ازکی سلر

کارمزد فروش بیمه در ازکی سلر چگونه محاسبه می‌شود؟

مبلغ کارمزد فروش هر بیمه در ازکی سلر چقدر است و چگونه پرداخت می‌شود؟ در این مطلب به این سوال پاسخ می‌دهیم و درصد کارمزد فروش هر رشته بیمه‌ای را جداگانه به شما می‌گوییم. از این طریق می‌توانید با در نظر داشتن کارمزد فروش هر بیمه، برنامه فروش خود را پیش ببرید. پس برای اطلاع از نحوه محاسبه کارمزد فروش بیمه در ازکی سلر در ادامه با ما همراه شوید.

مقدار کارمزد فروش هر بیمه در ازکی سلر

برای محاسبه کارمزد انواع بیمه‌نامه ۲ اصل وجود دارد:

  • نکات آیین­‌نامه بیمه مرکزی؛
  • سیاست‌های شرکت ­بیمه.

در حال حاضر برای محاسبه کارمزد انواع بیمه‌نامه آیین نامه‌های شماره ۶۸ و ۸۳ مورد محاسبه قرار می‌گیرد. در حال حاضر فروشندگان بیمه ازکی طبق ۸۰ درصد کارمزدهای تعیین‌شده در این آیین نامه را دریافت می‌کنند. در ادامه جدول کارمزد فروش هر بیمه در ازکی سلر را مشاهده می‌کنید.

کارمزد (درصد) نوع بیمه
۳٫۵ ثالث خودرو
۸ بدنه
۳٫۵ ثالث موتور
۲۰ آتش سوزی منزل
۱۲ مسافرتی
۱۳٫۶ عمر
۱۲ درمان تکمیلی انفرادی
۲۰ مسئولیت پزشکان
۲۲ حوادث انفرادی
۲۰ مسئولیت آسانسور
۵ درمان تکمیلی شرکتی
۸ باربری مرسوله وارداتی
۱۲ آتش‌سوزی اصناف
۸ آتش سوزی تجاری، اداری
۲۰ کارفرما در قبال کارکنان (ساختمانی)
۲۰ کارفرما در قبال کارکنان (غیرساختمانی)
۲۰ مسئولیت حرفه‌ای مهندسین
۲۰ تمام خطر مهندسی (نصب و پیمانکاران)
۲۰ خوابگاه ها، مراکز آموزشی، ورزشی، سایر
۲۰ برگزارکنندگان اردو، تور مسافرتی، کوهنوردی
۲۰  انواع بیمه مسئولیت

توجه داشته باشید که این درصدها به صورت پایه به نمایندگان فروش ازکی سلر پرداخت می‌شود. ما فروشندگان را بر اساس میزان فروششان طبقه بندی می‌کنیم و هرچه فروشتان بیشتر باشد، درصد کارمزدی که به ازای فروش هر بیمه از ما دریافت می‌کنید، بیشتر می‌شود.

پنل فروشندگان ازکی سلر

تاثیر تخفیف‌ها بر کارمزد فروش بیمه ازکی سلر

در بازه‌های زمانی مختلف ازکی تخفیف‌هایی را برای شرکت‌های مختلف در نظر می‌گیرد که می‌توانند آن را در صفحه مقایسه مشاهده کنند. همچنین کد تخفیف‌هایی به آن‌ها می‌دهد که می‌توانند در زمان خرید اعمال کنند و حق بیمه کمتری بپردازند.

اگر به مشتری‌های خود بیمه‌های دارای تخفیف را بفروشید، به همان نسبت از کارمزد شما کم می‌شود و به اندازه حق بیمه پرداخت شده توسط مشتری، کارمزد دریافت می‌کنید. در نظر داشته باشید که در مقابل به خاطر پیشنهاد قیمت کم‌تر با استفاده از این تخفیف‌ها شانس شما برای فروش بیمه افزایش می‌یابد.

کارمزد بیمه درمان تکمیلی شرکتی

بیمه درمان تکمیلی سازمانی معمولا برای افراد با تعداد زیاد فروخته می‌شود. پیگیری فروش و پشتیبانی بیمه‌های سازمانی کاری زمان‌بر و دردسرساز است. اگر مایل باشید می‌توانید بخشی از انجام این کارها را به ما بسپارید. کارمزدی که به خاطر فروش بیمه درمان تکمیلی شرکتی دریافت می‌کنید، به این بستگی دارد که چه مقدار از فرآیندهای پیگیری و پشتیبانی را خودتان انجام می‌دهید و چه مقدار از آن را به ازکی می‌سپارید. کارمزد حق بیمه برای فروشندگان ازکی با توجه به میزان مشارکتی که دارند بر اساس جدول زیر محاسبه می‌شود :

سلر در پروسه فروش مذاکره و پشتیبانی خسارت به صورت کامل دخیل باشد و فقط استعلام نرخ و صدور از جانب شرکت ازکی باشد

۸۵% کارمزد بازاریابی ۱.۵ درصد حق بیمه
سلر در پروسه فروش و مذاکرات کامل دخیل باشد و فقط پشتیبانی خسارت، صدور و استعلام نرخ  به عهده ازکی باشد ۵۰% کارمزد بازاریابی

۵ درصد حق بیمه

سلر در پروسه فروش اعم از مشاوره، مقایسه و مباحث فنی دخیل نباشد و فقط اطلاعات شرکت و رابط بیمه ای را اعلام و ثبت کند و کارشناس فروش درمان به صورت کامل با شرکت اعلامی در ارتباط باشد

۱۵% کارمزد بازاریابی

۱۲.۵ درصد حق بیمه

البته در نظر داشته باشید که برای قراردادهای با مبالغ بالاتر از ۱ میلیارد و دویست، کارمزد به صورت پلکانی کاهش می‌یابد.

پرداخت ماهیانه کارمزد فروش بیمه در ازکی سلر

هنگام ثبت‌نام در ازکی سلر، شما با ما قرارداد همکاری امضا می‌کنید. در این قرارداد ما به شما متعهد می‌شویم که کارمزد فروش بیمه در ازکی سلر را مطابق با جدول‌هایی که در بالا مشاهده می‌کنید، پرداخت کنیم. کارمزد شما پس از هر فروش مستقیما به کیف پول‌تان واریز می‌شود و هر زمان که تمابل داشته باشید، می‌توانید درخواست واریز درآمدتان از کیف پول‌تان را به حسابتان بدهید. شما می‌توانید در پنل فروشندگان ازکی، درآمد تسویه شده و تسویه نشده خود را به تومان مشاهده کنید. اگر در هرکجای فرآیند خرید با مشکل مواجه شدید، ما پاسخگوی سوالاتتان هستیم.

نمایش بیشتر

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا