اتاق خبر

ارتقای سرویس ارسال بیمه‌نامه ازکی با «ازکی اکسپرس»

یکی از سرویس‌هایی که ازکی به کاربران خود ارائه می‌دهد، ارسال نسخه کاغذی بیمه‌نامه به خریداران بیمه است. هرچند از زمانی که کارگزاری‌های برخط بیمه و مجاز خدمات بیمه‌ای ارائه می‌دهند، دیگر در اکثر موارد به نسخه فیزیکی بیمه‌ها نیازی نیست اما ازکی شرایطی را فراهم کرده که در صورت درخواست متقاضی، نسخه فیزیکی بیمه‌نامه ارسال ‌شود.
این ویژگی مهم ازکی از ابتدای امسال تغییرات زیاد داشته و تلاش‌های گسترده زیرساختی، لجستیکی و عملیاتی انجام شده که این سرویس، با کیفیت‌ مناسب‌تری به کاربران ارائه شود. در ادامه توضیح می‌دهیم که برای بهبود ارسال بیمه‌نامه‌ها چه کارهایی انجام شده و  کاربران چگونه می‌توانند از این خدمات استفاده کنند. البته این نکته را از یاد نبرید که با خرید بیمه از ازکی می‌توانید به جای دریافت نسخه فیزیکی، هزینه چاپ آن را در کیف پول خود ذخیره کنید و یا آن مبلغ را برای کمک به خیریه اختصاص دهید.

ارسال با پیک اختصاصی

ازکی سرویس ارسال بیمه‌نامه‌های خود را «ازکی اکسپرس» نام گذاری کرده و از فروردین ۱۴۰۱، برای سهولت خرید متقاضیان، تمام واسطه‌ها و برون‌سپاری‌های ارسال را حذف کرده و شرایط ارسال مستقیم «از ازکی به خریدار» را فعال کرد.
با این تجربه، ازکی اکسپرس در بررسی‌های خود متوجه شد که این اقدام، علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌های مشتریان، باعث می‌شود که رفتار آن‌های برای ازکی ملموس‌تر شده و ارتباط و تعامل بهتر و پایدارتری ایجاد شود. همچنین نارضایتی‌ مشتریان از رفتار پیک‌ها و سرویس‌های ارسال متفرقه به‌میزان قابل‌توجهی کاهش یافته است.

افزایش ۳ برابری مراکز ارسال ازکی اکسپرس در ایران

با استفاده از تجربه‌های صورت گرفته، تیم ازکی اکسپرس تصمیم به گسترش خدمات ارسال رایگان گرفت و تعداد نمایندگی‌های فعال در شهرهای کشور تا پایان سال ۱۴۰۱ را به ۱۳ شهر افزایش داد. در حال حاضر به جز تهران، ازکی اکسپرس در شهرهای تبریز، همدان (همه شهرهای این استان)، قزوین (همه شهرهای این استان)، کرج (همه شهرهای استان البرز)، رشت (همه شهرهای استان گیلان)، مشهد، شیراز، اصفهان، یزد، اهواز، کرمانشاه، زنجان و قم فعال است و به کاربران ازکی سرویس می‌دهد.

۲۴ ساعت از خرید تا دریافت بیمه‌نامه فیزیکی

یکی دیگر از اهدافی که ازکی به آن دست پیدا کرده؛ تحویل به موقع بیمه‌نامه به مشتری و افزودن گزینه ارسال همان روز (Same Day) یا روز بعد (Next Day) است. بنابراین دیگر لازم نیست خریدار چند روز برای دریافت بیمه‌نامه خود صبر کند. به‌طوری‌ که در تهران و ۱۳ شهری که نمایندگی فعال ازکی اکسپرس وجود دارد، اگر مشتری از ۱۲ شب تا ۹ صبح خرید بیمه خود را حتی به‌ صورت اقساطی یا با چک انجام دهد، ارسال Same Day برای او در نظر گرفته می‌شود و همان روز بیمه‌نامه فیزیکی برای او ارسال می‌شود.

ازکی اکسپرس با پوشش متمایز

ازکی اکسپرس، برای جلب اعتماد خریداران بیمه ساز‌وکاری فراهم کرده که پیک‌های داخل تهران با کلاه و کاور برند ازکی خدمات مورد نیاز بیمه‌گزاران را به آن‌ها برسانند. همچنین ازکی در نظر دارد تا در آینده، سرویس ارسال بیمه‌نامه در ۲۴ ساعت را در بیش از نیمی از شهرهای کشور فعال کند؛ به این ترتیب، شاید بتوانیم بگوییم روزگار صف‌های طولانی و انتظار برای دسترسی به بیمه‌نامه فیزیکی به سر آمده و فقط با یک کلیک، در کمتر از ۲۴ ساعت، بیمه‌گزار، بیمه‌نامه خود را در محل دریافت می‌کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا