اتاق خبر

بازدید توسط مشتری به ازکی اضافه شد!

به خاطر بالا رفتن قیمت ماشین و آمار بالای تصادف و دزدی خرید بیمه بدنه برای همه لازم است. برای خرید بیمه بدنه انجام «بازدید خودرو» ضروری است. این کار می‌تواند زمان‌بر باشد و روند خرید بیمه بدنه ماشین شما را افزایش دهد. ازکی برای این‌ که خرید بیمه بدنه را برای شما آسان‌تر کند، گزینه «بازدید توسط مشتری» را برایتان قرار داده است. با استفاده از این گزینه نیازی به مراجعه کارشناس بازدید خودرو، در محل مورد نظر شما یا مراجعه حضوری به مراکز بازدید نیست. بلکه می‌توانید با گرفتن چند عکس خودتان، کارشناس بازدید ماشینتان باشید.

راهنمای کامل بازدید بیمه بدنه توسط مشتری

ویدئو راهنمای کامل بازدید توسط مشتری را در ادامه مشاهده می‌کنید. تمام مراحل بازدید ماشین را کامل برایتان توضیح داده‌ایم. کافی است تا تصاویری که خودتان از ماشینتان گرفته‌اید را برای ما ارسال کنید. در ادامه فرآیند، کارشناسان ما تصاویر ارسالی را بررسی می‌کنند و در صورت تایید،‌ بیمه بدنه ماشین شما در چند ساعت صادر می‌شود.

مزایای بازدید خودرو توسط مشتری

با انتخاب این گزینه علاوه بر اینکه فرآیند صدور بیمه ماشین شما ساده می‌شود بلکه کیف پول ازکی شما هم ۳۰ هزار تومن شارژ می‌شود. بعد از دیدن ویدیو بازدید توسط مشتری ازکی می‌توانید این کار را بسیار ساده و آسان انجام دهید و البته اختیار کامل زمان انجام بازدید ماشین در دست خودتان است.

نکات مهم برای انتخاب گزینه «بازدید توسط مشتری»

  • اهمیت سرعت عمل، دقت به نکات راهنما و تصویر نمونه
  • گرفتن اجازه ضبط ویدئو از زمان شروع تصویربرداری برای تایید سلامت ظاهری، زمان روشن کردن و حرکت خودرو
  • فعال نبودن این گزینه برای بعضی از شرکت‌های بیمه
  • امکان بازدید توسط مشتری برای خودروهای با حداکثر ارزش ۱ میلیارد تومان

خرید آنلاین بیمه بدنه از ازکی

یکی از معیارهایی خرید بیمه بدنه، پایین بودن قیمت بیمه‌ نامه بدنه است. اگر برای استعلام بیمه بدنه از ازکی استفاده کنید، به راحتی می‌توانید از تمامی تخفیف‌های ارائه شده اطلاع داشته باشید و خرید بیمه بدنه با بهترین قیمت را سریع و ساده انجام دهید. برای خرید بیمه بدنه از سایت ازکی 4 مرحله پیش رو دارید: اول مشخصات خودروی خود را وارد کنید. سپس نرخ و شرایط بیمه بدنه خودروی خود را در برترین شرکت‌های بیمه کشور مشاهده و با هم مقایسه کنید و بر اساس اولویت‌های خود یکی از بیمه‌ها را انتخاب کنید. پس از تأیید اطلاعات در مرحله بعد، باید اطلاعات شخصی را وارد و سپس عکس پشت و روی کارت خودرو و بیمه‌نامه قبلی بدنه خود را ارسال کنید. مرحله بعدی انجام بازدید بیمه بدنه است که در صورت تمایل می‌توانید از امکان بازدید توسط مشتری استفاده کنید. در مرحله نهایی می‌توانید هزینه بیمه‌نامه خود را به صورت آنلاین پرداخت کنید. صدور بیمه بدنه ماشین شما در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌شود و رایگان به آدرس مورد نظرتان ارسال خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا