بیمه بدنه

چگونه از ازکی بیمه بدنه آنلاین بخریم؟

هنگام خرید آنلاین بیمه بدنه باید به خطراتی که در این بیمه تحت پوشش قرار می‌گیرند توجه کرد.

این خطرات به دو دسته اصلی و اضافی تقسیم می‌شوند. ریسک‌های اصلی شامل سرقت کلی، آتش سوزی و حادثه است و ریسک‌های اضافی شامل مواردی مثل شکست شیشه، پاشیدن مواد شیمیایی و اسیدی، کشیدن میخ و …. می‌باشد.

شما می‌توانید بر اساس نیازها و شرایط خود هر کدام از خطرات اضافی را به پوشش‌‌های بیمه نامه اضافه کنید.

البته توجه داشته باشید که در زمان خرید بیمه بدنه، برای هر کدام از این پوشش‌ها مبلغی به حق بیمه شما اضافه خواهد شد.

همان طور که می‌دانید شرکت‌های مختلف بیمه و نمایندگی‌های فراوان آن‌ها در نقاط بسیاری از شهر فعالیت می‌کنند و بیمه‌‌های مختلفی از جمله بیمه بدنه را به فروش می‌رسانند. با توجه به تعداد زیاد این بیمه‌ها و قیمت‌‌های متفاوت آن‌ها ممکن است این سوال برایتان پیش آمده باشد که کدام شرکت بیمه بهتر است؟ پوشش‌ها، خدمات و پرداخت خسارت در این شرکت‌ها چگونه است؟ و…

ما در ادامه قصد داریم به خرید بیمه بدنه و روش‌‌های مختلف آن بپردازیم. دو روش کلی برای استعلام و خرید بیمه بدنه وجود دارد:

روش اول: خرید سنتی بیمه بدنه

در این روش که به نظر می‌رسد در حال حاضر رایج ترین روش موجود در کشور ماست، ممکن است شما از طریق پرس و جو از اطرافیان یا تحت تأثیر تبلیغات، یکی از شرکت‌‌های بیمه را انتخاب کرده و یا به نزدیک ترین شعبه بیمه مراجعه کنید.

بعد از گرفتن اطلاعات و استعلام قیمت بیمه بدنه باید با مدارک مورد نیاز مثل مدارک شناسایی مالک خودرو و مدارک مربوط به خودرو برای خرید بیمه بدنه اقدام نمایید.

اما بزرگترین معایب و مشکلات این روش این است که قیمت بیمه بدنه در شرکت‌‌های مختلف بیمه و حتی نمایندگی‌‌های آن‌ها متفاوت می‌باشد و اطلاع پیدا کردن از تمامی این قیمت‌ها، تخفیف‌‌ها و پوشش‌های مختلف شرکت‌ها کاری بسیار سخت و گاهی غیر ممکن است.

از طرف دیگر با توجه به شلوغی و ترافیک خیابان‌ها، دسترسی سخت به شرکت‌‌های بیمه و یا ساعت‌‌های کاری آن‌ها، ممکن است شما زمان و حوصله کافی را برای این کار نداشته باشید.

با توجه به موضوعات مطرح شده این روش احتمالاً فقط برای کسانی مناسب است که وقت آزاد بیشتری داشته و یا اطلاعات زیادی از دنیای مجازی ندارند.

اما اگر شما جزو این دسته از افراد نیستید ما به شما روش دوم را پیشنهاد می‌کنیم:

روش دوم: خرید آنلاین بیمه بدنه

با پیشرفت تکنولوژی در حوزه‌های مختلف و افزایش استفاده عموم مردم از اینترنت و فضاهای مجازی، کسب و کارهای اینترنتی جدیدی در حوزه‌‌های مختلف ایجاد شده اند که خدمت رسانی به مردم را سریع تر و آسان تر کرده است.

یکی از این کسب و کارها صنعت بیمه می‌باشد.

در روش خرید آنلاین بیمه بدنه شما می‌توانید مقایسه قیمت بیمه‌ها و خرید آن را به صورت آنلاین و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام بدهید.

از مهم ترین مزایای این روش،خرید آگاهانه بیمه بدنه از طریق مقایسه قیمت و شرایط شرکت‌‌های مختلف بیمه، صدور سریع بیمه نامه و استفاده از مشاوره‌‌های تخصصی بیمه است.

خرید آنلاین بیمه بدنه

در این روش نحوه کار به این صورت است که با وارد کردن اطلاعات خودروی خود مثل مدل خودرو و سال ساخت آن در سایت «ازکی»، لیستی از قیمت بیمه بدنه در شرکت‌‌های مختلف بیمه برای شما نمایش داده می‌شود.

همچنین اطلاعات شرکت‌‌های بیمه مثل تعداد شعبه‌ها و نماینده‌ها، سهم فروش و ….قابل مشاهده است.

در این مرحله می‌توانید از مشاوره‌‌های بی طرفانه متخصصان ازکی استفاده کرده و بیمه ای را که فکر می‌کنید مناسب شماست انتخاب نمایید.

سفارش و پرداخت مبلغ بیمه نامه بدنه هم به صورت آنلاین انجام پذیر است.

توجه داشته باشید که در ازکی امکانی فراهم شده است که علاوه بر پرداخت آنلاین، با توجه به نیاز و خواست مشتری، امکان پرداخت در محل هم وجود دارد. به این معنی که شما می توانید پس از دریافت بیمه نامه خود، هزینه آن را پرداخت نمایید.

در نهایت و در آخرین مرحله با خرید آنلاین بیمه بدنه ، بیمه نامه شما به صورت رایگان و در عرض کمتر از 24 ساعت به آدرس‌تان ارسال خواهد شد.

به این صورت شما می‌توانید بهترین و ارزان ترین بیمه بدنه را به سرعت و با چند کلیک ساده از ازکی خریداری کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا