ازکی سلر

قرارداد همکاری در فروش بیمه در ازکی سلر و جزئیات آن

داشتن قرارداد همکاری برای هر دو طرفی که می‌خواهند با هم کار کنند ضروری است. در قراردادهای کاری افراد تعهدهایی را به هم می‌دهند که انجام ندادنش برای هر یک پیامدهایی دارد. با داشتن قرارداد همکاری در فروش بیمه ازکی سلر، خیالتان راحت خواهد بود و در مقابل شما هم نسبت به ما تعهداتی خواهید داشت. برای اطلاع از جزییات کامل قرارداد همکاری در فروش بیمه در ازکی سلر با ما همراه شوید.

نکات مهم در قرارداد ازکی سلر

مهم‌ترین نقش داشتن قرارداد خیال آسوده شما است. به جز اینکه می‌توانید با خیال راحت روی کار خود تمرکز کنید، ما تعهدات دیگری هم به شما می‌دهیم.

یکی از بزرگ‌ترین مزایای ازکی برای فروشندگان بیمه این است که می‌توانند به صلاح‌دید خودشان به مشتری اطلاع دهند که بیمه از طرف ازکی صادر شده است. به طور مثال اگر شما نمایندگی بیمه داشته باشید و نخواهید به مشتری اطلاع دهید که بیمه‌‌نامه از طرف ازکی صادر شده است، ما به هیچ عنوان با مشتری شما تماس نمی‌گیریم. در صورتی که بیمه مشتری را سال بعد از ازکی تمدید کنید هم مجدد کارمزد آن برای شما واریز می‌شود. شما می‌توانید در زمان ثبت سفارش بیمه خودتان انتخاب کنید که بیمه‌نامه در بسته‌بندی و پکیج ازکی برای مشتری ارسال شود یا خیر!

در صورتی که مایل باشید، ما خودمان کارهای پیگیری سفارش را انجام می‌دهیم و در زمان تمدید بیمه‌نامه با مشتری‌ها تماس می‌گیریم؛ البته در این حالت هم برای تمدیدهای موفق کارمزد به حسابتان واریز خواهد شد.

در قرارداد نکاتی هم در مورد کد معرف (یکی از امکانات جدید ازکی سلر) آمده است. با استفاده از کد معرف می‌توانید اشخاص دیگری را به عنوان فروشنده به ما معرفی کنید. اگر شما شخص دیگری را به عنوان فروشنده (فروشنده دوم) معرفی کنید و فروشنده دوم بتواند مطابق با جدولی که مشخص کرده‌ایم، فروش داشته‌باشد، علاوه بر دریافت جایزه معرف، مطابق با همان جدول کارمزد دریافت می‌کنید.

نکته: تا زمانی که قرارداد همکاری شما با ازکی سلر بسته نشده باشد، نمی‌توانید هیچ سفارشی را ثبت کنید و پنل فروشنده‌تان غیرفعال است.

تایید قرارداد همکاری با ازکی سلر

بعد از تایید نشدن قرارداد چه‌ کار کنیم؟

ممکن است که به دلایل مختلف مانند ناقص بودن مدارک، درخواست ثبت‌نام شما در ازکی سلر رد شود و قرارداد همکاری‌تان مورد تایید قرار نگیرد. در این موقعیت کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند و علت تایید نشدن را به شما اطلاع می‌دهند. شما می‌توانید فرآیند ثبت نام و بستن قرارداد را اصلاح کنید تا بعد از تایید نهایی فروش خود را در ازکی شروع کنید.

تعهدات بازاریاب در قرارداد همکاری ازکی سلر

شما به عنوان فروشنده در قرارداد ازکی سلر متعهد می‌شوید که موارد زیر را رعایت کنید:

  • مراجعه به افراد برای فروش بیمه‌نامه و دادن توضیحات کافی و صحیح و پاسخ به سوالات احتمالی مشتری باتوجه‌به آموزش‌ها و توضیحات ارائه شده در پنل ازکی سلر شرکت از جمله تعهدات شما است. شما تعهد می‌دهید که خارج از این قرارداد عمل نکنید و مسئولیت جبران خسارت هر تعهدی که خارج از موارد این قرارداد یا بیمه‌نامه به شرکت یا بیمه‌گر وارد شود، بر عهده خودتان است.
  • شما به عنوان فروشنده، اجازه گرفتن حق بیمه یا هر پول اضافه به هر عنوان مثل مشاوره، هزینه‌های سربار و غیره را به نام خودتان یا شرکت ندارید؛ درصورت دریافت وجه اضافی تمام مسئولیت کیفری و مدنی برعهده خودتان است و شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی بابت دریافت وجه اضافی ندارد. در صورت اثبات، تمام کارمزدتان تا آن لحظه به نفع شرکت ضبط خواهد شد.
  • در صورت تمایل به فروش بیمه‌نامه اقساطی، باید چک‌های صیاد دریافتی از مشتری را به شرکت تحویل دهید؛ در غیر این‌صورت، مسئولیت هرگونه مشکل در صدور بیمه‌نامه و تبعات ناشی از آن بر عهده خودتان خواهد بود و شرکت از تحویل بیمه‌نامه به مشتری خودداری می‌کند. همچنین، شرکت همزمان بیمه‌نامه صادرشده را باطل می‌کند و تمام کارمزد بازاریاب نزد شرکت ضبط می‌شود.
  • شما با ثبت‌نام در ازکی (بیمیتو) در گام اول می‌پذیرید که قوانین و مقررات شرکت را به‌صورت کامل مطالعه کرده‌اید و با آگاهی کامل شرایط آن را پذیرفته‌اید. این قوانین ممکن است در طول زمان تغییر کند؛ بنابراین استفاده مستمر از خدمات شرکت به معنای آگاهی از این تغییرات و پذیرش آن‌ها است.

شروع همکاری با ازکی

همان طور که اشاره شد، ما بعد از بررسی مدارک و اطمینان از کامل بودن آنها، قرارداد همکاری شما با ازکی را تایید می‌کنیم و از همان زمان می‌توانید فروش نامحدود بیمه را شروع کنید. در هر ساعتی و از هر شرکتی بیمه بفروشید، پس از یک هفته کارمزد خود را دریافت کنید. تمام فرآیند‌ها آنلاین انجام می‌شود و در صورت بروز هرگونه مشکلی روی پشتیبانی ما حساب کنید.

نمایش بیشتر

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا