اتاق خبر

خدمات جدید استارتاپ ازکی در بخش بیمه

به گزارش اقتصاد نیوز، تیم لطیف، بنیانگذار ازکی (AZKI.com) در نشستی خبری با اشاره به اینکه هنوز فروش بیمه به صورت آنلاین در ایران جا نیفتاده و خرید بیمه به صورت سنتی انتخاب می‌شود، گفت: براساس تحقیقات بازاری که انجام دادیم 80 درصد مردم تفاوت پوشش‌های بیمه‌ای را نمی‌دانند.

وی افزود: در اینجا همه بیمه‌ها نماینده ویژه خود را دادند و به طور طبیعی هر نماینده تنها شرکت بیمه خود را به مشتری معرفی می‌کند.

وی با اشاره به وجود 40 هزار نماینده بیمه در کشور اضافه کرد: اکنون مرکز مشاور بیمه‌ای که بی‌طرفانه اطلاعات و مشاوره به مشتری بدهد وجود ندارد.

وی هدف اصلی ازکی را نوآوری در فروش بیمه به همراه شفافیت دانست.

توانایی‌های ازکی در ارائه خدمات جدید:

لطیف افزود: «ازکی» از لحاظ زیرساخت فناوری اطلاعات (IT) بسیاری قوی است و با ابزارهای مناسبی کار می‌کند. همچنین این شرکت در بحث مذاکره تجربه خوبی دارد و به لحاظ جذب سرمایه در داخل و خارج مشکلی ندارد.

وی در حالی که بحث مشاوره را یکی از مهم‌ترین موضوعات در خرید بیمه توسط مشتری دانست افزود: ازکی در ارائه مشاوره توانایی بالایی دارد.

لطیف در ادامه با اشاره به اینکه دید بیمه مرکزی بسیار باز است افزود: اکنون بیمه مرکزی مشکلی با فروش بیمه به صورت آنلاین ندارد.

وی گفت: با توجه به تجربه دیگر کشورها جاافتادن صنعت بیمه به صورت آنلاین نیاز به زمان بیشتری دارد اما در نهایت موفق خواهد بود.

لطیف ادامه داد: فعالیت ما تهدیدی برای نمایندگی‌ها نیست و برخی از فروش‌های تخصصی بیمه باید از طریق نمایندگان صورت گیرد.

منبع: سایت خبری اقتصاد نیوز

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا