بیمه آتش سوزی و زلزله

بیمه آتش سوزی صنعتی و غیر صنعتی ، بیمه‌ای ضروری برای محل کسب و کار شما

کسانی که صاحب شغل و کسب و کاری هستند، مثلا شرکت، کارخانه، فروشگاه یا انباری دارند، حتما به ایمنی محل کارشان اهمیت می‌دهند و راضی به آسیب دیدن یا نابود شدن آن نیستند.

نکته مهم این است که کارخانه‌ها، کارگاه‌‌ها، انبارها، مجتمع‌های تجاری و… به دلیل تجهیزات و محتویاتشان همیشه در معرض حوادثی مثل آتش سوزی هستند و آتش می‌تواند عامل نابودی آن‌ها باشد. مثل حادثه تلخی که برای پلاسکو اتفاق افتاد.

یکی از انواع بیمه آتش سوزی بیمه آتش سوزی صنعتی و غیر صنعتی است که می‌تواند از کسب و کار شما در برابر آتش سوزی محافظت کند.

بیمه آتش سوزی صنعتی و غیر صنعتی شامل چه مراکزی می‌شود؟

منظور از مراکز صنعتی همه کارخانه‌ها مثل کارخانه‌های صنایع غذایی، نساجی، پوشاک، چرم، چوب، کاغذ، شیمیایی و …است.

در بیمه آتش سوزی صنعتی می‌توانید ساختمان، تأسیسات، ماشین آلات، مواد اولیه و موجودی کارخانه خود را در برابر خطرهای اصلی و اضافی این بیمه مثل آتش سوزی، صاعقه، انفجار، زلزله و … بیمه کنید.

منظور از مراکز غیر صنعتی هم مراکزی مثل فروشگاه‌های تجاری، تعمیرگاه‌ها، بیمارستان‌ها، ساختمان‌های اداری، آموزشگاه‌ها، مراکز خدماتی و … است.

در بیمه آتش سوزی مراکز غیر صنعتی می‌توانید ساختمان، تأسیسات، موجودی ثابت و دکوراسیون محل کار خود را در برابر خطرهای اصلی و اضافی بیمه آتش سوزی بیمه کنید.

قیمت بیمه آتش سوزی صنعتی و غیر صنعتی چگونه تعیین می‌شود؟

در محاسبه قیمت بیمه آتش سوزی صنعتی و غیر صنعتی و بیمه آتش سوزی تجاری و اداری عوامل مختلفی مثل سال ساخت، نوع سازه، منطقه شهری، نوع فعالیت، میزان ریسک مورد بیمه، میزان رعایت نکات ایمنی، پوشش‌های انتخابی و …تاثیرگذار هستند.

قبل از صدور این بیمه در اکثر مواقع از محل مورد بیمه بازدید می‌شود تا بر اساس عواملی که گفتیم قیمت بیمه نامه را تعیین کنند.


بیشتر بخوانیم: بازدید اولیه بیمه ‌‌آتش‌سوزی و نکات مهم بیمه آتش‌سوزی بخش اول


با توجه به مطالبی که گفتیم اگر به محل کسب و کار خود اهمیت می‌دهید، برای آن بیمه آتش سوزی صنعتی یا غیر صنعتی تهیه کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا