اتاق خبر

ازکی، عوارض آزادراهی کاربران خود را پرداخت می‌کند

طبق دستورالعمل جدید بیمه مرکزی، از تاریخ ۱۷ تیر ۱۴۰۲ اگر قصد خرید و یا تمدید بیمه شخص ثالث خود را دارید، قبل از آن حتما باید عوارض بزرگراهی‌ خود را پرداخت کنید. در صورت عدم پرداخت عوارض بزرگراه، هیچکدام از شرکت‌های بیمه نمی‌توانند بیمه شخص ثالث شما را صادر کنند.

از آنجایی که این دستورالعمل به صورت ناگهانی اعلام شده و ممکن است برای برخی خریداران بیمه شخص ثالث مشکلاتی را ایجاد کند، شرکت ازکی تصمیم گرفته عوارض آزادراهی کاربرانی که قصد خرید یا تمدید بیمه شخص ثالث از سایت ازکی دات کام دارند را پرداخت کند. یکی از دلایلی که ازکی تصمیم گرفته این طرح را اجرا کند این است که برخی رانندگان ممکن است به دلیل بدهی عوارض آزادراهی خود، تمدید یا خرید بیمه‌نامه شخص ثالث خود را به تعویق بیاندازند که این امر، خطرات و ریسک‌های زیادی را به همراه دارد. از این رو شرکت ازکی تصمیم گرفته با پرداخت عوارض بزرگراهی کاربرانش، به سهم خودش در کاهش خطرهای احتمالی نقش داشته باشد.

ازکی چگونه عوارض آزادراهی را پرداخت می‌کند؟

برای استفاده از این فرصت کافی است مانند گذشته وارد سایت ازکی شده و بیمه مورد نظرتان را مقایسه و انتخاب کنید. اگر بدهی آزادراهی داشته باشید، پس از اتمام مراحل و در زمان پرداخت هزینه بیمه‌نامه شخص ثالث، میزان بدهی عوارض آزادراهی شما نمایش داده شده و به صورت خودکار پرداخت خواهد شد. لازم به توضیح است این امکان هم برای کاربرانی که قصد خرید بیمه به صورت قسطی و هم نقدی دارند، فراهم است.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا