بیمه تکمیلی درمان

لیست کامل مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه کوثر

بیمه کوثر یکی از شرکت‌های بیمه‌ای مطرح در کشور است که پوشش‌های بسیار خوبی برای بیمه تکمیلی دارد و با تعداد زیادی از مراکز درمانی طرف قرارداد است. برای همین هم بیمه‌شده‌ها می‌توانند بدون دغدغه انواع خدمات درمانی و پزشکی را از نزدیک‌ترین مراکز درمانی دریافت کنند. مراکز طرف قرارداد بیمه کوثر تنها شامل بیمارستان‌ها نمی‌شود و بیمه‌شده می‌تواند به درمانگاه‌ها، مراکز تخصصی مشکلات بینایی و شنوایی، دندانپزشکی‌ها و … هم مراجعه کند. اگر بیمه شما هم بیمه تکمیلی کوثر است، حتما این مقاله را بخوانید تا در صورت نیاز بتوانید بدون هزینه و یا با هزینه کمتر کارهای درمانی خودتان را انجام بدهید.

مدارک لازم در زمان مراجعه به مراکز طرف قرارداد بیمه کوثر چیست؟

اگر قصد دارید از خدمات بیمه کوثر در این مراکز استفاده کنید، نیازی به معرفی‌نامه ندارید. تنها کافی است اصل و کپی کارت ملی را همراه خود داشته باشید. علاوه بر این، اگر به مراکز درمانی برای انجام آزمایش یا درمان‌های جانبی مانند آنژیوگرافی، آندوسکوپی و … مراجعه می‌کنید، لازم است که اصل نسخه پزشک را همراه داشته باشید تا بتوانید از مراکز طرف قرارداد خدمات بگیرید.

لیست مراکز طرف قرارداد بیمه کوثر در تهران 

لیست کاملی از مراکز طرف قرارداد هر شهرستان را می‌توانید در سایت اصلی بیمه کوثر مشاهده کنید. در اینجا قصد داریم تعدادی از مهم‌ترین مراکز هر استان را به شما معرفی کنیم. حواستان باشد حتما قبل از مراجعه برای انجام کارهای پزشکی، لیست به­‌روزرسانی شده مراکز درمانی بیمه کوثر را بررسی کنید و مطمئن شوید که مرکز مورد نظر شما، هنوز بیمه کوثر را قبول می‌کند. در ادامه مراکز طرف قرارداد با بیمه کوثر در تهران را بررسی می‌‌بینید.

 

دندانپزشکی های طرف قرارداد بیمه کوثر در تهران

دانلود

لیست داروخانه های طرف قرارداد بیمه کوثر در تهران

دانلود

مراکز تصویربرداری طرف قرارداد بیمه کوثر در تهران

دانلود

بیمارستان‌ های طرف قرارداد بیمه کوثر در تهران

دانلود

 

مراکز طرف قرارداد بیمه کوثر در کرج

اگر ساکن شهر کرج هستید و ترجیح می‌دهید در شهر خودتان به مراکز طرف قرارداد شرکت بیمه کوثر مراجعه کنید، بر روی دکمه زیر کلیک کنید تا فهرست کامل همه مراکز از جمله مراکز تصویربرداری طرف قرارداد بیمه کوثر، لیست داروخانه های طرف قرارداد بیمه کوثر، دندانپزشکی های طرف قرارداد بیمه کوثر، چشم پزشکی های طرف قرارداد بیمه کوثر و … را مشاهده کنید.

مراکز طرف قرارداد بیمه کوثر در کرج

دانلود

مراکز طرف قرارداد بیمه کوثر در اصفهان

مراکز تحت پوشش بیمه کوثر در اصفهان هم قابل‌توجه است و با مراکز معتبری در این استان قرارداد دارد. اگر ساکن استان اصفهان هستید یا می‌خواهید برای درمان به این استان مراجعه کنید، می‌توانید فهرست این مراکز را از بخش زیر دانلود کنید.

دندانپزشکی طرف قرارداد بیمه کوثر در اصفهان

دانلود

مراکز سونوگرافی طرف قرارداد بیمه کوثر اصفهان

دانلود

لیست داروخانه های طرف قرارداد با بیمه کوثر در اصفهان

دانلود

عینک سازی طرف قرارداد بیمه کوثر اصفهان

دانلود

 

مراکز طرف قرارداد بیمه کوثر در مشهد

اگر اهل مشهد هستید یا در این شهر نیاز به دکتر پیدا کرده‌اید، می‌توانید به سراغ بیمارستان‌های ثامن‌الائمه ناجا، امام حسین، بینا و مادر بروید.

لیست بیمارستان‌های طرف قرارداد بیمه کوثر در مشهد

دانلود

مراکز طرف قرارداد بیمه کوثر در قم

برای مراجعه به مراکز سونوگرافی طرف قرارداد بیمه کوثر، بیمارستان‌های طرف قرارداد بیمه کوثر در شهر قم و همچنین سایر مراکز درمانی فهرست زیر را دانلود کنید و مرکز مورد نظرتان را در آن پیدا کنید.

لیست مراکز طرف قرارداد بیمه کوثر در قم دانلود

مراکز طرف قرارداد بیمه کوثر در رشت

ساکنان شهر رشت هم می‌توانند برای مراجعه به پزشک معتمد بیمه کوثر و مراکز درمانی طرف قرارداد با این شرکت بیمه در شهر رشت، از فهرست زیر استفاده کنند:

لیست مراکز طرف قرارداد بیمه کوثر در رشت دانلود

مراکز طرف قرارداد بیمه کوثر در اهواز

فهرست کامل بیمارستان‌ها، مراکز چشم پزشکی، دندان‌پزشکی، پزشکان معتمد و سایر مراکز درمانی شهر اهواز را که با شرکت بیمه کوثر قرارداد دارند، می‌توانید از لینک زیر دریافت کنید:

لیست مراکز طرف قرارداد بیمه کوثر در اهواز دانلود

مراکز طرف قرارداد بیمه کوثر در شیراز

اگر هم در شیراز هستید و به دنبال مراکز دندانپزشکی طرف قرارداد با بیمه کوثر می‌گردید، پیشنهاد می‌کنیم سری به درمانگاه شفابخش، فرزانگان، درنیکا، ایران زمین، کلینیک بهشت یا درمانگاه رضوان مراجعه کنید. لیست کامل مراکز درمانی استان فارس و شهر شیراز را از جدول زیر دریافت کنید:

دندانپزشکی‌های طرف قرارداد بیمه کوثر در شیراز

دانلود

چشم پزشکی‌های طرف قرارداد بیمه کوثر در شیراز

دانلود

بیمارستان‌‌های طرف قرارداد بیمه کوثر در شیراز

دانلود

مراکز طرف قرارداد بیمه کوثر در تبریز

فهرست کامل بیمارستان‌ها، مراکز چشم پزشکی، دندان‌پزشکی، پزشکان معتمد و سایر مراکز درمانی شهر تبریز را که با شرکت بیمه کوثر قرارداد دارند، می‌توانید از لینک زیر دریافت کنید:

مراکز طرف قرارداد بیمه کوثر در تبریز

دانلود

 

لیست مراکز آزمایشگاهی و تشخیصی طرف قرارداد با بیمه کوثر

منظور از مراکز آزمایشگاهی و تشخیصی مراکزی است که به تشخیص بیماری‌های مختلف کمک می‌کند. بیمه کوثر با انواع آزمایشگاه‌ها در سراسر کشور قرارداد بسته است. علاوه بر این، شما می‌توانید مراکز عینک‌سازی، اپتومتری و بینایی‌سنجی طرف قرارداد با این شرکت را هم پیدا کنید. اگر قصد پیدا کردن یک مرکز شنوایی سنجی دارید یا به دنبال مراکز تصویربرداری می‌گردید که اسکن، MRI و موارد مشابه را انجام دهد، حتما سری به لیست درمانگاه‌ها و کلینیک‌هایی که این بیمه‌نامه را قبول می‌کنند بزنید.

 

لیست کامل آزمایشگاه‌های طرف قرارداد بیمه کوثر در کشور

دانلود

بیمه-تکمیلی-کوثر

لیست مراکز کمک درمانی بیمه کوثر

بیمه کوثر برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به بیمه‌شده‌های تکمیلی خود و دسترسی آنها به بهترین خدمات درمانی، با مراکز مختلف کمک اعم از کلینیک‌ها یا درمانگاه‌ها هم قرارداد بسته است. حتما می‌دانید برخی خدمات درمانی هستند که ضروری‌اند و باید خیلی سریع انجام شود و نمی‌توان مدت طولانی در صف انتظار ماند. مراکز فیزیوتراپی، جراحی محدود، لیزر چشم، پزشکی هسته‌ای، رادیوتراپی و مطب انواع پزشکان از این دست هستند. همچنین اگر برای موردی هم به یک پزشک خاص مراجعه کردید، می‌توانید از او در خصوص پذیرفتن بیمه نامه کوثر سوال کنید؛ چون بیمه کوثر با تعداد زیادی از بهترین پزشکان هم قرارداد همکاری امضا کرده است.

 فهرست کامل پزشکان معتمد بیمه کوثر

دانلود

چرا بیمه درمان تکمیلی کوثر را از ازکی بخریم؟

خوشبختانه تعداد مراکز طرف قرارداد با بیمه درمان تکمیلی کوثر بسیار زیاد است و شما می‌توانید برای پیگیری و درمان مشکلات سلامتی خود به این مراکز مراجعه کنید. قبل از هر چیز، توصیه می‌کنیم که آخرین فهرست این کلینیک‌ها، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها را از سایت دریافت کنید یا از خود مرکز در خصوص پشتیبانی از این بیمه‌نامه سوال کنید. پوشش‌­های بیمه کوثر بخش زیادی از هزینه‌های شما را در برمی‌گیرد؛ پس می‌توانید بدون دغدغه مالی به سراغ پزشکان و بیمارستان‌ها بروید. امکان خرید آنلاین بیمه درمان تکمیلی کوثر در ازکی برای شما فراهم شده است.

سوالات متداول

۱. آیا نیاز به معرفی‌نامه برای مراجعه به مراکز طرف قرارداد بیمه کوثر داریم؟
نه، برای مراجعه به مراکز طرف قرارداد بیمه کوثر نیاز به معرفی‌نامه نیست. کافی است اصل و کپی کارت ملی را همراه داشته باشید.

۲. آیا مراکز طرف قرارداد بیمه کوثر فقط محدود به بیمارستان‌ها هستند؟
خیر، مراکز طرف قرارداد بیمه کوثر شامل بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، مراکز تخصصی مشکلات بینایی و شنوایی، دندانپزشکی‌ها و … می‌شوند.

۳. آیا امکان ارتباط آنلاین با مراکز طرف قرارداد بیمه کوثر وجود دارد؟
بله، برخی از مراکز طرف قرارداد بیمه کوثر امکان ارتباط آنلاین را نیز فراهم کرده‌اند. اطلاعات بیشتر را از وبسایت بیمه کوثر یا مراکز مورد نظرتان دریافت کنید.

۴. آیا بیمه درمان تکمیلی کوثر پوشش‌های خاصی را ارائه می‌دهد؟
بله، بیمه درمان تکمیلی کوثر پوشش‌های گسترده‌ای از هزینه‌های پزشکی را شامل می‌شود و به بیماران امکان می‌دهد بدون دغدغه مالی به مراکز درمانی مراجعه کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا