ازکی سلر

کد معرف ازکی سلر؛ راهی برای کسب درآمد به همراه هم

ازکی سلر نوعی سیستم همکاری در فروش برای همه افرادی است که تمایل به کسب درآمد آنلاین و نامحدود دارند. فروش بیمه در ازکی سلر مزایای زیادی مانند امکان فروش بیمه در هر زمان و مکان، واریز هفتگی کارمزد، ارتباط مستقیم با تیم پشتیبانی و … دارد؛ به همین دلیل افراد بسیاری تا امروز به ازکی سلر پیوسته‌اند. حالا ازکی سلر با اضافه کردن یک ویژگی جدید در تلاش است که برای کسب درآمد بیشتر به فروشندگان خود از طریق ترغیب آنها به افزایش ارتباطات و تیم‌سازی ـ مسئله با اهمیتی در زمینه فروش بیمه است ـ کمک کند. کد معرف ازکی سلر مدتی است که به پنل کاربران آن اضافه شده است و راهی برای کسب درآمد از طریق همکاران و آشنایان است. در ادامه توضیح می‌دهیم که کد معرف چیست و چطور استفاده از آن منجر به کسب درآمد می‌شود. با ما همراه باشید.  

کد معرف ازکی سلر چیست؟ 

پس از ثبت‌نام در ازکی سلر یک کد به عنوان کد معرف در اختیار فروشندگان قرار می‌گیرد. این افراد می‌توانند این کد را در اختیار دوستان و همکاران خود قرار دهند و از آنها بخواهند که در زمان ثبت‌نام در ازکی سلر این کد را وارد کنند. برای اولین فروش یک جایزه و به ازای هر فروش این افراد کارمزدی برای شخص معرف هم در نظر گرفته می‌شود. این کد در پنل کاربری ازکی سلر در بخش معرفی همکاران قابل مشاهده است. در گام اول این کد باید در اختیار همکاران فروشنده قرار بگیرد.

کد معرف ازکی سلر

از افرادی که قصد ثبت‌نام در ازکی سلر دارند، خواسته می‌شود که در صورتی که به ازکی سلر دعوت شده‌اند، کد معرف خود را وارد کنند.

 کد معرف ازکی سلر

کد معرف ازکی سلر چه کاربردی دارد؟

 اکنون که پی بردیم کد معرف ازکی سلر چیست و روش استفاده آن برای معرف و فروشنده تازه معرفی‌شده چگونه است، نوبت به این می‌رسد که بدانیم این کد چه کاربردی دارد و با استفاده از آن چه اتفاقی می‌افتد. پس از انجام شدن اولین فروش شخص، هر کسی که از طریق کد معرف این فروشنده ثبت‌نام کند (باید حداقل ارزشی برابر ۱ میلیون تومان داشته باشد)، مبلغ ۵۰ هزار تومان به او و ۱۵۰ هزار تومان به معرفش به عنوان جایزه تعلق می‌گیرد. البته این جایزه تنها مزیت استفاده از این کد معرف نیست. به ازای هر فروش بیمه همکار تازه‌وارد، ۱٫۵ درصد کارمزد از فروش به معرف تعلق می‌گیرد. این یعنی یک سود ثابت همیشگی به ازای معرفی یک عضو جدید به ازکی سلر. البته این کسب درآمد یک شرط کوچک دارد و آن این است که بیمه‌های فروش‌رفته نباید در رشته بیمه عمر و بیمه تکمیلی سازمانی باشند.

استفاده از این کد معرف چه مزیت‌هایی دارد؟

در بالا گفتیم که مزیت‌های مستقیم استفاده از کد معرف ازکی سلر دریافت جایزه به ازای اولین فروش برای فروشنده تازه‌وارد به ازکی سلر و معرف او و همچنین کسب سودی همیشگی از فروش‌های فرد جدید است. اما دعوت افراد به ازکی سلر و کسب درآمد از این راه مزیت‌های دیگری هم دارد. برای افرادی که می‌خواهند در زمینه فروش بیمه فعالیت کنند و به دنبال پیشرفت در این زمینه هستند، تیم‌سازی از مقدمات کار است. این تیم‌سازی در شرایط معمول کار پیچیده‌ای است که ضرورت‌های خاص خودش را دارد، اما ازکی با در نظر گرفتن کد معرف برای هر فروشنده، مراحل انجام این کار را برای آنها آسان کرده است.

استفاده از مزیت‌های این کد معرف زمانی بیشتر به چشم می‌آید که کاربران آن به دنبال معرفی نمایندگان پر فروش بیمه باشند. چون نمایندگان فعال و پر کار معمولا فروش بیشتری دارند و این امر هم به افزایش سود و کارمزد فرد دعوت‌کننده و هم حرفه‌ای‌تر‌شدن تیم فروش آنها کمک می‌کند. 

استفاده از کارمزد و جایزه کد معرف ازکی سلر چه شرایطی دارد؟

بهره‌مندی از مزیت‌های کد معرف شرایط خاصی هم دارد؛ اول از همه فروشنده‌های ازکی سلر باید این نکته را در نظر داشته باشند که کد معرفی آن‌ها تنها می‌تواند حداکثر برای ۱۰ نفر از همکارهایشان استفاده شود. برای دریافت جایزه، فروشنده تازه‌کار باید حداقل بیمه‌ای به ارزش ۱ میلیون تومان بفروشد. در نهایت هم مبلغ جایزه و کارمزدی که قرار است برای معرف در نظر گرفته شود، به شماره شبایی که در زمان ثبت‌نام اعلام کرده‌ است واریز می‌شود.

چطور سقف استفاده از کد‌ معرف خود را افزایش دهیم؟

گفتیم که کد معرف حداکثر برای ۱۰ نفر قابل استفاده است. اما شرایطی وجود دارد که فروشنده می‌تواند سقف تعداد دفعات استفاده از کد معرفش را افزایش دهد. شرط افزایش یافتن تعداد استفاده از کد معرف این است که همه ۱۰ نفری که معرفی شده‌اند، در طول یک ماه فعال باشند. فروشنده فعال به فردی گفته می‌شود که در طول یک ماه یا ۴ بیمه‌نامه بفروشد یا ارزش مجموع بیمه‌نامه‌هایی که فروخته است، حداقل ۱۰ میلیون تومان باشد. اگر افراد معرفی شده از سوی فروشنده‌ای همگی این شرایط را داشته باشند، او می‌تواند درخواست افزایش سقف استفاده از کد معرف خودش را بدهد.

افزایش درآمد به کمک کد معرف ازکی سلر

در بالا گفتیم که استفاده از کد معرف ازکی سلر راهی برای کسب درآمد به همراه یکدیگر است. به کمک این کد هر فروشنده ازکی سلر می‌تواند همکارانش را به کسب تجربه و فروش در کنار هم دعوت کند و علاوه بر دریافت جایزه پس از فروش اول افرادی که دعوت کرده‌ است، درآمدی ثابت بابت فروش‌های دیگر آن‌ها هم به دست آورد. 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا