شرکت های بیمه

راهنمای خرید بیمه از ازکی

سایت ازکی امکان خرید آنلاین و سریع بیمه را برای همه فراهم کرده است. شما در ازکی می‌توانید انواع بیمه‌ها مانند بیمه خودرو، بیمه آتش‌سوزی، بیمه درمان تکمیلی، بیمه مسافرتی و … را از تمام شرکت‌های بیمه مقایسه و سپس بهترین بیمه را با توجه به نیاز خود خریداری کنید. در ازکی امکان خرید قسطی انواع بیمه نیز وجود دارد. همچنین در صورتی که در هر زمانی از مقایسه، استعلام یا خرید بیمه به سوال یا مشکلی برخوردید همکاران ما در ازکی به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما هستند.

در ادامه روش خرید آنلاین بیمه از ازکی را به شکلی ساده توضیح می‌دهیم تا به خوبی با مراحل خرید آشنا شوید.

مراحل خرید آنلاین بیمه از ازکی

پس از ورود به سایت ازکی، در صفحه اصلی بیمه‌ای که قصد خرید آن را دارید انتخاب کنید. در اینجا ما بیمه شخص ثالث را به عنوان مثال بررسی می‌کنیم.

خرید آنلاین بیمه از ازکی

پس از انتخاب بیمه مورد نظر، وارد صفحه آن می‌شوید. در ادامه اطلاعات اولیه مورد نیاز برای استعلام بیمه را (به ترتیب مراحل) وارد کنید.

بیمه شخص ثالث

پس از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز (در این مثال نوع خودرو، کاربری خودرو، برند و مدل خودرو، سال ساخت، وضعیت مالکیت و …) وارد صفحه استعلام قیمت بیمه خواهید شد.

قوانین شخص ثالث
تغییر مالکیت خودرو

قانون جدید تغییر مالکیت بیمه شخص ثالث

در مراحل خرید بیمه شخص ثالث باید وضعیت مالکیت خودرو را مشخص کنید. در صورتی که خودرو تغییر مالکیت (خرید و فروش) داشته است گزینه تغییر مالکیت را انتخاب کنید. اگر پلاک جدید برای بستگان درجه 1 شما است یا تخفیفی دارید که روی خودروی دیگر شما فعال است گزینه “پلاک دیگری دارم که تخفیف دارد” را انتخاب کنید و اگر قبلا از پلاک جدید استفاده کرده‌‌اید و برای مدتی غیر فعال بوده است، گزینه “قبلا با این پلاک تخفیف داشتم” را انتخاب کنید.

در مطلب زیر می‌توانید به طور دقیق قوانین مربوط به بیمه شخص ثالث را بخوانید.


قانون جدید بیمه شخص ثالث در سال 1400 و جزئیات آن


در صفحه استعلام قیمت، انواع شرکت‌های بیمه را می‌بینید. در اینجا با مقایسه قیمت و شرایط شرکت‌های مختلف مانند شاخص رضایت از پرداخت خسارت، سرعت پرداخت خسارت و … بهترین شرکت بیمه را انتخاب کنید و سفارش دهید. در بیمه شخص ثالث در سمت راست صفحه می‌توانید میزان پوشش مالی را تعیین کنید.

در بیمه‌هایی مانند بیمه عمر، درمان تکمیلی، ساختمان و … که نیاز به دانش تخصصی بیمه دارند، بهتر است قبل از انتخاب با همکاران ما تماس بگیرید تا شما را برای خرید بهترین بیمه راهنمایی کنند.

استعلام قیمت بیمه
استعلام قیمت بیمه

در نهایت با انتخاب گزینه سفارش بیمه مورد نظر، وارد صفحه بارگذاری مدارک می‌شوید. در این صفحه لیست کامل مدارکی که نیاز است به شما نمایش داده می‌شود و باید تصویر مدارک را به شکل کامل و با کیفیت بارگذاری کنید.

در مثال بیمه شخص ثالث پس از بارگذاری مدارک، با زدن دکمه تایید و ادامه باید مشخصات مالک خودرو را طبق سند خودرو (کارت خودرو) را وارد کنید و سپس اطلاعاتی مانند شماره تماس و آدرس که باید روی بیمه‌‎نامه درج شوند از شما دریافت می‌شود. این بخش ممکن است در بیمه‌های مختلف متفاوت باشد و شما باید طبق مراحل خواسته شده در هر بیمه اطلاعات لازم را وارد کنید.

مدارک و مشخصات بیمه
خرید آنلاین بیمه

پس از ورود مشخصات، وارد صفحه تعیین نحوه ارسال می‌شوید. در این صفحه نحوه ارسال بیمه را مشخص کنید.

ارسال بیمه
ارسال بیمه

در نهایت پس از ورود تمام اطلاعات، به صفحه پرداخت هدایت می‌شوید و پس از پرداخت موفق، بیمه شما صادر می‌شود. اگر تا ساعت 21 در روز عادی (یا 19 روز تعطیل) بیمه خود را بخرید، بیمه شما همان روز صادر می‌شود در غیر اینصورت در اول وقت روز بعد بیمه شما صادر خواهد شد.

خرید آنلاین بیمه، جایگزین مناسب خرید حضوری

در شرایطی که خرید حضوری، درصد درگیری افراد با بیماری کرونا را افزایش می‌دهد و بسیاری از افراد نیز زمان کافی برای مراجعه حضوری به نمایندگی‌های بیمه را ندارند، خرید آنلاین بیمه یک جایگزین مطمئن و مناسب است. شما در سایت ازکی می‌توانید به راحتی انواع بیمه را در کوتاه‌ترین زمان ممکن خریداری کنید. همچنین با مقایسه قیمت و شرایط بیمه در شرکت‌های مختلف می‌توانید بهترین بیمه را با توجه به شرایط و نیاز خود تهیه کنید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ازکی، مشاوره و پاسخگویی 24 ساعته به مشتریان است. به این شکل اگر در هر مرحله از مقایسه، استعلام یا خرید بیمه به مشکلی برخوردید یا سوالی داشتید می‌توانید با همکاران ما در ازکی تماس بگیرید تا پاسخگوی سوالات و مشکلات شما باشند.

هدف اصلی ما در ازکی، ایجاد شرایطی برای خرید آسان و به صرفه بیمه برای تمام مردم است.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا