اتاق خبر

مسابقه داستان‌نویسی ازکی در سایت ویرگول

ازکی، قصد دارد شما را به یک بازی و مسابقه وبلاگی دعوت کند که در ویرگول برگزار می‌شود. در این مسابقه، قرار است شما تخیل خود را به کار بیندازید و به زبان طنز، برای ما بنویسید که اگر ابرقهرمان بیمه‌ای (در یک فیلم و سریال) بودید و یا می‌توانستید جلوی یک حادثه را بگیرید، چه اتفاقی رخ می‌داد. این بازی، شما را به چالش می‌کشد که به هر موضوعی حول‌وحوش بیمه فکر کنید و با خیال‌پردازی خود یک داستان فانتزی بنویسید و شانس خود رو برای بردن جایزه‌های متنوع آزمایش کنید.

#بسپرش_به_ازکی

هرچند که هنوز وقتی درمورد بیمه صحبت می‌کنیم، فقط بیمه خودرو و آن‌هم فقط بیمه شخص ثالث در نظر بعضی افراد شکل می‌گیرد، اما ازکی، به‌عنوان پلتفرم آنلاین مقایسه و استعلام بیمه که در تمام طول تحقیق، انتخاب و خرید بیمه‌نامه‌ همراه کاربران است، تلاش دارد که بگوید شرکت‌های بیمه امروز خدمات بسیار گسترده‌ای ارائه می‌دهند و  به زندگی تمام افراد وارد شده و صرف‌نظر از ابعاد حادثه، آمادگی مقابله با هرگونه اتفاقی را که در زندگی ما رخ می‌دهد، دارد و فقط کافی است رویدادهای زندگی خود را به آن‌ها بسپاری؛ مثلاً #بسپرش_به_ازکی.

از این سه موضوع یکی را انتخاب کنید

ما برای اینکه خدمات بیمه را بهتر درک کنید، کمپینی برگزار کردیم. فقط لازم است شما یک داستان در سایت ویرگول با موضوعاتی که در پایین گفته شده، با زبان طنز بنویسید و با ما به اشتراک بگذارید.

موضوع اول) شاید لازم باشد برای این قسمت، به یکی از حوادثی که در زندگی‌تان رخ داده، فکر کنید. بعد باید با ماشین زمان حرکت کنید و به عقب برگردید! دقیقاً به جایی قبل از آن حادثه و برایش بیمه خریداری کنید. خب حالا آن رویداد را به زبان طنز برای ما بنویسید.

موضوع دوم) همه ما در خانواده، یک عضو همدل و امن داریم که در هر شرایطی، فقط به فکر کنترل اوضاع و جلوگیری از بحران است. حالا یکی از بیمه‌های ازکی را انتخاب کنید و برای ما بنویسید که آن بیمه، شبیه کدام یک از اعضای خانواده یا آشنایان شماست.

موضوع سوم) برای این موضوع، لازم است تصور کنید که به سینما رفتید و فیلمی پر از صحنه‌های اکشن در حال پخش است؛ از ماجراهای رمانتیک گرفته تا دزدی و قاچاق یا جنگ‌های فضایی. حالا شما می‌توانید در این سینما، یک «ابرقهرمان بیمه‌ای» باشید. برایمان بنویسید دوست دارید در کدام از سکانس‌ها، در کنار ستاره‌ فیلم باشید و به او کمک کنید؟

قوانین نوشتن داستان

برای نوشتن یکی از این سه موضوع، فقط لازم است که:

یک) در پست‌ها حتما باید از تگ #بسپرش_به_ازکی استفاده کنید.

دو) مدت مطالعه پست حداقل باید دو دقیقه باشد.

سه) پست حتما باید در زمان چالش منتشر شده باشد.

نحوه ارزیابی داستان‌ها و جایزه‌ها

جایزه ازکی

مدت این چالش هم از ۳ آبان تا ۱۵ آذر ۱۴۰۱ است و داوری آثار ارسالی تا پایان آذرماه انجام می‌گیرد.

نکته: مطالب ارسال‌شده شما، از نظر محتوا، جذابیت و مهم‌تر از همه خلاقیتتون در بیان موضوع بررسی می‌شود و در نهایت با ارزیابی هیئت‌داوران که آنالی اکبری (نویسنده)، شادی شیرازی (مدیر محتوای ازکی) و زهرا خوب‌بخت (مدیر محتوای ویرگول) هستند، امتیاز داده می‌شود. به هر متنی که بالاترین امتیاز را هم کسب کند، به‌ترتیب جوایز زیر تعلق می‌گیرد:

نفر اول) گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A54 5G

نفر دوم) تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A8

نفر سوم) کتاب خوان فیدیبوک مدل F2

نفر چهارم تا دهم) مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 8

 

برای شروع در این مسابقه داستان‌نویسی، این صفحه را ببینید.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا