شرکت های بیمه

لیست مراکز طرف قرارداد بیمه دی سراسر کشور در سال 1402

بیمه دی یکی از مجموعه‌های بزرگی است که با مراکز درمانی بسیاری در شهرهای مختلف ایران همکاری دارد. این گستردگی خدمات باعث می‌شود که دارندگان این بیمه بتوانند در تمامی شهرها و استان‌های بزرگ به خدمات درمانی مورد نیازشان دسترسی داشته باشند. مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه دی، مانند بیمارستان های طرف قرارداد بیمه دی، شاید مهم‌ترین مراکزی باشد که هر شهروندی به آن‌ نیاز دارد. در ادامه فهرستی از این مراکز به همراه تلفن و آدرس‌شان در برخی استان‌های کشور ارائه کردیم.

ساده و سریع بیمه کن و تخفیف بگیر. کد تخفیف: off

فهرست مطالب

مراکز طرف قرارداد بیمه دی در تهران

خیلی از افراد تهران را بهترین مکان برای دریافت خدمات مختلف می‌دانند. شاید به همین دلیل است که جمعیت تهران هر روز بیشتر می‌شود. بسیاری از افرادی که در شهرستان‌ها زندگی می‌کنند، به‌ دلیل حضور پزشکان متخصص و حاذق در تهران، حاضرند برای دریافت خدمات بهتر به این شهر سفر کنند؛ حتی اگر مسیری طولانی را پیش‌رو داشته باشند.

مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه دی

مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه دی، آزمایشگاه پاتوبیولوژی در تهران

در یک آزمایشگاه پاتوبیولوژی، آزمایش‌های بسیار مهمی انجام می‌شود که به تشخیص بیماری کمک می‌کند. از جمله آزمایش‌های انجام شده در این مراکز می‌توان به پاتولوژی تشریحی شامل بافت‌شناسی، سیتولوژی و آسیب‌شناسی قانونی، پاتولوژی بالینی، بیوشیمی، هماتولوژی، ایمونولوژی، میکروبیولوژی، هورمون‌شناسی و … اشاره کرد. لیست تمامی آزمایشگا‌ه‌های پاتوبیولوژی طرف قرارداد با بیمه دی در ادامه آمده است.

لیست آزمایشگاه‌های پاتوبیولوژی طرف قرارداد با بیمه دی در تهران دانلود

آزمایشگاه‌های تشخیص طبی طرف قرارداد با بیمه دی در تهران

در آزمایشگاه تشخیص طبی آزمایش‌های لازم برای تشخیص بیماری انجام می‌شود. وقتی افراد با یک بیماری به پزشک متخصص مراجعه می‌کنند، پزشک علاوه‌بر معاینه بیمار، دستور انجام برخی آزمایشات را می‌دهد که باید در آزمایشگاه تشخیص طبی انجام شود. برای تشخیص درست بیماری این آزمایش‌ها باید با دقت زیادی انجام شود، بنابراین تخصص و امکانات آزمایشگاه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. لیست تمامی آزمایشگاه‌های تشخیص طبی طرف قرارداد با بیمه دی در ادامه ارائه می‌شود.

لیست آزمایشگاه‌های تشخیص طبی طرف قرارداد با بیمه دی در تهران دانلود

مراکز ارتوپدی فنی طرف قرارداد با بیمه دی در تهران

ارتوپدی فنی یکی از مشاغلی است که در آن دستگاه‌های مصنوعی برای درمان برخی بیماری‌ها طراحی و ساخته می‌شود. به این دستگاه‌های مصنوعی ارتز گفته می‌شود و طبق تشخیص پزشک متخصص باید استفاده شوند. در ادامه لیستی کاملی از مراکز ارتوپدی طرف قرارداد با بیمه دی در تهران آمده است.

لیست مراکز ارتوپدی فنی طرف قرارداد با بیمه دی در تهران دانلود

بیمارستان‌‌های طرف قرارداد بیمه دی در تهران

در بسیاری از موارد که شرایطی اورژانسی برای بیمار پیش آمده است و نیاز به دریافت مجموعه‌ای از خدمات درمانی دارد، بیمارستانی مجهز بهترین گزینه خواهد بود. انتخاب یک بیمارستان با کادری مجرب و دارای تجهیزات به‌روز و کامل تاثیر زیادی روی سرعت درمان و بهبودی دارد. در ادامه لیستی کامل از بیمارستان‌های طرف قرارداد با بیمه دی در تهران آمده است.

لیست بیمارستان‌های طرف قرارداد با بیمه دی در تهران دانلود

پزشکان طرف قرارداد با بیمه دی در تهران

بسیاری از افراد که بیمه دی را به‌عنوان یک بیمه مناسب برای درمان انتخاب کرده‌اند، به دنبال پزشکانی هستند که با این سازمان طرف قرارداد باشند. پزشکان طرف قرارداد با بیمه دی برای افراد تحت پوشش این بیمه خدمات بیشتری ارائه می‌دهند. در ادامه لیستی کامل از پزشکان طرف قرارداد بیمه دی در تهران آمده است.

لیست پزشکان طرف قرارداد با بیمه دی در تهران دانلود

پزشکان پایش طرف قرارداد با بیمه دی در تهران

وظیفه پزشکان پایش انجام معاینات منظم برای جلوگیری از بیماری است. افراد مسن که بیشتر در معرض بیماری‌ها هستند، می‌توانند با مراجعه به پزشک پایش، وضعیت جسمانی خود را به‌صورت منظم بررسی کنند تا در صورت لزوم برای جلوگیری از بروز بیماری‌ها اقدام شود. در ادامه لیستی کامل از پزشکان پایش طرف قرارداد با بیمه دی در تهران آمده است.

لیست پزشکان پایش طرف قرارداد با بیمه دی در تهران دانلود

داروخانه‌های طرف قرارداد با بیمه دی در تهران

زمانی‌که یک پزشک متخصص برای درمان بیماری دارویی تجویز می‌کند، افراد تحت پوشش بیمه دی می‌توانند برای تهیه داروها با داروخانه‌های طرف قرارداد با این بیمه مراجعه کنند. در ادامه لیستی از داروخانه‌های طرف قرارداد با بیمه دی در تهران آمده است.

لیست داروخانه‌های طرف قرارداد با بیمه دی در تهران دانلود

درمانگاه‌های طرف قرارداد با بیمه دی در تهران

درمانگاه‌ها در محله‌های مختلف شهر تهران تاسیس شده‌ است. در شرایطی که نیاز به دریافت چند خدمت مانند مراجعه به پزشکان مختلف و تزریقات و موارد دیگر را دارید، درمانگاه بهترین گزینه خواهد بود. در ادامه لیستی از درمانگاه‌های طرف قرارداد با بیمه دی در تهران آمده است.

لیست درمانگاه‌های طرف قرارداد با بیمه دی در تهران دانلود

درمانگاه‌های تک تخصصی طرف قرارداد با بیمه دی در تهران

درمانگاه‌های تک تخصصی مجموعه‌هایی هستند که برای یک تخصص خاص خدمات ارائه می‌کنند. علاوه بر این پزشکان متخصص، در این درمانگاه‌ها می‌توانید خدمات مرتبط با آن را هم دریافت کنید. در ادامه لیستی از درمانگاه‌های تک تخصصی طرف قرارداد با بیمه دی در تهران آمده است.

لیست درمانگاه‌های تک تخصصی طرف قرارداد با بیمه دی در تهران دانلود

درمانگاه دندان‌پزشکی طرف قرارداد با بیمه دی در تهران

درمانگاه‌های دندان‌پزشکی یکی از گزینه‌های مناسب برای دریافت چندین خدمت در حوزه دندان‌پزشکی هستند. ممکن است مطب‌های دندانپزشکی امکاناتی مانند عکس‌برداری یا ساخت دندان‌مصنوعی را نداشته باشند، اما درمانگاه‌ها می‌توانند چند خدمت را همزمان ارائه کنند. در ادامه لیستی کامل از درمانگاه‌های دندان‌پزشکی طرف قرارداد با بیمه دی در تهران آمده است.

لیست درمانگاه دندان‌پزشکی طرف قرارداد با بیمه دی در تهران دانلود

مطب دندانپزشکی طرف قرارداد با بیمه دی در تهران

مطب دندانپزشکی امکانات بسیار مناسبی برای دریافت خدمات مربوط به بهداشت دهان و دندان دارد. در شرایطی که امکان دسترسی به درمانگاه دندان‌پزشکی نباشد، می‌توانید از دانش و تجربه دندان‌پزشکان متخصص استفاده کنید. در ادامه لیستی از مطب‌های دندانپزشکی طرف قرارداد با بیمه دی در تهران آمده است.

لیست مطب‌های دندانپزشکی طرف قرارداد با بیمه دی در تهران دانلود

شرکت تجهیزات پزشکی طرف قرارداد با بیمه دی در تهران

برخی از بیماری‌ها نیازمند تجهیزات درمانی هستند. شرکت‌های تجهیزات پزشکی معمولا واردکننده تجهیزات درمانی هستند که در ایران تولید نمی‌شود. البته این شرکت‌ها محصولات ایرانی را هم عرضه می‌کنند. در ادامه لیستی از شرکت‌های تجهیزات پزشکی طرف قرارداد با بیمه دی در تهران ارائه شده است.

لیست شرکت‌های تجهیزات پزشکی طرف قرارداد با بیمه دی در تهران دانلود

شرکت خدمات بالینی در منزل طرف قرارداد با بیمه دی در تهران

شرکت‌های خدمات بالینی خدمات متنوعی را در دسته‌های گروه پزشکی و گروه پیراپزشکی ارائه می‌کنند. یکی از مزایای مهم این شرکت‌ها امکان ارائه خدمات در منزل است، بنابراین برای بیمارانی که امکان خروج از منزل برای دریافت خدمات را ندارند، این شرکت‌ها بهترین انتخاب خواهند بود. در ادامه لیستی از شرکت‌های خدمات بالینی طرف قرارداد بیمه دی در تهران آمده است.

لیست شرکت‌های خدمات بالینی طرف قرارداد با بیمه دی در تهران دانلود

فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه دی در تهران

برخی از مشکلات حرکتی که ممکن است در اثر تصادف یا موارد دیگر به وجود آید، علاوه‌بر دارو و عمل جراحی به فیزیوتراپی هم نیاز دارند. در این شرایط، پزشک متخصص پیشنهاد انجام چندین جلسه فیزیوتراپی را به بیمار خواهد داد. در ادامه لیستی کامل از مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد بیمه دی در تهران آمده است.

لیست مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه دی در تهران دانلود

مراکز آمبولانس طرف قرارداد با بیمه دی در تهران

در موارد اورژانسی ممکن است افراد نیاز به خدمات آمبولانس برای انتقال بیمار به بیمارستان را داشته باشند. خوشبختانه افرادی که تحت پوشش بیمه دی هستند، می‌توانند از مراکز آمبولانس طرف قرارداد با این بیمه خدمات دریافت کنند. در ادامه لیستی از مراکز آمبولانس طرف قرارداد بیمه دی در تهران آمده است.

لیست مراکز آمبولانس طرف قرارداد با بیمه دی در تهران دانلود

مراکز تصویربرداری طرف قرارداد با بیمه دی در تهران

در مواردی که آسیبی به بدن وارد شده باشد، پزشک متخصص برای تعیین میزان و عمق آسیب، نیازمند انجام تصویربرداری خواهد بود. در ادامه لیستی از مراکز تصویربرداری طرف قرارداد بیمه دی در تهران آمده است.

لیست مراکز تصویربرداری طرف قرارداد با بیمه دی در تهران دانلود

مراکز توانبخشی طرف قرارداد با بیمه دی در تهران

توانبخشی در واقع شامل مجموعه‌ای از مداخلات درمانی است که در راستای بهبود عملکرد فرد آسیب‌دیده از آنها استفاده می‌شود. در ادامه لیستی کامل از مراکز توانبخشی طرف قرارداد بیمه دی در تهران آمده است.

لیست توانبخشی طرف قرارداد با بیمه دی در تهران دانلود

مراکز جراحی محدود طرف قرارداد با بیمه دی در تهران

مراکز جراحی محدود به مجموعه‌هایی گفته می‌شود که افراد تحت انجام عمل جراحی، حداکثر ظرف چند ساعت قادر به ترک مرکز جراحی باشند. در این مراکز عمل‌های جراحی بدون بی‌هوشی یا بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. در ادامه لیستی کامل از مراکز جراحی محدود طرف قرارداد بیمه دی در تهران آمده است.

لیست مراکز جراحی محدود طرف قرارداد با بیمه دی در تهران دانلود

مراکز خدمات جانبازان مغزی نخاعی طرف قرارداد با بیمه دی در تهران

جانبازان قطع نخاعی قهرمانان کشور ما هستند. آنها به دلیل صدمات شدید در زمان جنگ تحمیلی، متحمل مشکلات نخاعی شده‌اند و حالا نیازمند دریافت خدماتی عالی هستند. در ادامه لیستی از مراکز خدمات جانبازان قطع نخاعی طرف قرارداد بیمه دی در تهران آمده است.

لیست مراکز خدمات جانبازان معزز نخاعی طرف قرارداد با بیمه دی در تهران دانلود

مراکز مشاوره طرف قرارداد با بیمه دی در تهران

مراکز مشاوره خدمات متنوعی را ارائه می‌کنند، این مراکز متخصصانی با تحصیلات در حوزه روان‌شناسی دارند که می‌توانند در جلسه‌های مختلف، به افراد کمک کنند تا درمان شوند یا انتخاب‌های بهتری در زندگی داشته باشند. در ادامه لیستی کامل از مراکز مشاوره طرف قرارداد بیمه دی در تهران آمده است.

لیست مراکز مشاوره طرف قرارداد با بیمه دی در تهران دانلود

مراکز نگهداری اعصاب‌وروان مزمن طرف قرارداد با بیمه دی در تهران

بیماری‌های اعصاب و روان در قشرهای مختلف جامعه دیده می‌شود. افرادی که دچار این مشکلات هستند، باید تحت درمان در بهترین مراکز قرار بگیرند. در برخی موارد، بیماری سخت و مزمن است و فرد نیازمند بستری برای دریافت خدمات کامل‌تری خواهد بود. در ادامه لیستی از مراکز نگهداری اعصاب و روان مزمن طرف قرارداد بیمه دی در تهران آمده است.

لیست مراکز نگهداری اعصاب و روان مزمن طرف قرارداد با بیمه دی در تهران دانلود

مراکز هسته‌ای طرف قرارداد با بیمه دی در تهران

پزشکی هسته‌ای یکی از روش‌های نوین برای تشخیص بیماری و تصویربرداری است. از این روش برای تشخیص یا درمان بیماری‌هایی مانند سرطان، اختلالات غدد، بیماری‌های عصبی و بیماری‌های قلبی استفاده می‌شود. در ادامه لیستی کامل از مراکز هسته‌ای طرف قرارداد بیمه دی در تهران آمده است.

لیست مراکز هسته‌ای طرف قرارداد با بیمه دی در تهران دانلود

مطب‌های طرف قرارداد با بیمه دی در تهران

باتوجه‌به گستره بیماری‌ها در این زندگی مدرن، افراد باید تحت پوشش بیمه‌هایی قرار بگیرند که طرف قرارداد با پزشکان مختلف با تخصص‌های عالی است. در ادامه لیستی از مطب‌های طرف قرارداد بیمه دی در تهران آمده است.

لیست مطب‌های طرف قرارداد با بیمه دی در تهران دانلود

مراکز طرف قرارداد بیمه دی در کرج

البرز استان بزرگی است و در شهرهای مختلف آن، به‌خصوص شهر کرج، افراد زیادی ساکن هستند. کرج روزی بخشی از تهران بود و به دلیل نزدیکی به تهران امکانات خوبی هم دارد. اگر ساکن کرج هستید، در ادامه می‌توانید فهرستی از مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه دی در کرج را ببینید.

مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه دی

آزمایشگاه تشخیص طبی طرف قرارداد با بیمه دی در کرج

پزشکان عمومی و متخصص برای تشخیص درست بیماری و در نتیجه انتخاب بهترین روش درمان به آزمایش‌های تشخیص طبی نیاز دارند. در ادامه لیستی کامل از آزمایشگاه‌های تشخیص طبی طرف قرارداد بیمه دی در کرج آمده است.

لیست آزمایشگاه‌های تشخیص طبی طرف قرارداد با بیمه دی در کرج دانلود

بیمارستان‌‌های طرف قرارداد بیمه دی در کرج

برخی از بیماری‌ها نیازمند عمل جراحی و دریافت خدماتی کامل‌تر در بیمارستان‌ها هستند. در شرایطی که پزشک تشخیص درمان در بیمارستان با عمل جراحی یا روش دیگری را دهد، افراد تحت پوشش بیمه دی می‌توانند به بیمارستان‌های طرف قرارداد با این بیمه مراجعه کنند.

لیست بیمارستان‌های طرف قرارداد با بیمه دی در کرج

دانلود

پزشکان طرف قرارداد با بیمه دی در کرج

پزشکان متخصص زیادی در سطح استان کرج فعالیت می‌کنند و افرادی که تحت پوشش بیمه دی هستند، برای دریافت خدمات با حق بیمه می‌توانند به این پزشکان مراجعه کنند. در ادامه لیستی کامل از پزشکان طرف قرارداد بیمه دی در کرج آمده است.

لیست پزشکان طرف قرارداد با بیمه دی در کرج دانلود

داروخانه‌های طرف قرارداد با بیمه دی در کرج

برای درمان برخی از بیمار‌ی‌ها، افراد باید داروهای مشخصی را مصرف کنند. در این شرایط مراجعه به داروخانه‌ای که بتواند همه داروهای لازم را تامین کند، اهمیت ویژه‌ای دارد. در ادامه لیستی کامل از داروخانه‌های طرف قرارداد بیمه دی در کرج آمده است.

لیست داروخانه‌های طرف قرارداد با بیمه دی در کرج دانلود

درمانگاه‌های طرف قرارداد با بیمه دی در کرج

برای دریافت چندین خدمت شامل ویزیت توسط پزشکان مختلف و متخصص یا انجام تزریقات و معاینات دیگر می‌توانید به درمانگاه‌های موجود در سطح استان کرج مراجعه کنید. در ادامه لیستی از درمانگاه‌های طرف قرارداد بیمه دی در کرج آمده است.

لیست درمانگاه‌های طرف قرارداد با بیمه دی در کرج دانلود

درمانگاه دندانپزشکی طرف قرارداد با بیمه دی در کرج

یکی از مزایای مهم و قابل توجه درمانگاه‌های دندانپزشکی امکان دریافت چندین خدمت در یک مرکز خواهد بود. بنابراین نیازی نیست برای عکس‌برداری یا ساخت دندان به مرکز دیگری مراجعه کنید. در ادامه لیستی کامل از درمانگاه‌های دندانپزشکی طرف قرارداد بیمه دی در کرج آمده است.

لیست درمانگاه‌های دندانپزشکی طرف قرارداد با بیمه دی در کرج دانلود

شرکت تجهیزات پزشکی طرف قرارداد با بیمه دی در کرج

اگر ساکن استان کرج هستید و باید برای درمان بیماری خود از تجهیزات پزشکی وارداتی یا ساخت داخل استفاده کنید، لازم است به یکی از شرکت‌های تجهیزات پزشکی مراجعه کنید. در ادامه لیستی از شرکت‌های تجهیزات پزشکی طرف قرارداد بیمه دی در کرج آمده است.

لیست شرکت‌های تجهیزات پزشکی طرف قرارداد با بیمه دی در کرج دانلود

شرکت خدمات بالینی در منزل طرف قرارداد با بیمه دی در کرج

خدمات بالینی یکی از امکانات خوب برای افرادی است که نمی‌توانند برای دریافت برخی از خدمات از منزل خارج شوند. شرکت‌های خدمات بالینی معمولا به منزل بیمار مراجعه می‌کنند چون این افراد معمولا قادر به تحرک زیادی نیستند. در ادامه لیستی از شرکت‌های خدمات بالینی طرف قرارداد بیمه دی در کرج آمده است.

لیست شرکت‌های خدمات بالینی طرف قرارداد با بیمه دی در کرج دانلود

مرکز تصویربرداری طرف قرارداد با بیمه دی در کرج

یکی از اصولی‌ترین روش‌ها برای تشخیص بیماری و مشخص شدن میزان پیشرفت روش‌های درمانی، تصویربرداری است. برای دریافت این خدمت در استان کرج می‌توانید به مراکز تصویربرداری طرف قرارداد بیمه دی در این استان مراجعه کنید.

لیست مراکز تصویربرداری طرف قرارداد با بیمه دی در کرج دانلود

مرکز توانبخشی طرف قرارداد با بیمه دی در کرج

مراکز توانبخشی همان‌طور که از نامش پیداست خدماتی را ارائه می‌کنند که هدف آن‌ها بهبود عملکرد فرد آسیب‌دیده است. در ادامه لیستی کامل از مراکز توانبخشی طرف قرارداد بیمه دی در کرج آمده است.

لیست مراکز توانبخشی طرف قرارداد با بیمه دی در کرج دانلود

مرکز جراحی محدود طرف قرارداد با بیمه دی در کرج

در مراکز جراحی محدود جراحی‌های بدون نیاز به بستری طولانی‌مدت انجام می‌شود. در این مراکز افراد می‌توانند جراحی با بیهوشی و بی‌حسی یا بدون بیهوشی را انجام دهند. فردی که تحت عمل جراحی قرار گرفته نیز می‌تواند چند ساعت بعد از عمل ترخیص شود. در ادامه لیستی کامل از مراکز جراحی محدود طرف قرارداد بیمه دی در کرج آمده است.

لیست مراکز جراحی محدود طرف قرارداد با بیمه دی در کرج

مرکز مشاوره طرف قرارداد با بیمه دی در کرج

در بسیاری از مراحل زندگی برای داشتن انتخابی درست و همین‌طور برای درمان بیماری‌هایی مانند افسردگی نیازمند دریافت خدمات مشاوره خواهیم بود. در ادامه لیستی کامل از مراکز مشاوره طرف قرارداد بیمه دی در کرج آمده است.

لیست مراکز مشاوره طرف قرارداد با بیمه دی در کرج دانلود

مرکز اعصاب و روان طرف قرارداد با بیمه دی در کرج

متاسفانه بیماری‌های اعصاب و روان اجتناب‌ناپذیر هستند. در برخی موارد این بیماری به‌صورت ارثی منتقل شده و یا ممکن است به دلیل شرایط بد زندگی افراد دچار این نوع بیماری‌ها شوند. در ادامه لیستی کامل از مراکز اعصاب و روان طرف قرارداد بیمه دی در کرج آمده است.

لیست مراکز اعصاب و روان طرف قرارداد با بیمه دی در کرج دانلود

مطب طرف قرارداد با بیمه دی در کرج

مراجعه به مطب یکی از اولین روش‌ها برای تشخیص بیماری و درمان است. پس چه بهتر که به مطب‌هایی مراجعه کنید که طرف قرارداد با بیمه مورد نظر شما باشند. در ادامه لیستی کامل از مطب‌های طرف قرارداد بیمه دی در کرج آمده است.

لیست مطب‌های طرف قرارداد با بیمه دی در کرج دانلود

مراکز طرف قرارداد بیمه دی اهواز

اهواز شهر بزرگی است و مردم زیادی در آن ساکن هستند. گرد و غبار چند سالی است که گریبان شهرهای جنوبی را گرفته، به همین دلیل همه مردم به خصوص سالمندان و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای نیاز به مراکز درمانی معتبر و پیشرفته دارند. در ادامه لیستی از مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه دی در اهواز آورده شده است.

بیمارستان های طرف قرارداد بیمه دی

آزمایشگاه تشخیص طبی طرف قرارداد با بیمه دی در اهواز

متخصصان برای تشخیص دقیق و درست یک بیماری و در نتیجه تعیین بهترین و سریع‌ترین روش درمانی نیازمند دریافت نتایج آزمایش‌های تشخیص طبی هستند. در ادامه لیستی کامل از آزمایشگاه‌های تشخیص طبی طرف قرارداد بیمه دی در اهواز آمده است.

لیست آزمایشگاه‌های تشخیص طبی طرف قرارداد با بیمه دی در اهواز دانلود

ارتوپدی فنی طرف قرارداد با بیمه دی در اهواز

ارتوپدی فنی یکی از رشته‌های پزشکی است که در آن متخصصان به طراحی و ساخت دستگاه‌های مصنوعی با نام ارتز می‌پردازند. اگر مشکی برای شما پیش آمده که طبق تشخیص پزشک متخصص نیازمند استفاده از ارتز هستید، می‌توانید به این مراکز مراجعه کنید. در ادامه لیستی کامل از مراکز ارتوپدی فنی طرف قرارداد بیمه دی در اهواز آمده است.

لیست مراکز ارتوپدی فنی طرف قرارداد با بیمه دی در اهواز دانلود

بیمارستان های طرف قرارداد بیمه دی در اهواز

گاهی برای دریافت برخی از خدمات مانند جراحی‌های مهم و برخی دیگر از روش‌های درمان نیازمند مراجعه به بیمارستان هستیم. در ادامه لیستی کامل از بیمارستان‌های طرف قرارداد بیمه دی در اهواز آمده است.

لیست بیمارستان‌های طرف قرارداد با بیمه دی در اهواز دانلود

پزشکان طرف قرارداد با بیمه دی در اهواز

اگر تحت پوشش بیمه دی هستید و برای تشخیص بیماری یا درمان باید به پزشک متخصص مراجعه کنید، در ادامه لیستی کامل از پزشکان طرف قرارداد بیمه دی در اهواز آمده است.

لیست پزشکان طرف قرارداد با بیمه دی در اهواز دانلود

پزشک پایش طرف قرارداد با بیمه دی در اهواز

پزشکان پایش خدماتی را ارائه می‌کنند که شامل پایش میزان سلامتی افراد و احتمال ابتلا به بیماری است. افراد مسن می‌توانند تحت نظر این پزشکان قرار بگیرند تا علاوه‌بر کنترل بیماری از احتمال ابتلا به یک بیماری جدید نیز کاسته شود. در ادامه لیستی کامل از پزشکان پایش طرف قرارداد بیمه دی در اهواز آمده است.

لیست پزشکان پایش طرف قرارداد با بیمه دی در اهواز دانلود

داروخانه طرف قرارداد با بیمه دی در اهواز

برای درمان بسیاری از بیماری‌ها باید دارو مصرف شود، پزشک پس از تشخیص بیماری و انتخاب بهترین و سریع‌ترین روش درمانی، داروهایی را تجویز خواهد کرد. در ادامه لیستی کامل از داروخانه‌های طرف قرارداد بیمه دی در اهواز آمده است.

لیست داروخانه‌های طرف قرارداد با بیمه دی در اهواز دانلود

درمانگاه طرف قرارداد با بیمه دی در اهواز

درمانگاه‌ها معمولا شبانه‌روزی هستند و در شرایطی که امکان ویزیت توسط پزشک وجود ندارد می‌توانند انتخابی عالی برای تشخیص بیماری و درمان باشند. از طرفی این مراکز خدمات متنوعی را ارائه می‌کنند بنابراین می‌توانند بسیاری از خدمات را در درمانگاه‌ها دریافت کنید. در ادامه لیستی کامل از درمانگاه‌های طرف قرارداد بیمه دی در اهواز آمده است.

لیست درمانگاه‌های طرف قرارداد با بیمه دی در اهواز دانلود

درمانگاه تک تخصصی طرف قرارداد با بیمه دی در اهواز

درمانگاه‌های تک‌تخصصی همان‌طور که از نامشان پیداست، خدماتی کامل در یک تخصص خاص را ارائه می‌کنند. در ادامه لیستی کامل از درمانگاه‌های تک تخصصی طرف قرارداد بیمه دی در اهواز آمده است.

لیست درمانگاه‌های تک تخصصی طرف قرارداد با بیمه دی در اهواز دانلود

درمانگاه دندانپزشکی طرف قرارداد با بیمه دی در اهواز

اگر نیازمند دریافت مجموعه‌ای از خدمات دندانپزشکی مانند عکسبرداری، درمان و ساخت دندان هستید، می‌توانید به درمانگاه‌های دندانپزشکی مراجعه کنید. در ادامه لیستی کامل از درمانگاه‌های دندانپزشکی طرف قرارداد بیمه دی در اهواز آمده است.

لیست درمانگاه‌های دندانپزشکی طرف قرارداد با بیمه دی در اهواز دانلود

شرکت خدمات بالینی طرف قرارداد با بیمه دی در اهواز

شرکت‌های خدمات بالینی، خدماتی را در منزل به افراد با شرایط مختلف ارائه می‌کنند. این شرکت‌ها پرستار کودک، پرستار سالمند و پرستار بیمار دارند. در ادامه لیستی کامل از شرکت‌های خدمات بالینی طرف قرارداد بیمه دی در اهواز آمده است.

لیست شرکت‌های خدمات بالینی طرف قرارداد با بیمه دی در اهواز دانلود

شنوایی سنجی طرف قرارداد با بیمه دی در اهواز

خدمات شنوایی سنجی در سنین مختلف انجام می‌شود و امری ضروری برای پیشگیری از بروز بیماری‌های گوش و بررسی پیشرفت درمان خواهد بود. جالب است بدانید که شرکت‌های بیمه برای آزمایش‌های اولیه ارائه بیمه نیز شنوایی‌سنجی را در دستور کار دارند. در ادامه لیستی کامل از مراکز شنوایی سنجی طرف قرارداد بیمه دی در اهواز آمده است.

لیست مراکز شنوایی سنجی طرف قرارداد با بیمه دی در اهواز دانلود

عینک‌سازی طرف قرارداد با بیمه دی در اهواز

استفاده مکرر از کامپیوتر و گوشی و همین‌طور بالا رفتن سن، عوامل تاثیرگذار روی سلامت چشم‌ها هستند. افرادی که پس از معاینات چشم، نیازمند دریافت عینک‌ هستند می‌توانند به عینک‌‌سازی‌های طرف قرارداد با بیمه خود مراجعه کنند. در ادامه لیستی کامل از مراکز عینک‌سازی طرف قرارداد بیمه دی در اهواز آمده است.

لیست مراکز عینک‌سازی طرف قرارداد با بیمه دی در اهواز دانلود

مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه دی در اهواز

افراد بنا به دلایل مختلف مانند حوادث رانندگی یا در اثر بی‌اختیاطی ممکن است دچار صدماتی شوند. یکی از روش‌های درمانی که می‌تواند تاثیر بسزایی در پیشرفت حرکتی و درمانی افراد داشته باشد، فیزیوتراپی است. در ادامه لیستی کامل از مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه دی در اهواز آمده است.

لیست مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه دی در اهواز دانلود

مراکز تصویربرداری طرف قرارداد با بیمه دی در اهواز

یکی از روش‌های تشخیص دقیق و صحیح بیماری، تصویربرداری است. پزشکان متخصص علاوه‌بر بررسی تصویربرداری انجام شده از بدن بیمار برای تشخیص شدت و عمق آسیب، از این روش برای تعیین میزان پیشرفت روش‌های درمانی نیز استفاده می‌کنند. در ادامه لیستی کامل از مراکز تصویربرداری طرف قرارداد بیمه دی در اهواز آمده است.

لیست مراکز تصویربرداری طرف قرارداد با بیمه دی در اهواز دانلود

مراکز توانبخشی طرف قرارداد با بیمه دی در اهواز

مراکز توانبخشی خدماتی را ارائه می‌دهند که شامل مجموعه‌ای از مداخلات درمانی است. هدف از این کار بهینه‌کردن عملکرد فرد آسیب‌دیده یا بیماری است که دارای مشکلات حرکتی است. در ادامه لیستی کامل از مراکز توانبخشی طرف قرارداد بیمه دی در اهواز آمده است.

لیست مراکز توانبخشی طرف قرارداد با بیمه دی در اهواز دانلود

مراکز جراحی محدود طرف قرارداد با بیمه دی در اهواز

در مواردی که بیمار نیازمند جراحی با مدت استراحت طولانی نیست، می‌تواند عمل جراحی خود را در مراکز جراحی محدود انجام دهد. بیمارانی که در این مراکز تحت عمل جراحی قرار می‌گیرند می‌توانند بعد از چند ساعت مرخص شوند. در ادامه لیستی کامل از مراکز جراحی محدود طرف قرارداد بیمه دی در اهواز آمده است.

لیست مراکز جراحی محدود طرف قرارداد با بیمه دی در اهواز دانلود

مراکز خدمات جانبازان معزز نخاعی طرف قرارداد با بیمه دی در اهواز

جانبازان قطع نخاعی عزیزترین شهروندان در کشور ما هستند و باید خدمات ویژه‌ای را در مراکز مختلف دریافت کنند. این افراد به دلیل آسیب در جنگ تحمیلی دچار مشکلات نخاعی شده‌اند و وجود مراکز ویژه آن‌ها امری ضروری است. در ادامه لیستی کامل از مراکز خدمات جانبازان قطع نخاعی طرف قرارداد بیمه دی در اهواز آمده است.

لیست مراکز خدمات جانبازان معزز نخاعی طرف قرارداد با بیمه دی در اهواز دانلود

مراکز رادیوتراپی طرف قرارداد با بیمه دی در اهواز

در رادیوتراپی از پرتودرمانی برای درمان برخی از بیماری‌های خصوصا سرطان استفاده می‌شود. با توجه به هزینه بالای این روش درمانی، لازم است با مراکز رادیوتراپی طرف قرارداد با بیمه خود آشنا شوید. در ادامه لیستی کامل از مراکز رادیوتراپی طرف قرارداد بیمه دی در اهواز آمده است.

لیست مراکز رادیوتراپی طرف قرارداد با بیمه دی در اهواز دانلود

مراکز مشاوره طرف قرارداد با بیمه دی در اهواز

در مراحل مختلف زندگی برای گرفتن بهترین تصمیم یا درمان بیماری‌های روانشناختی نیازمند دریافت مشاوره و شیوه درمانی اصولی هستیم. در ادامه لیستی کامل از مراکز مشاوره طرف قرارداد بیمه دی در اهواز آمده است.

لیست مراکز مشاوره طرف قرارداد با بیمه دی در اهواز دانلود

مطب طرف قرارداد با بیمه دی در اهواز

اگر برای تشخیص بیماری و درمان نیازمند مراجعه به پزشکان متخصص هستید، بنابراین باید پزشکی را انتخاب کنید که طرف قرارداد با بیمه مورد نظر شما باشد. در ادامه لیستی کامل از مطب پزشکان طرف قرارداد بیمه دی در اهواز آمده است.

لیست مطب‌های طرف قرارداد با بیمه دی در اهواز دانلود

مطب دندانپزشکی طرف قرارداد با بیمه دی در اهواز

در مواردی که نیازمند دریافت خدمات دندانپزشکی از یک متخصص هستید، مراجعه به مطب دندانپزشکی که طرف قرارداد بیمه مورد نظر شما باشد، می‌تواند باعث کاهش هزینه‌ها شود. در ادامه لیستی کامل از مطب‌های دندانپزشکی طرف قرارداد بیمه دی در اهواز آمده است.

لیست مطب‌های دندانپزشکی طرف قرارداد با بیمه دی در اهواز دانلود

مراکز طرف قرارداد بیمه دی در مازندران

مازندران استان بزرگی است و شهرهای زیبای آن هر ساله تعداد زیادی از مسافران را به خود جذب می‌کند. علاوه‌بر ساکنان دائمی این استان که نیازمند خدمات درمانی هستند، ممکن است مسافران هم به مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه دی نیاز داشته باشند. در ادامه لیستی کامل از مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه دی آمده است.

بیمارستان های طرف قرارداد بیمه دی

آزمایشگاه پاتوبیولوژی طرف قرارداد با بیمه دی در مازندران

در آزمایشگاه‌های پاتوبیولوژی که مختص آسیب‌شناسی است، متخصصانی فعالیت دارند که بافت‌ها و مایعات بدن را از نظر میکروسکوپی بررسی می‌کنند تا اختلالات ژنتیکی و تغییرات ژنتیکی را تشخیص دهند. در ادامه لیستی کامل از آزمایشگاه‌های پاتوبیولوژی طرف قرارداد بیمه دی در مازندران آمده است.

لیست آزمایشگاه‌های پاتوبیولوژی طرف قرارداد با بیمه دی در مازندران دانلود

آزمایشگاه تشخیص طبی طرف قرارداد با بیمه دی در مازندران

همه پزشکان برای تشخیص صحیح بیماری و در نتیجه انتخاب بهترین و سریع‌ترین روش درمانی، انجام آزمایشات تشخیص طبی را به بیمار پیشنهاد می‌کنند. در ادامه لیستی کامل از آزمایشگاه‌های تشخیص طبی طرف قرارداد بیمه دی در مازندران آمده است.

لیست آزمایشگاه‌های تشخیص طبی طرف قرارداد با بیمه دی در مازندران دانلود

مراکز ارتوپدی فنی طرف قرارداد با بیمه دی در مازندران

در مواردی که افراد بر اثر آسیب‌ها و حوادثی مانند تصادفات رانندگی دچار مشکلاتی می‌شوند، پزشک متخصص استفاده از دستگاه‌های مصنوعی را پیشنهاد می‌‌کند. مراکز ارتوپدی فنی در واقع مسئول طراحی و ساخت این دستگاه‌ها هستند که به آن‌ها ارتز گفته می‌شود. در ادامه لیستی کامل از مراکز ارتوپدی فنی طرف قرارداد بیمه دی در مازندران آمده است.

لیست مراکز ارتوپدی فنی طرف قرارداد با بیمه دی در مازندران دانلود

بیمارستان های طرف قرارداد بیمه دی در مازندران

در برخی موارد افراد برای درمان نیازمند مراجعه به بیمارستان‌های تخصصی هستند تا خدماتی کامل دریافت کنند که می‌تواند شامل جراحی و آزمایشگاه و … باشد. در ادامه لیستی کامل از بیمارستان‌های طرف قرارداد بیمه دی در مازندران آمده است.

لیست بیمارستان‌های طرف قرارداد با بیمه دی در مازندران دانلود

پزشکان طرف قرارداد با بیمه دی در مازندران

اگر شخصی نیازمند دریافت خدمات ویژه بیماری خود است باید به پزشک متخصص مراجعه کند. پزشکان متخصص با توجه به شدت و وسعت بیماری، روش‌های درمانی مناسب را پیشنهاد می‌دهند. در ادامه لیستی کامل از پزشکان طرف قرارداد بیمه دی در مازندران آمده است.

لیست پزشکان طرف قرارداد با بیمه دی در مازندران دانلود

پزشکان پایش طرف قرارداد با بیمه دی در مازندران

وظیفه پزشک پایش بررسی شرایط افراد در بازه‌های زمانی مشخص است تا از بروز بیماری جلوگیری کند. افراد مسن باید تحت نظر یک پزشک پایش قرار بگیرند تا علاوه‌بر انجام آزمایشات و معاینات دوره‌ای و منظم، از ابتلا به بیماری نیز جلوگیری شود. در ادامه لیستی کامل از پزشکان پایش طرف قرارداد بیمه دی در مازندران آمده است.

لیست پزشکان پایش طرف قرارداد با بیمه دی در مازندران دانلود

داروخانه‌های طرف قرارداد با بیمه دی در مازندران

تقریبا در تمامی موارد درمانی، پزشک متخصص داروهایی را تجویز می‌کند که باید از داروخانه‌ها تهیه شوند. ممکن است همه داروخانه‌ها بیمه مورد نظر بیمار را پوشش ندهند بنابراین لازم است با داروخانه‌های ویژه بیمه خود آشنا شوید. در ادامه لیستی کامل از داروخانه‌های طرف قرارداد بیمه دی در مازندران آمده است.

لیست داروخانه‌های طرف قرارداد با بیمه دی در مازندران دانلود

درمانگاه‌های طرف قرارداد با بیمه دی در مازندران

یکی از مزایای مراجعه به درمانگاه‌، امکان دریافت خدمات به صورت شبانه‌روزی است. در درمانگاه می‌توانید مجموعه‌ای از خدمات مانند ویزیت توسط پزشک متخصص، تزریقات و … را دریافت کنید. در ادامه لیستی کامل از درمانگاه‌های طرف قرارداد بیمه دی در مازندران آمده است.

لیست درمانگاه‌های طرف قرارداد با بیمه دی در مازندران دانلود

درمانگاه‌های دندانپزشکی طرف قرارداد با بیمه دی در مازندران

اگر نیازمند دریافت مجموعه‌ای از خدمات دندانپزشکی مانند کشیدن دندان، جرم‌گیری، عصب‌کشی، جراحی، عکس‌برداری و ساخت دندان هستید، بهترین کار مراجعه به درمانگاه‌های دندانپزشکی خواهد بود. در ادامه لیستی کامل از درمانگاه‌های دندانپزشکی طرف قرارداد بیمه دی در مازندران آمده است.

لیست درمانگاه‌های دندانپزشکی طرف قرارداد با بیمه دی در مازندران دانلود

شرکت خدمات بالینی در منزل طرف قرارداد با بیمه دی در مازندران

شرکت‌های خدمات بالینی، معمولا نیروهایی در حوزه پرستاری از کودک، پرستاری از سالمند و پرستاری از بیمار دارند که در منزل کار می‌کنند. در ادامه لیستی کامل از شرکت‌های خدمات بالینی طرف قرارداد بیمه دی در مازندران آمده است.

لیست شرکت‌های خدمات بالینی طرف قرارداد با بیمه دی در مازندران دانلود

مراکز شنوایی‌سنجی طرف قرارداد با بیمه دی در مازندران

اگر برای تشخیص سطح شنوایی در سنین مختلف و همین‌طور برای انجام آزمایشات اولیه دریافت بیمه‌های مختلف نیاز به مراجعه به مراکز شنوایی سنجی دارید باید با مراکز طرف قرارداد بیمه خود آشنا شوید. در ادامه لیستی کامل از مراکز شنوایی سنجی طرف قرارداد بیمه دی در مازندران آمده است.

لیست مراکز شنوایی سنجی طرف قرارداد با بیمه دی در مازندران دانلود

مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه دی در مازندران

بخشی از روش درمان برخی از بیماری‌هایی که منجر به آسیب به بدن شده‌اند، انجام دوره‌ای و منظم فیزیوتراپی است. در ادامه لیستی کامل از مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد بیمه دی در مازندران آمده است.

لیست مراکز فیزیوتراپی طرف قرارداد با بیمه دی در مازندران دانلود

مراکز تصویربرداری طرف قرارداد با بیمه دی در مازندران

اگر بر اثر حادثه یا به دلیل بیماری دچار مشکلاتی شده‌اید که پزشک متخصص برای تشخیص و درمان نیازمند تصویربرداری است، باید با مراکز طرف قرارداد با بیمه خود آشنا شوید. در ادامه لیستی کامل از مراکز تصویربرداری طرف قرارداد بیمه دی در مازندران آمده است.

لیست مراکز تصویربرداری طرف قرارداد با بیمه دی در مازندران دانلود

مراکز توانبخشی طرف قرارداد با بیمه دی در مازندران

در مراکز توانبخشی مجموعه‌ای از مداخلات درمانی انجام می‌شود که هدف آن‌ها بهبود عملکرد فرد آسیب‌دیده و کاهش ناتوانی فردی است. در ادامه لیستی کامل از مراکز توانبخشی طرف قرارداد بیمه دی در مازندران آمده است.

لیست مراکز توانبخشی طرف قرارداد با بیمه دی در مازندران دانلود

مراکز جراحی محدود طرف قرارداد با بیمه دی در مازندران

در مراکز جراحی محدود، جراحی‌هایی انجام می‌شود که معمولا نیازمند استراحت طولانی نیستند. به این مفهوم که بیمار چند ساعت پس از انجام عمل جراحی می‌تواند مرخص شود. در ادامه لیستی کامل از مراکز جراحی محدود طرف قرارداد بیمه دی در مازندران آمده است.

لیست مراکز جراحی محدود طرف قرارداد با بیمه دی در مازندران دانلود

مراکز مشاوره طرف قرارداد با بیمه دی در مازندران

در مراحل مختلفی از زندگی ممکن است برای انتخاب‌هایی بهتر نیازمند مشاوره باشیم. البته مشاوران وظیفه دیگری نیز برعهده دارند که آن‌هم کمک به درمان در یک روانپزشک است. در ادامه لیستی کامل از مراکز مشاوره طرف قرارداد بیمه دی در مازندران آمده است.

لیست مراکز مشاوره طرف قرارداد با بیمه دی در مازندران دانلود

مراکز نگهداری اعصاب و روان مزمن طرف قرارداد با بیمه دی در مازندران

متاسفانه برخی از بیماری‌های اعصاب و روان آنچنان شدت پیدا می‌کنند که لازم است بیمار در مرکزی مناسب بستری شود. در ادامه لیستی کامل از مراکز نگهداری اعصاب و روان مزمن طرف قرارداد بیمه دی در مازندران آمده است.

لیست مراکز نگهداری اعصاب و روان مزمن طرف قرارداد با بیمه دی در مازندران دانلود

مطب‌های طرف قرارداد با بیمه دی در مازندران

در شرایطی که نیاز به تشخیص بیماری توسط یک متخصص و انتخاب بهترین و مناسب‌ترین روش درمانی دارید، باید به مطب مراجعه کنید. در ادامه لیستی کامل از مطب‌های طرف قرارداد بیمه دی در مازندران آمده است.

لیست مطب‌های طرف قرارداد با بیمه دی در مازندران دانلود

مطب‌های دندانپزشکی طرف قرارداد با بیمه دی در مازندران

یک دندانپزشک یا ارتودنتیست حرفه‌ای می‌تواند در مطب یا در یک درمانگاه فعالیت کند. در صورتی‌که نیازمند دریافت خدمات اصولی و کامل هستید می‌توانید به مطب‌های دندانپزشکی مراجعه کنید. در ادامه لیستی کامل از مطب‌های دندانپزشکی طرف قرارداد بیمه دی در مازندران آمده است.

لیست مطب‌های دندانپزشکی طرف قرارداد با بیمه دی در مازندران دانلود

مراکز طرف قرارداد بیمه دی در رشت

رشت یکی از شهرهای شلوغ گیلان است، هر سال تعداد زیادی از مردم از جای‌جای ایران برای تعطیلات به رشت و دیگر شهرهای شمالی کشور می‌روند. بنابراین علاوه‌بر مردم شهرهای شمالی، مسافران هم به خدمات مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه دی نیاز دارند. در ادامه لیستی از مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه دی در رشت آمده است.

بیمارستان های طرف قرارداد بیمه دی

آزمایشگاه‌های تشخیص طبی طرف قرارداد بیمه دی در رشت

پزشکان با هدف تشخیص درست و اصولی و همچنین بررسی میزان پیشرفت و تاثیر روش‌ درمانی و داروها، معمولا انجام آزمایش‌های تشخیص طبی را پیشنهاد می‌کنند. در ادامه لیستی کامل از آزمایشگاه‌های تشخیص طبی طرف قرارداد بیمه دی در رشت آمده است.

لیست آزمایشگاه‌های تشخیص طبی طرف قرارداد با بیمه دی در رشت دانلود

مراکز ارتوپدی فنی طرف قرارداد بیمه دی در رشت

اگر در اثر بروز حادثه دچار مشکلاتی شده‌اید که نیازمند استفاده از دستگاه‌های مصنوعی هستید، باید با مراکز ارتوپدی فنی طرف قرارداد با بیمه خود آشنا شوید. در ادامه لیستی کامل از مراکز ارتوپدی فنی طرف قرارداد بیمه دی در رشت آمده است.

لیست مراکز ارتوپدی فنی طرف قرارداد با بیمه دی در رشت دانلود

بیمارستان های طرف قرارداد بیمه دی در رشت

برای درمان برخی از بیماری‌ها، افراد نیازمند مراجعه به بیمارستانی مجهز هستند. در ادامه لیستی کامل از بیمارستان‌های طرف قرارداد بیمه دی در رشت آمده است.

لیست بیمارستان‌های طرف قرارداد با بیمه دی در رشت دانلود

داروخانه‌های طرف قرارداد بیمه دی در رشت

یکی از اولین روش‌ها برای درمان یک بیماری، استفاده از دارویی مناسب است. اگر نیازمند اعمال تخفیفاتی از طرف بیمه خود هستید، لازم است به داروخانه‌ای مراجعه کنید که بیمه شما را پوشش می‌دهد. در ادامه لیستی کامل از داروخانه‌های طرف قرارداد بیمه دی در رشت آمده است.

لیست داروخانه‌های طرف قرارداد با بیمه دی در رشت دانلود

درمانگاه‌های طرف قرارداد بیمه دی در رشت

درمانگاه یکی از بهترین گزینه‌ها برای مواقعی هستند که امکان دسترسی به مطب پزشک وجود ندارد. از طرفی این مراکز معمولا به‌صورت شبانه‌روزی کار می‌کنند که خود مزیتی عالی است. در ادامه لیستی از درمانگاه‌های طرف قرارداد بیمه دی در رشت آمده است.

لیست درمانگاه‌های طرف قرارداد با بیمه دی در رشت دانلود

درمانگاه‌های تک تخصصی طرف قرارداد بیمه دی در رشت

در درمانگاه‌های تک تخصصی خدماتی مختص یک بیماری خاص ارائه می‌شود. اگر فردی نیازمند دریافت مجموعه‌ای از خدمات مربوط به بیماری خود باشد، باید به این نوع درمانگاه‌ها مراجعه کند. در ادامه لیستی کامل از درمانگاه‌های تک تخصصی طرف قرارداد بیمه دی در رشت آمده است.

لیست درمانگاه‌های تک تخصصی طرف قرارداد با بیمه دی در رشت دانلود

درمانگاه‌های دندانپزشکی طرف قرارداد بیمه دی در رشت

در مطب‌های دندانپزشکی معمولا تمامی خدمات مربوط به دهان و دندان مانند عکس‌برداری یا ساخت دندان انجام نمی‌شود. بنابراین اگر می‌خواهید با یکبار مراجعه مجموعه‌ای از خدمات را دریافت کنید، باید به درمانگاه‌های دندانپزشکی مراجعه کنید. در ادامه لیستی کامل از درمانگاه‌های دندانپزشکی طرف قرارداد بیمه دی در رشت آمده است.

لیست درمانگاه‌های دندانپزشکی طرف قرارداد با بیمه دی در رشت دانلود

مطب‌های دندانپزشکی طرف قرارداد بیمه دی در رشت

اگر نیازمند دریافت خدمات دندانپزشکی توسط پزشکی خاص با تخصصی خاص هستید، مطب‌های دندانپزشکی بهترین انتخاب خواهند بود. در ادامه لیستی کامل از مطب‌های دندانپزشکی طرف قرارداد بیمه دی در رشت آمده است.

لیست مطب‌های دندانپزشکی طرف قرارداد با بیمه دی در رشت دانلود

شرکت تجهیزات پزشکی طرف قرارداد بیمه دی در رشت

در برخی از موارد بخشی از روش‌های درمان یک بیماری شامل استفاده از تجهیزات پزشکی است که معمولا وارداتی هستند یا در داخل تولید شده‌اند. در ادامه لیستی کامل از شرکت‌های تجهیزات پزشکی طرف قرارداد بیمه دی در رشت آمده است.

لیست شرکت‌های تجهیزات پزشکی طرف قرارداد با بیمه دی در رشت دانلود

شرکت خدمات بالینی در منزل طرف قرارداد بیمه دی در رشت

اگر بنا به دلایل مختلف نیازمند استفاده از خدمات بالینی مانند پرستار کودک، پرستار سالمند و پرستار بیمار در منزل هستید، شرکت‌های خدمات بالینی بهترین انتخاب خواهند بود. در ادامه لیستی کامل از شرکت‌های خدمات بالینی طرف قرارداد بیمه دی در رشت آمده است.

لیست شرکت‌های خدمات بالینی طرف قرارداد با بیمه دی در رشت دانلود

مراکز تصویربرداری طرف قرارداد بیمه دی در رشت

یکی از متداول‌ترین روش‌ها برای تشخیص شدت و عمق آسیب یا بیماری در افراد، تصویربرداری است. مراکز تصویربرداری معمولا طرف قرارداد با بیمه‌های مختلفی هستند. در ادامه لیستی کامل از مراکز تصویربرداری طرف قرارداد بیمه دی در رشت آمده است.

لیست مراکز تصویربرداری طرف قرارداد با بیمه دی در رشت دانلود

مراکز توانبخشی طرف قرارداد بیمه دی در رشت

در مراکز توانبخشی خدمات مختلفی ارائه می‌شود که شامل مجموعه‌ای از مداخلات درمانی هستند. این مداخلات درمانی با هدف بهبود عملکرد فرد آسیب‌دیده یا بیمار و به‌منظور کاهش ناتوانی فردی انجام خواهند شد. در ادامه لیستی کامل از مراکز توانبخشی طرف قرارداد بیمه دی در رشت آمده است.

لیست مراکز توانبخشی طرف قرارداد با بیمه دی در رشت دانلود

مراکز جراحی محدود طرف قرارداد بیمه دی در رشت

اگر فردی بنا به دلایل مختلف نیازمند انجام عمل جراحی باشد، اما عمل جراحی آنقدر دشوار نیست که پس از آن بیمار چندین روز استراحت نیاز داشته باشد، می‌توان به مراکز جراحی محدود مراجعه کرد. در ادامه لیستی کامل از مراکز جراحی محدود طرف قرارداد بیمه دی در رشت آمده است.

لیست مراکز جراحی محدود طرف قرارداد با بیمه دی در رشت دانلود

مراکز مشاوره طرف قرارداد بیمه دی در رشت

افراد ممکن است به دلیل نیاز به انتخاب‌های درست‌تر در زندگی و یا حتی تکمیل دیگر روش‌های درمان بیماری‌های روحی به مشاوره مراجعه کنند. در ادامه لیستی کامل از مراکز مشاوره طرف قرارداد بیمه دی در رشت آمده است.

لیست مراکز مشاوره طرف قرارداد با بیمه دی در رشت دانلود

مطب‌های طرف قرارداد بیمه دی در رشت

اگر به دلیل ابتلا به بیماری نیازمند دریافت خدمات از یک پزشک متخصص و حرفه‌ای هستید می‌توانید به مطب مراجعه کنید. در این شرایط لازم است با مطب‌هایی که طرف قرارداد با بیمه شما هستند آشنا شوید. در ادامه لیستی کامل از مطب‌های طرف قرارداد بیمه دی در رشت آمده است.

لیست مطب‌های طرف قرارداد با بیمه دی در رشت دانلود

سوالات متداول

۱. آیا بیمه تکمیلی دی هزینه‌های زایمان را پرداخت می‌کند؟

هزینه‌های زایمان شامل طبیعی و سزارین، تا پنجاه درصد سقف تعهد سالیانه قابل افزایش است و جزو پوشش‌های اضافی این بیمه است.  لازم است بین خرید بیمه و استفاده از آن فاصله معینی وجود داشته باشد. دوره انتظار در بیمه‌های تکمیلی گروهی برای زایمان 9 ماه و برای جراحی 3 ماه است. با افزایش تعداد متقاضیان دوره انتظار کاهش پیدا می‌کند. به طور مثال در بیمه درمان گروهی دی، اگر تعداد کارکنان 250 تا 1000 نفر باشد دوره انتظار زایمان به 6 ماه کاهش پیدا می‌کند و برای گروه‌های بالای 1000 نفر دوره انتظار حذف می‌شود.

۲.  بیمه تکمیلی دی در مراکز طرف قرارداد چقدر از هزینه درمان را پرداخت می‌کند؟

در صورتی که مرکز درمانی طرف قرارداد با بیمه پایه باشد، نیازی نیست بیمه شده فرانشیز پرداخت کند. البته شرکت بیمه تا سقف تعهدات خود هزینه را پرداخت می‌کند. اگر هزینه خدمات پزشکی بیشتر از سقف تعهدات بیمه باشد، پرداخت مابقی هزینه‌ها به عهده بیمه شده است.

۳. برای دریافت هزینه درمان بیمه تکمیلی از شرکت بیمه دی چه مدارکی را باید ارائه کنیم؟

مدارک پزشکی و فاکتور مهر شده را باید به مراکز طرف قرارداد بیمه ارائه دهید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا