ازکی سلر

راهنمای کامل فروش بیمه درمان تکمیلی شرکتی با ازکی سلر و نکاتی که باید درباره آن بدانید

بیمه‌های درمانی پایه مانند بیمه‌های تامین اجتماعی و خدمات درمانی درصد کمی از هزینه‌های درمانی افراد طرف قرارداد خود را جبران می‌کنند. در حال حاضر بسیاری از شرکت‌ها برای افزایش رضایتمندی کارکنان خود و ارائه خدمات بهتر  به آنها در کنار بیمه‌های پایه، برای کارمندانشان بیمه درمان تکمیلی گروهی هم خریداری می‌کنند. مسئولین این شرکت‌ها همیشه به دنبال خرید بهترین بیمه‌ها با قیمت مناسب و پوشش‌های کامل‌تری هستند. فروش بیمه تکمیلی برای فروشندگان و نمایندگان بیمه به دلیل حق بیمه زیاد، رقابت سنگین در این رشته بیمه‌ای و … کار به‌نسبت سختی است. ازکی سلر با ارائه مشاوره تخصصی و پشتیبانی از زمان بستن قرارداد تا دریافت خسارت به فروشندگان و بیمه‌شده‌ها کمک می‌کند. به همین دلیل فروش بیمه درمان تکمیلی شرکتی با ازکی سلر همیشه انتخاب خوبی برای کاربران آن است.

در ادامه به تفاوت‌های بیمه درمان تکمیلی شرکتی با انفرادی و خانوادگی می‌پردازیم و نکاتی را که برای فروش این نوع بیمه‌نامه با کمک ازکی سلر باید در نظر بگیرید، بررسی می‌‌شود. 

 تفاوت بیمه درمان تکمیلی شرکتی با بیمه انفرادی و گروهی چیست؟

بیمه درمان تکمیلی این روزها به یک نیاز اساسی برای همه افراد تبدیل شده است. شرکت‌ها برای ارائه خدمات به کارمندان خود و راحت کردن خیال آنها از بابت هزینه‌های درمانی، این بیمه‌ را در کنار بیمه‌های درمانی پایه برای کارمندانش تهیه می‌کنند. به بیمه‌هایی که به صورت گروهی و برای افراد یک شرکت و خانواده آنها خریداری می‌شود، بیمه درمان تکمیلی سازمانی گفته می‌شود. این بیمه از لحاظ پوشش‌ها، سقف تعهدات، درصد فرانشیز و مدت زمان دوره انتظار و حتی هزینه‌ای که باید از بابت خرید آن پرداخت کنید، تفاوت‌هایی دارد که در ادامه به توضیح آن می‌پردازیم.  

حداقل تعداد برای خرید بیمه تکمیلی شرکتی چند نفر است؟

در گذشته معمولا فقط شرکت‌ها و کارگاه‌هایی که بیشتر از ۵۰ نفر بودند می‌توانستند از بیمه درمان تکمیلی گروهی استفاده کنند. منظور از ۵۰ نفر مجموع تعداد کارکنان شرکت به همراه اعضای خانواده آنها است. اما به‌تازگی بر اساس قوانین جدید تصویب شده، شرکت‌ها می‌توانند برای گروه‌های کمتر از ۵۰ نفر ( حداقل ۱۰ نفر) هم بیمه تکمیلی شرکتی تهیه کنند. این نوع بیمه تکمیلی از نظر پوشش‌ها تفاوتی با نوع معمول ندارد، اما مبلغ حق بیمه و سقف تعهدات آن معمولا متفاوت است. 

تفاوت پوشش‌ها و شرایط بیمه درمان تکمیلی شرکتی با انفرادی

 بیمه‌های درمان تکمیلی شرکتی و انفرادی تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند؛ به عنوان مثال بیمه تکمیلی انفرادی می‌تواند برای هر فردی حتی بدون داشتن بیمه پایه صادر شود، اما برای خرید بیمه تکمیلی گروهی بیمه‌شدگان باید حتما بیمه پایه داشته باشند. قیمت بیمه تکمیلی انفرادی معمولا نسبت به بیمه تکمیلی گروهی گران‌تر است. بیمه تکمیلی انفرادی معمولا سقف تعهدات و تعداد پوشش‌های کمتری نسبت به بیمه تکمیلی گروهی دارد. همچنین میزان فرانشیز و دوره انتظار بیمه درمان تکمیلی گروهی نسبت به نوع انفردی آن کمتر است. 

روند ثبت سفارش بیمه تکمیلی شرکتی در ازکی

برخلاف بیمه درمان تکمیلی انفرادی و خانوادگی، استعلام قیمت و پوشش‌های بیمه درمان تکمیلی شرکتی به صورت آنلاین برای همه شرکت‌ها مقدور نیست. پشتیبان‌های ازکی می‌توانند از همه شرکت‌ها به صورت آنلاین بنا به درخواست فروشنده استعلام بگیرند. برای این کار شما باید در ابتدا درخواست بیمه درمان تکمیلی شرکتی خود را به همراه درخواست مشاوره ثبت کنید. پس از آن باتوجه‌به مشخصات بیمه شوندگان شرکت، درخواست‌ها و شرایط موجود نیازسنجی می‌شود. باتوجه‌به همه این عوامل، پیشنهاداتی به شما ارائه می‌شود که می‌توانید آنها را در اختیار نماینده شرکت مورد نظر قرار دهید.  

فروش بیمه درمان تکمیلی شرکتی با ازکی سلر

مزیت‌های فروش بیمه درمان تکمیلی شرکتی در ازکی سلر

اکنون که با ویژگی‌ها و شرایط بیمه درمان تکمیلی و نحوه ثبت سفارش آن در ازکی آشنا شدید بهتر است که بدانید که چرا بهتر است که این بیمه را در ازکی سلر بفروشید. در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

مشاوره فروش

ازکی سلر یک تیم حرفه‌ای و خبره در زمینه فروش دارد. فروشندگان ازکی سلر می‌توانند برای دریافت مشاوره و کمک در زمینه فروش و بستن قرارداد روی آنها حساب کنند. پشتیبانی این مشاوران تنها به‌صورت تلفنی نیست؛ به این معنی که اگر مشتری و فروشنده ازکی سلر در شهرستان هم باشد، می‌توانند با ثبت درخواست مبنی بر حضور مشاور در زمان جلسات و مناقصات از مشاوره آنها کمک بگیرند.  

 بهترین نرخ‌دهی

 ما در ازکی با شعب مختلف شرکت‌های بیمه در ارتباط هستیم و امکان جست‌وجو و پیشنهاد دادن مناسب‌ترین بیمه‌نامه‌ها با پوشش‌های بیشتر و بهترین قیمت‌ها را داریم. علاوه بر این، به شما پیشنهاداتی با نرخ‌های متفاوت ارائه می‌شود تا امکان پیشنهاد دادن گزینه‌های مختلف را به مشتریان خود داشته باشید. در چنین شرایطی مشتریان شما می‌توانند مناسب‌ترین انتخاب را مطابق با شرایطشان داشته باشند.

 درآمد

کارمزد فروش بیمه تکمیلی شرکتی بسته به نقش و میزان فعالیت افراد متفاوت است که در ادامه با جزئیات بررسی خواهیم کرد. اما از آن‌جایی که بیمه درمان تکمیلی شرکتی حق بیمه زیادی دارد و درآمد ازکی سلر درصدی از این حق بیمه است، درآمد قابل‌توجهی برای فروشنده ازکی به ارمغان می‌آورد.

 پشتیبانی درمان

آن دسته از کاربرانی که از طریق ازکی سلر بیمه درمان تکمیلی شرکتی بفروشند، می‌توانند علاوه بر استفاده از مشاوره در زمان فروش، از پشتیبانی دریافت خسارت ازکی هم بهره‌مند شوند. تیم پشتیبانی درمان ازکی کلیه فرآیند خسارت افراد بیمه‌شده را پیگیری می‌کنند. این خدمت به فروشندگان و بیمه‌شده‌ها کمک می‌کند که درگیر فرآیند دریافت خسارت نشوند. بهره‌مندی از چنین مزایایی به فروشنده ازکی کمک می‌کند که در این بازار پر رقابت بتواند فروش این بیمه پر سود را نهایی کند. 

عوامل تاثیرگذار بر کارمزد درمان تکمیلی شرکتی

کارمزدی که به فروشندگان ازکی سلر بابت فروش بیمه درمان تکمیلی پرداخت می‌شود، بسته به نقش و میزان فعالیت آن‌ها متفاوت است. پس حتما از این تغییرات در زمان مذاکره و امضای قرارداد خود باخبر شوید. شرایط پرداخت کارمزد در این بیمه به شکل زیر است:

  • اگر شما تمام مراحل فروش و مذاکرات را انجام دهید و فقط پشتیبانی خسارت، صدور و استعلام نرخ برعهده ما باشد، ۵۰٪ کارمزد بازاریابی یا ۵ درصد حق بیمه به شما تعلق می‌گیرد.
  •  اگر شما فقط اطلاعات شرکت و رابط بیمه‌ای را اعلام کنید و تیم فروش ازکی با شرکت ارتباط بگیرد، ۱۵٪ کارمزد بازاریابی (۱.۵درصد حق بیمه) برای شما خواهد بود. ‌
  • اگر شما در فروش، مذاکره و پشتیبانی خسارت به صورت کامل دخیل باشید و فقط استعلام نرخ و صدور بر عهده ما باشد، ۸۵٪ کارمزد کل یا ۱۲.۵ درصد حق بیمه به شما تعلق می‌گیرد.

نکته قابل توجه این است که برای قراردادهای بالاتر از ۱ میلیارد و دویست تومان، کارمزد به‌صورت پلکانی کاهش می‌یابد.

یکی دیگر از عوامل تغییر کارمزد پرداختی به سلرها موضوع «الحاقیه کاهشی و افزایشی» است. موضوع از این قرار است که یک قرارداد بیمه تکمیلی شرکتی بسته شده و کارمزد پرداخت می‌شود. اگر تعدادی از افراد شرکت کم شوند (الحاقیه کاهشی) یا تعدادی از افراد بخاطر افزایش نیرو یا استخدام زیاد شوند (الحاقیه افزایشی)، کارمزد پرداختی سلر تغییر می‌کند.

درواقع در صورت الحاقیه کاهشی، کارمزد سلر کم شده و در صورت الحاقیه افزایشی، کارمزد سلر زیاد می‌شود. بررسی این موارد و تسویه حساب نهایی کارمزد با سلرها، پایان قرارداد با آن‌ها انجام می‌شود؛ یعنی کارمزد اولیه پرداخت شده و حالا پایان قرارداد، تسویه حساب نهایی انجام می‌شود.

چطور با ازکی سلر درمان تکمیلی شرکتی بفروشیم؟ 

 لینک‌سازی و ارتباط برقرار کردن با مدیران شرکت‌ها یکی از تاثیرگذارترین راه‌های فروش بیمه درمان تکمیلی است. شما می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی حرفه‌ای مانند لینکدین و یا همایش‌ها مدیرعامل‌ها و مدیران منابع انسانی شرکت‌ها را به عنوان افراد تاثیرگذار در تصمیم‌گیری پیدا کنید. این نوع ارتباط نیاز به فعالیت زیاد فروشندگان و حضور فعال آنها در اکوسیستم کاری و شرکت‌ها دارد. مشاوران ازکی برای ارائه پیشنهاد و مشاوره در تمام این مراحل در کنار شما هستند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا