اتاق خبر

ازکی از امروز با بیمه موبایل، تبلت و لپ تاپ در خدمت شماست! | خرید بیمه موبایل در «ازکیـ»

بیمه موبایل در «ازکیـ» رونمایی شد! ازکی یکی از اولین شرکت‌‌های بیمه آنلاین است که از امروز به ارائه بیمه موبایل در سامانه خود‌ می‌پردازد.

ازکی همیشه به دنبال راحتی شما و ایجاد فضایی مطمئن برای خرید بیمه است. به همین منظور علاوه بر سایر رشته‌‌های بیمه‌‌ای مثل بیمه‌‌های خودرو، بیمه عمر، بیمه تکمیلی، بیمه آتش سوزی و زلزله و …. امکان مقایسه و خرید آنلاین بیمه موبایل را برای شما مردم عزیز فراهم کرده است.

بیمه موبایل چیست؟ چگونه از ازکیـ بیمه موبایل بخریم؟

بیمه موبایل به عنوان بیمه‌‌ای جدید اما بسیار مفید و ضروری، توسط تعدادی از شرکت‌‌های پیشروی بیمه ارائه‌ می‌شود.

در صورتی که شما از گوشی موبایل هوشمند، تبلت یا لپ تاپ استفاده‌ می‌کنید، حتما به محفاظت از آن اهمیت‌ می‌دهید. آن هم با توجه به قیمت بالا و اهمیت بسیار زیاد این وسایل الکترونیکی در زندگی امروزی.

اگر بدانید بیمه موبایل مواردی مثل ضربه خوردگی و شکست، آتش سوزی، سرقت و … را تحت پوشش قرار‌ می‌دهد و در عین حال حق بیمه بسیار مناسب و ناچیزی هم دارد، حتما به خرید آن فکر خواهید کرد.

اما خبر خوب این است که برای خرید بیمه موبایل راه بسیار سریع و ساده ای در پیش دارید. چون ازکی با ارائه بیمه موبایل این امکان را به شما‌ می‌دهد تا با وارد کردن اطلاعات موبایل، تبلت یا لپ تاپ خود قیمت این بیمه را در شرکت‌‌های مختلف مشاهده و با هم مقایسه کنید.

اگر نیاز به دریافت اطلاعاتی در مورد بیمه موبایل، شرایط و ویژگی‌‌های آن داشتید، مشاوران ازکی در خدمت شما هستند تا سوالات شما را به صورت تلفنی و با حوصله و دقت پاسخ دهند.

همچنین از این به بعد می‌توانید مقالات جامع و مفیدی را در مورد بیمه موبایل در ازکی مگ (وبلاگ ازکی) مطالعه کنید.

ازکی بیمه نامه موبایل شما را تا پایان روز کاری صادر کرده و برایتان به صورت رایگان ارسال خواهد کرد.

صبر کنید! هنوز یک نکته مهم دیگر باقی مانده است.

با خرید بیمه موبایل شما یک بیمه آتش سوزی رایگان، تخفیف بیمه شخص ثالث و بدنه هم دریافت خواهید کرد.

پس بهتر است همین الان برای خرید بیمه موبایل در ازکی اقدام کنید.

بیمه موبایل از امروز در ازکی!

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا