ازکی سلر

راه‌های ارتباطی با ازکی سلر چیست؟

در دنیای امروز، روش‌های ارتباطی متنوعی برای برقراری ارتباط با سازمان‌ها و شرکت‌ها وجود دارد. شرکت‌ها همیشه در تلاش هستند که با افزایش راه‌های ارتباطی با کاربران خود، به آنها خدمات بهتر و بیشتری را ارائه دهند. ازکی سلر هم که بستری برای همکاری در فروش بیمه است، این امکان را به فروشندگان می‌دهد تا به صورت آنلاین انواع بیمه‌ها را از تمام شرکت‌های بیمه بفروشند و درآمدزایی کنند. ازکی در راستای افزایش تعامل و ارتباط بیشتر با فروشندگان، همواره در تلاش بوده است که راه‌های ارتباطی خود را افزایش دهد. در این مقاله، به شما راه‌های ارتباطی با ازکی سلر را معرفی می‌کنیم تا به راحتی بتوانید با این سیستم در ارتباط باشید.

تلفن ثابت

از زمان ابداع تلفن همیشه این وسیله یکی از مهم‌ترین راه‌های ارتباطی افراد با یکدیگر بوده است. ازکی سلر هم امکان تماس شما را با کارشناسان از طریق تلفن ثابت هم فراهم می‌کند. شماره تلفن ثابت ازکی سلر  ۰۲۱۹۱۰۰۷۱۱۷ است. البته این شماره را می‌توانید در وبسایت ازکی در پایین صفحه اصلی هم پیدا کنید. با تماس به این شماره و گرفتن داخلی ۵، می‌توانید با تیم پشتیبانی ازکی سلر در ارتباط باشید و سوالات و مشکلات خود را مطرح کنید.

اینستاگرام ازکی سلر

اینستاگرام یکی از در دسترس‌ترین و کاربردی‌ترین بستر‌ها برای ارتباط گرفتن در فضای مجازی است. به همین دلیل ازکی سلر حضور قوی در این شبکه اجتماعی دارد. با دنبال کردن پروفایل رسمی ازکی سلر در اینستاگرام با نام «azkiseller»، می‌توانید به جدیدترین اخبار و اطلاعیه‌ها دسترسی داشته باشید. همچنین، از این طریق می‌توانید سوالات خود را مطرح کرده و با تیم پشتیبانی ازکی سلر ارتباط بگیرید.

تلگرام ازکی سلر

پس از اضافه شدن قابلیت ساخت کانال در پیام‌رسان تلگرام، افراد زیادی اقدام به آموزش، اطلاع‌رسانی از طریق این کانال تلگرام کرده‌اند. ازکی سلر یک کانال رسمی در تلگرام هم دارد که اخبار، آموزش‌ها و اطلاعیه‌های مربوط به فروش بیمه، کمپین‌ها و … را در آن منتشر می‌کند. با عضویت در این کانال، می‌توانید به اطلاعات مفید دسترسی داشته باشید و با دیگر فروشندگان ازکی سلر توسط قابلیت جدید تلگرام که امکان کامنت‌گذاری در پست‌های کانال‌ تلگرام را فراهم می‌کند در ارتباط باشید.

ایمیل

برای ارتباط با ازکی سلر و پرسیدن سوالات و ابهامات خود، می‌توانید به ازکی سلر ایمیل بزنید. آدرس ایمیل مربوط به تیم پشتیبانی ازکی سلر، seller@azki.com است. با ارسال ایمیل به این آدرس، می‌توانید سوالات خود را مطرح کنید و با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید. کارشناسان ما ایمیل‌های شما را در فرصت مناسبی خوانده و به آنها پاسخی کامل و جامع می‌دهند.

ازکی سلر؛ در دسترس‌تر از همیشه

در این مقاله، به راه‌های ارتباطی با سیستم همکاری در فروش ازکی سلر پرداختیم. تماس تلفنی، دنبال کردن پروفایل ازکی سلر در اینستاگرام، عضویت در کانال تلگرامی و استفاده از ایمیل از راه‌هایی است که شما می‌‌توانید به راحتی از طریق آن‌ها با ازکی سلر در ارتباط باشید و از خدمات آن بهره‌‌مند شوید. با استفاده از این راه‌های ارتباطی، می‌توانید سوالات خود را مطرح و اطلاعات مفیدی را دریافت کنید تا با خیال راحت به کسب درآمد از طریق فروش بیمه بپردازید. 

راه ارتباطی ما هم با فروشندگان و همکارانمان در ازکی سلر، وبلاگ، شبکه‌های اجتماعی و وبینارهایی است که برگزار می‌کنیم. ما همه اطلاعات و نکاتی را که یک فروشنده موفق در رابطه با روش‌های فروش در ازکی باید بداند، در این بستر‌ها قرار می‌دهیم. پس ابتدا به وبلاگ یا دیگر شبکه‌های اجتماعی ازکی سلر مراجعه و مطالب و نوشته‌های آن‌ها را مطالعه کنید و سپس در صورت وجود ابهامات، از طریق راه‌هایی که در بالا گفته شد، با ازکی سلر ارتباط بگیرید.

سوالات متداول

۱. چگونه می‌توانم با تیم پشتیبانی ازکی سلر تماس بگیرم؟
برای تماس با تیم پشتیبانی ازکی سلر، می‌توانید به شماره تلفن ثابت ۰۲۱۹۱۰۰۷۱۱۷ تماس بگیرید و داخلی ۵ را انتخاب کنید. همچنین، می‌توانید از طریق ارسال ایمیل به آدرس seller@azki.com نیز با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.

۲. آیا ازکی سلر حضوری در شبکه‌های اجتماعی دارد؟
بله، ازکی سلر حضور قوی در شبکه‌های اجتماعی دارد، از جمله اینستاگرام با نام کاربری “azkiseller”. با دنبال کردن این پروفایل، می‌توانید به اخبار و اطلاعیه‌های جدید دسترسی پیدا کرده و سوالات خود را مطرح کنید.

۳. آیا ازکی سلر کانال رسمی در تلگرام دارد؟
بله، ازکی سلر یک کانال رسمی در تلگرام دارد که اخبار، آموزش‌ها و اطلاعیه‌های مربوط به فروش بیمه را منتشر می‌کند. می‌توانید با عضویت در این کانال، به اطلاعات مفید دسترسی داشته باشید و با دیگر فروشندگان ازکی سلر ارتباط برقرار کنید.

۴. آیا روشی برای ارتباط با ازکی سلر به غیر از تماس تلفنی و ارسال ایمیل وجود دارد؟
بله، علاوه بر تماس تلفنی و ارسال ایمیل، می‌توانید از طریق پروفایل اینستاگرام و کانال تلگرامی رسمی ازکی سلر نیز با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.

۵. چگونه می‌توانم به مطالب و آموزش‌های ازکی سلر دسترسی پیدا کنم؟
برای دسترسی به مطالب و آموزش‌های ازکی سلر، می‌توانید به وبلاگ یا دیگر شبکه‌های اجتماعی آن مراجعه کنید. همچنین، با عضویت در کانال تلگرامی ازکی سلر، به اطلاعات مفید دسترسی پیدا خواهید کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا