ازکی سلر

همه آنچه درباره فروش اقساطی در ازکی سلر باید بدانید

در ازکی سلر امکان فروش اقساطی بیمه وجود دارد. به خاطر زیاد شدن قیمت‌ بیمه، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا بیمه خودشان را قسطی بخرند. با فروش قسطی بیمه می‌توانید فروش خود را افزایش دهید و رضایت مشتری‌های خود را تضمین کنید. برای کسب اطلاعات کامل درباره فروش قسطی در ازکی سلر و جزییات آن در ادامه با ما همراه شوید.

جزییات فروش قسطی بیمه با ازکی سلر

در حال حاضر ۳ روش برای فروش قسطی بیمه در ازکی سلر وجود دارد.

۱. فروش قسطی با چک

برای فروش قسطی باید مشتری شما حتما دسته چک داشته باشد. در زمان خرید بیمه، قسط اول را پرداخت می‌کند و به تعداد اقساطش به شما چک می‌دهد. کافی است تا تصاویر چک را در سایت بارگذاری کنید تا بیمه مشتری صادر شود. سفیران ازکی زمانی که بیمه‌نامه را به شما یا مشتری تحویل می‌دهند، اصل هر چک را از شما یا مشتری دریافت می‌کنند و فرایند فروش قسطی کامل می‌شود.

در حال حاضر در شهرهای تهران، کرج، قم، اصفهان، شیراز، مشهد، اهواز، تبریز، قزوین، همدان و استان گیلان امکان فروش قسطی وجود دارد و به مرور زمان باتوجه‌به نیاز شهرها به تعداد این شهرها اضافه می‌شود. دلیل این محدودیت آن است که باید چک به صورت فیزیکی از مشتری تحویل گرفته شود.

۲. فروش قسطی با سفته آنلاین در ازکی‌وام

فروش قسطی بیمه با سفته الکترونیکی یکی از امکاناتی است که به‌زودی برای فروشندگان ازکی فعال خواهد شد. ازکی‌وام، از پلتفرم‌های ارائه‌دهنده خدمات اعتباری است. با استفاده از سرویس ازکی وام، در مورد بیمه شخص ثالث که جزء بیمه‌های پرفروش محسوب می‌شود، امکان فروش اقساطی بدون چک و تنها با سفته‌ الکترونیکی برای شما فروشندگان ایجاد می‌شود.

در فروش اقساطی بیمه با ازکی وام می‌توانید در سایت ازکی با انتخاب ۲ شرکت بیمه تعاون و آسیا نسبت به فروش اقساطی بیمه در بازه‌های ۹ یا ۱۱ ماهه اقدام کنید. البته ازکی‌وام در تلاش است که در مراحل بعدی به‌زودی امکان خرید اقساطی بیمه را برای دیگر شرکت‌ها و همچنین انواع بیمه‌های دیگر هم فراهم کند.

در این نوع فروش قسطی بیمه، نیازی به ارائه ضامن نیست و فقط با ارائه سفته الکترونیکی ضمانت مشتری شما تایید می‌شود. اگر قصد دارید فروش بیمه مشتریان خود را به‌صورت اقساطی انجام دهید، می‌توانید با طی کردن مراحل زیر فرایند خرید قسطی بیمه خود را در پلتفرم ازکی‌وام انجام دهید. مراحل فروش قسطی بیمه از ازکی وام به شرح زیر است:

  • انتخاب نوع بیمه از سایت ازکی
  • انتخاب شرکت بیمه و روش پرداخت قسطی
  • احراز هویت مشتری و پرداخت هزینه عملیات
  • تکمیل و تایید اطلاعات
  • دریافت سفته الکترونیکی
  • پایان فرایند و دریافت بیمه‌نامه شخص ثالث

۳. فروش اعتباری در ازکی سلر

یکی از امکانات مهمی که ازکی سلر برای فروشندگان برتر در نظر گرفته، صندوق اعتباری است. با استفاده از این امکان، شما می‌توانید به جای هر بار پرداخت حق بیمه به صورت جداگانه، از صندوق اعتباری‌ای که در ازکی سلر دارید، استفاده کنید و پایان هر ماه تسویه‌حساب‌ خود را انجام دهید. بسته به امتیاز شما در پلتفرم ازکی سلر و رتبه شما بین فروشندگان، اعتبار بیشتری کسب می‌کنید.

افزایش درآمد با فروش قسطی در ازکی سلر

ازکی سلر با امکانات مختلفی که در اختیار شما قرار می‌دهد، کمک می‌کند تا فروش خود را افزایش دهید و درآمد بیشتری داشته باشید. فروش انواع بیمه از شرکت‌های مختلف در کنار امکان فروش قسطی از مهم‌ترین این امکانات است. فراموش نکنید که در تمام فرآیندهای فروش بیمه ما در کنار شما هستیم تا مشتریان خود را راضی نگاه‌دارید.

نمایش بیشتر

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا