بیمه تکمیلی درمانبیمه عمر و سرمایه‌گذاری

هزینه درمان کرونا در بیمه تکمیلی و بیمه عمر

این روزها شیوع ویروسی به نام کرونا یا همان کوید-۱۹، بسیاری از کشورهای جهان و متاسفانه کشور ما را تحت تأثیر خود قرار داده است. سازمان بهداشت جهانی بهترین روش برای کنترل شیوع این بیماری را، پیشگیری از طریق رعایت نکات بهداشتی عنوان کرده است. احتمالا همه شما تا به حال با این نکات بهداشتی، روش‌های پیشگیری و حتی علائم این بیماری آشنا شده اید. اما ما قصد داریم به عنوان یک مرکز مشاوره بیمه، در این مقاله به سوالات شما در مورد هزینه‌های درمان کرونا در بیمه پاسخ بدهیم.

نحوه پوشش هزینه‌های درمان کرونا در بیمه تکمیلی

اگر شما بیمه تکمیلی دارید، نگران هزینه‌های درمان کرونا نباشید. البته امیدواریم که هرگز به استفاده از این پوشش‌ها نیاز پیدا نکنید، اما بهتر است بدانید که به صورت کلی هزینه‌های درمان هر نوع ویروسی از جمله ویروس کرونا تحت پوشش بیمه‌های تکمیلی قرار دارد. البته برای استفاده از آن باید به نوع پوشش‌ها و سقف تعهدات بیمه‌نامه خود دقت کنید.

مثلا اگر در بیمه‌نامه پوشش ویزیت و دارو وجود داشته باشد، هزینه ویزیت پزشک و تهیه داروی مربوط به ویروس کرونا به بیمه‌شده پرداخت خواهد شد. هزینه آزمایشات لازم برای تشخیص و درمان ویروس کرونا هم توسط پوشش خدمات آزمایشگاهی پرداخت می‌شود. همچنین یکی از پوشش‌هایی که در تمام بیمه‌های درمان تکمیلی وجود دارد، پوشش بستری است. یعنی اگر بیمه‌شده برای درمان کرونا نیاز به بستری شدن در بیمارستان داشته باشد، هزینه‌های آن با توجه به سقف تعهدات بیمه‌نامه پرداخت می‌شود.

اگر در مورد روش دقیق دریافت هزینه از بیمه تکمیلی یا استفاده از آن به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، پیشنهاد می‌کنیم لینک زیر را مشاهده کنید.

نحوه پوشش هزینه‌های درمان کرونا در بیمه عمر

همانطور که می‌دانید در بیمه عمر، علاوه پس انداز و سرمایه گذاری، پوشش‌های بیمه ای مثل پوشش فوت طبییعی یا فوت در اثر حادثه وجود دارد. یکی از پوشش‌های بیمه ای اضافه در بیمه‌های عمر، پوشش امراض خاص است. البته نحوه ارائه این پوشش و سقف تعهدات آن در شرکت‌های مختلف بیمه متفاوت است، اما معمولا در این پوشش هزینه درمان بیماری‌های خاص مثل سرطان، سکته قلبی، سکته مغزی، جراحی عروق قلبی (کرونر) و پیوند اعضای اصلی بدن تحت پوشش قرار می‌گیرد. پس به صورت کلی در بیمه‌های عمر، هزینه درمان ویروس‌های مختلف مثل ویروس کرونا پرداخت نمی‌شود. اما در روزهای اخیر بعضی از شرکت‌های بیمه مثل بیمه سامان و بیمه ایران اعلام کرده‌اند که از این به بعد در بیمه‌نامه‌های عمر و در پوشش امراض خاص، هزینه درمان ویروس کرونا هم تحت پوشش خواهد بود.

یعنی اگر شما بیمه عمر سامان یا بیمه عمر ایران داشته باشید و در بیمه‌نامه شما پوشش امراض خاص قید شده باشد، هزینه‌های درمان ویروس کرونا هم به شما پرداخت می‌شود. آن هم بدون نیاز به پرداخت حق بیمه بیشتر یا ایجاد تغییرات در بیمه‌نامه.

البته سقف جبران هزینه‌های درمان کرونا، به سقف پوشش امراض خاص در هر شرکت بیمه بستگی دارد. مثلا در بیمه عمر سامان سقف این پوشش برای هر بیماری 30 میلیون تومان است.

امیدواریم که در آینده بسیار نزدیک، سایر شرکت‌های بیمه هم برای کاهش نگرانی‌های جامعه در مورد بیماری کرونا، به فکر جبران هزینه‌های درمان این بیماری در بیمه‌نامه‌های خود باشند.

هزینه‌های درمان کرونا در بیمه
هزینه‌های درمان کرونا در بیمه

کرونا را شکست می‌دهیم…

امیدواریم که با افزایش امکانات درمانی، رعایت نکات بهداشتی و کاهش حضور در فضاهای عمومی، بتوانیم هر چه سریع‌تر با ویروس کرونا مبارزه کنیم و دوباره شاهد سلامتی و آرامش هموطنانمان باشیم.

یکی از راهکار‌هایی که به کاهش حضور غیرضروری در فضاهای عمومی کمک می‌کند، خرید اینترنتی است. چون از این طریق شما می‌توانید از منزل خود نیازهایتان را برطرف کنید، بدون اینکه نیاز باشد از خانه خارج شوید.

ازکی هم به عنوان یک مرکز خرید اینترنتی بیمه، همچنان با قوت به فعالیت خود ادامه می‌دهد تا به نیازهای بیمه ای افراد، مثل خرید یا تمدید بیمه، به صورت اینترنتی پاسخ دهد.

اگر قصد خرید بیمه تکمیلی به صورت گروهی را دارید، می‌توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ثبت کنید تا همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

نمایش بیشتر

71 دیدگاه

    1. خیر،. فقط هزینه های آزمایش و مواردی که در مراکز بهداشت انجام می‌شود رایگان است و بستری در بیمارستان هزینه دارد

    2. انشااله دچار نشی که متوجه بشی 8 تا 10 تومن پیاده میشی اونم با بیمه تامین اجتماعی

    3. سلام خسته نباشید الان نزدیک ۴ساله دارم بیمه عمر سامان واریز میکنم الانم علایم خفیف دارم میخوام برم تست کرونا بدم.بیمه عمر سامان شامل کرونا هم میشه؟؟؟؟ اگه کسی اطلاعاتی داره ممنون میشم به اشتراک بذاره

  1. باسلام خواهر من در تهران در اثر کرونا فوت کرد وهمه همکاران و اداره هم قبول دارند در محل کار کرونا گرفته چون 3 نفر دیگر هم همزمان کرونا گرفتند آیا دیه تعلق می گیرد با چه راهکاری و بیمه عمر مبلغ ناچیزی پرداخت می کند چرا ؟

    1. سلام و وقت بخیر.
      متاسفیم بابت اتفاق تلخی که براتون رخ داده.
      اگه از طرف محل کار برای ایشون بیمه عمر رد شده باشه، سرمایه فوت عادی به وراثشون پرداخت میشه. در این صورت باید اطلاعات بیمه رو از محل کارشون دریافت کنید و به شرکت بیمه مراجعه کنید.

      1. سلام وقت بخیر ببخشید من پدرم بیمه ی تکملی و بیمه ی عمر اتیه داشته و متاسفانه بر اثر کرونا ای که گرفت مجبور به بستری و درنهایت فوت شدن میخواستم بدونم که ایا امکان این که بتونیم از بیمه استفاده کنید وجود داره.
        این هم بگم که ایشون بازنشته هم بودن و حق بیمشون رو خود شرکت ظاهراً پرداخت میکرد.

        1. سلام دوست عزیز
          بابت فقدان شما متاسفیم. دقیقا قصد چه استفاده‌ای از بیمه رو دارید؟ باید به صورت قانونی پیگیری کنین که بیمه در صورت امکان منتقل بشه یا کلا ملغی بشه.

  2. سلام
    مامان من بیماری کرونا داشتند و بیمارستان بستری شدند دوسال هم بیمه عمر مان ایران میریزند .مبلغ دریافتی برای بیماری خاص کرونا چقدر ارزیابی شده و بهشون تعلق میگیره؟

    1. با سلام وقت بخیر.
      پیشنهاد میکنیم از شرکت بیمه بخواید براتون محاسبه کنند در پایان سال دوم چه میزان سرمایه بیماری خاص به شما تعلق میگیره. چون بر اساس سن، حق‌بیمه و سرمایه ای که در ابتدا مشخص شده این مبلغ متفاوته

  3. سلام
    بنده علائم خفیف کرونا را داشتم و فقط التهاب گلو را داشتم و این را با خوردن شیرینی جات درمان کردم و پیشنهاد من این است که در طول روز یک تکه نبات در دهان داشته باشیم و این نبات با آب دهان خیس بخورد و شاید برایتان سوال باشد که کسانی که دیابت دارند چه کنن آن ها اگر مشخص بشود کرونا دارن و کرونا گلو خیلی زود خشک میکنم پس اگر نبات قند زیادی داشته باشد فقط گلوی آن ها مورد قند نبات قرار میگیرد پس در روز شیرینی جات و عسل زیاد بخوریم بدن را گرم نگه می دارد و هم شیرینی آن برای گلو مفید است

  4. سلام مادرم بیمارستان گلستان کرمانشاه بستری شده امروز ۱۳هم ترخیص شده وباداشتن بیمه تامین اجتماعی یک میلون سیصد هزار بابت ترخیص از واحد کرون ازما خواستن ومامجبور شدیم کارت ماشین بزاریم مگه نگفتن رایگان راهنمایی کنید چکار کنیم

    1. با سلام وقت بخیر.
      هزینه ردمان کرونا فقط در مراکز و بیمارستان‌های دولتی رایگان است.

      1. سلام و خسته نباشید من پدرم دچار کرونا شده اینکه هزینه ها رایگانه دروغه،تامین اجتماعی نه تست داره بگیره و سی تی اسکن همش باید بری بیرون ازاد،روزی یه سرنگ مینویسه تامین که باید بری از بیرون دونه ای 180 تومن بگیری،حتی دیفن هیدرامین هم ازاد حساب میشه،دیگه بیکار شدن و هزینه خورد و خوراک بیمار و یه نفر همراه اجباریش که روزانه 100 تومن با لباس همراه و بیمار و ابمیوه و میوه هاش بیشتر هم میشه تازه این در اوج حداقل خرج کردن هست
        همه حمایتهای تامین اجتماعی دروغه یا لااقل در البرز هیچی ندارن،غیر از امپولهای 180 تومنی و کمیاب در بازار قرصهاشم یادم رفت اونم ازاد در ازاد بدون یک ریال پوشش بیمه ای
        باتشکر

        1. سلام دوست عزیز
          ممنون که نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتین. متاسفیم بابت تجربه شما و آرزوی سلامتی برای پدرتون داریم.

  5. با سلام . با توجه به تعدد شرکتهای بیمه خواهشمندم بفرمایید یک شرکت حدود 44 نفر را در چه شرکتهای بیمه میتوانم بیمه درمان در مقابل بیماری کرونا بکنم؟ آیا از طریق بیمه هایی مثل حادثه و مسولیت و عمر و…. نیز میتوانیم بیماری کرونا را بیمه کنیم؟ با تشکر

    1. سلام روز شما بخیر ،بیمه عمر اندوخته دار امید بیمه کارآفرین تا سقف 20 میلیون هزینه های درمان کرونا پرداخت میکنه و البته اگه خدای نکرده فوت یا کارافتادگی ناشی از کرونا هم اتفاق بیوفته تا سقف 500 میلیون خسارت پرداخت میشه

  6. سلام. بیمه کرونا فقط یه کلاهبرداریه.باورن نکنید.من هفته قبل خریدم 250تومن پرداخت کردم.واسه دخترم .بعدش تماس گرفتم واسه گرفتن استعلام بیمه نامه.اصلا جوابمو ندادن و گفتن به ما مربوط نیست.فعلا همه دزد تشریف دارن. خدا ازتون نگذره.

  7. سلام وقت بخیر..
    من میتونم بیمه تکمیلی و درمانی تامین اجتماعی و مستمری بگیر باشم، و همزمان بیمه کرونا سرمد هم داشته باشم؟ برای حقوقم و بیمه تامین اجتماعی من مشکلی بوجود نمی آید؟

    1. با سلام وقت بخیر.
      بله می‌تونید بیمه کرونا ه داشته باشید و براتون مشکلی به وجود نمیاد.

  8. اگر بیمه تکمیلی که هستیم زیر بار هزینه ازمایشات کرونا نرفت به کجا باید شکایت کنیم و از چجوری باید پیگیری کنیم ؟

  9. سلام من برای بیماری کرونا بیمارستان اسیا بستری شدم شب اول پذیرش گفت اصلا بیمه تکمیلی کرونا را تحت پوشش نمی گیرن ما دیگر دیر وقت بود قبول کردیم حرفش را و بیعانه دادیم بستری شدم بعد فردا از بینه تکمیلی استعلام کردین گفتن ربطی نداره کرونا هم یک ویروسه رفتیم پیش مدیر بیمارستان گفت دکتر معالج بنویسه حله دکتر هم دستور پذیرش را نوشت و از بیمه البرز تا سقف ۳۵ م و اتاق ایزوله معرفی نامه گرفتم ولی بیمارستان اسیا با اینکه قرارداد با بیمه البرز داره میگه کرونا را تحت پوشش نمیدیم باید ازاد حساب کنین بعد خودتان هر کار خواستین بکنین اعتراض کردیم مدیر گفت مریضتان را ببرین مشکل خودتانه

    1. سلام و وقت بخیر.
      متاسفانه گاهی موارد اینجوری پیش میاد که بیمارستان به خاطر منافع یا سیاست های خودش با بیمه همکاری نمیکنه. در این حالت تنها راه شما اینه که هزینه ها رو خودتون به بیمارستان پرداخت کنین و بعد با مدارکتون به بیمه البرز مراجعه کنین تا هزینه بهتون پرداخت بشه

  10. با سلام
    پدر بنده بیمه بازنشستگان تامین اجتماعی داره و چندین سال که بازنشسته شده و هر ماهه مبلغی جهت بیمه عمر از حقوق بازنشستگیشون کسر میشده که ایشان متاسفانه بدلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان ایست قلبی و فوت میکنه.آیا بیمه غرامت فوت ایشان را پرداخت میکنه و چه مبلغی میباشد؟

    1. سلام وقتتون بخیر.
      متاسفیم بابت اتفاق تلخی که براتون رخ داده.
      بیمه عمری که میفرمایید چه نوع بیمه ای بوده؟ مربوط به بیمه تأمین اجتماعی بوده یا شرکت های بیمه؟

  11. سلام . بیمه تکمیلی سامان طرح نسیم آیا هزینه درمان و بستری در بیمارستان به علت کرونا را پرداخت میکند؟ و آیا میتوان این بیمه تکمیلی را بصورت انفرادی تهیه کرد؟

    1. سلام وقتتون بخیر.
      در بیمه های تکمیلی سامان هزینه بستری به علت کرونا پرداخت میشه. هزینه آزمایش های کرونا هم در بعضی از شرایط قابل پرداخته

  12. سلام پدرم بازنشسته تامین اجتماعی بود و بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ داشت . متاسفانه کرونا گرفت و نیاز به دو عدد فیلتر پیدا کرد که گفتن از بیرون تهیه کنید و ما با هزار مصیبت چینی پیدا کردیم هر کدام 12 میلیون تومان که در کل 24 میلیون تومان هزینه برداشت ولی متاسفانه جواب نداد و پدرم درگذشت . الان بیمه تکمیلی میگه چون بیمه پایه هزینه ای پرداخت نمیکند ما هم چیزی نمی دهیم. بیمه تامین اجتماعی میگوید او به ما چیکار دارد سهم خودش را بپردازد……

  13. سلام شرایط پرداخت غرامت بیماری کرونا برای کسانی که بیمه عمر سامان دارن و همچنین طرح امراض خاص ممتاز
    چگونه است باید تست خون بدهد، پی سی آر بده، یا بستری بیمارستان باشه

    1. سلام دوست عزیز
      در رابطه با شرایط پرداخت هزینه درمان باید از شرکت بیمه راجع به پوشش‌های بیمه عمر و سقف اونها سوال کنید. ممکنه که بیمه عمر هزینه‌های درمان کرونا رو پوشش نده که در اینصورت بهتره بیمه کرونا خریداری کنید که با هزینه کم بخش زیادی از هزینه‌های درمانی بیماری کرونا رو پوشش میده

  14. با سلام:
    پدرم در اثر کوید ۱۹( کرونا) فوت شده است؛
    ایشان تحت پوشش بیمه تکمیلی ( آتیه سازان) بودند . آیا هزینه ای بابت این موضوع تعلق می گیرد؟
    لطفا راهنمایی کنید . به کجامراجعه کنیم؟

    1. سلام وقتتون بخیر.
      متاسفیم بابت اتفاق تلخی که براتون رخ داده.
      همه شرکت های بیمه از جمله بیمه آتیه سازان، باید بخشی از هزینه های کرونا رو پرداخت کنن، البته مبلغ و نوع پرداخت هزینه توی شرکت های بیمه و طرح های مختلف متفاوته.
      در مورد بیمه آتیه سازان حافظ متاسفانه ما اطلاعات دقیقی نداریم و بهتره که مدارک پزشکی و فاکتورهای پدرتون رو به شعب خسارت آتیه سازان ببرید و مستفیما از همون جا پیگیری کنید

  15. بیمه امید اندوخته دار کارآفرین هم کرونا رو‌پوشش می دهد تا سقف ۲۰ میلیون تومان بر حسب میزان پوشش امراض خاص در بیمه نامه؛من تا الان بابت ۴ بیمه گذارم خسارت کرونا گرفتم

  16. درود بر شما ۔ من به کوید19 مبتلا شدم ، دو بار تستم مثبت شد و بار سوم منفی شدم ۔حالا مسئول بیمه شرکت ما میگه که بیمه فقط تست مثبت رو پداخت هزینه میکنه۔ در صورتی که تست منفی من در ادامه درمان بوده و اول مثبت بودم که حالا منفی شدم۔ سوال من اینه آیا این منطقی و با دلیل است یا نه۔ممنون

    1. با سلام.
      بله، در همه شرکت های بیمه چنین شرایطی برای تست کرونا وجود داره. مگر اینکه تست آخر شما بر اساس نسخه پزشک متخصص عفونی انجام شده باشه.
      البته در نهایت نظر قطعی رو پزشک معتمد بیمه اعلام میکنه و بهتره که مدارکتون رو به شعبه خسارت ببرید و مستقیما از همون جا پیگیری کنید

  17. سلام.هزینه ی آزمایش کرونا تحت پوشش بیمه تکمیلی دانا هست؟؟هزینش نصف میشه یا پرداخت نمیشه،؟

    1. با سلام.
      با سلام.
      در همه بیمه های تکمیلی، تست pcr در صورتی که مثبت باشه هزینه ش پرداخت میشه. و اگه منفی باشه در صورتی پرداخت میشه که با نسخه پزشک متخصص عفونی تست رو انجام داده باشید و پزشک معتمد بیمه هم باید تایید کنه. شما باید مدارکتون رو برای بخش خسارت بیمه دانا ببرید و جزئیات بیشتر رو از خودشون بپرسین

  18. سلام و وقت به خیر، واسه هزینه داروهایی که بیمارستان ها ندارن و باید به قیمت سنگین از بازار آزاد تهیه کرد آیا بیمه هزینه رو جبران میکنه؟ یا فقط هزینه شام و ناهار بیمارستان پرداخت میشه؟!

    1. سلام وقت شما هم بخیر.
      پوشش دارو طبق تعرفه پرداخت میشه، یعنی شما میتونید بعد از خرید دارو در بازار آزاد، با مدارکتون به بیمه مراجعه کنید و بخشی از هزینه رو دریافت کنید (البته اگه پوشش دارو در بیمه نامتون وجود داشته باشه)
      هزینه بستری در بیمارستان هم در همه بیمه های تکمیلی و معمولا تا سقف خوبی پرداخت میشه

  19. سلام مادرم۶ماهه بیمه عمرپاسارگادگرفته ولی متاسفانه بدلیل بیماری کرونافوت کردن خاستم ببینم ازطریق بیمه عمرچیزی به بچه هاش میرسه

    1. با سلام.
      متاسفیم بابت این اتفاق تلخ.
      بله سرمایه فوت و حق بیمه های پرداخت شده به ذی نفعانشون تعلق میگیره. البته چون بیمه نامه در ماه های اولش بوده، مبلغ زیادی نیست. ولی بهتره از طریق شعب بیمه پاسارگاد اقدام کنید

  20. سلام و خسته نباشید

    من تست کرونا دادم و ۶۵۰ تومن هزینه‌ش شد. هیا می‌تونم از طریق بیمه برای اخذ این هزینه اقدام کنم؟ بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی سامان هم هستم.

    1. سلام ممنون از شما.
      در همه بیمه های تکمیلی، تست pcr در صورتی که مثبت باشه هزینه ش پرداخت میشه. و اگه منفی باشه در صورتی پرداخت میشه که با نسخه پزشک متخصص عفونی تست رو انجام داده باشید و پزشک معتمد بیمه هم باید تایید کنه

  21. سلام مادر من که در بیمارستان دولتی بخاطر بیماری کرونا بستری بود ومتاسفانه فوت کردند. ایشون بیمه آتیه سازان فرهنگیان داشتند هزینه های بیمارستانی اعم از ای سی یو ودارویی… شده بود۱۵ میلیون وبصورت آنلاین حساب کردن و۷.۵ میلیون نقدی ازما گرفتن سوال من اینجاست پس چطور رایگان هست؟

    1. با سلام.
      متاسفیم بابت اتفاق تلخی که براتون رخ داده.
      ولی نحوه برخورد بیمارستان ها با بیماران کرونایی و هزینه ای که دریافت میکنن، بر اساس تعرفه ها و دستورالعمل های وزارت بهداشت و دولته. ما هم فقط بر اساس اخباری که وجود داشت اطلاع رسانی کردیم

  22. با سلام : برادر من در بیمارستان واسعی سبزوار براثر کرونا بستری بود و بعد اعلام نمودند که مشکوک به کرونا است و علت فوت را کرونا اعلام نمودند و کل هزینه های درمان را گرفتند و اصلاً رایگان نبوده و یک مقدار را از دفترچه بیمه گرفتند و بقیه را خودمان پرداخت نمودایم و اصلاً رایگان نیست و باید همه چیز را پول دهی .

  23. با سلام
    داماد ما بر اثر کرونا فوت کردند و کرونا را در محل کار مبتلا شده اند ایا دیه به وارث تعلق میگیره و لطف کنید راهکار شما که چگونه و به کجا مراجعه کنیم ممنون

  24. سلام میخواستم ببینم ایا بیمه تکمیلی هزینه هایی که برای تست pcr کرونا انجان دادیم و ب میگردونه؟

    1. با سلام.
      در همه بیمه های تکمیلی، تست pcr در صورتی که مثبت باشه هزینه ش پرداخت میشه. و اگه منفی باشه در صورتی پرداخت میشه که با نسخه پزشک متخصص عفونی تست رو انجام داده باشید و پزشک معتمد بیمه هم باید تایید کنه

  25. سلام
    لطفا راهنمایی کنید کدام آزمایشگاهها با بیمه تکمیلی ایران،به صورت آنلاین، هزینه تست کرونا( pcr) ، انجام میدن.
    من هرچی ستجو کردم نتونستم پیدا کنم.
    سپاس

    1. با سلام.
      شما باید وارد سایت بیمه ایران بشید و از بخش مراجع درمانی طرف قرارداد، اطلاعات مورد نظرتون رو پیدا کنید. و اگه سوالی هم داشتید با شماره بیمه ایران تماس بگیرید و مستقیما از خودشون بپرسین

    1. با سلام.
      در همه بیمه های تکمیلی، تست pcr در صورتی که مثبت باشه هزینه ش پرداخت میشه. و اگه منفی باشه در صورتی پرداخت میشه که با نسخه پزشک متخصص عفونی تست رو انجام داده باشید و پزشک معتمد بیمه هم باید تایید کنه

  26. سلام ببخشید من بیمارمو بستری کردم و بیمه سلامت ثبت نام کردم و گفتن ک ده روز دیگ دفتر چه اش میاد الان در طی این ده روز ک دفتر چه بیاد آیا هزینه بیمارستان رو آزاد از ما میخوان؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله چون در این بازه تحت پوشش بیمه نیستن. اگر تحت پوشش بیمه باشن و صرفا منتظر دفترچه باشین امکانش هست که مبلغ با بیمه محاسبه بشه.

  27. در کجای جهان برای تست کرونا هزینه پرداخت میکنند که وزیر بهداشت با بخشنامه برای تست مبلغ 200هزار خورده پول از ببماران دریافت میکنند والا این ظلم بزرگی در حق مردم هست نکنید قسم میدم به خدا این ظلم گرفتنی است این دنیا نباشه دنیای اخرت اگه اعتقاد داشته باشی

  28. سلام .پدر بنده بازنشسته تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی آتیه سازان بودند متاسفانه بر اثر کرونا ۲ چند روز پیش فوت کردند.فیش حقوقیشون گرفتم دیدم بیمه عمر ازشون کسر میشده.چطوری از بیمه عمر که داشتن اطلاع پیدا کنم.

    1. سلام دوست عزیز
      بابت فقدان شما متاسفیم. شما باید از طریق سازمانی که پدر شما بازنشسته اون هستن اقدام کنین. بعد از پیگیری میتونین مطلع شین که بیمه عمر از کدوم شرکت هست و از طریق اون شرکت باقی مراحل رو پیگیری کنین.

  29. سلام مادر من بهیار بودن و پیمانی بودن و بیمه عمرو پس انداز دی داشتن ایشون شهید محسوب شدن آیا دیه به مادرم از بیمه عمرش تعلق میگیره؟

  30. با سلام
    من بیمه عمر مان دارم، با پوشش خدمات پزشکی و امراض خاص و از کار افتادگی

    الان چند روز هست که به بیماری کرونا مبتلا شده ام، البته تست نداده ام، اما همه خانواده تستشون مثبت هست و من هم علائم کرونا را دارم و پزشک هم تایید کرده است. ایا می توانم از بیمه خدمات پزشکی استفاده کنم؟ با سپاس

    1. سلام دوست عزیز
      در صورتی که تست بدین و مثبت بشه میتونین از پوشش خدمات پزشکی استفاده کنین. البته شرایط خاصی داره که بهتره با خود شرکت بیمه ایران تماس بگیرین تا بطور دقیق شما رو راهنمایی کنن.

  31. سلام لطفا بین حدودا ده شرکتی که یا بیمه کرونا را مستقل دارند مثل سامان یا به فرمایش شما تحت بیمه عمر و تکمیلی دارند بفرمایید بهترین شرکتی که میشه خودمون رو بیمه کنیم کدومه؟
    یعنی بیشتر از همه هزینه دارو و درمان و بستری رو پوشش بده
    شاید این سوال همه کسانی باشه که بدنبال بیمه کرونا هستند..
    ممنون میشم

  32. سلام و تشکر بخاطر پاسخ صبورانه به سوالات.
    پدرم بازنشسته آموزش و پرورش و بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ داشتند که هر بار که از بیمارستان به دلیل بیماری مزمن تنفسی ترخیص می‌شدند مدارک لازم رو به بیمه مکمل ارائه و حواله دریافت میکردم بجای پدرم.
    یکماه پیش پدرم بعد از چند روز درمان در بخش معمولی و چند روز هم آی سی یو، به دلیل ابتلا به کرونا در زمان درمان بیماری همیشگی خود، فوت شدند.
    شاکی نشدیم از بیمارستان.
    اما سوال :
    مبلغ حدود پنج میلیون روز ترخیص پیکر مطهر پدرم و انتقال به سردخانه جهت خاکسپاری، در واحد ترخیص و صندوق بیمارستان (دولتی)، با کسر مبلغ سهم بیمه اصلی که کارکنان دولت بود، پرداخت کردم.
    آیا بیمه آتیه سازان مثل زمانی که پدرم قید حیات بودند سهم خود را پرداخت میکنند؟
    آیا باید گواهی انحصار وراثت جهت دریافت و نقد کردن حواله (در صورت پذیرش مسئولیت بیمه آتیه سازان) ارائه کنم یا مثل قبل مراحل تفاوت ندارد؟

    1. ایمان عزیز سلام
      فوت پدرتون رو تسلیت می‌گیم.
      احتمالا وارد مراحل انحصار وراثت میشه و بعد از اون پرداخت‌ها انجام میشه.

  33. ازپرسنل بهداد ناجا ایلام هستم مرداد ماه چهارصد ویک براثر کرونا ۴۸ ساعت در بخش کرونا بیمارستان ایلام بستری بودم مدارک جهت پرداخت غرامت به نمایندگی بیمه امید تحویل دادم بعدیک ماه میگن بستری کمتر از سه روز بوده غرامت تعلق نمیگیرد .فقط میخام تشکر و قدردانی فراوان از مسئولین محترم بیمه امید نمایم چقد کارشون سخت وطاقت فرسا وریز بین هستن وبه کلیه امورات اشراف کامل دارن فقط بدونن که خدای هست همین انشاالله منتظر احقاق حق از طرف ایزد منان هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا