اتاق خبر

54 میلیارد تومان خسارت آتش سوزی پارس جنوبی توسط بیمه ایران پرداخت شد

به گزارش بیمه ایران، خسارت آتش سوزی پارس جنوبی پرداخت شد.

فاز 20 و 21 پارس جنوبی که 27 فروردین سال 96 به بهره برداری رسمی رسیده بود، در تاریخ 10 خرداد 96، خط 24 اینچ گاز پروپان در کریدور جنوبی در زمان گرفتن انشعاب از لوله دچار انفجار و آتش سوزی شد.

خوشبختانه در این حادثه آسیب جانی به کسی وارد نشد اما خسارت مالی 54 میلیارد تومانی اتفاق افتاد که این خسارت توسط بیمه ایران جبران شد.

در پی وقوع آتش سوزی در فازهای 20 و 21 پارس جنوبی واعلام آن از سوی بیمه گذار ، بیمه ایران در راستای حمایت از مجموعه‌های صنعتی و تولیدی به سرعت کارشناسان خود را به محل وقوع حادثه اعزام کرد تا از نزدیک ابعاد حادثه را بررسی کنند.

بر اساس این گزارش ، پس از بررسی کارشناسان و تکمیل مدارک مورد نیاز برای پرداخت خسارت، چک خسارت آتش سوزی پارس جنوبی به مبلغ 535 میلیارد و 550 میلیون ریال آماده و به شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت به عنوان پیمانکار طرح بخش خشکی فازهای 20 و 21 پارس جنوبی تقدیم شد .

بیمه شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت:

گفتنی است شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت از سال 1390تحت پوشش بیمه تمام خطر نصب بیمه‌های مهندسی مجتمع ولی عصر بیمه ایران که با بهره مندی از کارشناسان مجرب در زمینه نفت وگاز به صورت تخصصی در این عرصه فعالیت‌ می‌کند، قرار دارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا