بیمه تکمیلی درمان

لیست کامل مراکز طرف قرارداد بیمه آسیا

یکی از مهمترین نکاتی که در زمان خرید بیمه تکمیلی باید به آن توجه داشته باشیم، تعداد و گستره جغرافیایی مراکز درمانی است که بیمه تکمیلی شرکت انتخابی ما را قبول می‌کنند. اگر پوشش جغرافیایی مراکز درمانی شرکت بیمه ما مناسب باشد دیگر نیازی به نگرانی درباره هزینه‌های بالای مخارج بیمارستان و آزمایشگاه و … نیست چون به‌راحتی می‌توانیم به یک مرکز طرف قرارداد نزدیک برویم و خدمات پزشکی را با ارائه بیمه تکمیلی دریافت کنیم. شرکت بیمه آسیا یکی از شرکت‌های بیمه فعال و شناخته‌شده در کشور است که در شهرها و استان‌های مختلف پوشش بیمه درمانی را برای بیمه‌شده‌ها فراهم کرده است. اگر می‌خواهید نام و آدرس مراکز طرف قرارداد بیمه آسیا در شهرهای مختلف را بدانید حتما این مقاله را تا انتها بخوانید.

ساده و سریع بیمه کن و تخفیف بگیر. کد تخفیف: off

مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی آسیا

شرکت بیمه آسیا برای پوشش بهتر خدمات مربوط به بیمه خدمات درمان تکمیلی خود با بیش از 1058 مرکز درمانی و پزشکی در سراسر کشور قرارداد همکاری دارد. علاوه بر بیمارستان و درمانگاه این شرکت با بسیاری از آزمایشگاه‌ها، مراکز آندوسکوپی و کلنوسکوپی، کلینیک‌های دندان‌پزشکی و متخصصان ارتودنسی،  مراکز سرپایی و جراحی محدود، پزشکی هسته‌ای و حتی مراکز گفتاردرمانی و کاردرمانی در استان‌ها و شهرهای مختلف کشور طرف قرارداد است. درضمن بیمه‌شده‌ها می‌توانند برای ویزیت به پزشک متخصص اطفال قلب و عرق یا چشم‌پزشکی و …. که با بیمه تکمیلی آسیا قرارداد همکاری دارند مراجعه کنند.

دسترسی به اطلاعات مربوط به مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی آسیا بسیار راحت است. می‌توانید با مراجعه به سایت بیمه آسیا و از منوی مراکز اراِئه خدمات گزینه مراجع درمانی را انتخاب کنید. سپس صفحه‌‌ای برای شما باز می‌شود که می‌توانید با انتخاب نوع مرکز درمانی مثلا بیمارستان وهمین‌طور استان و شهر مورد نظر لیست تمامی بیمارستان های طرف قرارداد بیمه تکمیلی آسیا را در شهر انتخابی ببینید.

مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی آسیا

مراکز طرف قرارداد بیمه آسیا در تهران

بیمه آسیا در استان تهران علاوه بر شهر تهران در شهرهای کمال‌شهر، قرچک، جوادیه، پیشوا، پاکدشت، رودهن، آبعلی، پردیس، اندیشه، دماوند، شهریار و … هم با مراکز درمانی و خدمات پزشکی مختلف همکاری می‌کند.

اگر از بیمه تکمیلی آسیا استفاده می‌کنید و نیاز به خدمات آزمایشگاهی در شهر تهران دارید، می‌توانید به 284 آزمایشگاه و پاتولوژی مختلف در مناطق 22 گانه شهر تهران مراجعه کنید:

بیمه آسیا همچنین با 83 بیمارستان در پایتخت قرارداد همکاری دارد. اگر نیاز به بستری یا جراحی‌های سرپایی داشتید می‌توانید از لیست بیمارستان‌ های طرف قرارداد بیمه آسیا در شهر تهران نزدیک‌ترین و مناسب‌ترین گزینه را برای دریافت خدمات مورد نیاز انتخاب کنید.

یکی دیگر از خدمات درمانی که نیاز اصلی بسیاری از بیمه‌شده‌ها و بیماران است، تصویربرداری شامل سی‌تی‌اسکن و ام‌آرآی و … است. برای همین هم برای راحتی بیشتر بیمه‌شده‌های تهرانی، شرکت بیمه آسیا با 106 مرکز تصویربرداری در نقاط مختلف شهر تهران طرف قرارداد است:

    لیست مراکز آزمایشگاهی طرف قرارداد با بیمه آسیا در تهران

دانلود

لیست بیمارستان های طرف قرارداد بیمه آسیا در شهر تهران

دانلود

لیست مراکز تصویربرداری طرف قرارداد بیمه آسیا در تهران

دانلود

مراکز طرف قرارداد بیمه آسیا در کرج

خدمات بیمه تکمیلی بیمه آسیا در استان البرز علاوه بر شهر کرج شهرهای اشتهارد، ساوجبلاغ، ملارد، هشتگرد، نظرآباد و … را هم پوشش می‌دهد.

40 آزمایشگاه در کرج بیمه تکمیلی آسیا را قبول می‌کنند. اگر در شهر کرج نیاز به انجام آزمایش خون یا دیگر آزمایشات تشخیصی و کلینکی پزشکی دارید، می‌توانید در لیست آزمایشگاه های طرف قرارداد بیمه آسیا در کرج، یک آزمایشگاه نزدیک و درعین حال مجهز را انتخاب کنید.

همچنین 13 مرکز تصوربرداری برای خدمات پزشکی سی‌تی‌اسکن و ام‌آرآی و … در شهر کرج طرف قرارداد بیمه تکمیلی آسیا هستند. تمامی این مراکز از تجهیزات به‌روز برای انجام عکس‌برداری استفاده می‌کنند. می‌توانید اسامی و آدرس این مراکز را در لیست مراکز تصویربرداری طرف قرارداد بیمه آسیا در کرج ببینید.

لیست آزمایشگاه های طرف قرارداد بیمه آسیا در کرج

دانلود

لیست مراکز تصویربرداری طرف قرارداد بیمه آسیا در کرج

دانلود

اگر هم در شهر کرج نیاز به بستری در بیمارستان و عمل‌های جراحی سرپایی دارید و بیمه تکمیلی شما بیمه آسیاست، می‌توانید برای استفاده از خدمات بیمه تکمیلی خود به یکی از 5 بیمارستان زیر مراجعه کنید:

نام بیمارستان آدرس
بیمارستان امام خمینی(کرج) كرج ، میدان امام خمینی،‌ خ شهید بهشتی،‌ جنب نیروی انتظامی
بیمارستان تخت جمشید البرز، کرج، عظیمیه، میدان مهران، بیمارستان تخت جمشید
بیمارستان قائم(عج) البرز،کرج ، بلوار دانش آموز،‌ چهارراه دولت آباد
بیمارستان مریم ( کرج) البرز، کرج، بلوار 45متری گلشهر، خ ش اکبریه (ارغوان غربی)
بیمارستان کسری البرز، کرج، خ شهید بهشتی،‌ خ کسری

مراکز طرف قرارداد بیمه آسیا در اصفهان

اگر در یکی از شهرهای اصفهان یا خمینی‌شهر، سمیرم، فریدون‌شهر، کاشان، فلاورجان، گلپایگان، مبارکه، نایین، نجف‌آباد، شهرضای استان اصفهان ساکن هستید، می‌توانید کارهای مختلف درمانی و پزشکی خود را در یکی از مراکز طرف قرارداد بیمه آسیا در این شهرها انجام بدهید.

فقط در شهر اصفهان بیمه تکمیلی آسیا با 64 آزمایشگاه و پاتولوژی، 16 مرکز تصویربرداری و 11 درمانگاه و 13 بیمارستان قرداد همکاری دارد:

 

لیست آزمایشگاه های طرف قرارداد بیمه آسیا در اصفهان دانلود
لیست مراکز تصویربرداری طرف قرارداد بیمه آسیا در اصفهان دانلود
لیست بیمارستان های طرف قرارداد بیمه آسیا در اصفهان دانلود

مراکز طرف قرارداد بیمه آسیا در مشهد

پوشش بیمه تکمیلی آسیا در خراسان رضوی علاوه بر شهر مشهد در شهرهای سبزوار، قوچان، تایباد، فریمان، تربت جام، تربت حیدریه و … هم در دسترس است.

در شهر مشهد هم 46 آزمایشگاه و پاتولوژی طرف قرارداد با بیمه آسیا وجود دارد که انواع خدمات آزمایشگاهی را انجام می‌دهند. اگر ساکن مشهد هستید و می‌خواهید برای هزینه‌های آزمایش خود از بیمه تکمیلی آسیا استفاده کنید، حتما قبل از مراجعه به آزمایشگاه لیست آزمایشگاه های طرف قرارداد بیمه آسیا در مشهد را چک کنید تا برای دریافت هزینه آزمایش خود از شرکت بیمه آسیا به مشکل برنخورید.

17 مرکز تصویربرداری هم در شهر مشهد هم مراجعان دارای بیمه تکمیلی آسیا را پذیرش می‌کنند. پس اگر در این شهر نیاز به عکس‌بردای سی‌تی‌اسکن یا ام‌آر‌ای دارید از لیست مراکز تصویربرداری قرارداد بیمه آسیا در مشهد نزدیک‌ترین مرکز را پیدا و با خیال راحت خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

علاوه براین‌ها 19 درمانگاه و 14 بیمارستان هم در مشهد، خدمات مربوط به بستری و جراحی‌های سرپایی و … را برای بیمه‌شدگان بیمه تکمیلی آسیا انجام می‌دهند:

لیست آزمایشگاه های طرف قرارداد بیمه آسیا در مشهد

دانلود

لیست مراکز تصویربرداری طرف قرارداد بیمه آسیا در مشهد

دانلود

لیست درمانگاه های طرف قرارداد بیمه آسیا در مشهد

دانلود

لیست بیمارستان های طرف قرارداد بیمه آسیا در مشهد

دانلود

مراکز طرف قرارداد بیمه آسیا در قم

اگر در شهر قم نیاز به خدمات آزمایشگاهی داشتید و می‌خواستید تا هزینه آزمایش خود را با بیمه آسیا پرداخت کنید، می‌توانید به یکی از 27 آزمایشگاه و پاتولوژی از لیست آزمایشگاه های طرف قرارداد بیمه آسیا در قم مراجعه کنید.

16 مرکز تصویربرداری و 9 بیمارستان هم در شهر قم با بیمه آسیا قردارد همکاری دارند و برای بیماران خدمات سی‌تی‌اسکن و ام‌آرآی یا بستری و … را با بیمه تکمیلی آسیا انجام می‌دهند:

لیست آزمایشگاه های طرف قرارداد بیمه آسیا در قم

دانلود

لیست مراکز تصویربرداری طرف قرارداد بیمه آسیا در قم

دانلود

لیست بیمارستان های طرف قرارداد بیمه آسیا در قم

دانلود

لیست درمانگاه های طرف قرارداد بیمه آسیا در اصفهان شامل 7 درمانگاه را هم در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

 

نام درمانگاه آدرس
درمانگاه امیرالمومنین قم، خ انقلاب، کوچه 3، جنب حسینیه نجفیها
درمانگاه بقیه‌الله خیابان شهید فاطمی پلاک 7
درمانگاه حضرت معصومه (ص) قم، میدان آستانه
درمانگاه دارالشفا حضرت مهدی (عج) قم جمکران روبروی درب 2 مسجد
درمانگاه شبانه‌روزی مسعود بلوار فردوس بین فردوسی 2 و 4 پلاک 14
درمانگاه قلب بیمارستان ولیعصر بلوار امین بلوار جمهوری اسلامی
درمانگاه قلب خدمه اهل‌بیت 45متری عمار یاسر تقاطع 7متری باجک کوچه 27

البته مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه آسیا در استان قم فقط محدود به خود شهر قم نیست و در شهرهای  سلفچگان، جعفریه، کهک و … هم می‌توانید به مراکز طرف قرارداد این شرکت بیمه دسترسی داشته باشید.

بیمه تکمیلی آسیا

مراکز طرف قرارداد بیمه آسیا در مازندران

مازندرانی‌های ساکن شهر ساری برای دریافت خدمات آزمایشگاهی مختلف با بیمه آسیا می‌توانند به یکی از 24 آزمایشگاه و پاتولوژی  طرف قرداد بیمه آسیا در ساری مراجعه کنند. کافی است تا نگاهی به لیست آزمایشگاه های طرف قرارداد بیمه آسیا در ساری بیندازند و نزدیک‌ترین آزمایشگاه‌ را انتخاب کنند.

اگر هم نیاز به سی‌تی‌اسکن یا ام‌آر‌ای تشخیصی داشتید می‌توانید کار تصویربرداری خود را در یکی از 9 مرکز تصویربرداری معتبر ساری که با بیمه آسیا طرف قرارداد هستند انجام بدهید:

لیست آزمایشگاه های طرف قرارداد بیمه آسیا در ساری

دانلود

لیست مراکز طرف قرارداد بیمه آسیا در ساری

دانلود

4 بیمارستان و 2 درمانگاه هم در ساری بیماران دارای بیمه تکمیلی آسیا را برای بستری یا انجام عمل جراحی‌های سبک و سرپایی پذیرش می‌کنند:

نام بیمارستان و درمانگاه آدرس
بیمارستان ولایت سپاه کربلای مازندران مازندران، ساری، بلوار پاسداران
بیمارستان امیر مازندرانی مازندران، ساری، خ امیر مازندرانی
بیمارستان شفا مازندران، ساری، بلوار ولیعصر (عج)
بیمارستان نیمه شعبان مازندران، ساری، بلوار پاسداران
درمانگاه علمدار ساری بلوار خزر روبروی 600 دستگاه جنب کوی شفا طبقه همکف
درمانگاه فارابی ساری بلوار امام رضا طبقه فوقانی داروخانه دکتر غنی‌پور

البته در سایر شهرهای استان مازندان از جمله  شیرگاه، خزرشهر، مرزن‌آباد، آمل، بابل، نور، نوشهر، محمودآباد، چالوس، رامسر و هم می‌توانید مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه آسیا را پیدا کنید. کافی‌ست همان‌طور که در بالا گفته شد در زمان جستجوی مرکز در سایت بیمه آسیا از بین شهرهای مختلف استان مازندران یکی از این شهرها را انتخاب کنید.

مراکز طرف قرارداد بیمه آسیا در  بندر عباس

شرکت بیمه آسیا در بندرعباس مرکز استان هرمزگان با 7 آزمایشگاه و پاتولوژی قرارداد همکاری دارد. بیمه‌شدگان تکمیلی آسیا در بندرعباس برای استفاده از پوشش آزمایشگاه بیمه تکمیلی خود می‌توانند به یکی از آزمایشگاه‌های زیر مراجعه کنند:

نام مرکز آزمایشگاهی آدرس
آزمایشگاه آپادانا بندرعباس – بلوار امام خمینی – روبروی دفتر هواپیمایی – ساختمان پزشکان آپادانا – ط دوم
آزمایشگاه فارابی بندرعباس،ابتدای بلوارسیدجمال الدین اسدآبادی
آزمایشگاه گلشهر بندرعباس، گلشهر جنوبی، قبل از پمپ بنزین بلال، پایین تر از داروخانه گلشهر
آزمایشگاه پاتولوژی حکیمان هرمزگان، بندرعباس، چهارراه فاطمیه، ساختمان پزشک، طبقه اول
آزمایشگاه پاستور بندرعباس- فلکه برق- پاساژ شمس- طبقه دوم
آزمایشگاه دکتر کاظمی هرمزگان، بندرعباس، بلوار امام خمینی، نرسیده به پارک جنگلی، جنب مجتمع سهند، برج بهشت
آزمایشگاه دکتر بنی‌هاشم بندرعباس- بلوار سید جمال‌الدین اسدآبادی- نبش کوچه شهید کازرونی- ساختمان پزشکان نیکان- ط همکف

بیمارستان ها و درمانگاه های طرف قرارداد بیمه تکمیلی آسیا در بندعباس هم شامل 3 بیمارستان و 4 درمانگاه می‌شود که می‌توانید نام و آدرس آن‌ها را در جدول زیر ببینید:

نام بیمارستان و درمانگاه آدرس
بیمارستان امام رضا (ع) هرمزگان، بندرعباس، نایبند شمالی
بیمارستان شهید محمدی هرمزگان، بندرعباس، بلوار جمهوری اسلامی، ایران، خ کمربندی، روبروی مرکز بهداشت
بیمارستان کودکان هرمزگان ، بندرعباس ، گلشهر شمالی
درمانگاه سلامت شهر تازیان، بعد از آتشنشانی، بلوار سلامت
درمانگاه شبانه‌روزی صفا بندرعباس، روبه‌روی فروشگاه اتکا، نبش پارک صفا
درمانگاه مرکزی دکتر قریب بندرعباس، خ سید جمال‌الدین اسدآبادی، کوچه بینش
درمانگاه مرکزی گلشهر بندرعباس، بلوار امام خمینی(ره)، خیابان حر، کوچه کوکب 12

درضمن بندرعباس یکی از شهرهایی است که پوشش مناسبی هم برای دریافت خدمات مربوط به دندان‌پزشکی در جنوب کشور دارد. ساکنین این شهر اگر نیاز به کشیدن یا پرکردن دندان یا عصب‌کشی و … داشته باشند بهتر است سراغ یکی از 5 کلینیک دندان‌پزشکی زیر بروند:

نام کلینیک دندان‌پزشکی آدرس
درمانگاه دندانپزشکی نور بندرعباس گلشهر بین چهارراه نخل ناخدا و پمپ بنزین بلال روبه‌روی آتش‌نشانی شماره 3 ساختمان اورست ط3
کلینیک دندانپزشکی دیبا هرمزگان، بندرعباس، نبش میدان صادقیه، ساختمان پاسارگاد، طبقه 4
کلینیک دندانپزشکی لبخند بندرعباس، میدان 9 دی، ساختمان مسلم، ط 5
کلینیک دندانپزشکی هرمز بندرعباس،خ سید جمال‌الدین اسدآبادی، چهارراه مرادی، به سمت فلکه قدس، کوچه رضوان 1، ساختمان هرمز، ط 3
کلینیک دکتر حقیقت هرمزگان، بندرعباس، شریعتی شمالی، کوچه جاودان 6، ساختمان میکائیل

مراکز طرف قرارداد بیمه آسیا در تبریز

35 آزمایشگاه و پاتولوژی طرف قرارداد بیمه آسیا در تبریز وجود دارد. بیمه‌شده‌های تبریزی بیمه تکمیلی آسیا برای بستری یا انجام جراحی‌های سرپایی هم می‌توانند یکی از 21 بیمارستان و 9 درمانگاه طرف قرارداد بیمه آسیا را انتخاب کنند. برای گرفتن عکس سی‌تی‌اسکن یا ام‌آرآی مغز و کمر و گردن هم 9 مرکز تصویربرداری طرف قرارداد بیمه آسیا در شهر تبریز در دسترس شهروندان است:

لیست آزمایشگاه های طرف قرارداد بیمه آسیا در تبریز

دانلود

لیست بیمارستان های طرف قرارداد بیمه آسیا در تبریز

دانلود

لیست درمانگاه های طرف قرارداد بیمه آسیا در تبریز

دانلود

لیست مراکز تصویر برداری طرف قرارداد بیمه آسیا در تبریز

دانلود

درضمن هموطنان ساکن در آذربایجان شرقی در شهرهای  سراب، بستان‌آباد، جلفا، هریس، میانه، مرند، مراغه، خامنه و … هم می‌توانند مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه آسیا در شهر خودشان را انتخاب کنند.

مراکز طرف قرارداد بیمه آسیا در شهر کرد

شرکت بیمه آسیا با 5 آزمایشگاه و پاتولوژی در شهرکرد قرارداد همکاری دارد. بیمه‌شدگان تکمیلی آسیا در شهر کرد می‌توانند آزمایشات پزشکی خود را در یکی از آزمایشگاه‌های زیر انجام بدهند:

نام آزمایشگاه آدرس
آزمایشگاه پاستور م انقلاب، ابتدای خ ملت، مجتمع پاستور
آزمایشگاه دکتر طاهری شهرکرد، چهارراه دامپزشکی، کوچه 44، پلاک 33، ساختمان سابق آزمایشگاه المهدی
آزمایشگاه دکتر ندا سلیمانی شهرکرد، خیابان سعدی شرقی، چهارراه فصیحی به سمت کلانتری 11، بن بست اول
آزمایشگاه پاتوبیولوژی المهدی چهارمحال بختیاری، شهرکرد، چهارراه دامپزشکی، کوچه44، جنب بیمارستان کاشانی
آزمایشگاه مهر چهارمحال بختیاری، شهرکرد، چهارراه فصیحی، خ سعدی، ساختمان پزشکان امام حسین (ع)

برای انجام خدمات سی‌تی‌اسکن و ام‌آرآی با بیمه تکمیلی دانا در شهرکرد هم 5 مرکز تصویربرداری طرف قرارداد در دسترس بیمه‌شده‌هاست:

نام مرکز تصویربرداری آدرس
تصویربرداری دیجیتال پارس چهارمحال بختیاری، شهرکرد، خیابان مولوی، کوچه 48، پلاک 3
راديولوژی دهان ‌و‌ دندان دکتر کيانا نيک‌اقبال شهرکرد- خيابان 12 محرم- انتهای کوچه- پارکينگ طبقاني يزدا
رادیولوژی دکتر ابراهیم صادقی شهرکرد، رو‌به‌روب مجتمع امام صادق، داخل کوچه بن‌بست، ساختمان رازی، ط سوم، واحد 302
رادیولوژی و سونوگرافی دکتر حسین غضنفری شهرکرد، خ 12 محرم، بين چهارراه فصيحی و فلکه آبی، بن بست شهيد قنبری، جنب بانک تجارت
رادیولوژی و سونوگرافی دکتر لیلا رئیسی خیابان ولیصر شمالی، حدفاصل خ شریعتی و باهنر، ساختمان سفیر سلامت، ط همکف

2 بیمارستان زیر هم به‌عنوان بیمارستان طرف قرارداد افراد دارای بیمه تکمیلی آسیا را برای بستری پذیرش می‌کنند:

نام بیمارستان آدرس
بیمارستان آیت‌الله کاشانی شهرکرد چهارمحال بختیاری، شهرکرد- خیابان پرستار
بیمارستان هاجر چهارمحال بختیاری، شهرکرد- خیابان پرستار

البته در استان چهارمحال بختیاری در شهرهای بروجن، کوهرنگ، فارسان، لردگان و … هم مراکز درمانی که بیمه تکمیلی آسیا را قبول کنند، وجود دارد.

در سایت ازکی می‌توانید پوشش ها و تعهدات و همین‌طور تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی آسیا را با دیگر شرکت‌های بیمه مقایسه کنید و بهترین بیمه تکمیلی انفرادی یا بیمه تکمیلی گروهی را بخرید.

سوالات متداول

۱. بیمه تکمیلی آسیا چه تعداد مرکز درمانی در سراسر کشور دارد؟
شرکت بیمه آسیا با بیش از 1058 مرکز درمانی و پزشکی در سراسر کشور قرارداد همکاری دارد که شامل بیمارستان‌ها، آزمایشگاه‌ها، مراکز تصویربرداری، کلینیک‌های دندان‌پزشکی و متخصصان مختلف است.

۲. چگونه می‌توان لیست مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی آسیا را مشاهده کرد؟
برای دسترسی به اطلاعات مربوط به مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی آسیا، می‌توانید به وب‌سایت بیمه آسیا مراجعه کنید و از منوی مراکز ارائه خدمات، گزینه مراکز درمانی را انتخاب کنید.

۳. آیا بیمه تکمیلی آسیا در تهران پوشش گسترده‌ای دارد؟
بله، بیمه آسیا در تهران با بیش از 284 آزمایشگاه و 83 بیمارستان، علاوه بر 106 مرکز تصویربرداری همکاری دارد، که پوشش گسترده‌ای از خدمات درمانی را ارائه می‌دهد.

۴. چه نوع خدماتی توسط بیمه تکمیلی آسیا در شهرهای مختلف ایران پوشش داده می‌شود؟
بیمه تکمیلی آسیا خدمات متنوعی مانند آزمایش‌های پزشکی، تصویربرداری (مانند سی‌تی‌اسکن و ام‌آرآی)، جراحی‌های سرپایی، خدمات دندان‌پزشکی و بستری در بیمارستان را در شهرهای مختلف ایران پوشش می‌دهد. این خدمات در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، مشهد، قم، بندر عباس، تبریز و دیگر شهرهای بزرگ و کوچک ایران قابل دسترسی است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا