بیمه عمر مختلط عمر و پس انداز (طرح قدیم) آسیا

با توجه به طراحی و فروش بیمه‌نامه‌های جدید و امکانات و تسهیلاتی که دارا هستند، شرکت بیمه آسیا فروش بیمه‌نامه مزایای بیمه مختلط عمر و پس انداز (طرح قدیم) آسیا را در حال حاضر متوقف نموده و شرکت در حال ارائه خدمات پس از فروش از جمله اعطای وام و … به دارندگان این بیمه‌نامه می‌باشد .

شرکت بیمه آسیا مفتخر است به عنوان تنها شرکت خصوصی که تعهدات خود را در این رشته بیمه‌ای از سال 1373 و پس از سپری شدن مدت بیمه‌نامه ایفا نموده؛ سال 1393 مبالغی بیش از 500 میلیارد ریال، بابت سرمایه به بیمه‌گذاران وفادار پرداخت و خسارات واقعه را نیز بالغ بر 100 میلیارد ریال در سال برای ذی‌نفعان بیمه‌نامه جبران نموده است .

مزایای بیمه مختلط عمر و پس انداز (طرح قدیم) آسیا

علاوه بر آن، این شرکت به دارندگان بیمه‌نامه‌های طرح قدیم به عنوان مشتریان وفادار خود و خانواده ایشان؛

تسهیلات ویژه‌ای بشرح زیر ارائه می‌نماید:

  1. ارائه تخفیف در صورت خرید بیمه‌نامه‌های جدید جامع عمر و پس انداز و جامع مهر آسیا
  2. ارائه خدمات اینترنتی و امکان پیگیری سوابق بیمه‌نامه‌های قبلی خود از طریق وب سایت این شرکت، بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب.

تعریف بیمه عمر

از آغاز پیدایش‌ جوامع‌، انسان‌ در جستجوی‌ تأمین نیازهای جسمی‌، اقتصادی‌، اجتماعی‌ و سیاسی‌ بوده‌ است‌.

شرکت های‌ بیمه‌ با توجه‌ به‌ همین‌ اصل، با ارائه‌ طرح های‌ متفاوت‌ و مبتکرانه متناسب‌ با نیازهای‌ انسانِ امروز،‌ در پی‌ تأمین‌، تسهیل‌ این امر و ایجاد ثبات‌ مالی‌ برآمدند تا در زمان‌ بروز حادثه‌ ناگوار، افراد وابسته‌ به‌ شخص‌ فوت شده و یا حادثه‌ دیده‌ توان تأمین نیازهای خانواده‌ را داشته باشند و بتوانند از مزایای‌ این‌ تأمین‌ اقتصادی‌ بهره‌ مند شوند.

نیازهای‌ خانواده‌ در بیشتر جوامع‌ بشری‌ با هر درجه‌ای‌ از پیشرفت‌ و تکامل‌ را می‌توان‌ به‌ شرح‌ زیرطبقه‌ بندی‌ کرد:

  • تأمین درآمدی معین‌ و مشخص ‌برای ‌افراد یک خانواده ‌پس‌ از فوت‌ نان ‌آور خانواده‌.
  • تأمین‌ درآمدی‌ معین‌ و مشخص‌ برای‌ ایام‌ از کارافتادگی‌، پیری‌ و بازنشستگی‌.

بیمه‌ های‌ اشخاص‌ (عمر، حادثه‌، درمانی‌) یکی‌ از شاخص های‌ شناخته‌ شده‌ برای‌ سنجش‌ میزان‌ تأمین‌ و رفاه‌ مردم‌ کشورهاست‌.

کشورهایی‌ که‌ افراد آن‌ از این‌ تأمین‌ برخوردارند، با اطمینان‌ بیشتری ‌در برنامه‌ریزی‌ توسعه‌ و گسترش‌ جامعه‌ خویش‌ مشارکت‌ می‌نمایند.

دکمه بازگشت به بالا