بیمه عمر و سرمایه‌گذاری

مزایای بیمه عمر پاسارگاد چیست و چرا باید آن را بخریم؟

بیمه پاسارگاد ۴۰٪ بازار بیمه عمر کشور را دارد. طرح‌های بیمه عمر بسیار متنوع این شرکت تمامی اقشار را تحت پوشش بیمه عمر قرار می‌دهد. از زنان خانه‌دار گرفته تا کودکان و اتباع خارجی همه می‌توانند برای خودشان بیمه عمر پاسارگاد بخرند. تنوع پوشش‌ها و همین‌طور نرخ سود مناسب از مهم‌ترین مزیت‌های بیمه عمر پاسارگاد هستند. اگر شما هم به‌فکر خریدن بیمه عمر پاسارگاد هستید و می‌خواهید بدانید که مزایای بیمه عمر پاسارگاد چیست و چه امکانات بیشتری نسبت به بیمه عمر دیگر شرکت‌های بیمه دارد تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد چیست؟

بیمه عمر و تامین آتیه کامل‌ترین طرح بیمه عمر پاسارگاد محسوب می‌شود. این بیمه هر دو شرایط بیمه عمر به‌شرط فوت و بیمه عمر به‌شرط حیات را پوشش می‌دهد. با خرید بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد، هم اگر خدای نکرده بیمه‌شده فوت کند غرامت فوت به بازماندگان پرداخت می‌شود و هم حق بیمه‌های دریافتی مثل یک سرمایه‌گذاری و پس‌انداز برای خود بیمه‌شده ذخیره می‌شود. به اندوخته این بیمه‌نامه‌ها سود هم تعلق می‌گیرد.

انواع طرح های بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد

بیمه عمر و آتیه پاسارگاد شامل طرح‌های مختلفی است. مثلا:

  • بیمه عمر و تامین آتیه فرزندان
  • بیمه عمر و تامین آتیه زنان خانه‌دار
  • بیمه عمر و بازنشستگی

بیمه عمر به شرط فوت

دربیمه عمر به شرط فوت، بیمه پاسارگاد تعهد می‌دهد که اگر بیمه‌شده فوت کند حق بیمه‌های پرداختی را به‌عنوان سرمایه و اندوخته بیمه‌نامه را به استفاده‌کننده(گان) تعیین شده در بیمه‌نامه بپردازد. انواع بیمه عمر به شرط فوت پاسارگاد عبارتند از:

  • بیمه عمر زمانی با سرمایه ثابت
  • بیمه عمر زمانی با سرمایه نزولی (بیمه عمر مانده بدهکار)

بیمه عمر زمانی با سرمایه ثابت هم درواقع یک بیمه عمر با پوشش غرامت فوت است. نکته مهم درباره این بیمه‌نامه این است که پوشش سرمایه‌گذاری و پوشش‌های تکمیلی درمانی ندارد. درضمن تنها اگر فرد بیمه شده در طول مدت قرارداد بیمه‌نامه فوت کند سرمایه فوت به ذینفعان او پرداخت می‌شود. یعنی اگر بیمه‌شده در پایان مدت قرارداد در قید حیات باشد دیگر هیچ مبلغی به او پرداخت نمی‌شود.

بیمه عمر زمانی با سرمایه نزولی هم درواقع یک بیمه برای تضمین بازپرداخت بدهی‌های بانکی بیمه‌شده است. برای همین هم حق بیمه پرداختی بیمه‌شده هر سال نسبت به سال قبل کمتر می‌شود تا با پایان قراداد و رسیدن به مبلغ تعیین‌شده در بیمه‌نامه به صفر می‌رسد.

بیمه عمر زنان خانه دار پاسارگاد

زنان خانه‌دار همیشه این دغدغه و نگرانی را دارند که وقتی درآمد ثابتی ندارند، چگونه می‌توانند یک پشتوانه مالی برای خودشان فراهم کنند. یک راه راحت و امن برای زنان خانه‌دار این است که خودشان به بیمه عمر کنند. بیمه عمر پاسارگاد یک بیمه عمر با مزایا و امکانات ویژه برای زنان و به‌ویژه زنانی است که شاغل نیستند. خبر خوب اینکه تمام زنان خانه‌دار می‌توانند پس‌انداز‌های هرچند کم و کوچک ماهانه خودشان را با بیمه عمر زنان خانه‌دار پاسارگاد تبدیل به اندوخته و پس‌اندازی قابل توجه برای آینده خود و فرزندانشان بکنند. این بیمه‌نامه پوشش‌های بیمه‌ای درمانی هم دارد و بیمه‌شده می‌تواند از تمام پوشش‌ها و مزایای بیمه عمر پاسارگاد در این طرح استفاده کند.

با خوانده مقاله بیمه زنان خانه‌دار؛ پیشتوانه مالی مناسب برای بانوان می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره شرایط و مزایای بیمه عمر زنان خانه‌دار به‌دست بیاورید.

بیمه عمر کودکان پاسارگاد

پدر و مادرهای همیشه نگران آینده فرزندان خود هستند و می‌خواهند بترین امکانات تحصیلی و ازدواج و … را برای آن‌ها فراهم کنند. بیمه عمر کودکام پاسارگاد درواقع یک سرمایه‌گذاری برای آینده فرزندان است تا در آینده برای تحصیل، ازواج، راه‌اندازی کسب‌وکار و … یک پشتوانه مالی محکم داشته باشند. البته این بیمه‌نامه علاوه بر پوشش سرمایه‌گذاری، مزایا و امکانات دیگری هم دارد. مهمترین پوشش های بیمه عمر پاسارگاد برای کودکان  ۳ تا ۱۲ سال عبارتند از:

  • پوشش فوت به هر علت تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان
  • پوشش فوت به‌دلیل حادثه تا دو برابر سرمایه فوت به‌هر علت تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان
  • پوشش نقص عضو در اثر حادثه یک برابر سرمایه فوت تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان
  • پوشش هزینه پزشکی در اثر حادثه تا سقف ۱۵ میلیون تومان
  • پوشش امراض خاص تا سقف ۴۵ میلیون تومان

اگر می‌خواهید بیشتر با اهمیت بیمه عمر برای کودکان آشنا شوید مقاله بیمه عمر  و آتیه فرزندان ؛ تکیه‌گاه امروز و روشنی فردا را بخوانید.

بیمه عمر و بازنشستگی

بازنشستگی دوره‌ای از عمر انسان است که بعد از سال‌ها تلاش و کردن، نوبت استراحت اوست و نیاز به آرامش و امنیت مالی و اقتصادی دارد. خیلی وقت‌ها هم تازه در بازنشستگی فرصت و زمان برای کسب تجربه‌های تازه به‌دست می‌آوریم. منتها هزینه‌های رومزه زندگی این روزها به‌شدت بالا رفته و خیلی‌ها برای اینکه یک پس‌انداز خوب برای روزهای بازنشستگی‌شان داشته باشند خودشان را بیمه عمر بازنشستگی می‌کنند. با بیمه عمر و بازنشستگی پاسارگاد خیال بیمه‌شده بابت هزینه‌های زندگی در روزهای فراغت از کار راحت خواهد بود.

بیمه عمر و تامین آتیه خانواده پاسارگاد

معمولا بیشتر بیمه‌های عمر تنها برای یک نفر صادر می‌شوند. منتها بیمه عمر پاسارگاد با طرح بیمه عمر و تامین آتیه خانواده این امکان را فراهم کرده تا بیمه‌شده و اعضای درجه یک خانواده او را یک‌جا تحت پوشش قرار بدهد. این بیمه‌نامه هم امکان سرمایه‌گذاری دارد و هم پوشش‌های بیمه‌ای درمانی.

بیمه عمر پاسارگاد برای اتباع خارجی

نزدیک به سه میلیون نفر مهاجر افغانستانی در ایران زندگی می‌کنند. یکی از نیازها و خدماتی که این مهاجران دارند استفاده از خدمات بیمه‌ای است. خوشبختانه تمام مهاجران و اتباع افغانستانی و دیگر کشورها اگر مجوز اقامت قانونی مثل پاسپورت، ویزا، کارت آمایش و … داشته باشند می‌توانند خودشان را بیمه عمر پاسارگاد بکنند. بیمه عمر پاسارگاد برای اتباع خارجی تمام امکانات و پوشش‌های بیمه عمر و آتیه پاسارگاد را دارد.

پوشش های بیمه عمر پاسارگاد کدامند؟

بیمه عمر پاسارگاد در هرکدام از طرح‌ها و انواع بیمه‌نامه‌های عمر پوشش‌های متنوع و مختلفی با سقف پرداختی‌های متفاوت دارد.  اصلی‌ترین پوشش‌های بیمه عمر پاسارگاد شامل موارد زیر می‌شوند:

  • پوشش فوت به هر علت از ۳۵ برابر حق بیمه سالانه تا ۳۰۰ برابر حق بیمه ماهانه. یعنی سقف سرمایه فوت به هر علت بیمه عمر پاسارگاد ۵۰۰ میلیون تومان است.
  • پوشش سرمایه فوت به علت حادثه تا ۴ برابر سرمایه فوت. سقف پوشش سرمایه فوت در اثر حادثه بیمه عمر پاسارگارد ۷۰۰ میلیون تومان است.
  • پوشش امراض خاص برای جبران هزینه‌های ۵ بیماری اصلی از جمله انواع سرطان، سکته قلبی و سکته مغزی، جراحی باز قلب و پیوند اعضای اصلی بدن. میزان این پوشش تا ۳۰ درصد از سرمایه فوت عادی است. سقف پوشش امراض خاص بیمه عمر پاسارگاد هم 100 میلیون تومان است.
  • پوشش نقص عضو دائم به‌دلیل حادثه تا ۳۰ درصد سرمایه فوت. سقف پوشش نقص عضو بیمه پاسارگاد در تعهدات جدید ۱۰۰میلیون تومان تعیین شده است.
  • پوشش هزینه پزشک یبرای جبران هزینه‌های بستری و پزشکی. سقف پوشش هزینه پزشکی پاسارگاد هم ۷۰ میلیون تومان است.
  • معافیت از پرداخت حق بیمه برای زمانی که خدای نکرده بیمه‌شده در طول مدت قرارداد دچار ازکارافتادگی شود. پوشش معافیت فقط برای افراد شاغل و بالای ۱۲ سال قابل استفاده است و اگر بیمه‌شده دچار ازکارافتادگی شود از پرداخت حق بیمه‌های باقی‌مانده معاف خواهد شد.
  • پوشش سرمایه از کارافتادگی بیمه عمر پاسارگاد تا سقف ۱۰۰میلیون تومان. در این پوشش هم سن بیمه‌شده باید بالای 12 سال باشد.
  • پوشش درمان تکمیلی برای جبران هزینه‌های جراحی و بیستری بیمه‌شده. البته این پوشش شامل بیمه‌نامه‌هایی می‌شود که اندوخته‌شان به میزان مشخصی برسد و ۶ ماه هم از زمان صدورشان گذشته باشد.
  • پوشش آتش‌سوزی و زلزله منازل مسکونی از ۴۰۰ میلیون تومان تا ۸۰۰ میلیون تومان در انتهای قرارداد.

اگر می‌خواهید درباره سقف تعهدات جدید بیمه عمر پاسارگاد بدانید مقاله سقف جدید تعهدات و پوشش‌های بیمه عمر پاسارگاد چقدر است؟ را بخوانید.

پوشش بیمه درمان تکمیلی بیمه عمر پاسارگاد

اصلی‌ترین موارد تحت پوشش درمان تکمیلی بیمه عمر پاسارگاد، جبران هزینه‌های بستری در بیمارستان و عمل جراحی است. گفتیم که استفاده از این پوشش بستگی به میزان اندوخته بیمه‌نامه عمر دارد. در جدول زیر می‌توانید سقف پوشش برای بیمه‌های عمر با اندوخته متفاوت را ببینید. مبلغ‌ها به ریال هستند.

میزان اندوخته ریاضی بیمه عمر سقف پوشش بستری سقف پوشش جراحی
20 تا 59 میلیون 30000000 60000000
60 تا 99 میلیون 40000000 80000000
100 تا 129 میلیون 50000000 100000000
130 تا 169 میلیون 80000000 160000000
170 تا 219 میلیون 100000000 200000000
بالای 220 میلیون 150000000 300000000

فرانشیز پرداختی بیمه‌شده هم در پوشش بیمه درمان تکمیلی بیمه عمر پاسارگاد برای هر میزان اندوخته ریاضی 30 درصد است.

پوشش جراحی‌ های خاص

پوشش جراحی‌های خاص هزینه‌های بستری، جراحی،  Day Care، آنژیوگرافی قلب و انواع سنگ‌شکن در بیمارستان و مراکز جراحی محدود را پرداخت می‌کند. البته این پرداخت‌ها برای حداکثر در یک سال بیمه‌ای انجام می‌شود و نه بیشتر.

پوشش بستری در بیمارستان

پوشش بستری در بیمارستان درواقع هزینه‌های خدمات پزشکی مثل شیمی‌درمانی، رادیوتراپی، عمل‌های جراحی برای درمان سرطان، مغز و اعصاب مرکزی و نخاع، دیسک ستون فقرات، گامانایف، قلب، پیوند ریه، پیوند کلیه، پیوند کبد و پیوند مغز و استخوان، آنژیو پلاتسی عروق کرونر و عروق داخل مغز را جبران می‌کند.

البته پرداخت‌های این پوشش توسط شرکت کمک رسان ایران (SOS) انجام می‌شود.

برای اینکه ببینید بهترین شرکت از نظر پوشش امراض خاص بیمه عمر کدام است حتما مقاله پوشش امراض خاص بیمه عمر کدام شرکت بهتر است؟ را بخوانید.

استثنائات پوشش تکمیلی بیمه عمر پاسارگاد

خدمات و پزشکی زیر شامل پوشش تکمیلی بیمه عمر پاسارگاد نیستند:

  • بستری در بیمارستان برای زایمان و نازایی
  • عمل‌های جراحی زیبایی
  • جنون و هزینه های مربوط به معلولیت ذهنی
  • سقط جنین (غیر قانونی)
  • لقاح مصنوعی
  • عقیم‌سازی
  • ترک اعتیاد
  • بیماری‌های مادر زادی
  • رفع عیوب انکساری چشم (لیزیک و لازک و…)
  • تهیه اعضاء طبیعی و مصنوعی بدن
  • دندانپزشکی
  • تزریق مفصلی
  • بیماری‌های اسکلتی عضلانی
  • هزینه‌های ناشی از حوادث طبیعی مانند (سیل و زلزله و آتش فشان) یا جنگ و شورش و اغتشاش
  • هر نوع هزینه کلیلنکی، پاراکلینیکی، سرپائی، اورژانس، آمبولانس و اتاق خصوصی

پوشش خطرات اضافی بیمه عمر پاسارگاد

در زمان خرید بیمه عمر پاسارگاد و ثبت قرارداد بیمه‌نامه می‌توانیم سه دسته از خطرها را هم به پوشش‌های بیمه عمر اضافه کنیم. البته باید حق بیمه جداگانه برای این پوشش این خطرات بدهیم. سه گروه اصلی حوادث و خطرات در پوشش‌ها اضلی بیمه عمر پاسارگاد عبارتند از:

  • شورش، انقلاب، بلوا، اعتصاب، قیام، آشوب، کودتا و اقدامات مقامات نظامی و انتظامی
  • زلزله و آتش‌فشان
  • ورزش های رزمی و حرفه‌ای، شکار، سوارکاری، قایقرانی، راندن و یا سرنشینی هواپیمای آموزشی، اکتشافی و غیر تجاری، راندن و یا سرنشینی اتومبیل کورسی و موتورسیکلت دنده‌ای و مسابقه‌ای، راندن و یا سرنشینی هلیکوپتر، غواصی، پرش با چتر نجات (به‌جز سقوط آزاد) و کایت‌سواری یا راندن سایر لوازم پروازی بدون موتور.

شرایط بیمه عمر پاسارگاد

هر شرکت بیمه برای صدور بیمه عمر یک‌سری شرایط و محدودیت‌هایی دارد. برای خرید یکی از انواع بیمه‌های عمر پاسارگاد هم بیمه‌شده باشد شرایط زیر را داشته باشد:

  • مجموع سن بیمه شده و مدت بیمه‌نامه نباید بیشتر از ۷۰ سال باشد
  • برای صدور برخی از انواع بیمه‌نامه بیمه‌شده باید توسط پزشک معتمد شرکت چکاپ پزشکی شود. چگونگی انجام این چکاپ پزشکی بر اساس سرمایه فوت بیمه‌نامه و شرایط سنی بیمه‌شده تعیین می‌شود.
  • اگر بیمه شده بیماری مزمن دارد باید هنگام خرید و ثبت قرارداد بیمه‌نامه حتما سوابق بیماری خود را به نماینده شرکت تحویل بدهد

البته به‌غیر از پوشش سرمایه فوت به هر علت،  استفاده از برخی پوشش‌های بیمه عمر پاسارگاد هم خودشان شرایط سنی خاصی دارند. مثلا:

  • پوشش سرمایه فوت در اثر حادثه فقط برای افراد بالای ۴ سال پرداخت می‌شود
  • پوشش بیماری ها برای افراد بالای ۴ سال تا سن ۶۰ سال ارائه می‌شود
  • پوشش هزینه پزشکی بیمه عمر پاسارگاد فقط افراد بالای ۴سال و تنها هزینه های بستری را جبران می‌کند
  • پوشش نقص عضو دائم در اثر حادثه هم تنها برای افراد بالای ۴ سال پرداخت می‌شود
  • پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه عمر هم تنها شامل بیمه‌های شاغل با سن ۱۸ تا ۶۰ سال می‌شود

مزایای بیمه عمر پاسارگاد

مهمترین مزیت‌های خرید بیمه عمر پاسارگاد عبارتند از:

  • امکان استفاده از وام بیمه عمر بدون نیاز به ضامن تا ۹۰ درصد از اندوخته بیمه‌نامه. (از ماه ششم صدور بیمه‌نامه به بعد)
  • امکان تعیین میزان و نحوه پرداخت حق بیمه عمر توسط بیمه‌شده
  • پرداخت سود تضمینی و سود مشارکتی به اندوخته بیمه‌نامه. میانگین نرخ سود بیمه پاسارگاد 23 تا 28 درصد است. می‌توانید نحوه محاسبه سود بیمه عمر را در مقاله آموزش کامل محاسبه سود بیمه عمر شرکت‌های مختلف بخوانید.
  • معافیت مالیاتی اندوخته و سرمایه بیمه عمر
  • داشتن پوشش حادثه
  • امکان خرید پوشش آتش‌سوزی منزل مسکونی در کنار بیمه عمر

معایب بیمه عمر پاسارگاد

بیمه عمر پاسارگاد هم یک قرارداد است و مثل هر قرارداد دیگری محدودیت‌هایی دارد. مثلا:

  • برای استفاده از برخی پوشش‌ها دوره انتظار دارد
  • پوشش پرداخت مستمری در زمان ازکارافتادگی ندارد
  • امکان برداشت از اندوخته را به بیمه‌شده نمی‌دهد

اگر می‌خواهید بیمه عمر پاسارگاد را با دیگر شرکت‌های بیمه مقایسه کنید مطلب «راهنمای انتخاب بهترین بیمه عمر» را در مجله ازکی بخوانید.

جدول محاسبه بیمه عمر پاسارگاد سال ۱۴۰۰

یکی از سوال‌های اصلی موقع خرید بمه عمر همیشه این است که مقدار حق بیمه عمر چگونه محاسبه می‌شود. معمولا مبلغ حق بیمه عمر بر اساس یک‌سری فاکتورها تعیین می‌شود. مثل سن بیمه‌شده یا تعداد پوشش‌های درخواستی او. بیشتر شرکت‌های بیمه یک جدول محاسبه برای بیمه عمر دارند که سقف پوشش‌ها و پرداخت خسارت‌ها را بر اساس مقدار حق بیمه پرداختی به آن‌ها نشان می‌دهد. جدول محاسبه بیمه عمر پاسارگاد هم یک گزینه خوب برای این است که قبل از خرید بیمه‌نامه ببینید، با توجه به سن‌‌‌تان و همین‌طور سرمایه اولیه بیمه‌نامه چقدر اندوخته ریاضی و سرمایه خواهید داشت و سقف پوشش‌های امراض خاص و تکمیلی درمانی بیمه‌نامه‌تان چقدر می‌شود.

جدول زیر حق بیمه و سقف تعهدات پوشش برای یک بیمه‌شده 30 ساله را محاسبه کرده است.

جدول-بیمه-عمر-پاسارگاد

مدارک و شرایط دریافت خسارت از بیمه عمر پاسارگاد

دریافت خسارت برای هرکدام از پوشش‌های فوت و امراض خاص و درمان تکمیلی در بیمه عمر پاسارگاد شرایط متفاوتی دارند. اگر می‌خواهیم از این پوشش‌های استفاده کنیم و خسارت مربوطه را بگیریم باید مدارک مشخصی را آماده کنیم. در ادامه مدارک لازم برای دریافت خسارت پوشش‌های بیمه عمر پاسارگاد را جداگانه بررسی می‌کنیم.

مدارک لازم برای خسارت فوت بیمه پاسارگاد

اگر خدای نکرده بیمه‌شده فوت کند، بازمانده‌ها و ذی‌نفعان ثبت‌شده در بیمه‌نامه عمر او باید مدارک زیر را برای دریافت خسارت فوت همراه داشته باشند:

  • کپی کارت ملی و صفحه اول شناسنامه بیمه شده (متوفی)
  • اصل بیمه‌نامه عمر پاسارگاد و دفترچه های اقساط بیمه عمر
  • نامه اعلام خسارت توسط ذینفعان بیمه‌نامه
  • اصل و کپی برابر اصل جواز دفن
  • شرح حادثه ای از فوت و یا حادثه اتفاق افتاده
  • اصل و کپی برابر اصل خلاصه رونوشت وفات
  • کپی کل صفحات باطل شده شناسنامه بیمه شده
  • کپی کارت ملی باطل شده بیمه شده
  • کپی برابر اصل شناسنامه ذینفعان بیمه‌نامه
  • گواهی انحصار وراثت برای ذینفعانی که وراث قانونی هستند
  • گزارش کامل نیروی انتظامی برای گرفتن خسارت فوت در اثر حادثه
  • گواهی‌نامه بیمه‌شده اگر فوت به‌دلیل حادثه رانندگی بوده و بیمه‌شده در رمان حادثه راننده بوده است
  • مدارک تشخیصی و درمانی و گزارش پزشک معالج درباره نوع بیماری و شرح درمان بیمه‌شده (برای فوت در اثر بیماری باشد)

مدارک شرایط لازم برای دریافت خسارت نقص عضو

مدارک لازم برای گرفتن خسارت نقص عضو از بیمه عمر پاسارگاد شامل موارد زیر است:

  • اصل بیمه‌نامه عمر پاسارگاد
  • رادیوگرافی از عضو صدمه دیده
  • تکمیل فرم گواهی پزشک معالج همراه با مدارک پزشکی مربوطه

مدارک لازم برای خسارت هزینه پزشکی ناشی از حادثه بیمه عمر پاسارگاد

مدارک لازم برای دریافت خسارت هزینه پزشکی ناشی از حادثه بیمه عمر پاسارگاد هم عبارتند از:

  • اصل بیمه‌نامه عمر پاسارگاد
  • اصل صورتحساب‌های هزینه‌های انجام شده
  • گزارش پزشک معالج شامل علت صدمه و معالجات انجام شده

شرایط انصراف و بازخرید بیمه عمر شرکت پاسارگاد

بیمه‌های عمر معمولا 5 ساله تا 30 ساله صادر می‌شوند. یعنی برای یک دوره زمانی طولانی. در این مدت ممکن است بیمه‌شده به‌هردلیلی نیاز داشته باشد تا سرمایه و پس‌انداز خود در بیمه عمر را پس بگیرد یا به‌اصطلاح خودش را بازخرید کند. بیمه عمر پاسارگاد هم این اجازه را به بیمه‌شده می‌دهد تا در هر زمان از شروع بیمه‌نامه خودش را بازخرید کند. منتها انصراف و بازخرید بیمه عمر شرایطی دارد. مثلا اگر خودتان را زودتر از پایان زمان بیمه‌نامه بازخرید کنید مبلغ اندوخته‌ای که به شما پرداخت می‌شود کمتر از اندوخته پایانی زمان قرارداد خواهد بود. بنابراین بهتر است اگر خرج ضروری ندارید تا پایان مهات بیمه عمر دست به اندوخته و سرمایه آن نزنید.

روش‌های پرداخت حق بیمه عمر پاسارگاد

برای پرداخت حق بیمه پاسارگاد، می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. البته برای پرداخت بیمه عمر پاسارگاد به هرکدام از این روش‌ها به دریافت شناسه قبض نیاز دارید. هر قسط بیمه‌نامه عمر یک شناسه قبض و پرداخت اختصاصی دارد. که حتما هر قسط با شناسه مخصوص به خود باید پرداخت شود. تمامی این شناسه‌ها در و  دفترچه اقساط بیمه‌نامه ثبت شده است. حواستان باشد که در زمان پرداخت حتما شناسه قبض را با سررسید قسط پرداختی چک کنید.

سریع‌ترین و راحت‌ترین روش‌های پرداخت حق بیمه عمر پاسارگاد عباتند از:

  • پرداخت بیمه عمر پاسارگاد به‌صورت اینترنتی: می‌تواند از سایت بانک پاسارگاد یا بانک صادرات برای پراخت حق بیمه خود استفاده کنید.
  • استفاده از نرم‌افزار پرداخت بیمه عمر پاسارگاد: برای این‌کار نیاز به شناسه قبض و شناسه پرداخت دارید.
  • پرداخت بیمه عمر پاسارگاد با آپ: نرم افزار آپ یک گزینه قبض خدماتی دارد که می‌توانید از طرق آن حق بیمه عمر پاسارگاد خود را پرداخت کنید. اینجا هم به شناسه قبض و شناسه پرداخت نیاز خواهید داشت.
  • پرداخت بیمه عمر پاسارگاد با دستگاه POS پاسارگاد و کشاورزی:
  • پرداخت بیمه عمر پاسارگاد از طریق خودپرداز بانک پاسارگاد و بانک توسعه تعاون و بانک صادرات

خرید بیمه عمر پاسارگاد از ازکی

برای خرید بیمه عمر پاسارگاد به صورت آنلابن می‌توانید وارد سایت ازکی شوید و بیمه عمر را انتخاب کنید. پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده می‌توانید پوشش‌ها و قیمت بیمه عمر پاسارگاد را در کنار بیمه های شرکت‌های دیگر مشاهده، آن‌ها را باهم مقایسه کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید. گرفتن و دریافت بیمه نامه هم مانند خرید بیمه از ازکی راحت و سریع است. در زمان خرید می‌توانید آدرس دلخواهتان را وارد کنید تا بیمه نامه به رایگان برای شما ارسال شود.

سوالات متداول

۱. بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد چه پوشش‌هایی ارائه می‌دهد؟
بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد یکی از کامل‌ترین بیمه‌نامه‌های عمر موجود است که هم پوشش فوت به‌شرط حیات و هم پوشش فوت به‌شرط فوت را ارائه می‌دهد. این بیمه‌نامه همچنین به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری بلندمدت عمل کرده و برای اندوخته‌ها سود تعلق می‌گیرد.

۲. آیا بیمه عمر پاسارگاد برای زنان خانه‌دار و کودکان نیز مناسب است؟
بله، بیمه عمر پاسارگاد با طرح‌های متنوع خود، امکان بیمه کردن زنان خانه‌دار و کودکان را فراهم می‌کند. این طرح‌ها امکان پس‌انداز و سرمایه‌گذاری برای آینده فرزندان و امنیت مالی برای زنان خانه‌دار را به ارمغان می‌آورند.

۳. بیمه عمر پاسارگاد چه مزایایی نسبت به سایر بیمه‌های عمر دارد؟
مزایای کلیدی بیمه عمر پاسارگاد شامل تنوع بالای طرح‌ها، نرخ سود مناسب برای اندوخته‌ها، و امکان پوشش دادن تمامی اقشار جامعه از جمله زنان خانه‌دار، کودکان، و اتباع خارجی می‌شود. همچنین، این بیمه امکان دریافت وام بر اساس اندوخته بیمه‌نامه را فراهم می‌آورد.

۴. پوشش‌های بیمه عمر پاسارگاد شامل چه مواردی می‌شوند؟
پوشش‌های اصلی بیمه عمر پاسارگاد شامل پوشش فوت به هر علت، فوت در اثر حادثه، امراض خاص، نقص عضو دائم در اثر حادثه، هزینه‌های پزشکی ناشی از حادثه، و معافیت از پرداخت حق بیمه در صورت ازکارافتادگی می‌شود.

۵. چگونه می‌توان بیمه عمر پاسارگاد خریداری کرد؟
برای خرید بیمه عمر پاسارگاد، می‌توانید از طریق سایت ازکی اقدام کنید. این فرایند شامل انتخاب طرح مورد نظر، تکمیل اطلاعات لازم و پرداخت حق بیمه است.

نمایش بیشتر

2 دیدگاه

  1. باسلام :من بیمه شخص ثالث خودرو هم رایک ماه پیش تمدیدکردم به نرخ 3/200/خورده ای چون تازه خودروراخریداری کردم، تخفیف یختی /بیمه ایران چرامرتب پیام ارسال میشودکه جهت تمدیداقدام کنید؟! چرابیمه شخص ثالث تازنده هستی نمیتوانی ازخدماتش استفاده کنی، پس این بیمه به چه دردی میخورد مگه من مرض دارم که کسی رازیرکنم وبعدام هیچ سودی بحال من ندارد؟ مثل این میمونه که مافقط بخاطررانندگی باید مالیات 3الی4میلیونی بپردازیم مالیات سالانه که جای خودداردپس این بیمه شخص ثالث چیست، باتشکرمنتظرجواب…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا