اتاق خبر

امکان تهیه بیمه کربلا از سایت ازکی

«بیمه کربلا» در فهرست بیمه های ارائه شده در سایت «ازکی» قرار گرفته است. بیمه‌نامه سفر اربعین یا بیمه‌نامه کربلا یکی از زیرشاخه‌های بیمه حوادث، درمان، مسئولیت و مسافرتی است و برای زائرانی در نظر گرفته شده که برای زیارت به کربلا سفر خواهند کرد.

از جمله خدمات ارائه‌شده در بیمه اربعین می‌توان به مواردی مانند پوشش هزینه‌های درمان و پزشکی بر اثر حادثه، پوشش هزینه‌های درمان و پزشکی ناشی از حادثه، پوشش هزینه‌های نقص عضو و ازکارافتادگی بر اثر حادثه و پوشش فوت ناشی از حادثه اشاره کرد. طرح های ارائه شده، خدمات یکسان با سقف پوشش متفاوتی را عرضه کرده و امکان خرید بیمه‌های ۸ تا ۳۰ روزه را برای زائران فراهم کرده است. بیمه‌های اربعین با توجه به میزان پوشش خسارت، شامل ۸ طرح مختلف می‌شود که کاربران می‌توانند با مقایسه میزان پوشش خسارت و هزینه خرید بیمه‌نامه، مناسب‌ترین طرح برای خود را انتخاب و خریداری کنند:

  • در طرح یک، میزان پوشش هزینه‌های درمانی (پزشکی) ۵ میلیون تومان است و در طرح ۸ به پوشش ۱۰۰ میلیون تومان می‌رسد.
  • دیه فوت و نقص عضو  نیز از ۵۰ میلیون تومان پوشش داده می‌شود (طرح یک)  و در بالاترین طرح به پوشش ۵۰۰ میلیون تومانی می‌رسد (طرح هشت).

هر ۸ طرح بیمه اربعین ازکی را می‌توانید برای مدت اقامت حداقل ۸ روز و حداکثر ۳۰ روز انتخاب کنید که هزینه‌ خرید بیمه‌نامه از ۱۰ هزار تومان آغاز می‌شود و بسته به انتخاب تعداد افراد مسافر، روزهای اقامت و میزان پوشش خسارت، هزینه خرید بیمه‌نامه افزایش پیدا می‌کند.

بیمه اربعین از سایت ازکی را چگونه تهیه کنیم؟

برای ثبت‌نام و استفاده از بیمه کربلا، کافی‌‌ وارد سایت ازکی دات کام شده و از منوی بالای صفحه، گزینه بیمه‌ها را انتخاب کرده و از زیر شاخه بیمه اشخاص، بیمه کربلا را انتخاب کنید.

سپس وارد صفحه جدیدی می‌شوید که در آن جا می‌توانید تعداد نفرات و روزهای اقامت خود را وارد کنید. روبه‌روی طرح مورد نظرتان، مبالغ قابل‌پرداخت درج شده است. پس از انتخاب طرح، در قسمت مبلغ، گزینه سفارش را تایید کنید و پس از اتصال به درگاه بانکی، هزینه بیمه اربعین خود را پرداخت کنید. پوشش بیمه ای کربلا به محض ورود زائران به کشور مقصد آغاز شده و تنها پایان زمان انتخاب شده فعال خواهد بود و در واقع خدمات شرکت‌های بیمه‌گر و پوشش‌های بیمه اربعین از ورود به خاک کشور مقصد اعتبار خواهند داشت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا