اتاق خبر

​​با ازکی‌وام ساده و سریع وام بگیرید

این روزها همه‌ی فعالیت‌های روزانه مثل خرید، تاکسی گرفتن را می‌توان به‌صورت آنلاین انجام داد. شاید زمانی برای همه ما عجیب بود که این کارها بدون دردسر و از خانه انجام شود، اما حالا می‌بینیم که پیچیده‌ترین کارها هم بهصورت اینترنتی قابل انجام است. شما می‌توانید فرایند دریافت وام و خرید قسطی را هم آنلاین انجام دهید اما که بیشتر مواقع انجام این کار پیچیدگی‌هایی دارد.
خبر خوب این است که با «ازکی‌وام» می‌توانید خیلی ساده اعتبار بگیرید و هر آنچه را می‌خواهید قسطی بخرید؛ بدون ضامن و فقط با ارائه یک چک یا سفته. درضمن نیازی به مراجعه حضوری شما، حتی برای یک بار هم وجود ندارد.
احتمالا همه‌ی ما در موقعیت‌هایی قرار گرفته‌ایم که به یک وام فوری نیاز داشته‌ایم. برای خرید وسایل منزل، خودرو، درمان، بیمه، لپتاپ و غیره
هدف اصلی ازکی‌وام تسهیل فرآیند دریافت وام است تا همه بتوانند سریع و آسان وام مورد نیازشان را دریافت کنند. شما می‌توانید با توجه به نیازتان تا سقف ۲۵ میلیون تومان وام بگیرید و به صورت قسطی برگردانید. 
در ازکی‌وام سرعت پرداخت مهم است، چون معمولا افراد وقتی به فکر دریافت وام هستند که به یک مبلغ خاص در زمان کوتاهی نیاز دارند. پس این مبلغ باید خیلی سریع در اختیارشان قرار بگیرد تا از آن استفاده کنند. 
از این وام می‌توانید برای خرید مبلمان، لوازم خانگی، کالای دیجیتال، بیمه و … استفاده کنید. برای خرید هم انتخاب‌های متنوعی دارید؛ می‌توانید از بین ده‌ها فروشگاه همکار ازکی‌وام کالای مورد نظر خودتان را انتخاب و به صورت اقساطی خرید کنید. 

«ازکی‌وام» چطور فرآیند دریافت وام را آسان کرده است؟

در حالت معمول برای دریافت وام از بانک‌ها، باید ضامن و سفته ارائه دهید تا در نوبت قرار بگیرید، اما در ازکی‌وام این روند متفاوت است. 
شما به صورت کاملا آنلاین ثبتنام و درخواست دریافت اعتبار خود را ثبت می‌کنید. سپس از طریق سامانه‌ی اعتبارسنجی بانک مرکزی، اعتبارسنجی می‌شوید تا مشخص شود تا چه سقفی می‌توانید وام دریافت کنید. تمام این مراحل در کمتر از ۱۰ دقیقه انجام می‌شود. 
به هیچ ضامن کارمند و کاسبی هم نیاز نیست، فقط یک برگ چک صیاد یا سفته لازم است. حالا کافی است تاریخ دلخواهتان را انتخاب کنید تا مامور پست در همان روز به شما مراجعه کند، قرارداد را امضا کنید و چک یا سفته را تحویل دهید. تمام این فرآیندها در چند روز کاری بدون حضور در بانک و در نوبت قرار گرفتن، انجام می‌شود. 
پس از دریافت وام و خرید شما، بازپرداخت اقساط شروع می‌شود؛ زمان بازپرداخت اقساط هم طولانی‌مدت و ۱۲ ماهه است.

همین حالا قسطی بخرید

برای استفاده از این خدمات و مطالعه راهنمای دریافت اعتبار کافی است سری به سایت «ازکی‌وام» به آدرس azkivam.com بزنید و از مزایای دریافت آنلاین اعتبار و خرید قسطی بهره‌مند شوید. 
نمایش بیشتر

19 دیدگاه

  1. کاش قبل اینکه اینهمه بازاریابی و تبلیغ کنید، یا حداقل همزمان با آن، سود دریافتی از وام تان را هم، صریح و سریع بیان بفرمایید، حالا اگر یک مثال هم مثلا برای همان وام 25میلیونی تان بهمراه سود دریافتی وام هم بزنید، خیلی ریزش تقاضا نخواهید داشت، شرکت محترم و حلال مشکلات?

  2. من خیلی تبلیغ های شمارو دوست دارم خیلی باحاله دمتون گردم مخصوصا اخرین تبلیغ تلوزیونتون
    خیلی پر مفهومه و فانه

  3. من امروز با سایتتون کار کردم خیلی خوب طراحی کردیش من حدود چهل سالم هست و خیلی سختمه که با سایت هایی که خیلی خوب طراحی نشدن کار کنم و همیشه حوصلم سر میره و از سایت خارج میشم میتونم بگم شما یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت براتون سایت طراحی کرده دم طراح سایتتون گردم خدایی لذت بردم از کار با سایت شما

  4. از کی بهترین جاست واقعا برای مقایسه بیمه
    حالا که وام ازدواج هم جزو خدماتتونه خیلی عالی تره

    تایید کن کامنت رو دیگه واسه همه رو تایید کردید

  5. تعمیر مانیتور فابریک mvm، بدون شک نیاز به تخصص و تجربه دارد، به این دلیل که قطعه مانیتور در تمام خودروها بسیار مهم است و وظایف زیادی دارد. ما تعمیر این قطعه مهم را برای شما در مانیتور فابریک انجام می‌دهیم.

    1. حامد عزیز سلام
      می‌توانید با سرویس ازکی وام از سفته آنلاین برای خرید بیمه استفاده کنید و نیازی به داشتن چک نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا