ازکی سلر

بیمه مسافرتی ورودی به ایران؛ از معرفی تا ثبت سفارش

مسافرت به ایران برای هر فردی تجربه‌ هیجان‌انگیزی است؛ چه ایرانی‌هایی که به دلایل مختلف در کشورهای خارجی زندگی می‌کنند و چه توریست‌هایی که برای دیدن جاذبه‌های متنوع کشورمان به اینجا سفر می‌کنند. در کنار همه‌ خاطرات خوب سفر، خطرهایی هم وجود دارد که ممکن است به مشکلاتی برای مسافر تبدیل شود. این مشکلات ممکن است شامل گم کردن مدارک مسافرتی مانند گذرنامه، گواهینامه و مدارک کنسولی، تا اتفاقات بزرگ‌تری مثل بیماری و یا تصادف در سفر باشد. به همین دلیل، بیمه مسافرتی ورودی به ایران می‌تواند به عنوان یک راه‌حل برای حفظ امنیت مسافرین و محافظت از آن‌ها در برابر این مشکلات مهم باشد.

این بیمه باتوجه‌به اهمیت و ضرورتی که دارد به عنوان یکی از خدمات ازکی ارائه می‌شود. بااین‌حال چون مخاطبان و مشتریان این بیمه هنگام خرید در ایران نیستند، ممکن است دسترسی فروشنده‌های ازکی به آنها کار دشواری باشد؛ به همین دلیل در این مقاله، پس از معرفی بیمه مسافرتی ورودی به ایران و نحوه‌ی ثبت سفارش آن، راه‌کارهایی برای دسترسی به بازار فروش این بیمه آمده است. با ما همراه باشید.

بیمه مسافرت ورودی به ایران چیست؟

بیمه مسافرتی ورودی به ایران، یک نوع بیمه سفر است که برای مسافرانی که قصد سفر به ایران را دارند، در نظر گرفته شده است. هدف اصلی بیمه مسافرتی ورودی به ایران حفظ امنیت و محافظت مالی مسافران در مواجهه با مشکلاتی است که ممکن است در سفر به ایران رخ دهد. این بیمه پوشش‌هایی را برای خسارات مالی ناشی از مواردی مانند تاخیر در پرواز، بیماری و حوادث درمانی، تصادفات و آسیب‌های متعدد دیگر فراهم می‌کند. در صورت بروز هرگونه مشکل و ضرر مالی، بیمه مسافرتی ورودی به ایران به افراد کمک می‌کند تا خسارت‌های ناشی از آن را جبران کنند و این امر برای آنها، باعث آرامش بیشتر در سفر به ایران خواهد شد. کارمزد فروش این بیمه‌ برای ازکی سلرها حداقل ۱۲ درصد است و برای سلر‌های پر فروش تا ۱۸ درصد افزایش پیدا می‌کند و این عدد می‌تواند شما را برای کسب سهمی از این بازار بکر ترغیب کند. 

پوشش‌ها و سقف تعهدات بیمه مسافرت‌های ورودی

پوشش‌های بیمه مسافرتی ورود به ایران و سقف تعهدات آن معمولا به نوع بیمه و شرکتی بستگی دارد که بیمه از آن خریداری می‌شود. برخی از پوشش‌های اصلی و پایه این بیمه عبارت‌ است از:

پوشش بیماری

 این پوشش شامل هزینه‌های درمان، مشاوره و داروها در صورت بیماری و دیگر مشکلات پزشکی در طول سفر است.

پوشش تصادف 

در صورت وقوع حادثه‌ای که منجر به آسیب جسمانی به مسافر شود، با کمک این پوشش همه یا بخشی از هزینه‌های درمانی فرد جبران می‌شود.

پرداخت هزینه‌های بازگشت

به طور کلی هزینه‌های بازگشت خود فرد یا وابستگان زیر ۱۵ سال آن‌ها به محل زندگی مانند پرداخت هزینه‌های بازگشت کودکان زیر ۱۵ سال بیمه شده به همراه یک سرپرست به  کشور مبدع در شرایط خاص یا پرداخت هزینه بازگشت غیر منتظره بیمه شده به دلیل مسائل پزشکی یا فوت بستگان  به کمک این بیمه نامه تحت پوشش قرار داده می‌شود.

از آن‌جایی که پوشش‌های بیمه مسافرتی ورودی به ایران به موارد گفته شده محدود نمی‌شود، در ادامه جدول همه پوشش‌ها و سقف تعهدات بیمه مسافرتی ارائه شده توسط این بیمه آورده شده است:

بیمه مسافرتی ورودی به ایران

بیمه مسافرتی ورودی به ایران را به چه افرادی بفروشیم

بیمه مسافرتی ورودی به ایران برای تمامی مسافرانی که به ایران سفر می‌کنند، بسیار مفید است. به شما به عنوان یک فروشنده حرفه‌ای بیمه توصیه می‌کنیم که برای فروش بیمه مسافرتی ابتدا با نزدیکان و آشنایان خود که قصد سفر به ایران را دارند، درباره خدمات و شرایط پوشش‌های این بیمه صحبت کنید و آنان را با انواع بیمه‌های مسافرتی ورودی آشنا کنید. در گام بعدی می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی در رابطه با این بیمه‌نامه صحبت و ایرانی‌های دیگری را هم به خرید این بیمه‌ ترغیب کنید.

بهتر است به مشتریان خود نشان دهید که بیمه مسافرتی ورودی به ایران پوششی کامل برای مسافران است و در صورت بروز هرگونه مشکل در سفر،  شرکت بیمه از آنان در برابر خسارت‌های مختلف مالی و جانی محافظت می‌کند. به مشتریان خود توضیح دهید که با خرید بیمه مسافرتی ورودی به ایران، می‌توانند با آرامش بیشتری به سفر خود ادامه دهند. همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل در سفر، آنها می‌توانند خسارت‌های مالی ناشی از آن را با خیال راحت جبران کنند. در نهایت، شما باید با ارائه اطلاعات دقیق و جامع به مشتریان خود، آنان را در خرید بیمه مسافرتی ورودی به ایران راهنمایی کنید و تجربه خوبی را برایشان به ارمغان آورید.

هزینه خرید بیمه مسافرتی ورودی به ایران

هزینه خرید بیمه مسافرتی برای مسافرانی که قصد ورود به ایران را دارند، به چند عامل بستگی دارد. اولین عامل، پوشش‌ها، سقف تعهدات و محدودیت‌های بیمه است. بیمه‌های با پوشش وسیع‌تر، سقف تعهدات بیشتر و محدودیت‌های کمتر معمولا هزینه بیشتری دارند. عامل دوم مدت زمان اقامت مسافر در ایران است. هرچه مدت اقامت بیشتر باشد، هزینه بیمه بیشتر می‌شود. عامل سوم سن متقاضی‌های خرید بیمه است. هرچه سن آن‌ها بیشتر باشد، برای خرید بیمه مسافرتی ورودی به ایران باید هزینه بیشتری پرداخته شود. به طور کلی، هزینه بیمه مسافرتی ورودی به ایران بین ۷۵ هزار تا ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است. با این حال، در صورتی که مشتری شما تقاضای پوشش‌های بیشتر و محدودیت‌های کمتر داشته باشد، ملزم به پرداخت هزینه بیشتری می‌شود. 

برای مسافرانی که به ایران وارد می‌شوند چطور بیمه بخریم؟

برای خرید بیمه مسافرتی ورودی به ایران برای مشتریان خود می‌توانید از طریق صفحه بیمه مسافرین ورودی به ایران ازکی اقدام کنید. برای این کار تنها لازم است بازه سنی فرد متقاضی و مدت زمان سفرش را وارد کنید. در حال حاضر این بیمه در وبسایت ازکی فقط توسط بیمه سامان ارائه می‌شود. قبل از خرید بیمه، بهتر است شرایط پوشش، سقف تعهدات بیمه و هزینه‌های آن و همچنین قوانین این بیمه را به خوبی بدانید تا بتوانید به مشتری خود در تصمیم‌گیری کمک کنید. 

نکاتی برای ثبت سفارش بیمه مسافرتی ورودی به ایران

برای فروش بیمه مسافرتی ورودی به ایران باید به نکات زیر توجه کنید:

  • آشنایی با محصول: شما باید به طور کامل در رابطه با شرایط و پوشش‌های بیمه مسافرتی ورودی به ایران آشنا باشید تا بتوانید به مشتریان خود توضیح دهید که این بیمه چه پوشش‌هایی دارد و سقف تعهدات آن چقدر است. هر مشتری باید به صورت کامل و جامع در جریان جزئیات و شرایط بیمه‌ای که می‌خرد باشد تا در صورت بروز مشکلی بداند باید انتظار چه حمایت‌ها و پشتیبانی‌هایی را از سوی بیمه داشته باشد.
  • توضیحات به مشتری: شما باید به مشتریان خود توضیح دهید که بیمه مسافرتی ورودی به ایران برای چه افرادی مناسب است و به چه دلایلی باید این بیمه را تهیه کنند.
  • اطلاع از قوانین و مقررات: شما باید با قوانین و مقررات بیمه مسافرتی ورودی به ایران آشنا باشید تا بتوانید به مشتریان خود در انتخاب بهترین پوشش‌های بیمه کمک کنید؛ به طور مثال شما باید بدانید که پوشش بیمه دقیقا از چه زمانی آغاز می‌شود تا چه زمانی ادامه دارد تا بتوانید به خوبی مشتری خود را راهنمایی کنید. 
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا