بیمه تکمیلی درمان

فهرست کامل مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه کمک رسان ایران

شرکت‌های بیمه تعهد می‌دهند تا در ازای دریافت حق بیمه، خسارت شما را پرداخت کنند اما کمک رسان ایران (SOS) شرکت بیمه نیست بلکه خدمات مورد نیاز را در اختیار شما قرار می‌دهد و هزینه آن را از شرکت بیمه می‌گیرد. خدمات و مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه کمک رسان ایران بسیار کامل است به همین دلیل شرکت‌های بیمه زیادی از جمله بیمه پاسارگاد و بیمه سامان با آن همکاری می‌کنند. برای اطلاع از فهرست کامل مراکز طرف قرارداد با بیمه کمک رسان ایران در ادامه با ما همراه شوید.

مراکز طرف قرارداد بیمه sos پاسارگاد

شرکت بیمه پاسارگاد برای بیمه درمان تکمیلی خود با شرکت sos‌ همکاری می‌کند. امکان درخواست و صدور معرفی نامه آنلاین توسط شرکت کمک رسان فراهم شده است و می‌توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری یا ارسال فکس از خدمات درمانی با بیمه استفاده کنید.

اگر از بیمه‌گزاران شرکت بیمه پاسارگاد هستید علاوه بر مزایایی که در بیمه‌نامه و چهارچوب تعهدات به آن اشاره شده است از خدمات زیر هم بهره‌مند می‌شوید:

  • خدمات پاراکلینیکی و تشخیصی در مراکز طرف قرارداد کمک رسان: امکان مراجعه به اکثر مراکز پاراکلینیکی سراسر کشور تنها با ارائه کارت ملی
  • بستری در بیمارستان‌ طرف قرارداد SOS: دریافت معرفی نامه آنلاین تنها با کارت شناسایی معتبر و دستور بستری در کم‌ترین زمان

مراکز طرف قرارداد بیمه sos سامان

تفاوتی ندارند که شرکت بیمه شما پاسارگاد باشد یا سامان، از هر شرکتی که بیمه بخرید، فهرست مراکز طرف قرارداد بیمه sos سامان برای شما یکسان است.

مواردی که در بیمه پاسارگاد به آن اشاره کردیم برای بیمه سامان هم صادق است. همچنین اگر مایل باشید به مراکز غیر طرف قرارداد شرکت کمک رسان مراجعه کنید باید بعد از دریافت خدمات و تسویه حساب، مدارک مورد نیاز شامل: دستور پزشک، اصل صورتحساب پرداختی، اصل نتیجه و گزارش خدمات (عکس، سونوگرافی، شرح و …) را به نماینده شرکت خود ارائه دهید، هزینه مطابق با شرایط بیمه‌نامه در اسرع وقت تامین خواهد شد.

مراکز طرف قرارداد بیمه sos

مراکز طرف قرارداد بیمه sos در تهران

شرکت کمک رسان ایران با بیش از ۳۰۰۰ مرکز درمانی در سراسر کشور قرارداد دارد و برای بیش از ۳،۵۰۰،۰۰۰ مورد معرفی نامه آنلاین صادر کرده است. اکثر بیمارستان‌های خوب شهر تهران در فهرست مراکز طرف قرارداد کمک رسان دیده می‌شوند. قبل از مراجعه به مرکز درمانی و بیمارستان‌های طرف قرارداد حتما نوع قرارداد را در نظر بگیرید. مثلا در بعضیپ از بیمارستان‌ها تنها خدمات بستری ارائه می‌شود،‌ بعضی دیگر خدمات پاراکلینیکی هم دارند. همچنین در بخش اطلاعات بیشتر می‌توانید از امکان صدور معرفی‌نامه و معرفی نامه آنلاین sos در هر مرکز مطلع شوید.

    لیست مراکز آزمایشگاهی طرف قرارداد با بیمه sos در تهران

دانلود

لیست بیمارستان های خصوصی طرف قرارداد بیمه sos در شهر تهران

دانلود

لیست مراکز تصویربرداری طرف قرارداد شرکت کمک رسان در تهران

دانلود

مراکز طرف قرارداد بیمه sos اصفهان

در استان اصفهان ۱۷۵ بیمارستان، کلینیک، دندان پزشکی، داروخانه، آزمایشگاه، مرکز تصویربرداری، درمانگاه، مرکز جراحی و … طرف قرارداد با کمک رسان ایران هستند. در ادامه می‌توانید لیست کامل مراکز آزمایشگاهی،‌ بیمارستان‌های خصوصی و مراکز خصوص طرف قرارداد بیمه کمک رسان اصفهان را دانلود کنید.

این مراکز در شهرهای اصفهان، شهررضا، کاشان، آران و بیدگل، زرین شهر، نایین،‌ گلپایگان و بهارستان قرار گرفته‌اند.

    لیست مراکز آزمایشگاهی طرف قرارداد با بیمه sos در اضفهان

دانلود

لیست بیمارستان های خصوصی طرف قرارداد sos در شهر اصفهان

دانلود

لیست مراکز تصویربرداری طرف قرارداد شرکت کمک رسان در اصفهان

دانلود

مراکز طرف قرارداد بیمه sos رشت

رشت یکی از شهرهای گردشگری کشور است و به جز ساکنان این شهر و استان، بسیاری از مسافران هم ناچار به مراجعه به مراکز درمانی رشت می‌شوند. شرکت کمک رسان ایران با ۲۳۴ مرکز درمانی در استان گیلان قرارداد دارد تا خیالتان از بابت درمان آسوده باشد.

مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه کمک رسان این استان در شهرهای، رشت، خمام، لاهیجان، فومن، تالش، ماسال، لشت نشا، کوچصفهان، آستارا، آستانه اشرفیه، بندانزلی و کیاشهر قراردارند.

    لیست مراکز آزمایشگاهی طرف قرارداد با بیمه sos در رشت

دانلود

لیست بیمارستان‌های طرف قرارداد sos در استان گیلان

دانلود

لیست مراکز تصویربرداری طرف قرارداد شرکت کمک رسان رشت

دانلود

مراکز طرف قرارداد بیمه sos اهواز

شرکت کمک رسان ایران با ۲۲۰ مرکز درمانی در استان خوزستان قرارداد دارند. می‌توانید در شهرهای اهواز، ماهشهر، گتوند، اندیمشک، سوسنگرد، رامهرمز، شوش، شادگان، هفتکل، شوشتر و مسجد سلیمان به این مراکز مراجعه کنید.

شرکت کمک رسان ایران با ۴ بیمارستان خصوصی، بیمارستان اروند، بیمارستان آریا، بیمارستان مهر و بیمارستان آپادانا در شهر اهواز قرار دارد.

    لیست مراکز آزمایشگاهی طرف قرارداد با بیمه sos در اهواز

دانلود

لیست داروخانه‌های طرف قرارداد sos در استان خوزستان

دانلود

لیست مراکز تصویربرداری طرف قرارداد شرکت کمک رسان در اهواز

دانلود
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا