بیمه عمر و سرمایه‌گذاری

بهترین بیمه عمر را از کجا بخریم؟ راهنمای جامع انتخاب و خرید بیمه برتر

در حال حاضر بیشتر شرکت‌‌های بیمه به ارائه بیمه عمر می‌پردازند و با تبلیغات گسترده و ارائه خدمات بهتر و بیشتر در این زمینه به دنبال دستیابی به فروش بیشتر هستند. همین موضوع انتخاب بهترین بیمه عمر را که با نیازها و شرایط هر فرد متناسب باشد، دشوار کرده است. در ادامه قصد داریم با بررسی و مقایسه دقیق بیمه عمر در شرکت‌‌های مختلف، متقاضیان این بیمه را برای خرید بهترین ‌‌‌‌ببنه عمر راهنمایی کنیم.

کدام بیمه عمر بهتر است

بیمه عمر یکی از انواع بیمه‌‌های اشخاص است که در آن بیمه‌شده با پرداخت مبلغ مشخصی به عنوان حق‌بیمه تحت پوشش بیمه عمر قرار می‌گیرد. این بیمه علاوه بر اینکه یک سرمایه‌گذاری سودآور در زمان حیات ‌‌‌‌بیمه‌گذار است، در صورت فوت او نیز نوعی حمایت مالی از ذی نفعانش به شمار می‌رود. همچنین با خرید بیمه عمر، ‌‌‌‌بیمه‌گذار می‌تواند در زمان حیات از پوشش‌‌های بیمه‌‌‌‌ای فراوانی بهره‌مند شود. در واقع می‌توان گفت که پیدا کردن یک بیمه عمر خوب نوعی آینده‌نگری مطمئن برای تمام افرادی است که به آتیه‌ی خود و خانواده‌شان اهمیت می‌دهند. به همین دلیل نیز خرید بهترین بیمه عمر به دقت و توجه زیادی نیاز دارد.

 

 عوامل موثر در انتخاب بهترین بیمه عمر

مفهوم بهترین بیمه عمر برای افراد مختلف ممکن است متفاوت باشد. به عنوان مثال بعضی از افراد با خرید بیمه عمر فقط به دنبال دریافت سود و داشتن یک سرمایه‌گذاری بلندمدت هستند و برای برخی دیگر از افراد استفاده از پوشش‌‌های بیمه‌‌‌‌ای در این ‌‌‌‌بیمه‌نامه اهمیت بیشتری دارد. به همین دلیل نمی‌توان یک گزینه قطعی را به عنوان بهترین بیمه عمر معرفی کرد و باید عوامل بسیاری را در انتخاب این ‌‌‌‌بیمه‌نامه در نظر گرفت.

عواملی مثل میزان پوشش‌های ارائه‌شده و سقف پرداختی هرکدام از آن‌ها، سهولت در دریافت هزینه‌ها در زمان نیاز توسط ‌‌‌‌بیمه‌گذار، کامل بودن پوشش‌‌های بیمه‌ای، بالا بودن میزان سود قطعی پرداختی، میزان توانگری مالی شرکت بیمه و…. در ادامه قصد داریم با بررسی دقیق این عوامل شما را در انتخاب بهترین بیمه عمر راهنمایی کنیم تا بتوانید با آگاهی بیشتر برای خرید این بیمه اقدام کنید.

بهترین بیمه عمر
بهترین بیمه عمر

بهترین بیمه عمر از نظر وام‌دهی

گرفتن وام از بیمه عمر یکی دیگر از مزایای این بیمه است. شرایط استفاده از وام بیمه عمر بسته به هر شرکت بیمه متفاوت است؛ اما نکته قابل توجه این است که می‌توانید بدون ضامن و وثیقه اقدام به گرفتن وام از محل اندوخته بیمه‌نامه‌تان کنید.

بهترین شرکت بیمه از نظر وام‌دهی بیمه عمر «بیمه پاسارگاد» است. شما می‌توانید بعد از گذشت ۶ ماه از ۹۰ درصد اندوخته بیمه‌نامه خود استفاده کرده و وام بگیرید.

لازم است حتما قبل از خرید بیمه و گرفتن وام، شرایط شرکت‌های بیمه مختلف را بررسی کرده و با دید باز بیمه عمر خود را بخرید.

بهترین بیمه عمر از نظر میزان سوددهی

همان‌طور که گفتیم یکی از اهداف خرید بیمه عمر برای بسیاری از افراد، داشتن یک سرمایه‌گذاری مطمئن و سودآور می‌باشد. سود بیمه عمر به دو دسته سود تضمینی و سود مشارکت در منافع تقسیم می‌شود. سود تضمینی همان سودی است که توسط بیمه مرکزی تعیین می‌شود و همه شرکت‌‌های بیمه موظف به ارائه آن هستند که بر اساس آخرین اعلام بیمه مرکزی، سود تضمینی بیمه عمر در دو سال اول قرارداد 16 درصد، در دو سال دوم 13 درصد و در سال‌های بعد 10 درصد است.

برخلاف سود تضمینی، سود مشارکت در منافع در شرکت‌‌های مختلف بیمه متفاوت است و مقدار آن به نحوه سرمایه‌گذاری شرکت‌‌های بیمه با استفاده از حق‌بیمه‌‌های دریافتی بستگی دارد. سود مشارکت در منافع برای سال‌‌های آینده قابل پیش‌بینی نیست اما می‌توان بر اساس میزان سود سال‌‌های گذشته، سود سال آینده را حدس زد.

با توجه به مطالب فوق اگر قصد شما از خرید بیمه عمر، تشکیل یک سرمایه‌گذاری بلندمدت است، بهتر است به روند سوددهی شرکت‌‌های بیمه در سال‌‌های اخیر توجه کنید. در جدول زیر سود قطعی شرکت‌‌های بیمه در 5 سال گذشته بررسی و مقایسه شده است. باید بدانید که سود قطعی، مجموع سود تضمینی و سود مشارکت در منافع است که هر ساله توسط هر شرکت بیمه اعلام می‌شود.

شرکت بیمه 1392 1393 1394 1395 1396 1397
بیمه سامان (صندوق رشد 1) 27 23.5 23.5 25 30
بیمه پاسارگاد 20 22 20 19 18 18.7
بیمه پارسیان 24 23 20.1 23 18 19
بیمه مان (بیمه ایران) 24.9 24 21 اعلام نشده اعلام نشده
بیمه ما 27.1 27.5 27 24.4 19.6 22.5
بیمه کارآفرین 21 22 18 16 17.7 20
بیمه خاورمیانه 21 24

بهترین بیمه عمر از نظر ارائه پوشش‌‌های بیمه‌ای

یکی از مزیت‌‌های مهم بیمه عمر، پوشش‌‌های بیمه‌‌‌‌ای آن است. پوشش‌‌های این بیمه را می‌توان به دو دسته پوشش‌‌های اصلی و اضافی تقسیم‌بندی کرد. پوشش‌‌های اصلی که توسط همه شرکت‌‌های بیمه ارائه می‌شود، شامل پوشش فوت طبیعی و فوت بر اثر حادثه می‌باشد. این پوشش‌ها به این معنی است که در صورت فوت ‌‌‌‌بیمه‌گذار به صورت طبیعی یا در اثر حادثه، شرکت بیمه موظف است که بر اساس شرایط ‌‌‌‌بیمه‌نامه، به بازماندگان او غرامت پرداخت کند.

پوشش‌‌های اضافی بیمه عمر که ممکن است در شرکت‌‌های بیمه متفاوت باشد، شامل موارد زیر است:

  • پوشش بیماری‌های خاص (انواع سرطان، پیوند اعضا، سکته قلبی، سکته مغزی و عمل قلب)
  • پوشش نقص عضو و ازکارافتادگی
  • پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه در صورت از کار افتادگی
  • پوشش درمان تکمیلی و…

اگر می‌خواهید یک بیمه عمر کامل داشته باشید تا در زمان حیات از آن به شکل بهتری استفاده کنید، بهتر است به پوشش‌‌های اضافی ارائه شده توسط هر شرکت و سقف تعهدات این پوشش‌ها توجه داشته باشید. در جدول مقایسه بیمه‌‌های عمر که در مطالب پایین ارائه شده است، می‌توانید با مقایسه پوشش‌‌های بیمه‌‌‌‌ای در شرکت‌‌های مختلف، بهترین بیمه عمر را انتخاب کنید.

بهترین بیمه عمر از نظر سطح توانگری مالی شرکت‌‌های بیمه

یکی از معیارهای مهمی که می‌توان از طریق آن یک شرکت بیمه خوب را شناسایی کرد، سطح توانگری مالی آن شرکت است. سطح توانگری مالی هر ساله توسط بیمه مرکزی بررسی و اعلام می‌شود و نشان دهنده این است که هر شرکت بیمه برای جبران خسارت و انجام تعهدات خود چه میزان توان مالی دارد. هر چه توانگری مالی یک شرکت بیمه در سطح بهتری باشد، آن شرکت قابل اعتمادتر است و در زمان بروز خسارت بهتر عمل خواهد کرد. توانگری مالی اعلام شده توسط بیمه مرکزی 5 سطح دارد که توانگری سطح یک، بهترین و توانگری سطح پنج ضعیف‌ترین آن است.

در جدول زیر جدیدترین آمار از توانگری مالی شرکت‌‌های بیمه در سال 99 قابل مشاهده‌ است و شما می‌توانید برای انتخاب بهترین بیمه عمر شرکت بیمه‌‌‌‌ای را انتخاب کنید که سطح توانگری مالی بالایی داشته باشد.

نام شرکت سطح توانگری
بیمه سامان یک
بیمه پاسارگاد یک
بیمه دانا یک
بیمه آسیا یک
بیمه البرز یک
بیمه پارسیان یک
بیمه معلم دو
بیمه ایران دو
بیمه کارآفرین یک
بیمه ملت یک
بیمه ما یک
بیمه خاورمیانه یک

 بهترین بیمه عمر از نظر تعداد شعب

تعداد بالای شعب و مراکز پرداخت خسارت یک شرکت بیمه، دسترسی به آن شرکت در زمان نیاز و جبران خسارات و طی کردن مراحل اداری را سرعت می‌بخشد و با سهولت روبه رو می‌کند. به همین دلیل تعداد شعب زیاد و به نوعی شناخته شدن شرکت بیمهای که برای خرید بیمه عمر انتخاب می‌کنید یکی از مواردی است که باید در نظر بگیرید.

بهترین بیمه عمر از نظر بیمه مرکزی

در سالنامه آماری که هر ساله توسط بیمه مرکزی ارائه می‌شود، اطلاعات مفیدی در مورد شرکت‌‌های بیمه منتشر می‌گردد که می‌توان بر اساس این اطلاعات تصمیم بهتری برای خرید بیمه گرفت. یکی از موارد قابل توجه در این سالنامه، تعداد شعب و نمایندگان بیمه عمر هر شرکت بیمه است. هر چه این تعداد بیشتر باشد دسترسی به خدمات بیمه‌‌‌‌ای سریع‌‌‌‌‌تر و راحت‌‌‌‌‌تر انجام می‌شود و شرکت بیمه موردنظر خدمات رسانی بهتری خواهد داشت.

در جدول زیر تعداد شعب و نمایندگان بیمه عمر شرکت‌‌های مختلف بیمه را مشاهده می‌کنید.

شرکت بیمه تعداد نمایندگان بیمه عمر تعداد شعب
بیمه ایران 1684 209
بیمه پاسارگاد 19417 83
بیمه پارسیان 256 66
بیمه سامان 179 29
بیمه آسیا 389 100
بیمه کارآفرین 251 55
بیمه دانا 293 76
بیمه ملت 889 8
بیمه البرز 48 56
بیمه معلم 605 60
بیمه ما 891 44
بیمه خاورمیانه 527 1

همچنین یکی دیگر از معیارهای انتخاب بهترین بیمه عمر بر اساس آمار بیمه مرکزی، میزان فروش یا تعداد ‌‌‌‌بیمه‌نامه‌‌های عمر صادر شده در هر شرکت بیمه است. بالا بودن میزان فروش هر شرکت می‌تواند نشان دهنده موفقیت آن در زمینه ارائه بیمه عمر و جذب مشتری باشد. همان طور که در جدول زیر مشاهده می‌کنید، تعداد کل بیمه‌نامه‌های عمر صادر شده، 2,124,267 عدد در سال 97 می‌باشد که بیمه پاسارگاد با صدور 1,034,132 بیمه‌نامه بیمه عمر، رتبه اول در فروش این بیمه را بین شرکت‌های دیگر کسب کرده است.

شرکت بیمه تعداد بیمه نامه های عمر صادر شده در سال 97
بیمه پاسارگاد  1,034,132
بیمه ایران 348,734
بیمه ملت 107,140
بیمه کوثر 101,841
بیمه معلم 76,931
بیمه سامان 61,631
بیمه کارآفرین 44,666
بیمه دانا 49,668
بیمه پارسیان 33,031
بیمه البرز  27,800
بیمه ما 39,922
بیمه نوین  30,297
بیمه سرمد 19,659
بیمه سینا 29,635
بیمه رازی  14,255
بیمه دی  5,698
بیمه آرمان  1,876
بیمه تعاون  6,929
بیمه میهن 2,757
بیمه خاورمیانه

بهترین بیمه عمر از نظر مردم

یکی از مهم‌ترین راه‌های تبلیغات شرکت‌های بیمه، استفاده از تاثیرگذارترین شکل تبلیغ یعنی تبلیغات دهان به دهان است. این به این معنی است که شرکت‌های بیمه با ارائه خدمات بهتر تلاش می‌کنند تا نظر مردم و مشتری‌ها را به خود جلب کنند تا سطح رضایت بالای بیمه گذاران به عنوان تبلیغی کم هزینه اما موثر برای آن‌ها باشد. سطح رضایت بیمه گذاران از بیمه ها هر ساله از طریق سازمان بیمه مرکزی ثبت می‌شود و به صورت گزارش سالانه ارائه می‌شود. بررسی این گزارش اطلاعات دقیقی برای پیدا کردن بهترین بیمه عمر از نظر مردم در اختیار شما می‌گذارد. اطلاعات موجود در سایت پژوهشکده بیمه هم آمار تکمیلی مفیدی برای تصمم گیری بهتر در این زمینه ارائه می‌کند.

 بهترین بیمه عمر برای جوانان

شرکت‌های بیمه برای جوانان طرح‌ها و برنامه‌های متنوعی ارائه می‌دهند که بیمه عمر یکی از آن‌ها است. جوانان با توجه به شرایط سنی و درخواست‌هایی که دارند می‌توانند از بین بیمه‌ نامه‌ها و طرح‌هایی که وجود دارد انتخاب کنند. پوشش‌ها و شرایط هر یک از این بیمه نامه‌ها متفاوت است و برای بازه سنی خاصی طراحی می‌شوند. پس بهتر است که قبل از خرید هر یک از آن‌ها با کمک مشاوران بیمه‌ای ازکی، انتخاب آگاهانه‌تری داشته باشید.

 بهترین بیمه عمر برای کودکان

کودکان با ارزش‌ترین دارایی هر والدینی است که از دوران خردسالی به فکر سرمایه گذاری برای آینده آن‌ها هستند. خرید بیمه عمر برای آن‌ها یکی از رایج‌ترین راه‌های تامین سرمایه آینده آن‌ها است. بیمه‌های عمر مخصوص به کودکان به خاطر سن پایین آن‌ها شرایط خاصی دارند، بنابر این باید خدمات و شرایط هر شرکت ارائه دهنده این بیمه نامه را جداگانه بررسی و با دیگر شرکت‌های بیمه مقایسه شود. به عنوان مثال شرکت بیمه ما خدمات بیمه عمر کودکان را از بعد از 1 سالگی ارائه می‌دهد. اما برای استفاده از برخی از پوشش‌ها کودک باید حتما بالای 18 سال و شاغل باشد.

 بهترین بیمه عمر برای بازنشستگی

بیمه بازنشستگی و مستمری یکی از انواع بیمه عمر است. این بیمه نام به فرد بیمه گذار این امکان را می‌دهد که با پرداخت مبلغ مشخصی در یک بازه زمانی توافق شده، پس از پایان مدت زمان مشخص، برای دریافت سرمایه خود به صورت مستمری درخواست دهد. یکی از مهم‌ترین عوملی که نشانگر یک بیمه عمر بازنشستگی خوب است مدت زمان پرداخت مستمری است. در این میان دو شرکت بیمه سامان و خاورمیانه با اختصاص دادن طرح‌های جامع و متنوع به همراه پوشش‌های بیمه‌ای مختلف در پایان اعتبار بیمه نامه امکان پرداخت مستمری به ترتیب برای 15 سال و به طور مادام العمر را فراهم می‌کنند.

جدول مقایسه بیمه‌‌های عمر

در جدول زیر اطلاعات کامل و جامع مربوط به بیمه عمر در شرکت‌‌های معتبر ارائه دهنده این بیمه قابل مشاهده و مقایسه است. شما می‌توانید با بررسی موارد مقایسه شده در این جدول و با توجه به نیازها و شرایط خود بهترین بیمه عمر را انتخاب نمایید.

بهترین شرکت های ارائه دهنده بیمه عمر

همانطو که در بالا گفته شد برای انتخاب بهترین شرکت بیمه عمر، باید موارد مختلفی را بررسی کرد. از این فاکتورها می‌توان به میزان سوددهی آن‌ها، پوشش‌های بیمه عمر، قیمت آن و سطح توانگری اشاره کرد. با در نظر گرفتن همه عوامل بالا از بهترین شرکت‌های بیمه عمر می‌توان به شرکت‎های زیر اشاره کرد:

بیمه عمر ایران

در ادامه بررسی بهترین بیمه عمر قصد داریم به بیان توضیحی در مورد برخی از شرکت‌‌های مطرح در زمینه بیمه عمر بپردازیم. شرکت‌‌‌هایی مثل بیمه ایران، بیمه سامان و بیمه پاسارگاد. همان طور که می‌دانید بیمه ایران اولین شرکت بیمه تاسیس شده در ایران و جزو اولین شرکت‌‌های ارائه دهنده بیمه عمر می‌باشد. این شرکت در سال 97 با صدور 348,734 ‌‌‌‌بیمه‌نامه، رتبه دوم فروش بیمه عمر را در بین شرکت‌‌های بیمه کسب کرده است.

بیمه عمر ایران در قالب طرح‌‌های مختلفی مثل بیمه عمر گروهی، بیمه تأمین آتیه فرزندان، بیمه جامع زندگی، بیمه مان و … عرضه می‌شود که جدید‌‌‌‌‌ترین و کامل‌‌‌‌‌ترین طرح آن طرح بیمه عمر مان است. بیمه عمر مان ویژگی‌ها و مزایایی نسبت به طرح‌‌های قبلی بیمه ایران دارد، ویژگی‌‌‌هایی مثل عدم وجود محدودیت سنی برای صدور بیمه‌نامه عمر، پرداخت هزینه ابتلا به سرطان تا سقف ۳۰ میلیون تومان، امکان بازخریدی از ماه دوم قرارداد و…

بیمه عمر پاسارگاد

بیمه پاسارگاد یکی از شرکت‌‌های موفق در زمینه ارائه بیمه عمر است که طبق آمار بیمه مرکزی در چند سال اخیر رتبه اول فروش بیمه عمر را بین سایر شرکت‌‌های بیمه به دست آورده است. همچنین این شرکت بالاترین تعداد نماینده‌‌های بیمه عمر را در سطح کشور داراست. بیمه عمر پاسارگاد در قالب دو طرح بیمه عمر و تأمین آتیه و بیمه عمر به شرط فوت ارائه می‌شود که بیمه عمر و تأمین آتیه پاسارگاد پر طرفدارترین و کامل‌‌‌‌‌ترین طرح بیمه عمر این شرکت محسوب می‌گردد.

از مزایای مهم بیمه عمر پاسارگاد می‌توان به امکان استفاده از پوشش بیمه درمان تکمیلی sos، پوشش بیمه آتش سوزی برای منازل مسکونی تا سقف 800 میلیون تومان، پوشش امراض خاص برای ۵ بیماری جمعا تا سقف 300 میلیون تومان، امکان دریافت تخفیف در سایر رشته‌‌های بیمه‌‌‌‌ای و … اشاره کرد.

  • بیمه پاسارگاد 10 ساله

بیمه پاسارگاد 10 ساله برای افراد بیشتر از ۴۵ سال، بازنشسته‌ها و در شرف بازنشستگی مناسب است. افراد با خرید بیمه پاسارگاد 10 ساله می‌توانندبا پرداخت تنها 10 قسط به‌صورت سالانه از همه خدمات بیمه عمر بهره ببرند.

  •  بیمه پاسارگاد 5 ساله

شرکت پاسارگاد برای افرادی که سن‌ بیشتری دارند و به هر دلیلی به فکر خرید بیمه عمر برای خود هستند، این امکان را ایجاد کرده است که بتوانند بیمه عمر 5 ساله خریداری کنند. این بیمه هم ماند دیگر بیمه‌نامه‌ها فرد را در مدت زمان دوره بیمه‌نامه از همه خدمات بهره‌مند می‌کند و باتوجه‌به مبلغ پرداختی او در انتهای دوره، تسهیلاتی را به او پرداخت می‌کند.

بیمه عمر سامان

یکی دیگر از شرکت‌‌های پیشرو در زمینه ارائه بیمه عمر، بیمه سامان است که از نظر میزان فروش بیمه عمر در سال 96 رتبه پنجم را در بین سایر شرکت‌ها داراست. بیمه عمر سامان در قالب طرح‌‌های مختلفی مثل بیمه عمر مانده بدهکار، بیمه عمر زمانی، بیمه بازنشستگی تکمیلی، بیمه عمر و تشکیل سرمایه و بیمه جامع عمر و زندگی عرضه می‌شود که بیمه جامع عمر و زندگی سامان جدیدترین طرح بیمه عمر این شرکت است.

از ویژگی‌ها و مزایای مهم طرح جدید بیمه عمر سامان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پوشش بیماری‌‌های خاص تا سقف 1.5 میلیارد تومان (پوشش امراض خاص)
  • پرداخت هزینه‌‌های بیمارستانی تا سقف 20 میلیون تومان (پوشش درمان)
  • پوشش ساختمان، تأسیسات و اثاثیه منزل بیمه شده در مقابل آتش سوزی، صاعقه، انفجار، سیل، سرقت با شکست حرز و… در طرح پوشش خانه سبز (یا بیمه جامع اموال)
  • و…

بیمه عمر آسیا

شرکت بیمه آسیا بیمه‌های عمر خود را به گونه‌ای طراحی کرده است که افراد بتوانند با هر شرایط و سن و سالی که دارند از مزایا آن بهره مند شوند. بیمه گذاران از بدو تولد تا 70 سالگی می‌توانند از این شرکت بیمه عمر بخرند و مدت زمان بیمه نامه‌‎های آن‎ها چیزی بین 5 تا 30 سال با توجه به سن بیمه شده‎ها است.

بیمه عمر کوثر

شرکت بیمه کوثر بیمه عمر را در چهار نوع بیمه عمر و سرمایه گذاری، بیمه عمر و تامین آتیه فرزندان، بیمه عمر زمانی و بیمه عمر مانده بدهکار انفرادی ارائه می‌کند. این بیمه برای خرید هر یک از بیمه نامه‎های بالا شرایط سنی و میزان سود مشخصی در نظر گفته است که می‎توانید توضیحات کامل و جامع آن را در صفحه بیمه عمر کوثر بخوانید.

خرید اینترنتی بهترین بیمه عمر از ازکی

پس از آشنایی با ویژگی‌ها و چگونگی انتخاب بهترین بیمه عمر، به نحوه خرید آن می‌پردازیم. یکی از راه‌‌های خرید سریع و آسان بیمه عمر، خرید اینترنتی از سایت ازکی است که مزایای بسیاری نسبت به خرید حضوری آن دارد. مزایایی مثل امکان مقایسه بیمه‌‌های مختلف، صرفه جویی در زمان و هزینه، امکان دریافت مشاوره تخصصی و … شما می‌توانید با وارد کردن اطلاعات در سایت ازکی، قیمت و شرایط ‌‌‌‌بیمه‌نامه عمر خود را مشاهده نمایید و پس از دریافت مشاوره بی طرفانه از کارشناسان ازکی، بهترین بیمه عمر را انتخاب و خریداری کنید.

سوالات متداول

۱. چرا بیمه عمر مهم است؟
بیمه عمر نه تنها به عنوان یک سرمایه‌گذاری بلندمدت و سودآور عمل می‌کند، بلکه در صورت فوت بیمه‌گذار، حمایت مالی از خانواده وی را نیز تضمین می‌کند. همچنین، این بیمه می‌تواند پوشش‌های متنوعی مانند پوشش بیماری‌های خاص، نقص عضو، و ازکارافتادگی را فراهم آورد.

۲. چگونه بهترین بیمه عمر را انتخاب کنیم؟
انتخاب بهترین بیمه عمر به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله: میزان پوشش‌های ارائه شده، سطح توانگری مالی شرکت بیمه، سهولت در دریافت خدمات، سود تضمینی و مشارکت در منافع، و انواع پوشش‌های اضافی. مهم است که هر فرد با توجه به نیازها و شرایط خود تصمیم بگیرد.

۳. آیا می‌توان از بیمه عمر وام دریافت کرد؟
بله، یکی از مزایای بیمه عمر امکان دریافت وام بدون ضامن و وثیقه است. شرایط وام در بیمه عمر بسته به شرکت بیمه متفاوت است. به عنوان مثال، در بیمه پاسارگاد می‌توان پس از ۶ ماه از ۹۰ درصد اندوخته بیمه‌نامه وام دریافت کرد.

۴. سود بیمه عمر چگونه محاسبه می‌شود؟
سود بیمه عمر شامل دو بخش است: سود تضمینی و سود مشارکت در منافع. سود تضمینی توسط بیمه مرکزی تعیین می‌شود و برای همه شرکت‌‌های بیمه اجباری است. سود مشارکت در منافع بر اساس نحوه سرمایه‌گذاری شرکت‌‌های بیمه با استفاده از حق‌بیمه‌‌های دریافتی متغیر است.

۵. چه نوع پوشش‌هایی در بیمه عمر ارائه می‌شود؟
پوشش‌ها در بیمه عمر به دو دسته پوشش‌های اصلی و اضافی تقسیم‌بندی می‌شوند. پوشش‌های اصلی شامل فوت طبیعی و فوت بر اثر حادثه است. پوشش‌های اضافی ممکن است شامل بیماری‌های خاص، نقص عضو، ازکارافتادگی، معافیت از پرداخت حق بیمه در صورت از کار افتادگی، و درمان تکمیلی باشد.

نمایش بیشتر

285 دیدگاه

      1. سلام خواستم بدونم بیمه عمر۱۵ ساله ماهی دویست در بیمه سامان چقدر میشه حقوقش؟

        1. سلام دوست عزیز.
          به این صورت نمیشه محاسبه کرد. باید پوشش های انتخابی، ضریب سرمایه فوت و درصد افزایش حق بیمه هم مشخص باشه تا بتونیم سرمایه نهایی رو به صورت حدودی اعلام کنیم. لطفا با شماره 02154864 تماس بگیرید تا همکارای ما بر اساس اطلاعات و شرایطتتون بهتون مشاوره بدن

      2. سلام… ممنون از متن کامل…. سوالی دارم….
        من مدیر مجموعه ای کارمند هستم…. بهترین بیمه و کاملترین که شبیه به بیمه ی کارمند دولت باشه چقدر برای هر کارمند برام هزینه داره؟

        1. سلام دوست عزیز
          ممنونیم از نظر شما. بستگی به شرایطی داره که مد نظر شماست. پیشنهاد من اینه که با شماره 02154864 تماس بگیرین تا همکاران بنده با بررسی شرایط مد نظر شما بهترین بیمه تکمیلی رو به شما پیشنهاد کنن.

          1. بهترینش پاسارگاد هست کل خاندان من پاسارگارد کرده الان 19 سال گذشته از بیمه ام

      3. با سلام ممنون از اطلاعات و راهنمایی کامل شما دوستان عزیز من ده سال بیمه عمر آرمان هستم شمااطلاعی از توانگری مالی و پرداخت این بیمه داریدباتشکر

        1. سلام دوست عزیز
          ممنونیم از نظر شما. بیمه مرکزی هرسال در سالنامه آماری که منتشر میکنه تمام اطلاعات شرکت‌های بیمه رو منتشر میکنه. توانگری بیمه آرمان 1 هست ولی به طور دقیق نمیشه راجع به رضایت از پرداختش صحبت کرد. در سالنامه یکسری اطلاعات مثل تعداد خسارت پرداختی و مبلغ کل وجود داره ولی متاسفانه نمیشه از این طریق استنباط کامل داشت.

        2. بهترین بیمه بیمه پاسارگاده چون تخصصی داره رو بیمه عمر کار میکنه من خودمم دارم و عالیه
          شماره ی نماینده ی بیمه ی عمرم کارشون درسته
          مریم قنبرآبادی

          1. سلام روزتون بخیر
            ببخشید بیمه پاسارگاد تخصصی نیستش
            تنها شرکتی که داره تخصصی در زمینه عمر فعالیت میکنه خاورمیانه هستش
            که سال ۹۹ به مشتریاش ۸۳ درصد سود پرداخت کرده

      4. پس با این حساب بهترین بیمه کدومه
        و بیمه خاور میانه چند ساله تاسیس شده و نظرتون در بارش چیه

        1. آیوار عزیز سلام
          بستگی دارد که شما چه انتظاراتی از بیمه‌اتون دارید.
          بیمه خاورمیانه تخصصی تو بیمه عمر کار می‌کند و طرح‌های خوبی دارد.

      5. احتراما مجموع پرداخت خسارت بیمه سامان در بخش امراض 1 میلیاردو500 میلیون تومان و مجموع پرداختی فوت حادثه ای 2 میلیارد تومان

      6. سلام میخواستم بپرسم بعد از دوره ی ۵ساله که سرمایه گذاری کردیم میتونیم مبلغ رو برداشت کنیم ؟ایا مبلغ با سود قابل برداشت هست ؟

      7. عرض سلام و ادب
        خداقوت
        خانم پورمقدم عزیز لطفا راهنمایی کنید بنده رو
        واقعا ممنونتون میشم،
        صرفا بیمه عمر فقط برای سرمایه گزاری میخوام باشه،
        بنظر شما دوست عزیز
        شما تجربه که تو مقایسه بیمه ها
        دارین کدوم
        بیمه عمر و سرمایه گزاری بهتره
        (بیمه سامان یا خاورمیانه
        یا پاسارگاد بنظرتون)؟؟
        “”پوشش خاصی مدنظرم نیس،
        فقط سرمایه گزاری به مدت ۳۰
        که سالانه
        حق بیمه م‌ هم ثابت باشه،
        به مبلغ ۳ تومن سالانه فقط””
        سوددهی خوبی داشته باشه اندوخته سرمایه م بعد ۳۰ سال
        زیاد بشه؛
        خیلی محبت میکنید پاسخ گو باشیدعزیزم تشکر.

      8. با توجه با این توضیحات من اشتباه کردم بیمه ایران انجام دادم . بیمه سامان خیلی خیلی بهتره

      1. دوست عزیز تمام اطلاعات این صفحه به تازگی آپدیت شده و درسته.
        اگه موردی هست که از اشتباه بودنش مطمئنین، بفرمایین

        1. سلام وقت بخیر
          اطلاعات شما کاملا به روز نیست
          سرمایه فوت عادی بیمه سامان تا سقف یک میلیارد و سرمایه فوت حادثه تا سقف چهار میلیارد می باشد
          و همین طور سقف غرامت از کار افتادگی
          در بیمه سامان با توجه به نوع از کار افتادگی از ۲۵درصد تا ۱۰۰درصد سرمایه فوت عادی می باشد
          بیمه سامان دارای کامل ترین پوشش هاست و سود تضمینی ۸/۵درصد و سود مشارکت ۳۶درصد که جمعا ۴۵درصد روز شمار مرکب هست
          ممنون از شما

          1. سلام دوست عزیز
            ممنونیم از نظر شما. جدول به تازگی به روزرسانی شده و تمام اطلاعات به طور دقیق از شرکت‌های بیمه گرفته شده.

          2. قابل توجه دوستان گرامی پرداخت سود مشارکت منافع بیمه سامان در سال ۱۴۰۰ به بیمه شدگان در بیمه عمر ۵۸% بوده

          1. سلام دوست عزیز
            بله درسته فقط چون طرح جدیدی هست به زودی مطالب رو آپدیت خواهیم کرد

          1. سلام دوست عزیز
            اطلاعات ذکر شده در جدول مربوط به طرح بیمه عمر و سرمایه‌گذاری است و اطلاعاتی که شما میفرمایید برای طرح عمر و اندوخته دار است. البته با توجه به جدیدتر و کامل بودن طرح اندوخته دار ما به زودی اطلاعاتش رو به جدول اضافه می‌کنیم.
            ممنونیم از اطلاعاتی که در اختیار ما قراردادید

  1. سلام بیمه رازی یکی از بهترین بیمه عمر ها رو داره با سطح توانگری دو !!
    چرا تو رده بندی شما نیست ؟

    1. سلام و وقت بخیر.
      از اونجایی که بیمه رازی جزو شرکت های محبوب و پرفروش در زمینه بیمه عمر نیست، ما در این متن به مقایسه این شرکت نپرداختیم.
      اما اگه قصد دریافت اطلاعات بیشتر در مورد بیمه عمر رازی رو دارید، میتونید با شماره 02154864 تماس بگیرید تا همکاران ما شما رو راهنمایی کنن.

    2. من بیمه رازی رو به هیچکس پیشنهاد نمیکنم چون من خودم شخصا تجربه این بیمه رو داشتم .بیمه رازی با تمام وجود برای از بین بردن حق بیمه شده تلاش میکنه و در انجام کوچکترین کار ماه ها وقت صرف میکنن

  2. بنظر من اول برند و اطمینان من از اون شرکت بیمه مهمه و ایران و آسیا فکر کنم از همشون مطمئن تر هستند و پوششعای ببمه شون هم خوب بود

    1. سلام دوست عزیز.
      ممنونیم از اینکه نظر و تجربه تون رو در اختیار ما گذاشتید.

    2. ایران بیمه گر تخصصی عمر نیست،تازه یه سری نمایندگی فروش داره که بلد نیستن پیشنهادهای خوب بدن. من داشتم بیمه عمر ولی چون پوشش های حادثه و بیماری های خاص و سرمایه فوت رو بدون ضریب و حتی بعضی ها رو صفر زدن بعد از ۳ سال که ۱/۵ میلیون پول دادم رفتم بازخرید ۷۰۰ تومن بهم دادن رفتم یه شرکت دیگه عمر گرفتم. اسم نمیبرم که نگید تبلیغ میکنه.

      1. سلام دوست عزیز.
        ممنون از اینکه تجربه تون رو در اختیار ما گذاشتید.
        متاسفانه شما دچار سو تفاهم شدید یا اطلاعات اشتباه بهتون دادن. در تمام بیمه های عمر، فرقی نداره از چه شرکت بیمه ای، اگه قبل از 5 سال برای بازخرید اقدام کنید، هزینه هایی مثل هزینه پوشش ها و هزینه های اداری از سرمایه تون کسر میشه و در نهایت مبلغی کمتر از اونچه پرداخت شده دریافت می کنید. پس این موضوع ضعف بیمه ایران نیست و قانونیه که توی تمام بیمه های عمر وجود داره. برای همین همیشه پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه قبل از 5 سال بیمه عمرتون رو بازخرید نکنید.

      2. سلام تمام شرکت ها برای فروختن بیمه عمر به تبلیغات منفی درباره بیمه عمر بیمه ایران دست میزنند پس دوست عزیز بدان سابقه 85 ساله بیمه ایران راندارند و اکثر مدیران همین بیمه های خصوصی بیمه ایرانی هستند. پس با احترام لطفا بدون تحقیق وبررسی قضاوت نکنید…ممنون

        1. با سلام و احترام. دوست عزیز سابقه مهمه ولی عملکرد در دوران سابقه هم مهم تر. وقتی سابقه داشته باشی ولی عملکرد مناسبی نه، خوب این تعصب بی مورد لازم نداره. همه توانایی تشخیص و انتخاب بیمه شایسته و مناسب‌تر بجای بیمه ایران و دارن. مخصوصاً تو بیمه عمر. من قبل خرید بیمه عمر تحقیق کردم دیدم بیمه پاسارگاد تو ۱۴سال ۳برابر کل سابقه بیمه عمر ایران، بیمه فروخته

          1. با احترام… خدمتتون عرض کنم تعداد بالای فروش هم نشانه برتری نیست یه تحقیق ریز بکنین متوجه میشین که بیمه پاسارگاد ویزیتور و بازاریاب زیادی جذب کرده و بیمه گذار هم بخاطر مبلغ کم و عدم اطلاعات کافی از اینکه با پرداخت ماهیانه این مبلغ با حقوق بازنشستگی مثلا ۱۰سال بعدش پفکم نمیتونه بخره ،سریع فرم پر میکنه .. نیاز همه افراد جامعه یکسان نیست که یه نسخه رو برا همه بشه پیچید

        2. میتونی نام ببری مدیر کدوم شرکت بیمه عمر ایران زده؟ نت سرچ کن بیمه کارمندان بیمه مرکزی ببین چی میاره ?

          1. سلام، پاسارگاد سطح توانگری یک رو داره، ایا خدمات و سوددهیش رو با بیمه ایران مقایسه کردی؟
            درسته تعداد نماینده هاش زیادن،اما مردم به خاطر خدمات خوبش پاسارگاد رو انتخاب میکنن،من خودم نماینده بیمه م و تا حالا هیچ بیمه بی کیفیتی نبستم که بازنشستگی یا خدماتش به درد نخوره، و تا جایی که تونستم همه چیز رو برای بیمه شده هام توضیح دادم،تا بعدا به مشکل نخوریم.
            الانم داشتم دنبال مطالب بروز شده راجب بیمه ها میگشتم که تو هیچ سایتی پیداشون نکردم واسه همین کارم به اینجا کشید،حداقل راجب شرکت پاسارگاد اطلاعات درستی دارم!

      3. دوست عزیز اینکه ضریب ها رو براتون صفر زدن باعث شده ازتون حق بیمه ی کمتری کسر بشه
        و در نتیجه مبلغ بیشتری برای بخش سرمایه گذاریتون جمع شده.
        ولی در کل اگر فرد نان آور خانواده باشد باید حداکثر پوشش ها برایشان در نظر گرفته شود.

    3. نه دوست عزيز، اگه بخوايم مقايسه كنيم بيمه پاسارگاد و بعد سامان و بعد ايران بهتر از باقي شركت ها پوشش ميدن .

      1. دوست عزیزبیمه خاورمیانه پوشش هاش ازبقیه بهتره ومستمری وبازنشستگی مادام العمرداره

      2. با توجه به مقایسه جامع بین بیمه های عمر و سابقه خدمات دهی سریع تر و بهتر، میشه گفت بیمه عمر پاسارگاد بهتر از بقیه ست. من خیلی تحقیق کردم

    4. ولی وقتی بیمه مرکزی کار نظارت روی بیمه ها و ضمانت آنها را انجام میدهد بنابراین از نظر اطمینان شرکت های بیمه ای در یک سطح هستند.

      از نظر من مهمترین عامل ها توانگری مالی
      و میانگین سوددهی
      و پوشش ها است

      1. درسته بیمه مرکزی نظارت داره ولی تو چند سال گذشته دیدین که با تمام نظارت ها بیمه توسعه ورشکست شد و خیلی از زیان دیدها مخصوصا تو بخش بیمه ثالث رفتن زندان تا اینکه بیمه ایران به دستور بیمه مرکزی خسارت زیان دیده های بیمه توسعه را پوشش داد

        1. بیمه ها میتونن توو سود و زیان هم شریک باشن اینارو کارشناسان بیمه خوب بلدن حتما تووو سودش سهیم بوده که ضررشم متحمل بوده وگرنه یه شرکت سطح ۲ توانگری در راه رضای خدا این کارو نمیکنه

        2. باید تحقیق کنید که کدوم بیمه گروه مالی داره. من متوجه شدم که بیمه عمر پاسارگاد داری گروه مالی هست، این یعنی هیچوقت به ورشکستی نمیرسه

          1. سلام دوست عزیز
            با اعلام بیمه مرکزی
            هشت شرکت بیمه هستند که به ورشکستگی نمیرسند
            و قدرتمندترین انها بیمه خاورمیانه اعلام شده با توانگری مالی ۹۲۶ درصد
            برای کسب اطلاعات دقیق تر به سایت بیمه مرکزی مراجعه کنید

    5. اطلاعی از شرایط بیمه عمر بیمه ایران رو ندارم. اما باهمین عقیده که بیمه ایران دولتی هست قدمت داره و نمایندگی زیاده داره همیشه اقدام به بیمه شخص ثالث خودرو دراین شرکت میکردم. یکبار که خودروی عمومی بنده تصادف کرد بااینکه حق بیمه رو من پرداخت میکنم.و تصادف جزعی بود و سهل انکاری فردباعث تصادف شد. اما رفتار کارمندان بیمه ایران شعبه پارس آباد با من مثه متهمین و قاتلین بود.بااینکه خودم بهشون اطلاع دادم خسارت اگه کم بود ازجیب خودم پرداخت خواهم کرد اما بدون اینکه به من اطلاع بدن خسارت به زیان دیده دادن. و هیچ اطلاعی ازمبلغ پرداختیشون یا برخوردشایسته از این شرکت بیمه ندیدم.درضمن حق بیمه این شرکت خیلی بالاتر از شرکتهای دیگر که الان اقدام میکنم هست. بنظرم شرکتهای غیردولتی به مراتب از این بیمه بهتر هستن.

      1. دوست عزیز جناب عارف منم نزدیک به ده سال هست تمام بیمه هام واسه ایرانه و مخصوصا تو ثالث و بدنه چندین بار اتفاق واسم افتاده و خوشبختانه تمام خسارت را چه ثالث و چه بدنه پرداخت کردن و هیچ گونه مشکلی نداشتم حالا یه نماینده یه برخورد سرد با شما داشته دلیل بر این نمیشه که این شرکت بزرگ بیمه با این قدمت را تخریب کنید همه جا خوب و بد داره چه تو بیمه دولتی و چه بیمه غیر دولتی لطفا منصف باشید

        1. دوست محترم جناب سالار کاملا مشخصه که پاسخ شما به اقای عارف یه تبلیغ کذبه و صرفا بخاطر تعصبتون روو نمایندگیتون قدمت ایرانو به عرش میکشین چون توو زمینه پوشش ها و درصد سوددهی که مهمترین عامل تفاوتهاست حرفی برای گفتن ندارین.

        2. این بنده خدا راست میگه من هم در شعبه نجف اباد اصفهان رفتم نمایندگی مرکزی بیمه ایران برای دریافت خسات ماشین خیلی با بد رفتاری باهام رفتار کردن و انگار دارن با متهم رفتار میکنن و حتی سرمبارک رو نمیارن بالا جواب سلامتو بدن . بعد هم کل خسارت رو بهم ندادن . با نامردی ۳۰ درصدشو خوردن رفت

    6. از لحاظ مطمئن بودن همشون مطمئنن
      نگران نباشید
      چون برای شخص خاصی نیست و سهامی عام هستند و زیر نظر و مجوز بیمه مرکزی

      1. سال 97 تو شهرضا ماشینمون چپ کرد.خداروشکر هیچگونه فوتی نداشتیم.نماینده بیمه اسیا شهرضا انچنان اخم میکرد که انگار باعث مرگ کل امواتش ماییم

      2. سلام
        توی جدول جلوی سود قطعی بیمه پاسارگاد هیچ عددی نوشته نشده چرا؟

      3. سلام وقت بخیر تفاوتش تو برند بودن به نوع محصول و خدمات شرکت داره مثلا بیمه زندگی خاورمیلانه در زمینه بیمه های زندگی و مستمری مادام العمر تخصصی ترین شرکت بیمه هستش و همشون زیر نظر بیمه مرکزی هستن و شرکت های عام هستند.

    7. اگه منظورتون اطمینان به واسطه پشتوانه اس که عملکرد تمامی ۳۲شرکت بیمه تحت نظارت مستقیم بیمه مرکزیه..پس پشتوانه همشون یکیه. توانگری مالی شرکت ها نشون میده که چقد میتونن به تعهداتشون عمل کنن نه سابقه و قدمت یه شرکت. اولین شرکتی که تلویزیون ساختو میشناسین؟ فیلیپس بود اما ایا الانم فیلیپس بهترین تلویزیونهارو میسازه؟اصلا اسمشم توو لاین تلویزیون نشنیدیم بله توو لاین ریش تراش و…خوب عمل میکنه ولی به عنوان اولین سازنده تلویزیون هیچ شهرتی توو این لاین نداره فقط توو لاین ثالث ماشین تونسته مشتریاشو حفظ کنه و سطح توانگری مالیشم ۲ هستش لطفا سطح اطلاعاتتونو ببرین بالا بیمه عمر سامان توو صندوق رشد۱ دو سال اخیر ۳۰%سود داده سال ۹۶ ۲۷% امراض خاصش شامل ۳۰تا بیماریه و ۳بار تا سقف ۱/۵میلیارد میده نت سرچ کنید بیمه عمر کارمندان بیمه مرکزی میبینید همه سامان زدن همونایی که ۳۲تا شرکت زیرنظرشونه سامانو انتخاب کردن برید پیش یه کارشناس نه بازاریاب بهتون اطلاعات درست بده

    8. سلام من بخوام دفتر نمایندگی تاسیس کنم کدام بیمه بهتر آست البرز یا پاسارگاد یا… لطفا راهنمایی کنید

      1. دلنیا غزیز سلام
        اگر عضو سامانه بازاریابان ما بشوید می‌توانید همزمان بیمه عمر شرکت‌های مختلف بیمه رو بفروشید.

        1. سلام دوست عزیز راهنمایی میکنین ک چطور میشه وارد این سامانه شد؟ برای بازاریابی همزمان شرکت های بیمه عمر؟

  3. با سلام
    لطفا چنانچه مقدور است، بروزرسانی کلیه اطلاعات فوق را تا نیمه اول سال ۹۸ منتشر نمایید و آخرین جداول و رتبه بندیها و شرایط جدید چند شرکت برتر فروش بیمه های عمر را در اختیار مخاطبان قرار دهید.
    با سپاس و تشکر

    1. سلام و وقت بخیر.
      حتما در اسرع وقت به روز رسانی این متن انجام میشه.
      ممنون از دقت و توجهتون.

  4. با سلام و تشکر از مطالب جامع و مفیدتان
    لطفا کلیه اطلاعات فوق را “تا قبل از نیمه دوم سال ۹۸” بروزرسانی نمایید.
    با احترام

  5. باعرض سلام وخسته نباشید خدمت شماوعوامل زحمتکش سایتتون مطالب بسیار مفید وپرکاربرد بودامادر بعضی قسمت ها زحمت شما اگر امکان دارد نسبت به بروزکردن قیمت پوشش ها وغیره اقدام فرمایید سپاسگزار

  6. با سلام خوب بود در مقایسه شرکت های بیمه شرکت بیمه “ما” رو هم درج می کردید که بالاترین سود مشارکت رو به بیمه گذاران خود پرداخت کرده.

    1. سلام دوست عزیز.
      ممنون از توجه و پیشنهادتون. حتما در اسرع وقت این مطلب آپدیت میشه.

  7. اطلاعات مفیدی بود .اگر امکانش هست به صورت تخصصی هم بررسی بشه که بتونیم با توجه به شرایط خودمون بهترین بیمه عمر رو انتخاب کنیم .خیلی ممنون میشیم

  8. سلام
    مطالب خوب نمایش ندادید و توی جداول مختلف مشخص نیست واقعاً کدوم شرکت بهتره یه جا نوشتید سامان یه جا ایران

    1. سلام دوست عزیز.
      همانطور که در متن هم نوشتیم، ما نمیتونیم به صورت قطعی و دقیق اعلام کنیم که کدوم بیمه عمر بهتره. چون هر کدوم از بیمه ها مزایای خاص خودشون رو دارن و انتخاب بهترین بیمه به شرایط شما و حق بیمه ای که میخواید پرداخت کنید هم بستگی داره.
      در مجموع بیمه سامان، بیمه پاسارگاد، بیمه ایران و بیمه کارآفرین بهترین بیمه های عمر هستن

  9. سلام وقت بخیر..سوالم این هست که درصورت کلاهبرداری یکی از سازمان های بیمه ها آیا بیمه مرکزی بازهم موظف به پرداخت غرامت به بیمه گذاران اون سازمان هست یا خیر؟ چون من شنیدم که در صورت ورشکستگی(و نه کلاهبرداری)..بیمه مرکزی غرامت بیمه شدگان را میده اما در مورد احتمالی مثل کلاهبرداری و در پی اون به عنوان مثال خروج از کشور مسولین یک ارگان چه اتفاقی برای بیمه شدگان اون ارگان میفته؟

    1. سلام وقت شما هم بخیر.
      بر اساس قانون هر مشکلی که برای شرکت های بیمه به وجود بیاد، بیمه مرکزی از بیمه گذاران اون شرکت حمایت میکنه. نگران این موضوع نباشید دوست عزیز

  10. سلام‌
    میخوام اگه امکانی باشه یعنی چنین شرایطی که مثلا ۵ یا ۶ ساله پسرم روکه الان ۱۹ سالشه بتونه با پرداخت مبلغی از یک حقوق دائمی برخوردار بشه آیا چنین شرایطی دربیمه های عمر وجود دارد یانه لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون میشم.

    1. سلام دوست عزیز.
      بیمه های عمر از 5 سال تا 30 سال میتونه ادامه داشته باشه. اما هرچی تعداد سال های اون بیشتر بشه، پس اندازتون بیشتر میشه و سود بیشتری بیشتری هم به اون تعلق میگیره. یعنی اگه بیمه عمری بخرید که کوتاه مدت باشه، در نهایت سرمایه زیاد و قابل توجهی نخواهید داشت. پیشنهاد ما اینه که بیمه عمرتون رو حداقل 10 ساله ببندید. اگه به مشاوره بیشتر نیاز دارید، میتونید با شماره 02154864 تماس بگیرید.

  11. سلام و خسته نباشید
    اگه کسی بیماری خاص داشته باشه و یا بیماری های صعب العلاج باز هم پس از بیمه شدن میتونه بلافاصله درخواست هایی مثل درمان _ از کار افتادگی _ نقض عضو _ آتش سوزی _ معاف از پرداخت بیمه رو طلب کنه یا باید حداقل ۶ ماه بگذره؟

    1. سلام دوست عزیز.
      متاسفانه شرکت های بیمه برای فردی که در زمان درخواست بیمه عمر، این بیماری ها رو داشته باشه، بیمه عمر صادر نمیکنه

      1. از کجا میفهمن طرف داشت بیماری رو یا ن؟؟ازطریق بیمارستان وازمایشگاه ک واس بار اول تشخیص بدن فرد رو؟

        1. سلام دوست عزیز.
          با بررسی پرونده پزشکی و سوابق درمانی فرد این موضوع برای شرکت بیمه مشخص میشه

  12. با عرض سلام و تشکر بابت مطالب بسیار مفیدتون..من میخواستم اروم اروم شروع کنم و یه توی کلاس ها و امتحانای ورودی بیمه شرکت و اگه بتونم نمایندگی بیمه عمر و حوادث و یا حتی خوردرو ها رو بزنم‌‌میخواستم ببینم به نظر شما کدومیکی از این شرکت های بیمه گذار رو انتخاب کنم میتونم بهتر عمل کنم و پیشرفت خوبی داشته باشم..در واقع خواستم بفهمم بیمه عمر و حوادث بهتره با بیمه های خودرو و دیگر بیمه ها…ممنون میشم راهنمایی کنید..

    1. سلام دوست عزیز.
      ممنونیم از توجه و همراهی شما.
      انتخاب یکی از رشته های بیمه بر اساس علاقه، بازار و شرایط شما متفاوت هست. بهتره کمی بیشتر تحقیق و بررسی کنید.

  13. سلام
    اطلاعات کامل و جامع بود . پاسخگویی تلفنی تون حرفه ای و بی نظیر با صبر فراوان
    ممنونم از تیم حرفه ای تون

  14. سلام روز به خیر من بیمه عمر پاسارگاد گرفتم ولی بهم گفتن باید ایران می گرفتم چون پاسارگاد در نهایت بعد چند سال که می خواید بازنشسته بشید یه دفعه پول مالیات هاتون رو ازتون می‌گیره ولی یه بیمه ای مثل ایران از اول هرچه قدر باهاتون طی کردن در آخر همون مبلغ رو می دن ، درست هست؟ فقط یه سال پول پاسارگاد رو دادم اگر درسته الان ابطالش کنم

    1. سلام و وقت بخیر.
      دوست عزیز مالیات در همه بیمه های عمر وجود داره. بیمه ایران هم مالیات رو به تدریج و از حق بیمه های ماهانه یا سالانه بیمه گذار کسر میکنه ولی بیمه پاسارگاد این مالیات رو در انتهای قرارداد یکجا کسر میکنه. در واقع بیمه ایران و بیمه پاسارگاد از این جهت تفاوتی باهم ندارن

      1. دوست عزیز بیمه های عمر معافیت مالیاتی دارند
        ماده ۱۳۶و ۱۳۷قانون معافیت های مالیاتی

        1. سلام دوست عزیز
          بله اندوخته بیمه و سرمایه فوت معاف از مالیات هستند. ولی به طور کلی حق بیمه پرداختی شما شامل مالیات میشه. به این شکل که این مالیات به صورت سالیانه (ماهیانه، سه ماهه، شش ماهه) روی حق بیمه پرداختی شما محاسبه میشه و در نهایت از مبلغ نهایی چیزی کسر نمیشه. ممکنه دلیل کسری چیز دیگه ای باشه.

      2. ایا بیمه باران بیمه خوبیه برای بیمه عمر؟
        و اینکه میگن سالانه 5میلیون بدی بعد 15 سال 15 میلیارد بهت میدن و تمامی پوشش های بیمه ای رو هم دارن واقعیت داره یا نه؟

  15. سلام حداقل و حداکثر وجه پرداختی ماهانه بابت بیمه چقدر هست و اینکه میتونیم در سال های مختلف هر مبلغی که بخواهیم پرداخت کنیم برای اینکه باتوجه به نرخ تورم در پایان قرارداد متضرر نشویم؟

    1. سلام دوست عزیز.
      حداقل مبلغی که ما برای حق بیمه به شما پیشنهاد میکنیم، ماهی 100 یا 200 هزار تومنه. حداکثری هم در پرداخت حق بیمه وجود نداره.
      همچنین شما میتونید در بیمه نامه درصد افزایش حق بیمه رو برای سال های بعد مشخص کنید.

  16. سلام دوستان وقتتون بخبر من خودم نماینده رسمی بیمه عمر پاسارگادم به تحقیقاتی که کردم چه از توان مالی چه خدمات درمانی پاسارگاد توی کشور رتبه‌ی یک‌رو به دست آورده.

  17. سلام من میخام خودم رو بیمه کنم ولی میخام بدونم کدوم بیمه بهتره
    خودم تو روستا زندگی میکنم نمیدونم بهتره یعنی روستاری رد کنم

    1. سلام و وقت بخیر.
      ما توی این مطلب مقایسه بیمه عمر شرکت های مختلف رو انجام دادیم . انتخاب بهترین بیمه به نیاز و شرایط شما هم بستگی داره. اگه مشاوره کامل تری لازم دارید میتونید با شماره 02154864 تماس بگیرید، همکاران ما شما رو راهنمایی میکنن

  18. سلام و احترام
    معذرت میخوام ی پرسشی داشتم درباره بیمه تجارت نو اطلاعی دارین بیمه خوبی هست لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم

    1. سلام و وقت بخیر.
      بیمه تجارت نو یکی از شرکت های تازه تاسیس هست و قطعا تجربه و اعتبار شرکت های بیمه مثل ایران و پاسارگاد رو نداره.
      البته ما به زودی در مورد شرایط بیمه عمر این شرکت مطالبی رو منتشر میکنیم.

    1. سلام دوست عزیز.
      خیر بیمه پاسارگاد یکی از بهترین شرکت های بیمه ست و داره به فعالیتش ادامه میده. ضمنا بیمه مرکزی در صورت ورشکستگی و … از همه شرکت های بیمه حمایت میکنه

  19. با سلام
    خوب نمایندگی ها اطلاعات کامل میدن اما ما از اینده شرکت بیمه گذار و نمایندگی اطلاعات درست نداریم.

    1. سلام دوست عزیز.
      به اعتبار شرکت بیمه توجه کنید، نه به نمایندگی. بیمه مرکزی از شرکت های بیمه حمایت میکنه و از این بابت نگران نباشید.

  20. سلام
    بهترین بیمه عمر از لحاظ سود دهی و پوششها را بیمه سامان ارائه میده و سود سال 97 اوم 30.1 درصد بوده که واقعا عالیه

  21. سلام خدمت شما عرض کنم که کسانی که بیماری های خاص مثله ام اس دارند هم میتونند بیمه عمر بشند یا بیمه ای هست که برای این بیماران شرایطی داشته باشه! ممنونم اگر کامل راهنماییم کنید

    1. سلام دوست عزیز.
      با توجه به شرایطی که میفرمایین، ممکنه بعضی از شرکت های بیمه، بیمه عمر رو برای فرد بیمار صادر کنن اما با شرایط خاص. مثلا ممکنه پوشش درمان بیماری های خاص رو به فرد ندن

  22. مطالب جامع و کامل بودن،تنها مشکل اینجاس ک بروز نیستن،اگه مقدوره بروز رسانی بشه.خیلی ممنون از سایت غنی از اطلاعات بیمه!

    1. سلام دوست عزیز.
      ممنون از همراهی شما با سایت ازکی و ممنون از پیشنهادتون. حتما به زودی این اطلاعات به روز رسانی میشه

    1. سلام دوست عزیز.
      ممنون از همراهی شما.
      بله تیم مشاوره بیمه عمر در خدمت شما هستن. لطفا با شماره 02154864 تماس بگیرین.

  23. سلام وقتتون بخیر ممنون از مطالب مفیدتون فقط جسارتا یک سوال داشتم این که من یک بچه دو ساله دارم و میخوام بیمه عمر بشه شما کدوم شرکت رو پیشنهاد میکنین؟

    1. سلام و ممنون از توجهتون.
      بیمه سامان و بیمه پاسارگاد در حال حاضر جزو بهترین بیمه های عمر هستند. البته باز هم به شرایط شما بستگی داره.
      شما میتونید با شماره 02154864 تماس بگیرید تا همکاران بیمه عمر ما به صورت تخصصی و رایگان بهتون مشاوره بدن.

    1. سلام و وقت بخیر.
      بیمه ما جزو بیمه های پرفروش و پر طرفدار در بیمه عمر نیست. اما سعی میکنیم به زودی بیمه عمر ما رو هم بررسی کنیم.

  24. سلام..فوت طبیعی سامان یک میلیارد تومنه سقفش‌…. و بیمه تکمیل درمان انغرادی داره که هیچ بیمه ای نداره…پاسارگادم نداره درواقع همون پوشش بیمارستانی وپزشکی هست که در بیمه عمر سامانم هست… دردوسال اخیر سامان رتبه اول رو داره..

    1. سلام.اینطور نیست که هیچ شرکتی بیمه عمر انفرادی نداشته باشه شرکتهای اسماری-سینا-دی-کار افرین و تعاون هم بیمه تکمیلی انفرادی دارند

      1. سلام خانم پورمقدم، بنظرم اطلاعاتتون رو بروزکنید، چون بیمه سامان الان حداقل سن برای بیمه کردن بدو تولده، قبلا دوسالگی بود

        1. سلام دوست عزیز
          در حال حاضر چنین اطلاعاتی در سایت نیست و حداقل سن طبق گفته شما بدو تولد هست و دوسالگی ذکر نشده در سایت

  25. با سلام
    من پنج سالی میشه که بیمه سرمایه گذاری و عمر یه شرکت رو دارم و بخوام شرکت بیمه را عوض می کنم آیا میشه با شروع مبلغ بالا زمان را بخرم و یا خیر و با آنهایی که 5سال بیمه پرداخت کردند همتراز شد ؟

    1. سلام و وقت بخیر.
      دوست عزیز در بیمه عمر امکان تغییر شرکت بیمه یا همتراز شدن وجود نداره.
      شما اگه از بیمه قبلیتون ناراضی هستید، باید اون رو فسخ کنید و یک بیمه جدید خریداری کنید. البته از اونجایی که در سال پنجم هستید و بیمه شما به سوددهی خوبی نرسیده، فسخ بیمه به ضرر شما خواهد بود و ما این کار رو بهتون پیشنهاد نمیکنیم.

  26. با سلام
    چند سوال:1- آيا در صورت فوت بيمه گذار، حقوق او به فرزندان و همسرش به ارث ميرسد يا نه؟
    2- كمترين حقوقي كه ماهيانه ميدهند چقدر است؟
    3- در صورت بيمه فرزندان هزينه تحصيل، ازدواج، جهيزيه و حقوق ماهيانه از چه سني داده ميشود؟
    4- كساني كه از طرف تامين اجتماعي بيمه باشند آيا خودش و خانواده اش ميتواننددوباره از همين شركتها بيمه شوند؟

    1. سلام و وقت بخیر.
      اگه منظورتون از حقوق، مستمری بیمه عمر هست، مبلغ این مستمری به حق بیمه هایی که پرداخت میکنید و مدت زمان بیمه نامه بستگی داره.
      بیمه عمر بیمه ای کاملا جداگانه از بیمه تامین اجتماعیه و در صورت فوت بیمه گذار، اندوخته یا مستمری بیمه عمر به ذی نفعانی که در بیمه نامه تعیین شده تعلق میگیره.
      برای فرزندان هم شما میتونید از بدو تولدشون بیمه نامه رو خریداری کنید و هر زمانی که بیمه نامه به سوددهی خوبی برسه (مثلا بعد از 15 سال) شما میتونید برای هزینه های مختلف فرزندان از بیمه نامه برداشت کنید.

  27. سلام.
    خسته نباشید.
    لطفا تفاوت بین شرکت های تخصصی بیمه با سایر شرکت های بیمه مانند تامین اجتماعی را بیان کنید.
    ممنون میشم.

    1. با سلام وقت بخیر.
      هر شرکت بیمه‌ای که خدمات بیمه ای ارائه میکنه مثل دانا، ایران، پارسیان و … جزو بیمه های بازرگانی هست. اما بیمه تامین اجتماعی، سلامت، نیروهای مسلح و .. بیمه پایه هستن.
      به طور مثال بیمه پایه بخشی از هزینه های درمانی رو تقبل میکنه. بیمه بازرگانی اضافه بر تعهد بیمه پایه، هزینه ای رو بابت درمان پرداخت میکنه.
      یا در رابطه با بیمه عمر. بیمه تامین اجتماعی بر اساس قانون کار هزینه ای رو بابت مستمری بازنشسگی پرداخت میکنه که پوشش های محدودی داره و بر اساس حق بیمه ای که در طول دوران کای پرداخت شده، هزینه محاسبه میشه. اما در بیمه های بازرگانی پوشش ها و خدمات متنوع تره و طرف چند سال میتونید از خدماتش بهره مند شید و مستقل از محل کار اون رو خریداری کنید.

  28. سلام.
    خسته نباشید.
    آیا سقف سن برای بیمه وجود داره؟
    و اینکه آیا شرکت های تخصصی بیمه عمر مناسب هستند یا بیمه عمر تامین اجتماعی؟

    1. با سلام وقت بخیر.
      سقف سن در شرکت ها متفاوت هیت ولی عموما بین 60 تا 70سال سقف سن رو مشخص میکنن که بستگی به شرکت بیمه داره.
      خرید بیمه عمر از شرکت بیمه مزایای زیادی داره یکیش اینه که پوشش‌هایی ک بهتون تعلق میگیره در بیمه عمر تامین اجتماعی وحود نداره

    1. با سلام وقت بخیر.
      از نماینده بیمه پرسیدید؟ چون ب روال اداری اون شرکت بستگی داره

      1. عرض سلام و ادب
        اطلاعاتی برای بیمه عمر تجارت نو نیس
        بیمه توانمندی بوده،
        ممنون میشم یه اطلاعات بیمه ای به
        لیست بیمه ها اضافه کنید.
        تشکر

        1. با اهدای سلام و وقت بخیر.
          سپاسگزار میشم راهنماییم کنید.
          من یه دختر 30 ساله هستم که جاهای مختلفی کار کردم اما بیمه ام نکردن و الان هم بیکارم و هیچ وقت امنیت شغلی نداشتم و داشتن یه حقوق ماهیانه مهم ترین انتظار من از بیمه شدنه.
          لطفا راهنمایم کنید کدوم بیمه همچین امکانی داره که با پرداخت حق بیمه ماهیانه به آدم سود یا حقوق بده؟

          1. فرزانه عزیز سلام
            شما می‌توانید به صورت خویش کارفرما خودتون رو بیمه تامین اجتماعی کنید که یکی از بهترین گزینه‌ها است، بیمه‌های عمر مثل شرکت خاورمیانه هم طرح‌های پرداخت مستمری دارند.

  29. باسلام
    درحال حاضر بیمه عمر چندمنظوره چترای بیمه البرز بهترین کامل ترین وعلمی ترین بیمه عمر درکشورهست.که فقط مختص شرکت بیمه البرز هست.
    بااحترام به همه شرکتها ونمایندگان کشور.
    قابل ذکرهم هست که بدترین نوع دشمنی را خودنمایندگان دارن باصنعت بیمه میکنند که هرنماینده توسرشرکتهای دیگه میزنه وبشدت ازشرکتهای غیرازخودش بدگویی میکنه که باعث عم اعتمادمردم به همه شرکتها شده..بنده هرکسی که ازم سوال میکنه میگم همه شرکتهابسیارخوب هستندوبستگی داره به سلیقه مشتری.وتحقیق کردنش.
    نمایندگان عزیز لطفا از شرکتهای دیگه بدگویی نکنید ضررش برای خودشماست درمرحله اول

  30. سلام و خدا قوت
    میخاستم نظرتون راجع به بیمه خاورمیانه بدونم ،ممنون میشم راهنمایی کنین

    1. سلام ممنون از شما.
      بیمه خاورمیانه یکی از شرکت های بیمه بسیار جوانه که در مورد بیمه عمر هم طرح های خوبی رو ارائه داده. اما برای خرید بیمه عمر که بیمه ای مربوط به سال های آینده ست، معمولا افراد به شرکت های بیمه ای که سابقه روشن تر و طولانی تری دارند، بهتر اعتماد میکنن

    2. سلام عرض میکنم خدمت شما. بیمه خاورمیانه اولین شرکت تخصصی تو حوزه بیمه های عمر و زندگی هستش و بخاطر تخصصی بودن و تک محصولی بودنش هم خسارت های کمتری و نسبت به بقیه شرکت ها تجربه خواهد کرد و هم طبیعتا میتونه سود مشارکتش بیشتر باشه. و این نکته رو هم بگم اولین شرکتی هست که محصول مستمری و بازنشستگی مادام‌العمر رو عرضه کرد. یعنی بطور ماهیانه بعد از پایان قرارداد به شما تا سن ۱۰۶ سالگی ماهیانه مستمری میده و این نوع بیمه نامه باید حتما حتما تو بیمه نامه قید بشه . یعنی صرفا فقط نباید شرکتی بگه من مستمری میدم

  31. سلام پدر من بیماری صرع مقاوم به درمان داره و 45 سالشه
    اقدام کرده بودیم برای از کار افتادگی بیمه تامین اجتماعی که ندادن بهمون. میخواستم بدونم میتونم براش بیمه عمر بگیرم؟؟؟

    1. سلام و وقت بخیر.
      دوست عزیز به احتمال زیاد شرکت های بیمه هم به دلیل سوابق بیماری پدرتون برای ایشون بیمه صادر نمیکنن

  32. سلام
    با مشورت نمایندگی تمام شرکت های بیمه در اصفهان بیمه عمر نوین را انتخاب کردم اما چرا اسمی ازش برده نمیشه؟
    کسی میتونه راهنمایی کنه؟

    1. با سلام وقت بخیر.
      بیمه عمر نوین طرح‌های متفاوتی نداره ولی سود بالایی داره. در سایت ازکی می‌تونید دربارهش مطلب کاملی بخونید.

    1. سلام وقت بخیر.
      بیمه نوین طرح‌های متنوعی برای بیمه عمر نداره اما سود نسبتا بالایی داره.

  33. اول اینکه هر فردی که قراره بیمه کنه باید ببینه در اون زمینه ایی که میخاد بیمه کنه کدوم شرکت تخصص داره مثلا تخصص بیمه آسیا تخصص اش در آتش سوزیه یا تخصص بیمه پاسارگاد در بیمه عمر و آتیه و بازنشیتگیه و بهتره سمت همون شرکت بیمه تخصصی متناسب با نیازش بره دوما اینکه چرا میگید فلان شرکت دولتیه فلان شرکت دولتی نیس لازمه که بدونید شرکت های بیمه همگی تحت نظارت بانک مرکزی و بیمه مرکزی هستند و همگی اعتبار یکسانی دارند . و بعد اینکه در انتخاب بیمه به سطح توانگری مالی شرکت های بیمه توجهه داشته باشید چون شرکت های بیمه یه مبلغ کلان از سرمایه اشون در گرو بانک مرکزی قرار میگیره تا در موقع خسران، بانک مرکزی از طریق مبلغی که گرفته بتونه غرامت بیمه شده ها رو جواب بده و پاسخگو باشه پس شرکت بیمه ایی که پول بیشتری داره و توانگری مالی بیشتری داره قطعا پول بیشتری جهت تضمین پیش بانک مرکزی داره و معتبر تر هست مثل بیمه پاسارگاد …. من سالها برای اینکه بچه هام بیمه کنم تحقیق کردم تا الکی پولمو توی بیمه ایی که نمیشناسم نریزم بعد کلی تجسس و تفحص تشخیص دادم برای بیمه عمر برم سراغ شرکت بیمه پاسارگاد به چند دلیل منطقی ۱: چون تخصص این بیمه در زمینه عمر و آتیه اس پس بیشترین پوشش خدماتی رو نیده ۲: چون در بین همه بیمه های ایران بیشترین توانگری مالی رو داره درسته که بیمه دیگه ایی هم مثل بیمه پاسارگاد توانگری مالی سطح ۱ رو دارن اما باز بیمه پاسارگاد درربین سطح ۱ ها بیشترین پول و ودیعه رو نزد بانک مرکزی جهت تضمین گذاشته پس مطمین تره و سوما اینکه نماینده های بیمه گر بیمه پاسارگاد زمان بیمه کردن به دلیل آموزش های درست، در مقابل سیوالات متقاضی خیلی خوب جوابهای منطقی میدن پس صادقانه تر عمل میکنه و دلیل بعدی اینکه با توجه به تحقیق از بیمه شده ها به این نتیجه رسیدم که در زمان پرداخت غرامت و جوابگویی به پوشش های خدماتی که میده عملگرایی و عملکرد خوبی داشته و شعار نمیده

    1. این استدلال شما از کجا آوردی که چون پول بیشتری نزد بیمه مرکزی گذاشته پس مطمئنتره؟ اولا به همون نسبت هم باید پاسخگو باشه و اتفاقا تعداد زیاد بیمه گذاران یک آپشن منفی است نه مثبت..ثانیا اگر بنا بر تخصصی بودن باشه پاسارگاد اصلا تخصصی نیست چون همه بیمه ها رو صادر میکنه و تعداد زیاد بیمه های عمرش صرفا بخاطر داشتن نمایندگان بیشتر و عدم توجیح مشتریان است که هر کی از راه میرسه حتی با 50 هزار تومن هم بیمه میفروشه خوب 10-15 سال دیگه شخص فکر میکنه یک پول گنده یا مستمری چند ده میلیونی مییگیر ولی واقعا اینطوره؟
      تنها شرکتی که کاملا تخصصی بیمه عمر و بخصوص بازنشستگی را با جدول و مشخص میپردازه بیمه خاورمیانه هست و سود مشارکت اون هم در سال 1399 رقم 83% سود بود که بیشتر از دو برابر از بالاترین سود بقیه شرکتها بود البته بیمه باران هم اومده ولی هنوز طرح بازنشستگی نداره .خاورمیانه واقعا بی نظیره یک تحقیق بی طرفانه بکنید خودتون متوجه میشید

  34. با سلام
    بهترین شرکت بیمه فقط برای بازنشستگی چه شرکتیه؟ من چندین سال بیمه عمر پاسارگاد و پوشش های بیمه اش رو دارم و چون شغلم آزاده فقط میخوام برای بازنشستگی اقدام کنم و حقوق بازنشستگی بگیرم و پوشش هاشو نمیخوام. ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام و وقت بخیر.
      اگه الان بیمه عمر پاسارگاد رو دارید، بهتره همون بیمه رو ادامه بدید. ولی میتونید به نمایندگی بیمه مراجعه کنید و حق بیمه رو تا حد ممکن افزایش بدید تا مستمری بازنشستگیتون افزایش پیدا کنه

  35. سلام و عرض ادب… یه پاسخ بدم به اون عزیزانی که میگن قدمت مهمه و سال تاسیس… دوستان عزیز قدیمی ترین روزنامه چیه؟؟؟ کیهان… پر تیراژ ترین روزنامه چی؟؟ همشهری… میدونین چرا پر تیراژ ترینه؟؟ چون به نیاز روز مردمش پاسخ میده… خواهشا تفکر کنید که نیاز روزتون چیه… ما با افتخار یه خانواده ی سامانی هستیم چون وقتی فهمیدیم بیمه ی مرکزی که مادر همه ی بیمه هاست بیمه ی کارمنداشو از سامان تهیه کرده خیالمون بابت انتخابش راحت شد…. هر چقدم تحقیق کنید و کارشناس باشید اندازه بیمه ی مرکزی تواناییه مقایسه و تحلیل رو ندارین… باتشکر یاحق..

  36. عرض سلام خدمت شما
    معذرت میخوام ی پرسش داشتم
    ۱) بیمه عمر تجارت نو ک تازه تاسیس شده زیر نظر بیمه مرکزی هست آیا ؟
    ۲)بیمه عمر تجارت نو بیمه معتبری خوبی هست از لحاظ
    بیمه ای
    من الان ۳سال هست ک این بیمه رو دارم/

    ۳)ی پرسش دیگه خدمتتون عرض کنم اگ تا ۵ سال بیمه عمرو پرداخت کنیم و سال ششم بیمه نامه رو باز خرید کنیم ایا ب ضرر هست یا خیر کل مبلغ و سود پول رو میدن؟
    قبل چند سال بهتره بیمه نامه رو بازخرید نکرد؟

    ممنون برای پاسخ گوییتون
    متشکر

    1. سلام دوست عزیز.
      بله بیمه تجارت نو چند سالی هست که به صورت رسمی داره زیر نظر بیمه مرکزی فعالیت میکنه و سطح توانگری بالایی هم داره.
      در مورد سوال دومتون هم بهتره بدونید که بعد از سال پنجم تازه سوددهی بیمه تون شروع میشه و بهتره که اجازه بدید بیمه نامتون مدت بیشتری ادامه داشته باشه. چون به احتمال زیاد پولی که در سال پنجم به شما پرداخت میشه، معادل مجموع حق بیمه پرداختی شماست، یعنی بدون سود.

  37. سلام وقت گرامی بخیر
    ببخشید ی پرسش خدمتتون داشتم
    تو بیمه نامه ها سرمایه اولیه لخاظ شده
    ینی چجوری میشه اگ کسی موقع بیمه نامه سرمایه اولیه ای مثلا ۱۰ میلیونی پرداخت کنه
    و سالانه هم جدا مبلغ بیمه نامه رو پرداخت کنه
    این سود سرمایه اولیه چجوری تو بیمه نامه لحاظ میشه محاسبه سود انجام میگیره؟
    ینی موقع باز خرید بیمه سرمایه اولیه چند درصد سود تعلق میگیره

    سوال دوم خدمتتون عرض کنم درصد افزایش سالانه حق بیمه در بیمه نامه ها ۱۵ درصد هست یا بیشتر؟

    تشکر میکنم/

    1. سلام وقت شما هم بخیر.
      اگه به جز حق بیمه، سپرده اولیه توی بیمه تون داشته باشین، به هردوی اینها سود تعلق میگیره و سرمایه نهایی بیمه تون بیشتر میشه.
      درصد افزایش سالانه حق بیمه هم بین 0 تا 20 درصده

  38. عرض سلام احترام
    ببخشید بیمه نامه ای که برای بازنشستگی بهتر است
    کدام بیمه نامه میشه مد نظر روی بازنشستگی بهتری ادم داشته باشه مثلا بعد ۲۵ سال مستمری بگیرد
    یا مستمری مادام العمر تو بیمه نامه لحاظ کنه
    کدوم بیمه نامه ها بهتر هست؟

    تو بعضی از بیمه نامه ها شرط سنی رو ۷۰سال زدن
    ینی تا این سن فقط مستمری تعلق میگیره!؟

    اگر بخوایم بعد ۲۵سال اندوخته و سود حاصل ک تعلق میگیره سرمایه کل بشه دویست سیصد میلیون چقدر سالانه بهتر است حق بیمه پرداخت بشه ک سرمایه کل و سود حاصل زیاد بشه

    مچکرم برای راهنمایی و پاسخ گوییتون

    1. سلام و وقت بخیر.
      بیشتر شرکت های بیمه مثل بیمه ایران و بیمه سامان، مستمری بازنشستگی رو پرداخت میکنن. اینکه این مستمری بعد از چند سال بهتون پرداخت میشه هم بستگی به این داره که بیمه نامه شما چند ساله باشه. بعد از پایان مدت بیمه نامه شما میتونید مجموع سرمایه بیمه تون رو به صورت یکجا یا مستمری از بیمه بگیرید.
      برای اطلاعات بیشنر در مورد بیمه عمر لطفا با شماره 02154864 تماس بگیرید تا همکاران ما شما رو راهنمایی کنن

  39. سلام وقت بخیر
    خانوم پورمقدم عزیز بنظر شما برای یه خانم
    برای بازنشستگی و مستمری بعد ۲۵سال
    بیمه خویش فرما تامین اجتماعی خوبه یا بیمه عمر
    همسر بنده بیمه تامین اجتماعی هستن
    برای خودم چ بیمه ای بشم مناسب تر و بهتر هست

    محبت میکنید راهنمایی کنید بنده رو خیلی متشکر

    1. دوست عزیز سوال هایی که شما میفرمایید خیلی کلیه و توضیحات مفصلی داره که نمیشه توی کامنت پاسخ داد. لطفا همونجور که عرض کردم با کارشناسای بیمه عمر ما تماس بگیرید تا به صورت کامل و دقیق راهنماییتون کنن.

    2. سلام و درود
      تمام بیمه های عمر خوب و میشه گفت یکی از واجباته
      به نظر من بیمه خاور میانه یکی از کامل ترین بیمه ها هستش و میتونه پشتوانه محکم برای آینده باشه
      اینو بین بیمه ها خیلی تحقیق کردم

  40. این اطلاعات تا حدی درسته اما در مورد بیمه خاورمیانه که به صورت تخصصی داره در بیمه عمر فعالیت میکنه چیزی ننوشتین از طرفی سطح توان مالی و پوشش های بیمه خاورمیانه خیلی از بقیه بالاتره تعجب میکنم که اسمیم ازش نیاوردین

    1. با سلام.
      از اونجایی که بیمه خاورمیانه بیمه ای تازه تأسیسه و زیاد شناخته شده نیست، معمولا جزو گزینه افراد برای مقایسه بیمه عمر نیست. ولی توی چند روز آینده این جدول آپدیت میشه و بیمه خاورمیانه هم اضافه میشه.

  41. سلام میخواستم ببینم برای سرمایه گذاری دوتا شرکت بیمه ای سرمایه گذاری کنم بهتره یا یکی با سرمایه بیشتر ؟

    1. سلام و وقت بخیر.
      اگه توانایی این رو دارید که با مبالغ بالا بیمه نامتون رو شروع کنید و یا به جز حق بیمه، سپرده هم توی بیمه عمرتون بذارید، بهتره که یه شرکت بیمه رو انتخاب کنید. برای مبالغ بالا بیمه سامان پیشنهاد ماست.

      1. چرا فقط درمورد بیمه نامه های که خودتون نمایندگیش رو دارین تعریف میکنین در حالی که بیمه نامه های تازه تاسیس سود دهی بالاتری و رتبه توانگری مالی یک رو دارن همیشه

        1. سلام دوست عزیز
          در بلاگ راجع به اکثر بیمه‌ها به طور کامل توضیح داده شده و حتی درسایت هم توضیحات بیمه‌های مختلف هست. مجموعه‌ی ما نمایندگی بیمه نیست و صرفا ارائه دهنده خدمات بیمه به صورت آنلاین هستیم تا راحتی بیشتری برای مردم فراهم بشه. در این پست راجع به شرکت‌های با سابقه و میزان رضایت بالا صحبت کردیم، همونطور که همکاران ما بدون هیچ چشم داشتی سعی میکنن بهترین بیمه عمر رو به مشتریان پیشنهاد بدن.

    2. سلام وقت شما بخیر باشه. خب خیلی راحته شما میتونید سپرده‌گذاری کنی تو بیمه. تازه معاف از مالیات هم هست و اگر این سپرده‌گذاری طولانی مدت باشه که چه بهتر

  42. با سلام خدمت شما ممنون از اطلاعاتی که گذاشتید
    قطعا سال به سال شما اطلاعات سایتتون رو آپدیت میکنید .
    فقط یک نکته … تعداد شعب بیمه خاورمیانه یک عدد نیست. یعنی خاورمیانه بصورت سرپرستی فعالیت داره. مثلا سرپرستی استان تهران یا سرپرستی استان سمنان. و سرپرستی های دیگه ام هستن که فعلا ثبت نشدن.
    برای دریافت نمایندگی های بیمه خاورمیانه به سایت مراجعه کنید.

  43. سلام لطفا اگ میشه جواب سوال منو بدید
    تا حالا کسی از شما دوستان یا آشناهاتون مستمری گرفته یا خیر؟

    1. سلام وقتتون بخیر.
      دوست عزیز از اونجایی که فقط چند سالی از افزایش فروش بیمه عمر میگذره، و از طرف دیگه این بیمه یه بیمه بلندمدته، تعداد خیلی کمی از افراد رو میتونید پیدا کنید که مثلا 15 سال از بیمه نامه شون گذشته باشه و در حال دریافت مستمری باشن.

  44. تمامی بیمه ها خصوصی زیر نظر بیمه مرکزی فعالیت کرده و از نظر عملکرد در یک سطح می باشند ولی اگر به جزئیات توجه کنیم خواهیم دید که برخی از بیمه های عمر و سرمایه گذاری از نظر سودسازی و یا سود شرکت در مشارکت در سال های گذشته سودهای بالایی داده اند و از نظر پوشش نیز انعطاف بیشتری دارند برای مثال بیمه ما زیر نظر بانک ملت جزو بهترین بیمه ها از نظر سوددهی بوده است و در سال های گذشته تا سقف ۲۷درصد نیز سود داده است برخی بیمه ها صرفا از نظر تبلیغات عملکرد زیادی داشته اند و تبلیغات چی زیادی دارند من جمله بیمه پاسارگاد که با پوشش های زیاد باعث تضعیف مانده اندوخته بیمه گذاران می گردد اکثر پوشش های بیمه پاسارگاد مبالغ زیادی بوده و این امر در سود دهی اندوخته تأثیر منفی دارد چرا که نیازهای همه به یک شکل نیست برای شخصی در سن زیر ده سال پوشش فوت بالا از اهمیت زیادی برخوردار نمی باشد و این شخص نیازی به خیلی از پوشش ها ندارد در حالیکه در بیمه پاسارگاد این پوشش ها مبالغ بسیار بالایی بوده و باعث کاهش بازدهی اندوخته می گردد

  45. سلام وقت بخیر،آیا میشه با پرداخت ماهانه50 هزار تومن هم در بیمه سامان بیمه عمر شد و از کل مزایای بیمه استفاده کرد،اگه میشه بعد از پانزده سال بازنشستگی داره؟و میزان پرداختیشون چقدره؟

    1. سلام وقت شما هم بخیر.
      اگه هدفتون از خرید بیمه عمر، سرمایه گذاری برای دوره بازنشستگیه، 50 هزار تومن حق بیمه مبلغ کمیه و بهتره که اگه امکانش رو دارید، سالیانه حداقل 1 تا 2 میلیون تومن حق بیمه پرداخت کنید تا بعد از چند سال مبلغی که از بیمه دریافت می کنید، مبلغ ناچیزی نباشه.
      البته شما با هر حق بیمه ای بیمه عمر رو خریداری کنید، میتونید از پوشش های اون استفاده کنید اما سقف هر پوشش به میزان حق بیمه تون بستگی داره.
      لطفا برای دریافت اطلاعات کامل و محاسبه دقیق بر اساس شرایطتتون، با شماره 02154864 تماس بگیرید تا همکاران ما راهنماییتون کنن.

  46. با سلام. ممنون از اطلاعات خوبتون
    لطفا اطلاعات سایت رو بروز کنید.
    یک سوال دارم… مستمری از کارافتادگی بر اثر حادثه منظورتون چی هستش؟

  47. درودواحترام خدمت مدیریت محترم سایت وعوامل مربوطه.بسیارازتون مچکرم بخاطراطلاعات عالی وجامعتون درزمینه بیمه عمر.خیلی خیلی خوب راهنمایی ومقایسه کردین.من خودم بسیارمحدودمیدونستم ازبیمه عمر.امامطالعه اطلاعات شماخیلی بهم کمک کرد.درحدیکه ممکن بودانتخابم دربیمه عمراشتباه محض باشه.لطفااگرمقدوره کارشناسان محترم ازکی تماس حاصل فرمایندتابتونم انجام بیمه عمربدم.بازم ممنونم ازاطلاعات مفیدتون??

    1. سلام دوست عزیز.
      ممنون از شما که مطالعه فرمودید.
      برای برقراری ارتباط با کارشناسان عمر، یا باید شماره تماستون رو بفرمایید تا باهاتون تماس بگیرن و یا خودتون با شماره 02154864 تماس بگیرین

  48. عرض سلام وقت گرامیتون بخیر
    ممنون میشم لطفا ازتون راهنمایی کنید
    اگه در بیمه سامان به مدت ۲۰ الی ۲۵ سال حق بیمه سالانه پرداخت شود
    مثلا بعد از مدت ۲۰ سال سالانه چقدر باید حق بیمه داد که اندوخته و تقریبی سود حاصل از آن
    بعد از ۲۰ سال بالای دویست میلیون شود..
    که ارزش پول هم حفظ شود بعد از مدت این چند سال

    ممنون میشم بابت پاسخ گوییتون
    سپاس

  49. سلام
    بهترین شرکت بیمه عمر فقط برای بازنشستگی کدوم شرکته؟ یعنی فقط بازنشستگیش مهمه چون از یک شرکت بیمه عمر دیگه پوشش ها رو دارم.فقط می خوام مستمری بازنشستگیش حداکثر باشه و بدون پوشش های معمول.چه شرکتی و چه نوع بیمه ای رو پیشنهاد می کنید؟

    1. با سلام.
      اگه میتونید حق بیمه خوبی پرداخت کنید یا اگه میتونید توی بیمه عمرتون سپرده بذارید، من بیمه سامان رو پیشنهاد می کنم. البته بهتره برای دریافت مشاوره های دقیق تر و کامل تر با کارشناسان بیمه عمر ازکی تماس بگیرید.

  50. بیمه رازی که من خودم بیمه عمرش رو دارم امسال 39 درصد سود داده و دارای سطح توانگری 1 میباشد که اصلا اسمی ازش برده نشده.

    1. با سلام.
      خیر دوست عزیز، اطلاعات شما اشتباهه.
      سطح توانگری بیمه رازی سطح دو هست و سود بیمه عمرش در سال 96 و 97، 21 درصد بود

  51. من بیمه کارافرین رو انتخاب کردم وبه یکی از شعبه هاش توی تهرانپارس حقه بیمه میدادم سال۹۳حق بیمه عمر رو که سالانه پرداخت میکردم به کارشناسشون که برادر مدیر اون شعبه بودمتاسفانه بخاطر اعتمادی گه بنده به ایشان داشتم بصورت چک پرداخت کردم ولی سال بعد که به دفترشون مراجعه کردم خبری ازاین دفتر کارگذاری نبود وفهمیدم حق بیمه من بحساب شرکت واریز نشده وچندین نفرهم مثل من گیر این شیادها افتادند ووقتی که به بیمه مرکزی کارافرین مراجعه کردم انها با برخوردی سرد وزننده ازخود سلب مسئولیت کردند وحاضر نشدند دزدی این شعبه خود را قبول کنند امیدوارم بقیه بیمه ها این تعهد رانسبت به شعب خود داشته باشند

    1. با سلام.
      دوست عزیز متاسفانه اشتباهی که رخ داده از سمت شما بوده. و چون شخصی که حق بیمه رو بهش پرداخت میکردید، سمتی توی اون شعبه نداشته، پیگیری اون ارتباط زیادی به بیمه کارآفرین پیدا نمیکنه و شما باید از اون شخص، به عنوان یک شخص حقیقی و نه حقوقی، شکایت کنید.

  52. عرض سلام وقت گرامیتون بخیر
    ممنون میشم لطفا ازتون راهنمایی کنید
    اگه در بیمه سامان به مدت ۲۰ الی ۲۵ سال حق بیمه سالانه پرداخت شود
    مثلا بعد از مدت ۲۰ سال سالانه چقدر باید حق بیمه داد که اندوخته و تقریبی سود حاصل از آن
    بعد از ۲۰ سال بالای دویست میلیون شود..
    که ارزش پول هم حفظ شود بعد از مدت این چند سال

    ممنون میشم بابت پاسخ گوییتون
    سپاس

    1. سلام دوست عزیز
      در رابطه با سوال شما توصیه میکنم که با کارشناسان بیمه عمر ما تماس بگیرید تا به شما دقیق‌ترین پاسخ را با توجه به شرایط درخواستی ارائه دهند. معمولا مبلغ نهایی بازخرید بیمه عمر (در شرایطی که مد نظر شما هست یعنی 20 الی 25 سال) به عوامل متعددی (از جمله پوشش‌ها و میزان هرکدوم، توان پرداختی، درصد افزایش سالیانه و …) بستگی داره که باید از جانب شما مشخص بشه.
      از بخش بیمه عمر در سایت میتونید برای استعلام و مشاوره تخصصی بیمه عمر اقدام کنید.

    1. با سلام
      دوست عزیز لطفا اگر در مورد غلط بودن موردی مطمئن هستید اون رو با جزییاتش ذکر کنید تا بررسی کنیم، چون تخریب کلی نه به شما کمکی میکنه نه به ما

    1. مهدی عزیز سلام
      هر دو شرکت عملکرد خوبی دارند، بستگی به انتظارات شما از بیمه تکمیلی‌تون دارد.

  53. باسلام احترام خدا قوت
    من یه سوال داشتم میخواستم خودم و دو فرزندم که 10ساله و 4 ساله می‌باشند رو بیمه عمر کنم با مبلغ ماهیانه 150 هزار تومان برای بچها و 200 هزارتومان برای خودم با مطالعاتی که در سایت شما و بقیه انجام دادم بیمه سامان را انتخاب کردم حال سوال این جاست که این کار درست است یا فقط خودم را بیمه کنم با مبلغ ماهیانه 500 هزارتومان و فرزندانم را ذینفع کنم برای اینده؟ ممنونم از راهنماییتون سن خودم 39 سال است

    1. سلام دوست عزیز
      برای راهنمایی بهتر در این زمینه پیشنهاد میکنم با کارشناسان بیمه عمر ازکی تماس بگیرین تا همکاران با بررسی شرایط شما و انتظاری که از بیمه دارین بهتون مناسب ترین حالت رو پیشنهاد بدن.

  54. آیا می توان نماینده دو بیمه شد و بیمه نامه های عمر را به مشتریان طرفدار هر کدام فروخت

    1. همراه عزیز سلام
      بله می‌توانید با عضویت در سامانه بازاریابان ازکی از هر شرکتی که تمایل دارید، بیمه بفروشید. برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید:
      https://www.azki.com/bazaryabi

    1. سلام دوست عزیز
      کاملا بستگی به شرایط درخواستی شما داره. میتونین با کارشناسان بیمه عمر ما تماس بگیرین و با توجه به شرایطی که مدنظرتون هست همکاران طرح‌های مختلف رو بهتون معرفی کنن.

  55. سلام.دوستان راهنمایی کنید لطفاً
    می‌خوام برای نمایندگی جنرال شرکت کنم
    کدوم بیمه رو پیشنهاد میدین؟ ملت؟پاسارگاد؟سامان؟

    1. سلام دوست عزیز
      در حال حاضر طبق تجربه بیمه عمر پاسارگاد و سامان بیشترین میزان رضایت و خرید رو داره.

  56. من بیمه ملت خودم رو بیمه عمر کردم چقد بد هست مطالب رو خوندم پشیمون شدم میشه برم پولم رو بگیرم برم یک بیمه دیگه؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله شما هرزمانی میتونید بیمه عمر رو ابطال کنید ولی اگه کمتر از 5 سال از شروع بیمه عمر میگذره مبلغی که به عنوان ارزش بازخریدی بهتون برمیگرده از مبلغ حق‌بیمه‌ای که پرداخت کردین کمتر میشه. این اختلاف هم به خاطر سود کم سالهای اول و کارمزد و هزینه صدور و … هست.

  57. سلام. به نظر بنده بهترین شرکت بیمه عمر ؛ بیمه عمر خاورمیانه است که کاملا به صورت تخصصی فقط روی بیمه عمر کار می کند. گرچه سابقه کمتری دارد و تازه تاسیس محسوب می شود اما در آینده ای نه چندان دور رتبه ۱ بیمه عمر را خواهد داشت.

  58. سلام لطفا درباره بیمه معلم مطالبی رو عنوان کنید چون الان 5سال هست بیمه عمر پرداخت میکنم ماهی 200هزار و 17ساله هست.

    1. سلام دوست عزیز
      بله حتما سعی میکنیم مطالب بیشتری در این زمینه تهیه کنیم. با این وجود هر زمان نیاز به اطلاعات در این زمینه داشتین میتونین به شرایط بیمه‌نامه خودتون مراجعه کنین و در صورت نیاز به مشاوره با شماره 02154864 تماس بگیرین

  59. با سلام و عرض تشكر به خاطر مطالب مفيدي كه منتشر مي كنيد.
    من قصد خريد بيمه عمر را دارم. از مطالب سايت شما استفاده كردم ولي هنوز مرددم كه بين بيمه هاي پاسارگاد و سامان كدوم را انتخاب كنم. براي اينكه به قطعيت برسم چه پيشنهادي داريد؟
    با تشكر مجدد

    1. سلام دوست عزیز
      پیشنهاد من به شما این هست که برای بررسی دقیق‌تر شرایط خودتون و صدور بیمه عمر با توجه به شرایط شما، با شماره 02154864 بخش بیمه عمر تماس بگیرین یا از طریق سایت بخش بیمه عمر درخواست مشاوره ثبت کنین تا همکاران ما باهاتون تماس بگیرن و شما رو دقیق راهنمایی کنن.

    1. سلام دوست عزیز
      ممنونیم از نظر شما. در مطالب بعدی بیمه عمر خاورمیانه رو بیشتر بررسی می‌کنیم.

  60. سلام وقتتون بخیر.من قبلا بازاریاب بیمه پاسارگاد بودم الان از طرف مدیر فروش بهم پیشنهاد شده مدارک ارسال کنم که کد بیمه بهم بدن.الان موندم عضو بیمه پاسارگاد بشم یا خاورمیانه.چون از دو نفر بهم پیشنهاد شده

    1. سلام دوست عزیز
      اگه منظور شما نمایندگی بیمه عمر هست هردو بیمه فعالیت خوبی در این بیمه دارن و برای انتخاب بهتره مزایا و پورسانت و شرایط کار رو بررسی کنین.

  61. سلام کدوم بیمه ازلحاظ پرداخت مستمری یاهمون حقوق ماهیانه بازنشستگی بهترعمل میکنه ؟؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      بستگی به حق‌بیمه پرداختی شما داره. در واقع سرمایه شما هست که بعدا به صورت مستمری بهتون برمیگرده.

  62. من چند سالی هست که بیمه عمر (مان) ایران دارم ولی هر سال که میخوام تمدید کنم لیست جدید بگیرم سایت بیمه ایران هیچ خدماتی در نظر نمیگیره و مجبور میشم برم از یکی از نمایندگی ها پرینت سال جدید رو دریافت کنم .اینکه بزرگترین بیمه ایران حتی خدمات لیست جدید رو برای مشتریانش نمیزاره خیلی عجیب و ناراحت کننده است.

  63. عرض سلام وقت بخیر
    میشه لطفا راهنمایی کنید الان بیمه عمر برای بازنشستگی و سرمایه گزاری برای ۲۰ سال کدوم بیمه بهتره ممنون میشم ازتون، محبت کنید پاسخ گو باشید

    1. سلام دوست عزیز با توجه به اطلاعاتی که من دارم به نظرم بیمه عمر سامان یکی از بهترین ها باشه.

  64. ممنون از این مقایسه خوب
    بیمه پاسارگاد دو هفته است که افزایش سرمایه و تعهدات تو رشته بیمه زندگی داده و تغییر کرده تعهداتش و بیشتر شده لطفا این جدول آپدیت کنید و اگه بیمه معلم هم به جدول اضافه کنید خیلی خوب خواهد شد. ممنون

  65. لطفا جدول رو بروز کنید
    پوشش های بیمه پاسارگاد کلا افزایش پیدا کرده
    بطور مثال پوشش فوت به هر علت 700 میلیون شده

  66. سلام دوستان یه سوال
    من قراره توی بیمه خاور میانه شروع به کار کنم و همیمطور باید بیمه بشم خواستم نظرتونو راجه به بیمه خاور میانه بدونم که چطوریه آیا ارزشش رو داره

  67. با عرض سلام
    واقعا برنامه موثر و مفید است
    زحمت بکشید تبلیغ که انجام میدید عوض کنید
    از تبلیغ بهتر می تونید استفاده کنید
    کمی نقص توی کار برنامه دارید اصلاح کنید واقعا پیشرفت خوبی میکنید

    1. ایمانی عزیز سلام
      ممنون از پیشنهادتون، چشم سعی می‌کنیم هر روز کیفیت خدماتمون رو ارتقا بدهیم.

  68. سلام خسته نباشید لطف کنید لیست مقایسه بیمه عمر شرکت ها را اصلاح کنید . بیمه پاسارگاد امسال افزایش سقف تعهدات داشته در همه ی زمینه ها از جمله غرامت فوت ، حادثه پزشکی ، امراض خاص …و این اعداد ارقامی که گذاشتید به روز نیست و امار غلطی و به بیمه گزاران انتقال میدید . ممنون میشم بررسی کنید .

  69. سلام ميخواستم بدونم اگه ساليانه پرداخت حق بيمه داشته باشيم بهتر سود ميكنيم يا ماهيانه پرداخت داشته باشيم و اندوخته هم جدا بريزيم؟؟؟

    1. همراه عزیز سلام
      برای سود بیشتر پیشنهاد می‌کنیم که پرداخت سالانه داشته باشید.

  70. مطلب مفیدی بود
    ممنون از شما
    تزریق فیلر، بوتاکس، میکرونیدلینگ و اولتراپی یک راه حل مؤثر و غیر تهاجمی برای افتادگی پوست صورت ارائه می ‌دهند.

  71. آينده هر بيمه عمر ي در ايران با توجه به تورمي كه هست محكوم به نابودي هست شما حساب كن بيست الي سي سال حق بيمه بدي بعدش با كل اندوخت ت شايد بتوني يه دوچرخه بخري البته همينشم تضميني نيست من خودم شش سال هست حق بيمه (عمر سامان) ميريزم يه جورايي آلودش شدم

    1. منم متاسفانه همینطور فكر ميكنم
      براي همين سر سال كه شد قصد دارم الحاقيه بزنم و كمترين مقدار را بریزم تا بعد ٥..٦ سال بردارم پولمو

  72. سلام ببخشید میشه بگین منظورتون از اینکه بیمه نوین خدمات زیادی نداره چیه چون چند بار بین نظرات پاسخ داده بودین.من نماینده شرکت بیمه نوین هستم.شما وقتی میتونی مقایسه ای رو درست بدونی که تمام شرکت های بیمه ای رو مقایسه کرده باشین.بدون اغراق میگم که بیمه عمر نوین اگه اول نباشه قطعا تو ۵ تای اول هست.اکثر شرکت هایی ک گفتین از جمله پاسارگاد پوشش آتیه فرزند و همسر رو نداره.یعنی درصورت فوت بیمه گزار بیمه نامه های فرزند و همسرش معلق میشه مگر شخص دیگری پرداخت کند ولی در شرکت نوین اقساط بیمه شده ها تا پایان قرارداد پرداخت میشه حتی اگر خود بیمه گزار هم بیمه نباشد.بیماری های خاص از ۱ سالگی به بعد فعال میشه و برای ۱۷ بیماری خاص هر کدام جداگانه غرامت پرداخت میشه

  73. درحال حاضرطرح اندوخته دار امید بیمه کار افرین با سقف دومیلیاردخسارت فوت و دومیلیارد خسارت از کار افتادگی و ضریب خسارت 25 کامل ترین بیمه عمر و بازنشستگی در ایران است و نگین بیمه های عمر درصنعت بیمه است

    1. علی عزیز سلام
      بیمه خاورمیانه طرح‌های متنوع و تخصصی در بیمه عمر دارد و در چند سال اخیر مشتریانش رضایت داشتند. بازهم بستگی دارد که شما چه مواردی مد نظرتان هست.

  74. عرض سلام و ادب
    خداقوت
    خانم پورمقدم عزیز لطفا راهنمایی کنید بنده رو
    واقعا ممنونتون میشم،
    صرفا بیمه عمر فقط برای سرمایه گزاری میخوام باشه،
    بنظر شما دوست عزیز
    شما تجربه که تو مقایسه بیمه ها
    دارین کدوم
    بیمه عمر و سرمایه گزاری بهتره
    (بیمه سامان یا خاورمیانه
    یا پاسارگاد بنظرتون)؟؟
    “”پوشش خاصی مدنظرم نیس،
    فقط سرمایه گزاری به مدت ۳۰
    که سالانه
    حق بیمه م‌ هم ثابت باشه،
    به مبلغ ۳ تومن سالانه فقط””
    سوددهی خوبی داشته باشه اندوخته سرمایه م بعد ۳۰ سال
    زیاد بشه؛
    خیلی محبت میکنید پاسخ گو باشید عزیزم
    متشکرم

  75. سلام، من اگه ماهیانه100هزار بیمه عمر کنم و هرسال هم 10%افزاریش میشه،بعد 15سال اندوختم چقدر میشه تو جدول بعد 15سال 69میلیون نوشته شده.69میلیون اون موقع پولی نیست که بتونه کم خرجم بشه،من از بیمه میهن بیمه شدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا