اطلاعات بیمه ای

سبیل گذاشتم گرو قسطی بگیر بیمه رو

احتمالا این روزها بیلبوردهای ازکی را در بزرگراه‌ها، خیابان‌های شهر و شبکه‌های اجتماعی دیده‌اید. اگر با ازکی و حوزه کاری آن آشنایی ندارید،‌ ادامه این مطلب را بخوانید تا هم درباره ما و هم خدمات ما مطلع شوید. در ادامه به بررسی کمپین قسطی با پیام «سبیل گرو گذاشتن» می‌پردازیم و داستان این کمپین را با هم می‌خوانیم. همراه ما بمانید تا از زبان خود ما خواننده قصه این کمپین باشید.

ازکی چیست و چه کاری انجام می‌دهد؟

ازکی شرکت بیمه نیست؛ بلکه تجمیع‌کننده بیمه (Insurance aggregator) است. به این معنی که امکان مقایسه، انتخاب از بین شرکت‌های مختلف بیمه و خرید آنلاین و سریع  را به شما می‌دهد.

ازکی در تمام مراحل خرید و بعد از خرید بیمه کنار شما است. با ازکی می‌توانید قبل از خرید، درباره انواع مختلف بیمه و پوشش‌های آن اطلاعات کامل را کسب کرده و سپس خدمات و قیمت‌های شرکت‌های گوناگون بیمه‌ای را با یکدیگر مقایسه کنید. فرایند خرید بیمه با ازکی بسیار سریع و ساده انجام می‌شود. تمام مراحل آنلاین است و هیچ نیازی به مراجعه حضوری ندارید و درنتیجه در زمان صرفه‌جویی می‌کنید. 

ازکی همچنین پیشنهادات ویژه‌ای برایتان دارد. شما می‌توانید بی‌چک، بی‌سود و بی‌سفته بیمه مورد نظرتان را قسطی از ازکی بخرید. 

حالا که با ازکی آشنا شدیم، بیایید داستان کمپین اخیر ما را بشنوید.

 داستان شروع کمپین ازکی با شعار:‌ سبیل گذاشتم گرو قسطی بگیر بیمه رو 

چرا سبیل گرو گذاشتیم؟ جواب این سوال ریشه در گذشته‌های دور دارد. قدیم‌الایام، وقتی کسی مشکلی داشت، شخص آبرومندی را واسطه قرار می‌داد تا او ضامنش شود. آن شخص  مورد اعتماد نیز موی ریش خود را که نشانه اعتبار و مردانگی اش بود، گرو می‌گذاشت.

بعدها این کار به صورت ضرب المثل گسترش یافت و هرگاه کسی بخواهد ضامن دیگری شود، می گویند سبیل گرو گذاشته. هرچند درواقع هم سبیلی گرو نگذاشته باشد، اما همان معنای قدیمی را می‌دهد. 

حالا ارتباط این کمپین با این ضرب‌المثل را بهتر می‌توانیم درک کنیم. 

ازکی در کمپین جدید خود با شعار: «سیبیل گذاشتم گرو، قسطی بگیر بیمه رو» قصد دارد این پیام را به مخاطبان خود منتقل کند که برای خرید بیمه قسطی نیازی به چک و سفته نیست و ازکی با گرو گذاشتن اعتبار خود این خرید را برای شما آسان کرده است.

پیام «سبیل گذاشتم گرو، قسطی بگیر بیمه رو» کجا توجه شما را جلب کرد؟

این کمپین در دو فاز تیزینگ (teasing) و اوپنینگ (opening) اجرا شد که در ادامه تصاویر آن‌ها را مشاهده خواهیم کرد. در روزهای ابتدایی با نمایش بیلبوردهای تیزینگ با نقش سبیل در بزرگراه‌ها و خیابان‌های شهر توجه مخاطبان را به شخصیت سبیل آبی ازکی جلب کردیم و توانستیم کنجکاوی مخاطبان‌مان را برانگیخته کنیم. سپس با نمایش اوپنینگ بر روی بیلبوردها و در شبکه‌های اجتماعی پیام کمپین را به‌صورت کامل و شفاف منتقل کردیم. 

شما در کدام بخش و در چه زمانی با کمپین ما با هدف خرید بیمه قسطی آشنا شدید؟ آیا از شرایط و خدمات بیمه قسطی ازکی خبر دارید؟ اگر جواب شما به این سوال منفی است،‌ ادامه مطلب را از دست ندهید.

 

چرا قسطی؟ چرا ازکی؟

بر اساس قانون خرید بیمه شخص ثالث برای تمامی خودروها اجباری است و اگر شما این بیمه را نداشته باشید مشمول جریمه‌های سنگین می‌شوید. ازکی با ارائه بیمه قسطی این فرصت را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید با پرداخت بخشی از مبلغ در ابتدا و پرداخت مابقی در ماه‌های بعد تا ۱۰ قسط بهترین بیمه متناسب با شرایط‌تان را خریداری کنید. 

با اینکه بیمه بدنه مثل بیمه شخص ثالث اجباری نیست، اما داشتن آن می‌تواند سپری در برابر حوادث باشد. شرایط خرید بیمه قسطی بدنه نیز درست مثل بیمه شخص ثالث است. به این ترتیب که شما بخشی از مبلغ را در ابتدا و باقی آن را در ماه‌های بعد و تا ۱۰ قسط متناسب با شرایط‌تان می‌خرید. 

برای خرید بیمه قسطی از ازکی می‌توانید بی‌سود، بی‌چک، بی سفته از میان شرکت‌های بیمه مختلف، مناسب‌ترین گزینه با نیاز و شرایط‌تان را انتخاب کنید و بهترین پوشش‌ها را برای خودروتان بخرید. 

ازکی گرو گذاشته. چی؟ سبیل گرو گذاشته. پس وقتشه که قسطی بگیری بیمه رو بی‌سود بی‌چک بی‌سفته. 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا