بیمه مسافرتی

بهترین بیمه مسافرتی برای دبی را از کجا بگیریم؟

یکی از کشورهای پرطرفدار سفرهای زمستانی برای افرادی که آب و هوای معتدل را ترجیح می‌دهند کشور امارات است. اما یکی از بزرگترین مشکلات پیش رو مسافران این کشور، هزینه نسبتا بالای مخارج در آن است. به طوری که در صورت بروز پیشامدهای ناگوار مانند بیماری در حین سفر یا گم شدن چمدان و مدارک، خسارات‌های مالی و هزینه‌های غیر قابل پیش بینی زیادی برای مسافر به بار می‌آید. برای جبران کل یا مقداری از این هزینه‌ها و سفر با خیال آسوده‌تر، خرید یک بیمه نامه مسافرتی تصمیم خوبی است. اما بیمه مسافرتی چیست و بهترین بیمه مسافرتی دبی و امارات را باید از کجا پیدا کنیم. این‌ها سوالاتی است که تلاش کرده‌ایم در این مقاله به آن‌ها پاسخ دهیم.

 پوشش های بیمه مسافرتی دبی و امارات

بیمه مسافرتی که زیر مجموعه‌ای از بیمه اشخاص است، به بیمه گذار کمک می‌کند تا بتواند با پرداخت هزینه‌ای مشخص شده از قبل خود، بلیط و بارش را در برابر حوادث ناگوار بیمه کند. هر شرکت بیمه برای بیمه مسافرتی امارات طرح‌های مختلفی با سقف پوشش متفاوت ارائه می‌دهد. در ادامه با بعضی از پوشش‌های پایه که از سوی اکثر شرکت‌های بیمه پشتیبانی می‌شود آشنا خواهیم شد.

پوشش هزینه‌های پزشکی و دندان پزشکی فوری

درد گرفتن دندان، عفونت کردن یا شکستن آن در پی حادثه‌ای و همچنین مبتلا شدن به بیماری‌های ناگهانی می‌تواند همه ابعاد سفر را تحت تاثیر خود قرار دهد. یکی از بزرگترین مشکلات این اتفاقات می‌تواند هزینه‌های درمان‌ باشد. شرکت‌های بیمه رسان، هزینه درمان‌های پزشکی فوری و دندان پزشکی را تا سقف تعهدات از قبل توافق شده پوشش می‌دهند. در کنار این موارد اگر به دارویی احتیاج داشتید و این دارو در دبی و امارات پیدا نشود، هزینه‌های مربوط به انتقال و تحویل دارو به شما در امارات تقبل می‌شود.

هزینه‌های مربوط به رفت و آماد در صورت بروز بیماری و یا مرگ

اگر در طول سفر برای فرد بیمه گذار اتفاقی افتاد که منجر به بستری شدن در بیمارستان و درمانگاه برای مدت زمان طولانی شد، شرکت بیمه هزینه بازگشت یکی از همراهان او را به کشور مقصد تقبل می‌کند. اگر فرد بیمه شونده به تنهایی به دبی مسافرت کرده باشد و به علت بیماری و یا سانحه بیشتر از ده روز بستری باشد شرکت بیمه کننده هزینه رفت و آمد و اقامت در دبی یکی از اعضا درجه یک خانواده او را تا سقفی که از قبل مشخص شده، پوشش می‌دهد.

در صورت فوت مسافر، شرکت‌های کمک رسان در دبی هزینه‌های مورد نیاز انتقال فرد متوفی را به ایران تقبل می‌کند. اگر در حین سفر فرد بیمه شده، یکی از اعضا خانواده و یا اقوام خود را از دست بدهد و شخص نتواند با وسیله شخصی و یا روشی که از قبل برای بازگشت مشخص شده است به ایران بازگردد، او می‌تواند با ارائه مدارک معتبر مانند گواهی فوت و غیره با هزینه شرکت بیمه کننده به ایران بازگردد.

پیگیری و پرداخت هزینه‌های مسائل حقوقی پیش آمده در دبی

اگر در سفر به دبی با مشکلات حقوقی مواجه شدید که نیاز به مشورت با یک وکیل یا حقوق‌دان را داشید، می‌توانید از خدمات حقوقی شرکت‌های کمک رسان وابسته به شرکتی که از آن بیمه نامه مسافرتی دبی را خریداری کرده‌اید استفاده کنید. این شرکت‌ها همچنین خدماتی مانند پیگیری و پرداخت هزینه‌های مربوط به مسائل حقوقی را پشتیبانی می‌کنند. در صورت مفقود شدن و یا به سرقت رفتن مدارک شناساییتان در امارات، شرکت‌های کمک رسان هزینه‌های لازم برای صدور المثنی آن‌ها را تا سقف مبلغ مشخص بر عهده می‌گیرند.

سایر پوشش‌ها

علاوه بر پوشش‌های پایه، بیمه‌گذاران می‌توانند به دلخواه خدمات دیگری مانند پرداخت خسارات مربوط به گم شدن و یا تاخیر رسیدن بار، هزینه‌های مربوط به تاخیر وسایل نقلیه که با آن سفر می‌کنند، حواله وجه نقد و ارئه ضمانت نامه‌های مالی و … را به بیمه نامه خود اضاقه کنند.

 بیمه مسافرتی دبی با پوشش کرونا

ابتلا به کرونا یکی از خطرات احتمالی مسافرت کردن و حضور در اماکن عمومی در دو سال اخیر بوده است. بیمه مسافرتی دبی با پوشش کرونا هزینه‌های مربوط به خدمات پزشکی مانند دارو، بستری در بیمارستان و یا قرنطینه شدن را تا سقف تعهدات توافق شده در کشور دبی بر عهده می‌گیرد.

مدت بیمه نامه مسافرتی دبی

شما می‌توانید با توجه به مدت زمانی که قصد ماندن در دبی و کشور امارات را دارید اقدام به خرید بیمه نامه کنید. این بیمه نامه‌ها می‌توانند در بازه‌های زمانی هفتگی از یک هفته تا یک ساله اعتبار داشته باشند. لازم به ذکر است که اعتبار بیمه مسافرتی دبی از تاریخ خروج از کشور شروع می‌شود و معمولا تا 92 روز متوالی اعتبار دارد. این به این معنا است که اگر بیمه خود را برای مدت زمان بیشتر از 3 ماه تهیه کرده‌اید باید حداکثر هر 92 روز به کشور بازگردید و در صورت تمایل دوباره به دوبی سفر کنید.

سقف تعهدات بیمه مسافرتی در دبی

از آنجایی که سقف تعهدات بیمه نامه سفر به امارات و دبی معمولا قابل انتخاب است، مبلغ پرداختی که شرکت بیمه برای پشتیبانی از هزینه‌های احتمالی و جبران خسارات پیش‌آمده در سفر پرداخت خواهد کرد هم متفاوت است. خریدار می‌تواند با توجه مدت زمانی که قصد مانند در دبی را دارد و همچنین وضعیت سلامتی و برنامه‌های خود با شرکت بیمه کننده در این رابطه به توافق برسد.

هزینه بیمه مسافرتی دبی و امارات چقدر است

عوامل مختلفی مانند سن مسافر، مدت زمان سفر، پوشش‌ها و سقف تعهدات مالی  شرکت بیمه در مشخص شدن هزینه بیمه مسافرتی دبی تاثیر گذار است. هرچه سن فرد بیمه گذار و مدت زمان سفر بیشتر باشد، بیمه شونده باید مبلغ بیشتری برای خرید بیمه نامه پرداخت کند. همچنین اگر علاوه بر پوشش‌های پایه، پوشش‌های فرعی و جانبی دیگری هم به بیمه‌نامه خود اضافه کند و درخواست افزایش سقف تعهدات را داشته باشد طبیعی است که هزینه بیمه مسافرتی را هم بالاتر می‌رود.

بهترین بیمه مسافرتی برای دبی را کدام شرکت ها ارائه می دهند

بهترین بیمه مسافرتی را شرکت‌هایی ارائه می‌دهند که در کنار پشتیبانی از خدمات بیشتر، قیمت منصفانه‌تری هم ارائه دهند و برای جبران خسارات مراحل اداری کوتاه‌تر و روند بهتری داشته باشند. شرکت‌های بیمه معتبر مانند بیمه سامان، بیمه پاسارگاد و بیمه پارسیان از آن دست شرکت‌ها هستند. شما می‌توانید با بررسی شرایط هر کدام از این شرکت‌ها اقدام به خرید بیمه نامه مسافرتی دبی مطابق با شرایط و نیازهای خود کنید.

بیمه مسافرتی سامان

شرکت بیمه سامان، هزینه‌های پیش‌آماده و خسارات را در کشور مقصد به بیمه‌گذار پرداخت می‌کند و این امر باعث می‌شود که شخص بیمه شده نیاز به پرداخت هزینه‌ در کشور مقصد نداشته باشد. این شرکت پشتیبانی 24 ساعته به زبان فارسی به بیمه‌شدگان در هر نقطه از جهان ارائه می‌دهد و برای خرید بیمه مسافرتی هیچ محدودیت سنی در نظر ندارد.

بیمه مسافرتی پارسیان

خرید بیمه نامه مسافرتی از شرکت بیمه پارسیان مزایای زیادی دارد. یکی از مهمترین ویژگی‌های آن امکان خرید بیمه نامه گروهی 10 تا 100 نفره به همراه تخفیف‌های 5 تا 20درصدی است. این شرکت با وجود اینکه خسارات وارد شده در طی سفر را پس از بازگشت و ورود به ایران پرداخت می‌کند، کمک هزینه‌ای برای خرید مایحتاج ضروری در صورت مفقود شدن بارها در سفر در نظر گرفته است.

مشاوره و خرید بیمه مسافرتی دبی و امارات از ازکی

با توجه به مواردی که گفته شد، خرید بیمه حتی برای مسافرت‌، یکی از خرید‌های حیاتی است. برای راحت‌تر و دقیق‌تر انجام دادن این خرید می‌توانید آن را مانند خرید دیگر ملزومات روزمره به صورت آنلاین انجام دهید. برای خرید بیمه مسافرتی دبی با بهترین و کامل‌ترین پوشش‌ها و مطابق با شرایط خودتان سری به ازکی بزنید . با مراجعه به ازکی می‌توانید تنها در 4 مرحله کوتاه، پس از مقایسه نرخ و شرایط بیمه‌های مسافرتی مختلف و اطلاع پیدا کردن از سقف تعهدات هر شرکت بیمه به صورت آنلاین بیمه بخرید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا