اتاق خبر

پرداخت خسارت سیل استان‌ های گیلان و مازندران توسط بیمه آسیا

به گزارش بیمه آسیا، بعد از وقوع خسارت سیل استان‌ های گیلان و مازندران ، در تاریخ 22 مهر 1397 اکیپ ویژه‌ای متشکل از عضو هیات مدیره و معاون بیمه‌های اموال، مدیر بیمه‌های آتش سوزی و مدیران استانی بیمه آسیا، به محل حادثه مراجعه و نسبت به پرداخت خسارت تعدادی از زیان دیدگان اقدام کردند.

بر اساس این گزارش و با توجه به فوریت موضوع و به محض مراجعه بیمه گذاران به شعبه، کارشناسان بیمه آسیا به سرعت در منطقه مستقر شدند و خسارت وارده به منازل مسکونی روستایی و شهری و تأسیسات را در چهارچوب شرایط بیمه نامه بررسی و نسبت به ارزیابی پس از برآورد خسارت اقدام کردند.

این گزارش می‌افزاید: مسعود بادین، عضو هیئت مدیره و معاون فنی اموال بیمه آسیا ضمن دیدار با زیان دیدگان، راهکارهای لازم برای تسریع در بررسی و پرداخت خسارت را به کارشناسان فنی اعلام نمود.

وی همچنین با توجه به افزایش ارزش وسایل نقلیه و ساختمان‌ها, تاسیسات و اموال به بیمه گذاران بیمه آسیا توصیه کرد برای دریافت الحاقیه افزایش سرمایه به واحد صادرکننده بیمه نامه خود مراجعه کنند.

گفتنی است با توجه به پوشش بیمه‌ای ساختمان‌ها و تأسیسات مددجویان کل کشور، نشستی با حضور مسئولان کمیته امداد، مقامات استانی و مدیران ارشد بیمه آسیا برگزار و از خدمات دهی به موقع بیمه آسیا به مددجویان و سیل زدگان تقدیر و تشکر شد.

منبع: سایت رسمی بیمه آسیا

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا