ازکی سلر

گزارش‌ کمپین های فروش ازکی سلر

ازکی سلر نوعی سیستم همکاری در فروش بیمه است. افراد می‌توانند با ثبت‌نام در مرکز فروشندگان ازکی به صورت آنلاین انواع بیمه‌ها را از تمام شرکت‌های بیمه بفروشند و از این راه کسب درآمد کنند.  ثبت‌نام در ازکی سلر کمتر از ۱۰ دقیقه زمان می‌برد. پس از ثبت‌نام، ازکی سلرها می‌توانند از همه مزیت‌های فروش آنلاین به کمک ازکی بهره‌مند شوند. یکی از این خدمات کمپین‌های مختلف است که با هدف همراهی بیشتر با فروشندگان و کمک به افزایش درآمد آنها و همچنین ایجاد حس تعهد و انگیزه در فروشندگان برگزار می‌شود. کمپین‌های فروش برای شرکت‌ها و برندها اهمیت بسیاری دارد. نقش مهم آنها در تحقق اهداف کسب‌وکارها، افزایش فروش محصولات و خدمات آنها بر کسی پوشیده نیست. 

هدف اصلی کمپین‌ها و جشنواره‌های فروش ازکی سلر، افزایش فروش فروشنده‌ها، ترغیب آنها به فعالیت بیشتر و افزایش انگیزه و درآمد آنها است. این کمپین‌ها با ارائه جوایز نقدی و غیرنقدی به فروشندگان، آنها را تشویق می‌کنند تا بیشترین تلاش را در فروش بیمه‌ها انجام دهند تا در نتیجه سود و درآمد بیشتری کسب کنند. در ادامه این مقاله گزارشی در رابطه با کمپین‌های برگزارشده توسط ازکی سلر در ۲ سال گذشته و همچنین توضیحی اجمالی در رابطه با کمپین‌های فعلی که در فصل تابستان ۱۴۰۲ اجرا شدند، آورده شده است. 

کمپین‌های بهاری فروش ازکی سلر

«کمپین بهاری» در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ برگزار شد و به مدت یک ماه ادامه یافت. در این کمپین بازاریابان با فروش بیمه به میزان اهداف مشخص‌شده در کمپین شانس دریافت جوایزی هم‌چون آیفون ۱۲ و جوایز نقدی را داشتند. برندگان این کمپین با قرعه‌کشی مشخص شدند و آقای کامران حبیب‌الله نژاد برنده آیفون ۱۲ شد.

کمپین های بهاری فروش ازکی سلر

کمپین فروش عیدانه

«کمپین فروش عیدانه» به مدت ۲۹ روز در اسفندماه ۱۴۰۰ برگزار شد و در طول این دوره سلرها با فروش تمام بیمه‌ها به‌جز بیمه عمر و مسافرتی امتیازاتی به دست ‌آوردند. در پایان کمپین امتیازات مختلف جمع شد و جایزه نقدی بر اساس مقدار امتیازها به آنها اهدا شد. برای فروشندگان ازکی به‌ازای امتیازهایی که دریافت کرده بودند، مبالغی به عنوان جایزه نقدی هم در نظر گرفته شد. در این کمپین پنج فروشنده برنده جوایز نقدی و جناب آقای ملحی و سرکار خانم اسدی مهر هم برنده سکه شدند. 

کمپین های فروش ازکی سلر

کمپین پیچ پرپول

«کمپین پیچ پرپول» در طول ۳۱ روز و در بازه زمانی یکم تا ۳۱ خرداد سال ۱۴۰۱ برگزار شد. در این کمپین به ۱۰ نفر از فروشندگانی که در این بازه زمانی اولین فروش خود را ثبت کردند، به قید قرعه جایزه نقدی داده شد. همچنین به‌ازای هر ۵ میلیون تومان فروش بیمه، جایزه نقدی به هر فروشنده‌ها تعلق ‌گرفت و با افزایش فروش، شانس در قرعه‌کشی برای دریافت جوایز دیگر هم افزایش می‌یافت. در انتهای این کمپین ۱۰ ربع سکه و ۵ نیم سکه به فروشندگان اهدا شد. 

کمپین های فروش ازکی سلر

به فروشت جهت بده جایزه بگیر

آخرین کمپین مورد بررسی در این گزارش با نام «به فروشت جهت بده جایزه بگیر» در زمستان ۱۴۰۱ برگزار شد. در این کمپین با فروش مبلغ مشخصی از شرکت‌های بیمه مشخص شده، فروشندگان جوایز نقدی دریافت می‌کردند. جایزه‌های این کمپین به ۵۰ میلیون تومان می‌رسید و جالب است بدانید که در نهایت یک زوج که هر دو نماینده بیمه بودند، توانستند جایزه نقدی دریافت کنند. 

در حال حاضر ازکی سلر چه کمپین‌هایی دارد؟

در حال حاضر ازکی سلر برای فروشندگانش ۲ کمپین برای تابستان ۱۴۰۲ در نظر گرفته است، یکی «کمپین هدفمند بفروش هر ماه جایزه بگیر» و دیگری کمپین لیگ فروشندگان است. کمپین «پرفروش‌ترین لیگت باش» یک رقابت در زمینه فروش بیمه شخص ثالث است که برای فصل تابستان برنامه‌ریزی شده است. در این کمپین فروشندگان برتر ازکی سلر در دو لیگ مجزا بر اساس میزان فروش‌شان در خردادماه قرار می‌گیرند و با سایر اعضای آن لیگ رقابت می‌کنند تا بیشترین فروش بیمه شخص ثالث را انجام دهند.

در کمپین «هدفمند بفروش هر ماه جایزه بگیر» برای هر بیمه جدولی با اهداف مشخص از نظر مبلغ و نوع شرکت بیمه تعیین شده است و فروشندگان ازکی باید با فروش بیمه، هر دو هدف را در طول ۱ ماه برآورده کنند تا علاوه بر کارمزد فروش، جایزه نقدی هم دریافت کنند.

در کمپین‌های ازکی سلر تلاش کردیم با در نظر گرفتن علایق، تفاوت‌های فردی و نیازهای فروشندگان مختلف جایزه و اهداف متفاوتی را در نظر بگیریم؛ به این شکل که در هر کمپین تلاش کردیم افراد مختلفی را هدف قرار دهیم. به‌عنوان‌مثال کمپین‌های «فروش عیدانه» و  «پیچ پرپول» که توسط تیم «ازکی سلر» برگزار شده‌ است، با ارائه جوایز نقدی و غیرنقدی به فروشندگان، آنها را به فعالیت بیشتر و افزایش فروش ترغیب می‌کنند. همچنین کمپین «به فروشت جهت بده جایزه بگیر» که در زمستان ۱۴۰۱ برگزار ‌شد، با جلب‌توجه فروشندگان و تشویق آنها به خرید به ارتقا فروش و در نتیجه افزایش درآمد و سود آنها کمک ‌کرد. 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا