بیمه تکمیلی درمان

فهرست کامل مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه پارسیان

رفتن به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی حتی اگر برای مشکل جدی نباشد، به خودی خود امری ناخوشایند و استرس‌زا است، اگر لازم باشد که در این میان نگران پرداخت هزینه‌ها و موجودی حسابمان هم باشیم، انجام این کار را می‌توان سخت‌ترین کار در طول زندگیمان به حساب آوریم. اگر از قبل به فکر این روز باشید و برای خود و خانوادتان بیمه تکمیلی خریده باشید، تنها با شناختن مراکز طرف قرارداد شرکت بیمه‌تان و مراجعه به آن‌ها حجم زیادی از این استرس و فشار را کاهش می‌دهید. با مراجعه به مراکز درمانی طرف قرار بیمه تکمیلی خودتان فقط لازم است فرانشیز و آن دسته از هزینه‌هایی که تحت پوشش بیمه شما نیست را پرداخت کنید. در این مقاله به ارائه لیست مراکز طرف قرارداد بیمه پارسیان برای افرادی که تحت پوشش بیمه تکمیلی پارسیان هستند و یا قصد خرید بیمه تکمیلی این شرکت را دارند پرداخته می‌شود.

 مراکز طرف قرارداد بیمه پارسیان در تهران

شرکت بیمه پارسیان در حال حاضر با داشتن بیش از 2000 نمایندگی و شعب در بسیاری از استان‌های کشور خدمات بیمه‌ای مختلفی را به مشتریان ارائه می‌دهد. یکی از این خدمات بیمه تکمیلی است که به عنوان یکی از محصولات پر فروش آن، 3 درصد فروش کل بیمه‌های درمان تکمیلی در کشور را به خود اختصاص داده است. بیمه پارسیان دارای 93 بیمارستان و مرکز درمانی، 31 داروخانه و  بیش از 200 آزمایشگاه در سراسر شهر تهران است. می‌توانید لیست مراکز طرف قرارداد بیمه پارسیان در شهر تهران در جدول زیر مشاهده کنید.

لیست بیمارستان‌های طرف قرارداد بیمه پارسیان دانلود
لیست آزمایشگاه‌های طرف قرارداد بیمه پارسیان دانلود
لیست مراکز تصویربرداری طرف قرارداد بیمه پارسیان دانلود
لیست داروخانه‌های طرف قرارداد بیمه پارسیان دانلود 

 

دندانپزشکی های طرف قرارداد بیمه تکمیلی پارسیان

خدمات دندان پزشکی یکی از گران‌ترین و البته پر اهمیت‌ترین خدماتی هستند که معمولا به طور محدود از سوی شرکت‌های بیمه ارائه می‌شوند. شرکت بیمه پارسیان برای رفاه حال مشتریانش در سراسر کشور با مراکز دندانپزشکی زیادی قرارداد دارد. اگر در شهرهایی به غیر از تهران زندگی می‌کنید می‌توانید با مراجعه به وب سایت بیمه پارسیان، صفحه دندان‌پزشکی شهرستان  با وارد کردن نام شهر محل سکونتتان لیست مراکز دندانپزشکی طرف قرارداد بیمه پارسیان را دریافت کنید. لیست مراکز دندانپزشکی شهر تهران را هم می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

لیست دندانپزشکی‌های طرف قرارداد بیمه پارسیان در تهران دانلود 

 

 مراکز طرف قرارداد بیمه پارسیان در کرج

پنج بیمارستان در شهر کرج طرف قرارداد بیمه پارسیان است. 15 مرکز تصویربرداری و رادیولوژی هم خدماتی مانند عکس برداری، سی‌تی اسکن یا ام‌آر‌آی را برای افراد تحت پوشش بیمه پارسیان در کرج ارائه می‌دهند. اگر هم نیاز به انجام خدمات آزمایشگاهی و پاتولوژی در شهر کرج داشتید می‌توانید از بین 38 آزمایشگاه طرف قرارداد با بیمه پارسیان نزدیک‌ترین را انتخاب کنید. در جدول زیر لیست مراکز طرف قرارداد بیمه پارسیان در کرج آورده شده است.

لیست آزمایشگاه‌های طرف قرارداد بیمه پارسیان در کرج دانلود
لیست داروخانه‌های طرف قرارداد بیمه پارسیان در کرج دانلود 
لیست مراکز تصویربرداری طرف قرارداد بیمه پارسیان در کرج دانلود
لیست بیمارستان‌های طرف قرارداد بیمه پارسیان در کرج دانلود

 

 مراکز طرف قرارداد بیمه پارسیان اهواز

تنها 6 بیمارستان در اهواز وجود دارد که به افرادی که تحت پوشش بیمه پارسیان هستند خدمات ارائه می‌دهد که لیست آن‌ها در کنار خدماتی که ارائه می‌کنند را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

نام بیمارستان نشانی شماره تلفن
اروند اهواز – خيابان شريعتي – مقابل سقاخانه 06132217712
آپادانا اهواز – بلوار قدس – نبش سروش 06133772027
آریا اهواز – کیانپارس – خیابان 17 شرقی 06133378311
مهر اهواز – خيابان كيانپارس – خيابان شهيد چمران – فلکه اول 06133339480
نفت (فقط خدمات بستری و سرپایی) اهواز – فلکه فرودگاه – ابتداي خيابان شهرک نفت – بيمارستان نفت 06134436602
شهید بقای (بستری و سرپایی) اهواز، انتهای اتوبان گلستان، نرسیده به میدان نورد لوله 06133750000

اما خدمات بیمه پارسیان در شهر اهواز به این محدود نمی‌شود. 21 آزمایشگاه، 3 درمانگاه، 1 داروخانه و 7 مرکز تصویر برداری و رادیولوژی که از جدول زیر می‌توانید لیست آن‎ها را مشاهده کنید از دیگر خدمات این شرکت بیمه در این شهر است. 

 مراکز طرف قرارداد بیمه پارسیان مازندران

فرقی ندارد که به استان مازندران سفر کرده باشید یا در آن جا زندگی می‌کنید. اگر تحت پوشش بیمه تکمیلی پارسیان هستید و در حین سکونت در یکی از شهرهای این استان نیاز به خدمات درمانی مانند مراجعه به درمانگاه و بیمارستان، خدمات اورژانسی دندانپزشکی، دارو یا رادیولوژی نیاز پیدا کردید، تنها کافیست که به نزدیک‌ترین مرکز طرف قرارداد بیمه پارسیان مراجعه کنید. برای دیدن لیست مراکز طرف قرارداد بیمه پارسیان، باید به سایت بیمه پارسیان مراجعه کنید و از قسمت مراکز درمانی شهرستان خدمات مورد نظر را انتخاب کنید. حالا کافیست که شهر محل سکونتتان در استان مازندران را انتخاب کنید تا لیست مراکز درمانی مورد نیازتان به شما نان داده شود. 

مراکز طرف قرارداد بیمه پارسیان در تبریز

11 بیمارستان در کنار 11 درمانگاه و 25 داروخانه به افرادی که در شهر تبریز زندگی می‌کنند و تحت پوشش بیمه پارسیان هستند خدمات درمانی ارائه می‌کنند. اگر هم نیاز به سی‌تی اسکن، ام‌آرآی یا دیگر خدمات تصویر برداری داشتید می‌توانید کار خود را در یکی از 10 مرکز تصویر برداری معتبر تبریز که با بیمه پارسیان طرف قرارداد هستند و لیست آن‌ها در جدول زیر موجود است انجام دهید.

لیست مراکز تصویربرداری طرف قرارداد بیمه پارسیان در تبریز دانلود 
لیست بیمارستان‌های طرف قرارداد بیمه پارسیان در تبریز دانلود 
لیست آزمایشگاه‌های طرف قرارداد بیمه پارسیان در تبریز دانلود
لیست داروخانه‌های طرف قرارداد بیمه پارسیان در تبریز دانلود

 

مراکز طرف قرارداد بیمه پارسیان در قزوین

24 آزمایشگاه در قزوین طرف قرارداد بیمه پارسیان هستند. بیمه شده‌های قزوینی بیمه پارسیان برای بستری و انجام جراحی‌های سرپایی می‌توانند یکی از 11 بیمارستان و 11 درمانگاه طرف قرارداد بیمه پارسیان را انتخاب کنند. برای رفتن عکس سی‌تی‌اسکن یا ام‌آرآی هم 10 مرکز طرف قرارداد بیمه پارسیان در دسترس شهروندان قزوین است. در جدول زیر لیست برخی از مراکز طرف قرارداد بیمه پارسیان در جدول زیر آمده است.

لیست آزمایشگاه‌های طرف قرارداد بیمه پارسیان در قزوین دانلود
لیست داروخانه‌های طرف قرارداد بیمه پارسیان در قزوین دانلود 
لیست مراکز تصویربرداری طرف قرارداد بیمه پارسیان در قزوین دانلود
لیست بیمارستان‌های طرف قرارداد بیمه پارسیان در قزوین دانلود

 

مراکز طرف قرارداد بیمه پارسیان در کرمانشاه

شرکت بیمه پارسیان با دو آزمایشگاه در شهر کرمانشاه قرارداد دارد.بیمه‌شدگان تکمیلی پارسیان در کرمانشاه می‌توانند آزمایشگاه پزشکی خود را در یکی از آزمایشگاه‌های زیر انجام بدهند.

نام آزمایشگاه آدرس تلفن
آزمایشگاه بوعلی کرمانشاه، سی‌ متری دوم، ابتدای بلوار وحدت، کوچه 118 غربی 08338385713
آزمایشگاه پارسیان کرمانشاه، خیابان مصطفی امامی، نبش کوچه ششم برق، روبروی بانک سپه، طبقه زیر زمین 08338250565

برای انجام خدمات سی‌تی‌اسکن و ام‌آرآی با بیمه تکمیلی پارسیان در کرمانشاه هم 2 مرکز تصویربرداری طرف قرارداد در دسترس بیمه‌ شده هاست:

نام مرکز تصویر برداری آدرس تلفن
رادیولوژی دهان، فک و صورت پرتو نگار کرمانشاه، خیابان کاشانی (دبیر اعظم)، کوی شهید زرافشانی، ساختمان دندانپزشکی عرشیا، طبقه سوم 08337275595
دکتر علی اشرف فلاح کرمانشاه، مسکن، بلوار گلها، ایستگاه طالقانی، طبقه همکف کلینیک دندانپزشکی ولیعصر 08334218919

 

2 بیمارستان زیر هم به عنوان بیمارستان‌های طرف قرارداد، افراد دارای بیمه تکمیلی پارسیان را برای بستری و درمان پذیرش می‌کنند.

نام بیمارستان آدرس تلفن
امام حسین کرمانشاه، طاق بستان، پارک کوهستان 08331823678
بیستون کرمانشاه، بلوار کیانشهر، جنب شهرک رسالت 08338321701

 

مراکز طرف قرارداد بیمه پارسیان در آبادان

شرکت بیمه پارسیان در آبادان که یکی از شهرهای صنعتی ایران و استان خوزستان است با 6 آزمایشگاه قرارداد همکاری دارد. بیمه شدگان تکمیلی پارسیان در آبادان برای استفاده از پوشش آزمایشگاه بیمه تکمیلی خود می‌توانند به آزمایشگاه‌های زیر مراجعه کنند:

نام مرکز آزمایشگاهی آدرس تلفن
دکتر کواری زاده تقاطع تبریزی و زابل 06153225666
سینا خیابان امیرکبیر، خیابان پیروزی، ساختمان دل آرام، پلاک 359، طبقه همکف 06153229435
مساح خیابان امیری، ابتدای خیابان کاشانی، پلاک 117، طبقه اول 06153226736
حقیقت نژاد خیابان امیری، رعی 13، کوه برق، پلاک 37 06153229499
سلامت فلکه کارون، خیابان 12 غربی، نبش 7 اصلی، روبه‌روی درمانگاه طوقی 06153344966
دکتر مینا شکاری خیابان امیری، خیابان شهریار شاختمان دهکده سلامت جم، واحد 116، طبقه همکف 06153231793

 

 بیمارستان و درمانگاه‌های طرف قرارداد بیمه تکمیلی پارسیان در آبادان هم شامل 3 بیمارستان و یک درمانگاه می‌شود که می‌توانید لیست آن‌ها را در جدول زیر ببینید.

نام بیمارستان و درمانگاه آدرس تلفن
درمانگاه دکتر طوقی آبادان، احمد آباد، خیابان 17 غربی نبش 7 اصلی 06155329595
بیمارستان آیت اله طالقانی آبادان، میدان پرستار روبه‌روی دانشگاه آزاد 06153361030
بیمارستان شهد بهشتی آبادان خیابان شهید بهشتی 06153323094
بیمارستان نفت ( بستری و سرپایی) سیکلین، جنب پالایشگاه، خیابان منتظری، پلاک 671 06153226811

 

 مراکز طرف قرارداد بیمه پارسیان اصفهان

X مرکز بستری بیمارستانی در شهر اصفهان بیمه شدگان تکمیلی پارسیان را پذیرش می‌کنند. خدمات آزمایشگاهی هم در 43  آزمایشگاه که طرف قرارداد بیمه پارسیان هستند به مراجعان ارائه می‌شود. چه در شهر اصفهان سکونت داشته باشید، چه به آن جا سفر کرده باشید و نیاز به سی‌تی اسکن با ام‌آرآی پیدا کردید می‌توانید به یکی از 15 مرکز تصویربرداری طرف قرارداد با بیمه پارسیان مراجعه کنید.  در ضمن 2 داروخانه دکتر الیاس بختیاری در خیابان فردوسی و دکتر تاجی در خیابان طیب، طرف قرارداد بیمه پارسیان اصفهان هستند.

لیست آزمایشگاه‌های طرف قرارداد بیمه پارسیان در اصفهان دانلود
لیست مراکز تصویربرداری طرف قرارداد بیمه پارسیان در اصفهان دانلود
لیست بیمارستان‌های طرف قرارداد بیمه پارسیان در اصفهان دانلود

 

 مراکز طرف قرارداد بیمه پارسیان کرمان

5 بیمارستان و مرکز بررسی در کرمان با بیمه پارسیان قرارداد همکاری دارند. مرکز تصویربرداری درمانگاه ایثارگران واقع در بلوار شهید صدوقی هم برای مراجعان، عکس برداری، سی‌تی اسکن ام‌آرآی و … را با بیمه تکمیلی پارسیان انجام می‌دهد.

نام بیمارستان نشانی شماره تلفن
راضیه فیروز خیابان شهید مطهری، بعد از سه راه احمدی 03412228484
بیمارستان اعصاب و روان نوریه سه راه مدیریت 03433126601
کارمانیا خیابان شریعتی، بعد از چهارراه ولیعصر 03432225150
مهرگان خیابن شهید کامیاب، کوچه سوم 0432220210
حضرت فاطمه (س) خیابان پروین اعتصامی 03432466116

در سایت ازکی می‌توانید پوشش‌ها و تعهدات مالی بیمه تکمیلی پارسیان را بررسی و با بیمه‌های تکمیلی ارائه شده از سوی دیگر شرکت‌های بیمه مقایسه کنید. پس از آن می‌توانید با بررسی تعداد شعب و مراکز ارائه خدمات آن شرکت‌ها اقدام به خرید بهترین بیمه درمان تکمیلی گروهی یا انفرادی کنید از هر یک از آن‌ها کنید.

سوالات متداول

۱. بیمه تکمیلی پارسیان چه مزایایی دارد و چگونه می‌توان از آن استفاده کرد؟
بیمه تکمیلی پارسیان خدمات درمانی اضافی را فراتر از پوشش‌های بیمه پایه ارائه می‌دهد. این بیمه شامل هزینه‌های بستری، جراحی، دندانپزشکی، دارو، و خدمات تصویربرداری می‌شود. استفاده از خدمات بیمه تکمیلی پارسیان از طریق مراجعه به مراکز طرف قرارداد و ارائه کارت بیمه یا شماره بیمه امکان‌پذیر است.

۲. چگونه می‌توان لیست مراکز طرف قرارداد با بیمه پارسیان را پیدا کرد؟
لیست مراکز طرف قرارداد با بیمه پارسیان در وب‌سایت رسمی شرکت بیمه پارسیان یا از طریق دفاتر نمایندگی قابل دسترسی است. همچنین می‌توانید با مراجعه به دفتر بیمه یا تماس با خط پشتیبانی، لیست به‌روز شده را دریافت کنید.

۳. فرانشیز بیمه تکمیلی پارسیان چیست و چگونه محاسبه می‌شود؟
فرانشیز، مبلغی است که بیمه‌گذار در زمان استفاده از خدمات درمانی باید پرداخت کند و مابقی هزینه‌ها توسط بیمه پرداخت می‌شود. میزان فرانشیز بر اساس نوع بیمه‌نامه و پوشش‌های انتخابی متفاوت است و در قرارداد بیمه تعیین می‌شود.

۴. آیا بیمه تکمیلی پارسیان پوشش‌های دندانپزشکی را شامل می‌شود؟
بله، بیمه تکمیلی پارسیان معمولاً شامل پوشش‌های محدود دندانپزشکی می‌شود که می‌تواند شامل درمان‌های اولیه مانند پرکردگی، کشیدن دندان و برخی اقدامات پیشگیرانه باشد. جزئیات پوشش بستگی به شرایط قرارداد بیمه دارد.

۵. در صورت نیاز به خدمات اورژانسی، آیا بیمه تکمیلی پارسیان پوشش دهی دارد؟
بله، بیمه تکمیلی پارسیان معمولاً شامل پوشش خدمات اورژانسی است. این شامل هزینه‌های بستری اورژانسی، جراحی‌های فوری و دیگر موارد اورژانسی می‌شود. با این حال، توصیه می‌شود که بیمه‌گذاران شرایط دقیق پوشش اورژانسی را در قرارداد بیمه خود بررسی کنند.

نمایش بیشتر

1 دیدگاه

  1. اصلا از این بیمه تکمیلی دانا راضی نیستم فاکتور چشم پزشکی را خود دکتر معتمد تایید کرده قبول نمی کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا