ازکی سلر

از معرفی و فروش بیمه موبایل تا ثبت سفارش با ازکی سلر

بیمه موبایل یکی از انواع بیمه است که خسارات وارد شده به تلفن همراه را پوشش می‌دهد. این بیمه خسارات ناشی از حوادثی را جبران می‌کند که برای گوشی‌های موبایل رخ می‌دهد. بیمه موبایل یک راه عالی برای محافظت از تلفن همراه در برابر خسارات است و می‌تواند به مشتریان شما کمک کند تا هزینه‌های تعمیر یا جایگزینی تلفن همراه خود را در صورت آسیب دیدن جبران کند. در این مقاله ما به معرفی بیمه موبایل می‌پردازیم و نحوه ثبت سفارش بیمه موبایل از طریق ازکی سلر و نکاتی که باید در زمان فروش بیمه موبایل و معرفی این بیمه نامه به مشتریان‌تان رعایت کنید را به شما نشان می‌دهیم.

بیمه موبایل چیست؟

بیمه موبایل برای محافظت از تلفن‌های همراه در برابر سرقت یا خسارت است. این بیمه می‌تواند هزینه تعمیر یا تعویض تلفن در صورت خراب شدن یا سرقت را پوشش دهد. این بیمه در برخی شرایط هزینه‌های اضافی مربوط به شارژر و سایر لوازم جانبی را هم پوشش می‌دهد.

بیمه موبایل معمولا به صورت سالانه صادر می‌شود و باتوجهبه استقبال افراد از این نوع بیمه گاهی امکان خرید آن برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها هم وجود دارد. قیمت بیمه موبایل بسته به شرکت بیمه، نوع پوشش و ارزش دستگاه متفاوت است. بیمه موبایل انتخاب خوبی برای محافظت از تلفن همراه است و افرادی که نگران گم شدن، سرقت یا خراب شدن تلفن همراه خود هستند، می‌توانند مشتری‌های خوبی برای فروش این بیمه باشند. 

انواع بیمه موبایل کدام است؟

بیمه‌‌های موبایل انواع متنوعی ندارند و به صورت کلی ماهیت این بیمه‌نامه در شرکت‌های مختلف یکسان است. تفاوت اصلی بیمه‌های موبایل در جزئیات پوشش‌ها، قوانین و ضوابطی است که هر شرکت برای بیمه‌ای که ارائه می‌دهد در نظر می‌گیرد. بیمه‌های ارائه شده از سوی هر شرکت می‌تواند در زمینه هزینه‌ اولیه، پوشش‌ها و نحوه جبران خسارت متفاوت باشد؛ به همین دلیل بهتر است قبل از اقدام به فروش بیمه موبایل در رابطه با شرایط و مقررات هر شرکت، برای این بیمه اطلاعات لازم و کامل را به دست آوردید.

چه شرکت‌هایی این بیمه را می‌فروشند؟

بیمه موبایل نسبت به دیگر رشته‌های بیمه‌ای، محصولی جدید است و همه شرکت‌ها این خدمات را ارائه نمی‌دهد. شرکت‌های بیمه سامان و رازی دو شرکت بیمه‌ای است که در سایت ازکی امکان فروش آن‌ها را دارید. هر کدام از این شرکت‌ها ویژگی و طرح‌های خاص خودشان را دارند که در ادامه آنها را به شما توضیح داده‌ایم:

فروش بیمه موبایل از این شرکت‌ها چه مزایایی دارد؟

بیمه سامان یکی از پرطرف‌دارترین شرکت‌های بیمه ارائه‌دهنده بیمه موبایل است. این شرکت بیمه دو طرح الماس و طرح زیسا مکس را ارائه می‌کند. تعهدات شرکت بیمه سامان در طرح الماس به شرح زیر است:

  1. جبران هزينه‌های تحميل شده به مشتری برای تعمير دستگاه آسيب‌ديده شامل هزينه تامين قطعات لازم و هزينه دستمزد مرکز تعميرات.
  2. شرکت بیمه در دوره تعهد بيمه‌نامه، صرفاً يک بار بابت هزينه تعميرات انجام شده را پرداخت می‌کند.
  3. جبران خسارت کلی (Loss Total) تجهیزاتی که مطابق نظر رسمی مراكز تخصصی و معتبر خدمات فنی تجهيزات الکترونيک شرکت بيمه سامان، قابل تعمیر نیستند.
  4. سقف تعهد شرکت بیمه در زمان بروز خسارت احتمالی حداکثر ۵۰ ميليون تومان و يا ارزش مورد بيمه هر کدام کمتر باشد خواهد بود.

بیمه سامان طرح دیگری با نام طرح زیسا مکس دارد که ۷۰ تا ۹۰ درصد خسارت وارد شده به تلفن‌های همراه را جبران می‌کند. این طرح پوشش سرقت به هر علت (شامل کیف قاپی، زورگیری و غیره) را شامل می‌شود. مزیت ویژه آن این است که در زمان بروز خسارت کلی در شرایطی که گوشی همراه قابل تعمیر نباشد، یک تلفن همراه جدید با مشخصات موبایل بیمه شده را به صاحب آن برای جبران خسارت می‌دهد.

بیمه رازی هم یکی دیگر از شرکت‌های ارائه دهنده بیمه موبایل است. این شرکت تنها شرکتی است که پوشش سرقت به هر علتی را برای گوشی‌های موبایل آکبند ارائه می‌دهد.

کارمزد فروش بیمه موبایل چقدر است؟

کارمزد فروش بیمه موبایل برای ازکی سلرها سطح C بیست درصد است. اما این کارمزد برای فروشنده‌هایی که سطح B، سطح A یا پرمیوم هستند تا ۲۸ درصد به صورت پلکانی افزایش می‌یابد. این کارمزد که جز بیشترین کارمزدها است می‌تواند انگیزه خوبی برای فروش این بیمهنامه باشد. از طرفی بیمه موبایل در کمپین «هدفمند بفروش، هر ماه جایزه بگیر» ازکی سلر است و با فروختن این بیمه تا سقفی خاص می‌توانید جایزه هم بگیرید.

فروش بیمه موبایل 

بیمه موبایل را به چه کسی بفروشیم؟

برای اینکه بتوانید فروشنده موفقی در زمینه بیمه موبایل باشید، باید افراد مناسب برای این بیمه‌نامه را پیدا کنید. افراد زیر برای خرید بیمه موبایل مناسب هستند:

    • افرادی که گوشی‌های هوشمند گران‌قیمت دارند.
    • افرادی که گوشی‌های خود را به صورت اقساطی می‌خرند.
    • افرادی که در مناطقی پر خطر رفت‌وآمد دارند و احتمال سرقت گوشی آن‌ها زیاد است.
    • افرادی که به طور مرتب از گوشی خود استفاده می‌کنند و احتمال آسیب دیدن آن زیاد است.
    • افرادی که نگران امنیت اطلاعات شخصی خود هستند.

اگر یکی از افرادی را که در بالا ذکر شد، می‌شناسید می‌توانید خرید بیمه موبایل را به عنوان راهی عالی برای محافظت از سرمایه‌شان به آن‌ها معرفی کنید. 

نحوه مذاکره با مشتریان برای فروش بیمه موبایل

برای شروع صحبت و مذاکره با مشتریان خرید بیمه موبایل بهتر است نکاتی را رعایت کنید که در ادامه به بعضی از آنها اشاره کرده‌ایم:

    • ابتدا نیازهای مشتری را درک کنید. ببینید چه چیزی را از بیمه موبایل می‌خواهند؟ چه نگرانی‌هایی دارند؟
    • سپس مزایای بیمه موبایل را به آنها توضیح دهید. به آن‌ها بگویید که این بیمه چطور می‌تواند به آنها کمک کند تا از دستگاه‌های تلفن همراه خود محافظت کنند؟
    • در مورد قیمت و خدمات بیمه موبایل با آنها رو راست باشید. آنها باید بدانند که در ازای پرداخت مبلغی مشخص چه چیزی را دریافت می‌کنند.
    • آماده پاسخ دادن باشید. مشتری ممکن است بخواهد در مورد قیمت یا سقف پوشش‌ها از شما بپرسد. صبور باشید و به آنها کمک کنید تا بیمه‌ مناسب خود را پیدا کنند.
    • در پایان معامله، به مشتری اطمینان دهید که همیشه در دسترس هستید تا در صورت بروز هرگونه سوال یا مشکل به آنها کمک کنید.

نکات طلایی ثبت سفارش بیمه موبایل 

نکاتی وجود دارد که دانستن آنها به شما در زمینه فروش بیمه موبایل کمک می‌کند:

    • مزایای بیمه موبایل را برای مشتریانتان برجسته کنید. به مشتریان توضیح دهید که چگونه بیمه موبایل می‌تواند به محافظت از گوشی آنها در برابر آسیب‌های فیزیکی، سرقت و سایر خطرات کمک کند.
    • به مشتریان خود توضیح دهید که چرا قیمت بیمه موبایل مقرون‌به‌صرفه است.
    • فرآیند خرید بیمه موبایل را  به آنها توضیح دهید و اطمینان حاصل کنید که فرآیند خرید بیمه موبایل برای آن‌ها آسان باشد.
    • به مشتریان خود اطمینان دهید که بیمه موبایل بهترین راه برای محافظت از گوشی آن‌ها است.

با رعایت کردن این نکات، می‌توانید شانس فروش بیمه موبایل به مشتریان خود را افزایش دهید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا