایی کنین

    1. سلام دوست عزیز
      اینکه کدوم بیمه رو انتخاب کنین به شرایط مختلفی بستگی داره و به این شکل نمیشه پیشنهاد داد بیمه رو. میتونین با شماره درج شده در سایت تماس بگیرین تا همکاران من به طور دقیق شما رو با توجه به شرایطتون راهنمایی کنن.

      1. سلام وقتتون بخیر
        لطفا سایتتون رو به روز کنید
        الان شرایط بیمه ی پاسارگاد خیلی بیشتر از این چیزی هستش که شما اعلام کردید
        این اطلاعات در مورد بیمه ی پاسارگاد همه اش غلطه
        وپوششهای بیمه ای پاسارگاد فوق العاده ست

  16. قطعا پاسارگاد بهتره تعداد بیمه نامه های بیشتری هم ثبت شده اگه دقت کنید چند سال متوالی هست که رتبه اول رو داره و توی پرداخت تعهدات ببهترین بوده از همه مهم تر بیمه تکمیلی ای که به صورت رایگان روی بیمه نامه عمرش داره و بیمه اتش سوزی

  17. بنده از همین سایت اقدام به خرید بیمه عمر پاسارگاد کردم ، متاسفانه در سال سوم حادثه ای برام پیش آمد ، که دچار نقض عضو حادثه شدم، بیمه پاسارگاد از 31500000تومان خسارت ، 8000000میلیون پرداخت کرده بیمه پاسارگاد خسارت واقعی پرداخت نمی کنه ، متاسفانه، کارشناسان ازکی، بیمه نامه خوبی را برایم صادر نکردند، از لحاظ پوشش بیمه ای

  18. قطع یقین بیمه عمر سامان رو انتخاب میکنم.این سایت خیلی خوبه ولی درمورد بیمه عمر سامان یسری موارد رو ذکر نکرده.
    بیمه سامان بسیار به روز هست و مرتبا خدمات جدیدی برای بیمه گذارانش ارائه میدهد و (نرم افزار پیگام )از جمله مزیت های این بیمه نامه است به گونه ای که بیمه گذار با نصب این برنامه بر روی تلفن همراه ش و پیاده روی به ازای قدم هایی که برمیدارد به اندوخته خود سرمایه اضاف میکند!!!
    هر بیمه گذاری که تقاضای دریافت بیمه عمر سامان رو داشته باشه از زمان پر کردن فرم درخواست تا زمان صدور بیمه نامش تحت پوشش رایگان فوت بر اثر حادثه قرار میگیره.بیمه سامان به کودکان زیر 15 سال پوشش یک فرد بزرگسال رو میده و مثل بقیه شرکت ها از پوشش دهی به کودکان خودداری نمیکند.
    تمامی پوشش های سامان از زمان صدور قابل ارائه می باشند درصورتی ک بعضی شرکت های دیگر دوره انتظار 3 ماه الی 2 سال را دارند.
    از طرفی فروش بیشتر بیمه پاسارگاد به علت بیشتر بودن تعداد نمایندگان فروش این بیمه بوده نه برتری در ضمن بیمه سامان از جایی که پرداخت خسارت فوق العاده خوبی داره این بیمه رو به راحتی و برای هر کسی صادر نمیکند.
    لازم به ذکر است بیمه مرکزی طی قرار دادی در ابتدای تابستان سال 90 اقدام به خرید بیمه عمر سامان برای تمامی کارکنانش کرده که نشان دهنده تایید و انتخاب این بیمه از بین بقیه شرکت های بیمه ای است!
    طرح جدید بیمه عمر سامان (یونیت لینک) می باشد که همراه با تمامی پوشش های بیمه ای این تضمین را نیز ایجاد میکند که بدون ریسک و سود قطعی در یکی از پر ریسک ترین بازار های مالی یعنی بورس سرمایه گذاری کنید و تمام سود حاصل مختص به خود شما میباشد و نه تنها شرکت بیمه هیچ گونه شراکتی در سود شما ندارد بلکه ضرر احتمالی شما را نیز جبران میکند تا شما با اطمینان خاطر وارد بازار بورس شوید!!!!.

  19. با سلام و عرض ادب
    به نظر من با توجه به قرارداد سال 96 بیمه سامان با بیمه اتکایی و جهانی آلمان(مونیخ ری) طبق مجوز بیمه مرکزی، از ضریب امنیت بالایی برای سرمایه گذاری نسبه به سایر بیمه ها برخوردار است.
    ضمنا پوشش فوت بر اثر حادثه برای بیمه سامان 4 میلیارد تومان شده است.
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا