بیمه تکمیلی درمان

چطور از ازکی بیمه درمان تکمیلی بخریم؟

بیمه درمان تکمیلی خدمات بسیار مطلوبی در اختیار بیمه‌گذاران قرار می‌دهد. با وجود آن می‌توانید مدیریت هزینه‌های پزشکی را بهتر به‌دست بگیرید. خدمات این بیمه علاوه‌بر بیمه اصلی و پایه سلامت‌تان به شما ارائه می‌شوند. بنا به سقف تعهدات بیمه و نوع پوشش‌های انتخابی می‌توانید در زمان بروز سرطان، بیماری‌های ارتوپدی و موارد پرشمار دیگر از خدمات بیمه تکمیلی بهره‌مند شوید. یکی از بهترین راه‌ها برای تهیه آن هم خرید از سامانه ازکی است. در ادامه، راهنمای خرید بیمه درمان تکمیلی را مرور کنید و ببینید که چطور در عرض چند دقیقه از ازکی خرید کنید.

مرور راهنمای خرید بیمه درمان تکمیلی از ازکی

سامانه ازکی خدمات متنوعی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای تهیه انواع مختلفی از بیمه می‌توانید به این سامانه مراجعه کنید. تهیه بیمه درمان تکمیلی هم از بستر این پلتفرم امکان‌پذیر است.

برای خرید بیمه تکمیلی باید کمی درباره شرایط و تعرفه‌های بیمه‌گران مختلف تحقیق کنید. در این مسیر، گام‌های زیر را در ازکی پشت‌سر بگذارید. قطعاً پیداکردن مناسب‌ترین مورد برایتان راحت‌تر خواهد شد.

  • ورود به سامانه ازکی و انتخاب خدمات تکمیلی؛
  • انتخاب نوع بیمه تکمیلی درخواستی؛
  • تکمیل اطلاعات؛
  • واردکردن مشخصات و تعداد افراد؛
  • استعلام بیمه‌های مختلف؛
  • مقایسه و انتخاب؛
  • خرید از ازکی.

۱. ورود به سامانه ازکی و انتخاب خدمات تکمیلی

راهنمای بیمه درمان تکمیلی

در سامانه ازکی به بخش بیمه‌ها در نوار بالای صفحه بروید. در آنجا، به بخش بیمه اشخاص مراجعه و گزینه درمان تکمیلی را از زیرمجموعه‌ آن انتخاب کنید. با ورود به این بخش، با صفحه‌ای حاوی اطلاعات مختلف درباره بیمه تکمیلی روبه‌رو می‌شوید. مطالعه مطالب موجود در پایین صفحه به شما کمک می‌کند تا دیدگاه مناسبی نسبت به خرید بیمه تکمیلی داشته باشید.

۲. انتخاب نوع بیمه تکمیلی درخواستی

نوع بیمه درمان تکمیلی

در بخش بالای صفحه‌ای که باز شده، شاهد مسیری برای انتخاب نوع بیمه درمان تکمیلی خواهید بود:

  • خانوادگی؛ این طرح شامل خرید بیمه برای اعضای خانواده است.
  • انفرادی؛ برای تهیه بیمه تکمیلی برای یک یا چند نفر به‌طور جداگانه می‌توانید از این خدمات بهره ببرید.
  • شرکتی؛ این بیمه متعلق به گروهی از کارمندان یک شرکت و اعضای خانواده هریک از کارمندان است.

۳. تکمیل اطلاعات

خرید بیمه تکمیلی درمان

بعد از اینکه از میان گزینه‌های بیمه تکمیلی درمان خانوادگی، انفرادی یا شرکتی به انتخاب رسیدید، باید به‌سراغ تکمیل اطلاعات بروید. از شما اطلاعاتی درباره تعداد اعضای بیمه‌شونده خواسته می‌شود. بنا به اینکه چه نوع بیمه‌ای را انتخاب کرده‌اید، اقدام به تکمیل اطلاعات لازم کنید.

۴. واردکردن مشخصات و تعداد افراد

با تعیین تعداد نفراتی که می‌خواهید برای آن‌ها بیمه تهیه کنید، نوبت به واردکردن مشخصاتشان می‌رسد. در این بخش، لازم است که اطلاعات زیر را وارد کنید:

  • بازه سنی افراد؛
  • بیمه‌گر پایه.

بازه سنی افراد را مشخص کنید و در بخش بیمه‌گر پایه، به انتخاب گزینه‌ای مشغول شوید که بیمه‌گذار بیمه پایه‌تان است. برای مثال، ببینید که بیمه سلامت پایه‌تان از سوی کدام نهاد ارائه می‌شود؛‌ بانک، تأمین اجتماعی، نیروهای مسلح و… . اگر بیمه پایه نداشته باشید هم ایرادی ندارد و می‌توانید همچنان اقدام به خرید بیمه تکمیلی درمان کنید.

۵. استعلام بیمه‌های مختلف

خرید بیمه تکمیلی درمان

پس از مرحله قبلی به صفحه‌ای ارجاع داده می‌شوید که حاوی فهرستی کامل از شرکت‌های بیمه مختلف است. در این بخش از فرایند خرید از ازکی می‌توانید از فیلترهای مختلف هم کمک بگیرید.

فیلترهایی مانند انواع شرکت‌ها، پوشش‌ها، روش‌های پرداخت، مقدار فرانشیز یا سهم دریافتی بیمه از بیمار و کد تخفیف در سمت راست صفحه به‌نمایش درمی‌آیند. از آن‌ها کمک بگیرید و ببینید که فهرست موردنظرتان چه شرکت‌های بیمه‌ای را به شما پیشنهاد می‌کند.

۶. مقایسه و انتخاب

استعلام بیمه درمان تکمیلی

به فهرست شرکت‌های بیمه درمان تکمیلی نگاهی داشته باشید و ببینید که شرایط هریک چیست. با بررسی ویژگی‌هایی مانند پوشش‌ها، مدت‌زمان، سهم بیمار از هزینه‌ها و البته قیمت و تعرفه دست به انتخاب بزنید.

مقایسه بیمه‌های مختلف راهی برای رسیدن به انتخاب بهینه خواهد بود. در راهنمای خرید بیمه درمان تکمیلی به مرور این فهرست به‌طور کامل توصیه می‌شود. اگر بخواهید به‌طور سنتی، اقدام به تحقیق کنید، زمان زیادی از شما گرفته می‌شود. با ازکی، به‌راحتی می‌توانید تعرفه‌ها و شرایط شرکت‌های گوناگون را مرور و آن‌ها را با هم مقایسه کنید.

۷. خرید از ازکی

وارد صفحه متعلق به شرکت بیمه موردنظرتان شوید و اطلاعات لازم را وارد کنید. امکان خرید نقدی و اقساطی در برخی موارد وجود دارد. با پرداخت نقدی می‌توانید از تخفیف‌های متعلق به این شکل از خرید بهره‌مند شوید. سفارش را تأیید کنید و هزینه را بپردازید.

در زمان تکمیل اطلاعات برای پرداخت باید به موارد زیر اشاره و آن‌ها را وارد کنید:

  • نام و نام خانوادگی؛
  • شماره موبایل؛
  • آدرس.

با تکمیل اطلاعات هویتی افرادی که قرار است، بیمه تکمیلی برایشان ثبت شود و پرداخت هزینه، به بیمه‌نامه خود دسترسی پیدا خواهید کرد.

خرید از ازکی؛ بهترین راه تهیه بیمه

در مرور راهنمای خرید بیمه درمان تکمیلی سعی کردیم، راه ساده خرید از ازکی را برایتان مشخص کنیم. واقعیت این است که در این روزها، استفاده از خدماتی غیر از سرویس‌های آنلاین زمان زیادی می‌برد و اصلاً بهینه نیست. در نتیجه، با مراجعه به سامانه امن و معتبری مانند ازکی، اقدامات مختلف مانند خرید بیمه را به‌آسانی پیش ببرید. از تخفیف‌ها بهره‌مند شوید و محدودیت‌های مکانی و زمانی خرید را هم از میان بردارید. با ازکی، همه‌چیز راحت‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر پیش می‌رود.

سوالات متداول

بدون داشتن بیمه درمان پایه، امکان خرید بیمه تکمیلی وجود دارد؟

بله، فارغ از اینکه بیمه پایه دارید یا خیر، می‌توانید اقدام به تهیه بیمه درمان تکمیلی کنید. در این زمینه، هیچ محدودیتی وجود ندارد.

چه شرکت‌هایی بیمه درمان تکمیلی ارائه می‌کنند؟

شرکت‌های بیمه بسیار مختلفی در این زمینه فعالیت دارند. از جمله شرکت‌های بیمه‌گری که بیمه درمان تکمیلی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند، باید به بیمه دی، سامان و تعاون اشاره کنیم.

پوشش‌های بیمه تکمیلی درمان شامل چه مواردی می‌شود؟

بنا به اینکه از چه شرکتی بیمه می‌خرید، پوشش‌های متنوع است. بااین‌حال، پوشش‌هایی مانند هزینه بستری، جراحی‌های سرپایی و تخصصی، خدمات آزمایشگاهی، موارد پاراکلینیکی، هزینه درمان نازایی، آمبولانس و ویزیت و دارو وجود دارد.

خرید بیمه درمان تکمیلی از ازکی چه مزایایی دارد؟

با خرید از این سامانه می‌توانید بدون محدودیت مکانی و زمانی اقدام به خرید بیمه کنید. تیم پشتیبانی ازکی در کنارتان هستند و امکان استفاده از کدهای تخفیف جذابی را خواهید داشت که هزینه‌تان را مقرون‌به‌صرفه‌تر می‌کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا