اتاق خبر

ورود ازکی به بازار سرمایه

شرکت ازکی با سرمایه‌گذاری در استارتاپ «داران» و تغییر برند آن، از محصول جدید خود به نام «ازکی سرمایه» رونمایی کرد. ازکی سرمایه به کاربران کمک می‌کند تا بهترین انتخاب برای سرمایه‌گذاری را داشته و از میان صندوق‌های متنوع درآمد ثابت و سهامی، مناسب‌ترین گزینه برای خود را انتخاب کنند.

این محصول جدید «ازکی» در راستای تبدیل شدن ازکی به سوپر اگریگیتور (تجمیع کننده محصولات) ایجاد شده و ازکی تصمیم دارد در آینده‌ای نزدیک به عنوان یک پلتفرم مقایسه‌ای در زمینه‌های مختلف فعالیت کرده و فقط محدود به بیمه نباشد.

ازکی سرمایه چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

ازکی سرمایه با آدرس azkisarmayeh.com شروع به کار کرده و کاربران می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند. ازکی سرمایه راه‌‌های سرمایه‌گذاری امن برای کاربران را فراهم می‌کند.

در ازکی‌سرمایه، مشاوره‌ هوشمند سرمایه‌گذاری با در نظر گرفتن ترجیحات و اهداف هر فرد، در کنار بهترین صندوق‌های درآمد ثابت و سهامی در دسترس تمامی کاربران است. همچنین برخی دیگر از ویژگی‌های ازکی سرمایه به شرح زیر است:

  • امکان سرمایه‌گذاری در معتبرترین صندوق‌های درآمد ثابت و سهامی
  • مقایسه عملکرد صندوق‌های سرمایه‌گذاری
  • تخمین رشد سرمایه در سه وضعیت خوش‌بینانه، واقع گرایانه و بدبینانه
  • ریسک سنجی اختصاصی
  • پیشنهاد پرتفوی شخصی‌سازی شده
  •  امکان شروع با حداقل ۱۰۰۰ تومان

ازکی سرمایه از هوش مصنوعی استفاده می‌کند و به هر شخصی با توجه به هدف و میزان ریسک‌پذیری پرتفوی سرمایه گذاری مبتنی بر انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری درآمد ثابت، سهامی و طلا ارائه خواهد کرد که سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سهامی و درآمد ثابت، در حال حاضر در داخل اپلیکیشن ازکی‌سرمایه قابل انجام بوده و سرمایه‌گذاری در صندوق طلا نیز به زودی به اپلیکیشن اضافه خواهد شد.

خدمات ازکی‌سرمایه، مبتنی بر به‌ روزترین دانش سرمایه گذاری در جهان است و با توجه به ریسک‌محور بودن پیشنهادات، می‌توان آن را برای همه مردم ایران توسعه داد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا