شرکت های بیمه

طرح مهر بیمه دانا

بیمه دانا یکی از شرکت‌های خصوصی با قدمت و تجربه بالا است که انواع بیمه‌نامه را در قالب طرح‌های متنوع و متفاوت به مخاطبان خود ارائه می‌کند. در حال حاضر بیمه دانا با همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران اقدام به ارائه طرحی بسیار کارآمد و مفید با نام طرح مهر بیمه دانا کرده است.

این طرح برای بیمه‌ بیمه بدنه، بیمه شخص ثالث، بیمه حوادث انفرادی، بیمه مسئولیت و بیمه آتش سوزی منازل مسکونی عرضه شده است.

طبق آخرین آمارهای بیمه مرکزی تنها 50 درصد وسایل نقلیه، بیمه شخص ثالث دارند و ممکن است یکی از دلایلی که بقیه وسایل نقلیه بیمه شخص ثالث ندارند، مبلغ بالای حق‌بیمه آن باشد. از طرفی دیگر بیمه دانا با ارائه تسهیلات در این طرح، خرید و پرداخت حق‌بیمه‌های بدنه و شخص ثالث را بسیار آسان کرده است که

در ادامه، شرایط و مزایای طرح مهر بیمه دانا را بررسی می‌کنیم.

این نکته قابل ذکر است که این طرح برای هریک از بیمه‌های بدنه، شخص ثالث، حوادث انفرادی، مسئولیت و آتش سوزی منازل مسکونی به صورت جداگانه قابل خریداری است و لزومی ندارد که برای خرید این طرح، هر 4 رشته بیمه‌ای انتخاب شود.

مزایای طرح مهر بیمه دانا

همانطور که گفته ‌شد مهر دانا اولین طرحی است که با همکاری بانک، دغدغه‌ی مالی بیمه‌گذاران را از بین برده و نیازهای بیمه‌ای آن‌ها را برطرف کرده است.

با توجه به افزایش نرخ دیه 98 و به تبع آن افزایش حق‌بیمه‌های شخص ثالث ممکن است خرید این بیمه اجباری و پرداخت حق‌بیمه‌های آن برای بعضی از افراد دشوار باشد که با خرید این طرح و استفاده از وامی که در آن ارائه می‌شود پرداخت حق‌بیمه‌ها راحت‌تر انجام می‌شود.

به دلیل افزایش قیمت‌ها ممکن است افراد جامعه ریسک خطرهایی را که در طول زندگی ممکن است برای آن‌ها اتفاق بیافتد، خودشان قبول کنند و از آن‌جایی که تحمل ریسک‌هایی که امکان انتقال آن‌ها به شرکت‌های بیمه وجود دارد برای مردم می‌تواند سخت باشد، این طرح با مزایای ویژه خود شرایط انتقال ریسک به شرکت بیمه را بسیار راحت کرده است.

با توجه به این مطالب می‌توان گفت که افراد از طریق طرح مهر بیمه دانا می‌توانند بیمه‌نامه‌های ضروری و مورد نیاز خود را با شرایط پرداخت راحت‌تر خریداری کنند که این موضوع به سود اقتصاد و ایمنی خانواده‌ها خواهد بود.

طرح مهر بیمه دانا

 

شرایط طرح مهر بیمه دانا

با خرید این طرح مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان برای خودروهای سواری، 3 میلیون تومان برای تاکسی‌ها و 6 میلیون تومان وام برای اتوبوس‌ها به خریداران تعلق می‌گیرد اما این مبلغ به طور مستقیم به بیمه‌گذار پرداخت نمی‌شود بلکه حق‌بیمه‌های او تا سقف مقدارهای ذکر شده برای هریک از خودروهای سواری، تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها، از طرف بانک به شرکت بیمه پرداخت می‌شود و نیازی به پرداخت از طرف خود بیمه‌گذار نیست

این وام بدون نیاز به ضامن، پیش پرداخت و مراجعه به بانک برای خریداران این طرح درخواست می‌شود همچنین بازپرداخت آن نیز 12 ماهه و بدون سود و کارمزد است. این نکته قابل ذکر است که برای خرید این طرح لازم نیست که هر 4 رشته بیمه‌ای را انتخاب کنید بلکه حتی با انتخاب یکی از 4 رشته شخص ثالث، بدنه، حوادث انفرادی و آتش سوزی می‌توانید از مزایا و شرایط آن استفاده کنید.

 

دلایل خرید طرح مهر بیمه دانا

شرایط خرید قسطی بیمه بدنه و شخص ثالث در شرکت‌های دیگر ممکن است دشوار و تعداد ماه‌های اقساط آن نیز کمتر باشد اما بیمه دانا با ارائه این طرح از طریق افزایش تعداد ماه‌های پرداخت اقساط، خرید قسطی را برای بیمه‌گذاران راحت‌تر کرده است.

همچنین اکثر شرکت‌ها، بیمه‌های مسئولیت و حوادث انفرادی را به صورت  قسطی ارائه نمی‌کنند اما این طرح امکان خرید این بیمه‌های به صورت قسطی را هم فراهم کرده است.

از طرف دیگر بیمه دانا، تمام بیمه‌های مورد نیاز شما را در قالب این طرح ارائه کرده است که با خرید آن می‌توانید بسیاری از ریسک‌هایی که در زندگی روزمره ممکن است شما را تهدید کند به بیمه دانا منتقل کنید.

خرید طرح مهر بیمه دانا از ازکی

ازکی به عنوان مرکز مشاوره و انتخاب بیمه امکان مقایسه و خرید آنلاین بیمه‌های مختلف از جمله بدنه، شخص ثالث، عمر، مسافرتی، درمان و … برای شما ایجاد کرده است و می‌توانید از طریق دریافت مشاوره تخصصی کارشناسان ازکی، بیمه مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنید.

ازکی طرح مهر بیمه دانا را در کنار سایر خدمات خود عرضه می‌کند که شما می‌توانید برای خرید و دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ازکی تماس بگیرید.

نمایش بیشتر

46 دیدگاه

  1. سلام
    خسته نباشین
    بنده طرح اقساطی بیمه شخص ثالث ماشین رو بصورت اقساطی چهار ماهه پرداخت کردم امروز اشتباها یه مبلغ زیادی به این شماره واریز کردم چطوری میشه پول به‌حساب برگرده

    1. سلام و وقت بخیر.
      اگر بیمه نامه تون رو از ازکی خریدیدن، با شماره 02154864 تماس بگیرین همکاران ما راهنماییتون میکنن.
      اگر هم از دفاتر یا نمایندگی های دیگه خریداری کردید، باید با خودشون تماس بگیرین

    2. سلام
      به نزدیکترین بانک مهر مراجعه کنید
      با داشتن کارت ملی و مدارک
      مبلغ اضافه واریزی رو به شما برمیگردونن

    1. سلام وقتتون بخیر.
      اگه منظورتون حسابی هست که در بانک قرض الحسنه مهر ایران باز کردید، بله بیمه دانا میتونه از اون حساب برداشت کنه.

  2. باسلام . بند در بانک مهر ایران حساب دارم آیا برای خرید بیمه دانا طرح مهر دانا نیاز به افتتاح مجدد حساب هست یا خیر؟

  3. سلام،بنده قسط معوقه دارم و مسیج اومده که پرداخت کنید وگرنه قانونی برخورد میشه،فعلا نمیتونم،تا دو هفته دیگه،چه برخوردی میشه یعنی؟

    1. با سلام وقت بخیر.
      از شرکت بیمه بپرسید که چه روال اداری رو پیش میگیره و منظور از برخورد قانونی چی هست.چون این موضوع کاملا بستگی به شرکت بیمه داره.

  4. سلام طرح مهردانا رو برا بیمه نامه شخص ثالث اتوموبیل سواری با چه مبلغی باید خرید کنم؟

    1. سلام و وقت بخیر.
      قیمت بیمه شخص ثالث در همه شرکت های بیمه ثابته و در طرح مهر دانا هم تفاوتی نداره. شما میتونید توی سایت ازکی اطلاعات خودروتون رو وارد کنید و قیمت بیمه شخص ثالث رو مشاهده کنید

    1. سلام روز شما هم بخیر.
      بله یکی از شرایط این بیمه نداشتن چک برگشتی و بدهی بانکی هست

  5. برای پرداخت فقط کافیه مبلغ قسط رو به شماره کارت مجازی به اسم خودمون واریز کنیم؟ کار دیگه ای نیاز نیست؟

  6. سلام،آیا در این طرح،شخصی که میخواهد ماشین خود را بیمه کند،باید هزینه ای برای افتتاح حساب در بانک مهر پرداخت کند،مقدار این مبلغ چقدر است؟ممنون از شما

  7. سلام این بخشودگی جرائم شامل بیمه شخص ثالث‌هم میشه من یکسال از بیمه قبلی ام گذشته

    1. سلام و وقت بخیر.
      بخشودگی جرائمی که در حال حاضر وجود داره فقط مربوط به موتورسیکلته

  8. باسلام من میخام وام بگیرم ازبانک صادرات استعلام ک گرفتن مبلغ کامل بیمه نامم برام بدهی میزنه و نمیتونم وامم بگیرم چون ماشینم بیمه دانا با همین طرح مهر بیمه کردم و بعنوان ذینفع اسمم داخل بیمه نامه ذکر شده این باید ب چ صورتی پاک بشه از استعلامم

  9. باسلام ببخشید هنوز طرح مهر دانا فعاله؟با شعبه بیمه تماس گرفتن گفتن بانک فعلا این طرح رو انجام نمیده

  10. سلام من شماره کارت واریز اقساطبیمه که نمایندگی برای من در بانک مهر حساب باز کرده بود رو گم کردم چگونه دوباره بهش دسترسی پیدا کنم

  11. برای خرید طرح مهر دانا بدهی بانکی نداشتن یعنی پرداخت قسط به هیچ بانکی نداشته باشیم؟یا اینکه معوقه منظورشه؟ منظور به بانک قرض الحسنه مهر یا همه بانک ها نباید بدهی داشت؟

  12. سلام من امروز ماشین خودم رو بیمه کردم با این طرح ولی دیگه کارمزد و سود کمی میگیرند

  13. سلام
    بیمه گزار ما قبل از استعلام بیمه رو صادر کرده حالا بانک گفته معوقه دارین برین معوقاتتون رو بدین که وام طرح بهتون تعلق بگیره . الاندمقصر دفتر بیمه هست که سهل انگاری کرده . چه باید بکنیم؟

    1. سلام دوست عزیز
      اصولا چنین چیزی رو باید یا از طریق خود کارگزاری بیمه پیگیری کنین یا به صورت قانونی.

  14. برای این وام بیمه .من حسابی تو بانک مهر ندارم .چجور بهم این وام رو میدن ؟مطمعنا بدون چک وضامن و… که وام نمیدن؟

    1. سلام دوست عزیز
      برای بررسی شرایط دقیق‌تر این وام باید از طریق شرکت بیمه دانا و بانک مهر پیگیری کنید.

  15. سلام چن تا قسط معوقه دارم آیا جریمه دیرکرد پرداخت هم داره این طرح و روزی چقد جریمه میکنه

    1. سلام دوست عزیز
      منظورتون جریمه دیرکر اقساط هست یا خرید بیمه؟ اگه منظورتون بیمه هست در هر شرایطی در صورت بیمه نکردن جریمه دیرکرد میخوره ولی در مورد اقساط بهتره از بانک به صورت دقیق بپرسین.

  16. سلام من اقساط را پرداخت کردم الان چک که دادم باید از بیمه تحویل بگیرم یا از بانک؟

    1. سلام دوست عزیز
      اگر به بیمه دادین از شرکت بیمه و اگر به بانک دادین باید از بانک بگیرین

  17. بیمه اولش گفت چک را خودمون تحویل میدیم حالا میگه باید با صاحب چک بری بانک تحویل بگیری من بخاطر یه چک باید از اصفهان برم شاهین شهر تازه صاحب چک را هم با خودم ببرم در صورتی که یک شعبه از بانک شما سر کوچه ما هست ودفتر بیمه یه چهار راه پایین تره لطفا راهنمایی کنید چرا امضای چک را در نمیارن وتحویل بیمه بدن؟ چرا؟

    1. سلام دوست عزیز
      ممکنه بعضی از شرکت‌ها چنین مشکلاتی رو بوجود بیارن که بیشتر بخاطر عدم هماهنگی بین شعب بانک و شرکت بیمه هست.

  18. سلام من ۲۸دیماه موتورسیکلت بیمه کردم به صورت اقساط ودرست یک ماه بعد تماس گرفتن با بیمه اقساط موافقت نشده والان نمیتونم یک جا پرداخت کنم تکلیف چیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا