ازکی سلر

از کجا بدانیم ازکی با مشتریان ارتباط نمی‌گیره؟

نمایندگان فروش بیمه ممکن است به دلیل مختلف مشتری خود را از دست دهند یا به همکاران دیگر خود واگذار کنند؛ به خصوص در شرایطی که مشتری آن‌ها بیمه‌های دیگر خود را از اشخاص یا شرکت‌های دیگر خریداری کرده باشند. مشتری‌ها برای هر فروشنده بیمه سرمایه محسوب می‌شود، بنابراین تجربه ازدست‌دادن آنها برای نمایندگان یکی از ناخوشایندترین تجارب در صنعت بیمه است؛ به همین دلیل فروشندگان ازکی ممکن است بخاطر ارتباط گرفتن ازکی با مشتریان آنها نگرانی‌هایی داشته باشند. در ادامه تلاش کرده‌ایم که با آوردن مدارک و استناداتی قوی به فروشندگان خود این اطمینان را بدهیم که از سوی ازکی در خطر از دست دادن مشتری قرار نمی‌گیرند.

ازکی حقوق مادی و معنوی فروشندگانش را به رسمیت می‌شناسد

اگر به نمونه قرارداد فروشندگان ازکی نگاهی بیندازید، حتما در ابتدای بخش تعهدات شرکت می‌بینید که از سوی شرکت به فروشنده این اطمینان داده می‌شود که حق مالکیت معنوی بازاریابان بر اطلاعات مربوط به مشتریان‌شان به رسمیت شناخته شود. فقط در صورتی که فروشنده در زمان ثبت اطلاعات مشتریانش گزینه تمدید از سوی شرکت را انتخاب کند، شرکت در زمان سر رسید بیمه با مشتری او تماس می‌گیرد. البته حتی اگر ازکی به یکی از مشتریانی که از سوی فروشنده معرفی ‌شده برای تمدید بیمه نامه ارتباط بگیرد و مشتری بیمه بخرد، کارمزد فروشنده با رعایت مفاد قرارداد برای او واریز می‌شود.

آیا باید نگران تمدید کردن بیمه مشتریان از طرف ازکی باشید؟

اکثر بیمه‌ها برای مدت زمان مشخصی اعتبار دارند. در زمان سر رسید بیمه معمولا یا خود شخص برای تمدید بیمه خود اقدام می‌کند یا نماینده بیمه برای یادآوری موعد تمدید بیمه‌نامه با او تماس می‌گیرد. در این میان، یکی از نگرانی‌های فروشندگان ازکی سلر این است که آیا ممکن است پس از وارد کردن اطلاعات مشتری و خرید بیمه برای آنها، ازکی در زمان تمدید به او پیام یادآور دهد و او را به خرید مستقیم بیمه از وبسایت ازکی تشویق کند؟

پاسخ این سوال خیر است. همان طور که پیش از این گفته شد، ازکی مالکیت معنوی فروشندگان را بر اطلاعات مشتریان‌شان به رسمیت می‌شناسد و هرگز آنها را به خرید یا تمدید بیمه‌نامه به صورت مستقیم از وبسایت خودش تشویق نمی‌کند. اما برای آن دسته از فروشندگانی که به دلیل مشغله کاری و یا دلایل دیگر نمی‌توانند وظیفه یادآوری سر رسید بیمه‌نامه مشتریان خود را بر عهده بگیرند، امکانی فراهم کرده است که در زیر آورده‌ایم:

در هنگام ثبت اطلاعات و خرید هر بیمه‌نامه از فروشنده این سوال پرسیده می‌شود که آیا تمایل دارد ازکی برای تمدید به سراغ مشتری او برود؟ در صورتی که فروشنده گزینه بله را انتخاب کند، شماره موبایل بیمه‌گذار جهت تمدید از او خواسته می‌شود. در صورت انتخاب گزینه خیر هم می‌تواند از بابت عدم ارتباط ازکی با مشتریانی که دارد مطمئن باشد. 

آیا بیمه‌نامه‌هایی که از طریق ازکی می‌فروشید با بسته‌بندی ازکی صادر می‌شود؟

یکی از مسائلی که ممکن است فروشندگان را کمی نگران کند، روش ارسال و بسته‌بندی بیمه‌نامه‌هایی است که خریداری می‌کنند. ازکی برای اطمینان خاطر فروشندگان از این بابت هم تدابیری اندیشیده است. به این صورت که در هنگام خرید هر بیمه‌نامه از فروشنده پرسیده می‌شود که آدرسی را برای ارسال وارد کند. فروشنده باتوجه‌به تمایل خودش می‌تواند آدرس خود یا بیمه‌گذار را وارد کند تا ازکی بیمه‌نامه را به آن آدرس ارسال کند.

همچنین پس از وارد کردن آدرس از فروشنده این سوال پرسیده می‌شود که تمایل دارد بیمه‌‌نامه با بسته‌بندی ازکی برای مشتری ارسال شود یا به‌صورت معمولی و بدون هیچ اثری از شرکت ازکی باشد. همه این موارد در راستای اطمینان بخشی به فروشندگان ازکی در رابطه با عدم ارتباط ازکی با مشتریان آنها و به رسمیت شناختن مالکیت آن‌ها بر اطلاعات مشتریان است. 

فروشی با خیال راحت از طریق ازکی

همان طور که در بالا گفته شد، ازکی نگرانی‌ها و دغدغه‌های فروشندگانش را می‌شناسد و تلاش می‌کند که در تمام مراحل از زمان بستن قرارداد تا فروش و ارسال بیمه‌نامه این اطمینان خاطر را به او بدهد. پس ازکی سلر بستر مناسب و امنی برای فروش همه رشته‌های بیمه‌ای و کار با شرکت‌های بیمه مختلف است. 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا