بیمه مسافرتی

راهنمای کامل انتخاب بهترین بیمه مسافرتی برای ترکیه

ترکیه یکی از پرطرفدارترین مقاصد سفر خارجی برای بسیاری از ایرانی ها است. با قیمتی نسبتا مناسب می‌توانیم چمدانمان را ببندیم و راهی سفری پرماجرا به کشور همسایه شویم. البته سفر پر از اتفاقات پیش‌بینی نشده است و ممکن است حوادث عجیبی برایمان اتفاق بیفتد. یکی از بهترین راه‌ حل‌ها برای آماده شدن در برابر این حوادث خرید بیمه مسافرتی ترکیه است. زیرا قیمت بیمه مسافرتی ترکیه پایین است و در عین حال پوشش‌های زیادی دارد. برای آشنایی بیشتر و کسب اطلاعات کامل درباره خرید بیمه مسافرت به ترکیه در ادامه با ما همراه شوید.

ساده و سریع بیمه کن و تخفیف بگیر. کد تخفیف: off

آیا بیمه مسافرتی برای ترکیه اجباری است؟

برای سفر به بعضی از کشورها مانند کشورهای اتحادیه اروپا، خرید بیمه مسافرتی هنگام گرفتن ویزا لازم است. برای سفر به ترکیه خرید بیمه مسافرتی الزامی نیست اما با توجه به پایین بودن قیمت بیمه مسافرتی ترکیه خرید آن را پیشنهاد می‌کنیم. اگر قصد مسافرت به ترکیه را دارید می‌توانید با پرداخت چیزی بین ۲۰ تا ۵۰۰ هزار تومن خودتان را بین ۱۰ تا ۷۰ هزار یورو بیمه کنید. در نظر داشته باشید که حتی یک سرما خوردگی ساده در ترکیه می‌تواند شما را حسابی به خرج بیاندازد و چند میلیون تومان برایتان آب بخورد، پس با داشتن بیمه مسافرتی ترکیه دیگر چنین دغدغه‌هایی ندارید و با خیال راحت راهی سفر می‌شوید.

انواع پوشش های بیمه مسافرتی برای ترکیه

بیمه مسافرتی در ترکیه پوشش‌هایی کاملی دارد و در کوچک‌ترین مشکلات هم همراه شما است تا سفرتان به خیر و خوشی تمام شود. در ادامه پوشش‌های بیمه مسافرتی ترکیه را بررسی می‌کنیم. در نظر داشته باشید که سقف پرداختی در هر مورد با توجه به طرح  و شرکت بیمه‌ای که انتخاب کرده‌اید متفاوت است و درصورت تمایل می‌توانید با پرداخت مبلغ بیشتر پوشش‌هایی مانند کرونا را هم به بیمه مسافرتی خودتان اضافه کنید.

پرداخت هزینه بستری شدن در بیمارستان و معالجات پزشکی

اگر نیاز به معاینه، درمان، جراحی یا بستری شدن در بیمارستان را داشته باشید، شرکت بیمه تا سقف مشخص هزینه‌های درمان را پرداخت می‌کند. موارد هزینه‌های زیبایی، بیمار‌ی‌های مزمن و بیماری‌هایی که از قبل سابقه داشته باشد، جزو استثناها هستند.

انتقال بیمه شده به نزدیک‌ترین مرکز درمانی

اگر در اثر حادثه یا بیماری نیاز به مراجعه به مرکز درمانی داشته باشید، شرکت بیمه هماهنگی‌های لازم برای انتقال به مرکز مجهز، استفاده از آمبولانس هوایی یا بازگشت به ایران (با تشخیص پزشک) را انجام می‌دهد.

 پرداخت هزینه فوریت‌های دندانپزشکی

ممکن است در سفر دندان درد ناگهانی به سراغتان بیاید. شرکت بیمه هزینه‌های رفع دندان درد و پوسیدگی دندان را هم پرداخت می‌کند.

بازگرداندن جسد بیمه شده متوفی به ایران

اگر خدایی نکرده شخصی در سفر فوت کند، شرکت بیمه هزینه بازگرداندن او به کشور را پرداخت می‌کند.

بازگشت یکی از اعضای درجه یک خانواده به ایران

در صورتی که فرد بیمه گزار بستری شده فوت کند، شرکت کمک رسان یکی از اعضای درجه یک همراهش را به کشور محل اقامت وی منتقل می‌کند. البته این موضوع به شرط این است که شخص همراه قادر به ادامه سفر یا بازگشت از طریق وسیله از پیش تعیین شده نباشد.

مشاوره حقوقی و پرداخت هزینه دعوی

اگر بیمه‌گزار از لحاظ حقوقی با مشکل روبرو شود و نیاز به پیگیری داشته باشد، شرکت بیمه مطابق با قوانین بیمه نامه‌ای مسافر خدماتی را به وی ارائه می‌دهد. این خدمات شامل پرداخت هزینه‌های مربوط به پیگیری و پرداخت هزینه‌های دفاع از حقوق شخص بیمه‌گزار در دادگاه است.

پرداخت هزینه بازگشت غیر منتظره بیمه شده

اگر شخصی به خاطر مسائل حاد پزشکی یا فوت بستگان درجه اول (پدر، مادر، خواهر و برادر) و بلافصل (همسر و فرزندان) نتواند از بلیط اصلی برای بازگشت استفاده کند، شرکت بیمه مسافرتی ترکیه هزینه بازگشت غیر منتظره او را پرداخت می‌کند.

ارسال داروهای ضروری با تایید پزشک

بسیاری از افراد با بیماری های خاص در حین سفر ممکن است که ناگهان به داروی ضروری احتیاج پیدا کنند، در این شرایط اگر نتوانید دارو را در کشور ترکیه پیدا کنند، شرکت کمک رسان بیمه مسافرتی ترکیه آن را برای شما ارسال می‌کند.

پرداخت خسارت تأخیر در ورود بار

اگر بار همراه بيمه شده ثبت شده باشد و حداقل ۶ ساعت تاخیر داشته باشد. هزینه لوازم اضطراری مثل لباس و لوازم بهداشتی ضروری تا زمان بازگرداندن بار به دلیل تأخیر در ورود بار همراه وی مشروط به آنکه شرکت هواپیمایی مربوطه عضو یاتا باشد، پرداخت می شود.

به یاد داشته باشید که در همه موارد، اسناد وقوع تاخیر که به تایید شرکت هواپیمایی رسیده باشد به همراه اصل صورتحساب‌های خريد باید به شرکت بیمه تحویل داده شود.

گم شدن بار تحویلی به هواپیما

در صورت فقدان بار توسط شرکت هواپیمایی، مابه التفاوت خسارت پرداخت شده توسط حامل و خسارت واقعی مطابق مستندات تا سقف مندرج در بیمه نامه برای مجموعه بار و لوازم تحویل شده به هواپیما، پرداخت میگردد.

راهنمائی و کمک رسانی در خصوص مفقود شدن مدارک

اگر گذرنامه، گواهینامه بین المللی و مدارک شناسائی در خارج از کشور گم شود، شرکت بیمه مسافرتی برای ترکیه هزینه تهیه مجدد آن‌ها را پرداخت می‌کند.

پرداخت هزینه رفت و برگشت یک نفر

اگر فرد بیمه شده بیش از 10 روز متوالی در بیمارستان بستری باشد، هزینه رفت و برگشت یک نفر برای همرای با او پرداخت می‌شود.

قیمت بیمه مسافرتی ترکیه

بیمه مسافرتی ترکیه با پوشش کرونا

اگر بخواهید بیمه مسافرتی ترکیه شما پوشش کرونا داشته باشد باید در زمان خرید به این موضوع دقت کنید. قیمت بیمه مسافرتی ترکیه با پوشش کرونا کمی بیشتر است. برای دریافت این پوشش انجام تست پی سی آر72 ساعت قبل از خروج از کشور یا در بدو ورود در کشور مقصد الزامی است.در صورت عدم انجام تست پی سی آر دوره انتظار 14 روزه از زمان خروج از کشور شامل این پوشش می‌شود.

جبران هزینه اقامت در هتل، ناشی از قرنطینه به دلیل بیماری کووید 19 در مقصد و در طول مدت سفر انجام می‌شود. برای دریافت این پوشش همراه داشتن تست پی سی آر مثبت لازم است.

هزینه بیمه مسافرتی ترکیه

همان‌طور که گفتیم هزینه بیمه مسافرتی ترکیه با توجه به شرکت بیمه و پوشش‌های بیمه‌ای که شما انتخاب می‌کنید، از چیزی حدود ۱۰ تا ۵۰۰ هزار تومن تغییر می‌کند. قیمت بیمه مسافرتی برای ترکیه با خواسته‌های شما بستگی دارد. البته سن و وضعیت سلامتی افراد هم روی قیمت بیمه مسافرتی برای ترکیه تاثیر دارد.

بهترین بیمه مسافرتی ترکیه را از کجا بخریم؟

ازکی امکان مقایسه و خرید بیمه مسافرتی ترکیه را برای شما فراهم کرده است. می‌توانید با وارد کردن سن و انتخاب کشور ترکیه یا هر کشور دیگری که قصد سفر به آن را دارید، لیست قیمت های بهترین بیمه مسافرتی ترکیه را مشاهده کنید. سپس با مقایسه طرح‌های مختلف و سقف پوشش‌های دلخواه بهترین بیمه مسافرتی ترکیه را بخرید. همچنین شرکت کمک رسان هم تاثیر زیادی در خدمات رسانی به شما دارد (برای اطلاعات بیشتر مطلب شرکت کمک رسان ایران را بخوانید). ازکی در تمام مراحل خرید و استفاده از بیمه مسافرتی ترکیه به صورت ۲۴ ساعته در تمام روزهای هفته در کنار شما است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا