اتاق خبر

ازکی گزارش داد: افزایش ۶۰ درصدی سفارش آنلاین بیمه بدنه و بیمه تکمیلی

به گزارش ایسنا، در ماه‌های اخیر و در پی افزایش قیمت کالا و خدمات مختلف از خودرو گرفته تا دارو و هزینه‌های درمانی، نگرانی بابت وقوع اتفاق‌هایی چون تصادف، سرقت خودرو و بروز بیماری‌های سخت افزایش یافته که البته بخش بزرگی از این نگرانی‌ها در سایه ارائه خدمات شرکت‌های بیمه رفع و جای خود را به آرامش داده‌اند.

بر اساس این گزارش و بنابر اعلام مرکز مشاوره و انتخاب آنلاین بیمه ازکی، با توجه به این موضوع، بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند که در شرایطی که نرخ خودرو دست کم ۲ برابر و هزینه‌های درمانی و دارو در حد چشمگیری افزایش یافته است، برای جبران خسارت‌ و تامین هزینه‌های درمانی به بیمه پناه ببرند و با سفارش آنلاین بیمه ، دست کم بخش مالی این خسارت‌ها را جبران کنند. در نتیجه بنا بر اعلام مرکز مشاوره و انتخاب بیمه ازکی، میزان خرید و سفارش آنلاین بیمه بدنه و تکمیلی در مدت اخیر در حدود ۶۰ درصد افزایش یافته است.

ازکی چیست؟

ازکی به عنوان «مرکز مشاوره و انتخاب آنلاین بیمه» با آدرس اینترنتی Azki.com از بزرگ‌ترین استارتاپ‌های فناوری اطلاعات فعال در صنعت بیمه است و می‌توان آن را یک مشاور متخصص، صادق و معتبر دانست که بهترین شرکت‌های بیمه را فراخور نیاز شما معرفی می‌کند.

این استارتاپ با شعار “از کی بیمه بگیرم” توانسته با رویکردی متفاوت، شرایط مشاوره، مقایسه و خرید انواع خدمات بیمه با پوشش‌های مختلف از شرکت‌های مختلف بیمه‌ای را با بهره‌گیری از کارشناسان خبره و بی‌طرف فراهم کند.

به این ترتیب شما یک مشاور آنلاین بیمه در اختیار دارید که فراخور نیازتان، بهترین بیمه را از بیمه زلزله، بیمه خودرو، بیمه شخص ثالث، بدنه و…  به شما معرفی می‌کند. کافی است به این وب‌سایت مراجعه و نوع خدمات بیمه‌ای مورد نیاز خود را مشخص کنید.

چگونه از ازکی بیمه بخریم؟

به عنوان مثال برای خرید بیمه آتش‌سوزی، اطلاعاتی چون نوع سازه ساختمان، ارزش اثاثیه ساختمان و متراژ ساختمان از شما دریافت و پس از بررسی این اطلاعات، لیستی از انواع بیمه‌های آتش‌سوزی شرکت های مختلف بیمه‌ای در اختیارتان قرار می‌گیرد. در این لیست اطلاعات کاملی درباره نام شرکت بیمه، قیمت بیمه، تعداد شعبات پرداخت خسارت و حتی میزان تخفیف و پوشش‌دهی بیمه به شما رائه می‌شود.

همچنین شما می‌توانید در ستون رضایت مشتری، میزان رضایت مشتریان از خدمت بیمه‌ای مورد نظر که با ستاره مشخص شده است را بسنجید.

در مرحله بعد پس از انتخاب بیمه‌نامه، اطلاعاتی چون شماره تلفن همراه، آدرس برای ارسال بیمه‌نامه و … از شما دریافت و به مرحله بعد که پرداخت الکترونیکی مبلغ بیمه‌نامه است، هدایت می‌شوید.

شما همچنین می‌توانید برای مشاوره تخصصی رایگان از طریق شماره تماسی که در گوشه سمت چپ نوار بالای صفحه وب‌سایت درج شده است، کارشناس خود را بیابید؛

به این ترتیب با ازکی می‌توانید خانه، محل کار، خودرو و… را در مقابل حوادثی مانند آتش‌سوزی بیمه کنید. زیرا ازکی بهترین بیمه‌ شخص ثالث، بیمه تکمیلی، بیمه آتش‌سوزی و زلزله، بیمه بدنه و… را با قیمت مناسب، برای جبران خسارت ناشی از آتش‌سوزی به شما معرفی می‌کند.

پس، اگر قصد دارید خانه، محل کار، خودرو، خانواده و …. را بیمه کنید و در انبوه شرکت‌های بیمه، برای انتخاب مردد شده‌اید، اگر در زمینه خرید بیمه نیاز به مشاوره تخصصی دارید و… پیشنهاد می‌کنیم به وب‌سایت ازکی مراجعه و از خدمات مشاوره و خرید بیمه این شرکت استفاده کنید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا